Willen we meer of minder Haloquote:Op donderdag 23 september 2021 13:05 schreef Zipportal het volgende:
Lewis Hamilton: ‘Ik heb niet gezegd dat ik dood ging’
https://www.ad.nl/formule(...)-dood-ging~aab0132d/
Erg jammer. @:neef_wuppie
Ja.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Willen we meer of minder Halo
Lolquote:
We praten hier Nederlands.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lol
Weer stoer aan het doen die guy![]()
Verzin zelf wat 😂
Donder nou maar op allochtoon.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lol
Weer stoer aan het doen die guy![]()
Verzin zelf wat 😂
I can talk English here manquote:
F1 in de VBL sc.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Morgen eindelijk weer F1. Dat wordt genieten
Je mention doet het nietquote:Op donderdag 23 september 2021 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
F1 in de VBL sc.
@:saind check dit
Hopen op een dnf. Dan kan die hype ook weer de kast in.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je mention doet het nietWat raar
F1 is overal maat. Alles draait om Max
Je zou maar zo triest zijnquote:Op donderdag 23 september 2021 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopen op een dnf. Dan kan die hype ook weer de kast in.
Gast, die coureurs krijgen meer krachten te verduren dan voetballers tijdens een saaie pot voetbalquote:
Dankzij de inspanningen van mr. Ecclestone is het natuurlijk giga groot geworden. Ongekend natuurlijk, maar ook die ontwikkelingen die het teweegbrengt, erg gaaf is dat allemaal. Helemaal top.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:29 schreef fetX het volgende:
F1 is een uit de kluiten gewassen hobby.
Mwah, daar zweet je ook nog niet zo van.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mario Kart Wii met een wieltje spelen is toch ook geen sport, ongeveer hetzelfde
daar ben ik het niet mee eens maar hier in de SC hoeft het er niet over te gaanquote:Op donderdag 23 september 2021 13:29 schreef fetX het volgende:
F1 is een uit de kluiten gewassen hobby.
Als je jezelf te pletter zweet bij het doen van een spelletje waarbij je op je reet zit ben je ranzig dik.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mwah, daar zweet je ook nog niet zo van.
Als ik een avondje op de sim zit voor een race zweet ik me aardig te pletter als ik over de finish ben. Een aardige inspanning natuurlijk, met elke ronde consistent moeten zijn en op de limiet moeten rijden.
Bij de Toppers ook.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
In een achtbaan heb je ook g-krachten.
Je zit misschien op je reet, maar je hele lichaam is bezig met die race. Benen voor de pedalen, en armen bij het sturen.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je jezelf te pletter zweet bij het doen van een spelletje waarbij je op je reet zit ben je ranzig dik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |