Ja leuk, en dan noemen we het de scrummiedag.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zullen we op Fok! een diversity day doen?
Nee wacht, slecht plan.
Maar hij is mod.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu @:kingroland weg is heb ik in principe ruimte vrij op de blokkeerlijst, en @:chevycaprice gedraagt zich echt als een walgelijke kleuter hier.
Misschien een idee.
Hahaquote:Op donderdag 23 september 2021 15:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Das wel een leuk idee, want sinds de coronapas voelt Scrummie zich ook als een achtergestelde minderheid dus dan mag hij eindelijk meedoenquote:Op donderdag 23 september 2021 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja leuk, en dan noemen we het de scrummiedag.
Sorry, ben te belangrijkquote:
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 23 september 2021 15:44 schreef GGMM het volgende:
Vanavond een Nintendo Direct. Daar gaan ze de plannen voor de rest van het jaar bekend maken dus hopelijk wat toffe games
Leuk zeg, ik zal het even doorgeven aan mijn neefjes.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:44 schreef GGMM het volgende:
Vanavond een Nintendo Direct. Daar gaan ze de plannen voor de rest van het jaar bekend maken dus hopelijk wat toffe games
Weet dat dit niemand boeit, maar het is niet zo dat jullie verhalen nou zoveel interessanter zijn.
Huh, is het nou direct of vanavond?quote:Op donderdag 23 september 2021 15:44 schreef GGMM het volgende:
Weet dat dit niemand boeit, maar het is niet zo dat jullie verhalen nou zoveel interessanter zijn.
Het is om 0:00quote:Op donderdag 23 september 2021 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk zeg, ik zal het even doorgeven aan mijn neefjes.(die zijn 5 en 7)
Is één van je neefjes toevallig @ChevyCaprice ?quote:Op donderdag 23 september 2021 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk zeg, ik zal het even doorgeven aan mijn neefjes.(die zijn 5 en 7)
Je kan het morgenochtend vast wel terugkijken.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is om 0:00
Dan slapen die allang.
Zo kinderachtig zullen ze toch niet zijn.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is één van je neefjes toevallig @:chevycaprice ?
Nee ze hebben beide geen beperking.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is één van je neefjes toevallig @:chevycaprice ?
Hebben we toetsenbordheldje ook weer hoorquote:Op donderdag 23 september 2021 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ze hebben beide geen beperking.
Hahahaquote:Op donderdag 23 september 2021 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hebben we toetsenbordheldje ook weer hoor
Lekker veilig hè vanachter je computertje een grote bek hebben
quote:Op donderdag 23 september 2021 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja precies, ongeveer zo lachwekkend ja.quote:
Je komt een beetje gefrustreerd over.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja precies, ongeveer zo lachwekkend ja.
Dat is denk ik jouw probleemquote:Op donderdag 23 september 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je komt een beetje gefrustreerd over.
quote:Op donderdag 23 september 2021 15:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is denk ik jouw probleem
Onze grote stoere held dames en heren. Het is gewoon niemand minder dan maxi-mus.quote:
Precies, en dan ook nog vanuit Friesland, daar wil toch al geen hond komen. Ik snap je frustratie wel.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben momenteel niet in Friesland maar in Groningen.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, en dan ook nog vanuit Friesland, daar wil toch al geen hond komen. Ik snap je frustratie wel.
Ik ga mensen niet afrekenen op hun afkomst.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, en dan ook nog vanuit Friesland, daar wil toch al geen hond komen. Ik snap je frustratie wel.
Sorry, soms mag de waarheid best even hard zijn.quote:
Ik weet niet zo goed wat je probeert maar ergens is dit wel een pijnlijke bevestiging dat @onlogisch qua idiote mods hier nog maar ergens op het middenpunt zit.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga mensen niet afrekenen op hun afkomst.
Misschien een beetje ongebruikelijk in deze VBL SC kringen, maar dat is niet echt mijn ding.
quote:
Zou je niet zo over mijn collega @Lenny_Leonard willen praten?quote:Op donderdag 23 september 2021 16:02 schreef Caland het volgende:
Jeetje, wat is die flopmod gigantisch mad zeg.
Misschien moet ie even naar het PSV-topic, in dat ijskoude bad kan ie lekker afkoelenquote:Op donderdag 23 september 2021 16:02 schreef Caland het volgende:
Jeetje, wat is die flopmod gigantisch mad zeg.
Daar zijn zwakbegaafden ook wat oververtegenwoordigd dus vermoedelijk voelt ze zich daar enorm thuis.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moet ie even naar het PSV-topic, in dat ijskoude bad kan ie lekker afkoelen
Jeetje, hier heeft hij vast niet van terug!quote:Op donderdag 23 september 2021 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry, soms mag de waarheid best even hard zijn.
Ik probeerde maxi niet te laten huilen of zo!
Hoeft ook niet. Het moet natuurlijk wel gezellig blijven!quote:Op donderdag 23 september 2021 16:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Jeetje, hier heeft hij vast niet van terug!
Foei @:maxi-mus
Het was gezellig.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Het moet natuurlijk wel gezellig blijven!
Oh moest je toch huilen?quote:Op donderdag 23 september 2021 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was gezellig.
Toen kwam jij.
Van het lachen ja, zelden iemand zo boos gezien uit onmacht.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh moest je toch huilen?
Klote
Waar heeft deze guy het overquote:Op donderdag 23 september 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van het lachen ja, zelden iemand zo boos gezien uit onmacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |