Ja ik moet dan wel nog terugfietsen, maar dat is eigenlijk alleen sport als je het met drugs op doetquote:Op donderdag 23 september 2021 17:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maar dan ga je na het pingpongen nog sporten?
Als je er alleen maar een beetje bij wil horen, dan kun je ook gewoon een bloedtransfusie nemen.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik moet dan wel nog terugfietsen, maar dat is eigenlijk alleen sport als je het met drugs op doet
En onder een handdoekje rukken op de hotelkamerquote:Op donderdag 23 september 2021 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je er alleen maar een beetje bij wil horen, dan kun je ook gewoon een bloedtransfusie nemen.
Zeker, erg jammer dat @GurneyIsBestOke alleen nog maar aan drugs kan denken. Hier zijn oplossingen voor Gurney!quote:Op donderdag 23 september 2021 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En onder een handdoekje rukken op de hotelkamer
@onlogisch @Wereldgozer @Nattekat @Dimachaerus @Ronald-Koeman @Piva @dimmakquote:Op donderdag 23 september 2021 20:51 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 23 september 2021 20:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:onlogisch @:wereldgozer @:nattekat @:Dimachaerus @:Ronald-Koeman @:piva @:dimmak
PROBABLY NOTHING JAAAAA
Enkeltje ravijn met Tom.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:05 schreef Zipportal het volgende:
Lewis Hamilton: ‘Ik heb niet gezegd dat ik dood ging’
https://www.ad.nl/formule(...)-dood-ging~aab0132d/
Erg jammer. @:neef_wuppie
De aankondiging van Twitter zelf geeft een wat minder Bitcoin/Lightning/Strike-gekleurd beeldquote:Op donderdag 23 september 2021 20:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:onlogisch @:wereldgozer @:nattekat @:Dimachaerus @:Ronald-Koeman @:piva @:dimmak
PROBABLY NOTHING JAAAAA
Weekend valt altijd wel mee ja, behalve in een rapportperiode waarna er weer allemaal groepsplannen moeten worden geschreven, maar dat is wel te overzien.quote:Op donderdag 23 september 2021 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh yes, we gaan wel anekdotisch bewijs doen. Dan kan ik ook mijn voorbeeld geven:
Twee van mijn vrienden zijn leraar en die zeggen letterlijk altijd dat het reuze meevalt en dat ze enorm veel vrije tijd hebben. Die hebben in het weekend gewoon echt vrij, zijn doordeweeks rond een uurtje of 4 wel klaar (lekker man) en hebben als ze vakantie hebben (bijna elke maand) ook echt vakantie.
KINDERSEX zou ik wel gedurfd vinden.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:18 schreef TLC het volgende:
Van negersex naar blankensex, hierna is het blanke negersex of zo ?
Lekker heh maatquote:Op donderdag 23 september 2021 20:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
PROBABLY NOTHING JAAAAA
Gofferquote:Op donderdag 23 september 2021 21:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
KINDERSEX zou ik wel gedurfd vinden.
Liever ethereum de btc killer jahaaaquote:Op donderdag 23 september 2021 20:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
PROBABLY NOTHING JAAAAA
Motte hunnie wetenquote:Op donderdag 23 september 2021 22:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Erg mooi. Wortels schieten bij de groenteboer.
Moest ie een mondkapje op?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Had ‘ie wel een QR code?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
KINDERSEX zou ik wel gedurfd vinden.
@Wereldgozer slaapt allang, dus ik reageer met ‘netjes’ in zijn plaats.quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Klaar met "sporten"
@:monkyyy @:fetx @:wereldgozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |