Daarom geloof ik ook niet dat ze écht ver gaan komen, dat gaat je opbreken. Als je ook ziet hoeveel ballen Onana er geweldig uithaalde in het CL seizoen.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik wel maar het is nu inderdaad wel goed op de keepers na
Tottenham - Sporting - Real - Juventus - Valencia en dan mis ik vast nog een paar die Ajax uit won en thuis verloor/gelijk.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Zit er wel in in deze poule. Verliezen van Dortmund kan maar die overige potjes moet je eigenlijk allemaal wel winnen zeker nu je Sporting uit gehad hebt. Al is Ajax uit Europees de laatste jaren sterker dan thuis, niet?
Ja thuis gaat het vaak moeizaam, maar het zou wel moeten lukken ja. Al denk ik dat tegen Haaland wel pijnlijk gaat worden, maar wie weet kan Ajax verrassen. Dortmund schijnt defensief ook niet geweldig te zijn dus dat zal wel een knotsgek tweeluik worden (twee keer 0-0)quote:Op donderdag 23 september 2021 17:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Zit er wel in in deze poule. Verliezen van Dortmund kan maar die overige potjes moet je eigenlijk allemaal wel winnen zeker nu je Sporting uit gehad hebt. Al is Ajax uit Europees de laatste jaren sterker dan thuis, niet?
Das eigenlijk altijd meer afhankelijk van de concurrentie hoe makkelijk ze 1e worden. Ajax wint toch vrijwel alles.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Of dat nou wel of niet gebeurt; in ieder geval (ruim) goed genoeg om makkelijk 1e te worden.
Geniet ervan makkerquote:Op donderdag 23 september 2021 17:30 schreef Buitendam het volgende:
Walgelijk weinig verkeer op de weg.
WEEKEND.
Waarom? Dradonderdag?quote:Op donderdag 23 september 2021 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo "sporten"
@:fetx @:wereldgozer @:monkyyy
Waarschijnlijk gruwelijk hard klop krijgen.
Matige medespelers vandaag. Er zit gemiddeld een punt tussen ons team en die van hun. Maar vandaag boeit me niet zoveel. Morgen wel en dan gaan we uitdelen booooh (geen idee nog tegen wie we moeten, maar die gaan het krijgen).quote:
Ik morgen vroeg weer. Een uur lang alleen de service oefenen want die loopt voor geen meter.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo "sporten"
Saotosoep bedoel je denk ikquote:Op donderdag 23 september 2021 17:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er wordt sotosoep gemaakt hier
GENOT
Ik ga zo ook sportenquote:Op donderdag 23 september 2021 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo "sporten"
Pingpongen genot.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga zo ook sporten. Ben sinds vorige week weer aan het pingpongen.
Lekker maat.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 23 september 2021 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Saotosoep bedoel je denk ik
Erg lekker
quote:Soto, of saoto in het Surinaams-Nederlands, is een soep uit de Indonesische keuken.
Maar dan ga je na het pingpongen nog sporten?quote:Op donderdag 23 september 2021 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kiprol, gebakken aardappeltjes en bloemkoolquote:Op donderdag 23 september 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pingpong is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting het pingpongen. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pingpongen. Jaaaa wat pingpongen en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maar dan ga je na het pingpongen nog sporten?
Zeker wel eens aan gedachtquote:Op donderdag 23 september 2021 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat.
Al ooit eens gedacht om over te stappen van sport? Waarschijnlijk ben je ook mokergoed in padel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |