Ja, dat is toeval. Ik spreek overigens wel vaker mijn vertrouwen in Feyenoord uit, dus het verbaast me ook niet dat het nu draait.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is toeval dat je er vrijwel niet meer te vinden bent nu het draait?
Dat gelul in de ruimte noem je vertrouwen uitspreken?quote:Op donderdag 23 september 2021 14:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dat is toeval. Ik spreek overigens wel vaker mijn vertrouwen in Feyenoord uit, dus het verbaast me ook niet dat het nu draait.
Kom op, Feyenoord heeft toch gewoon een prima ploeg. Niet direct een kampioensploeg natuurlijk, maar wel voor de 2e of 3e plaats. Denk dat de supporters dat ook minimaal eisen.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gelul in de ruimte noem je vertrouwen uitspreken?
Het enige wat voor hem pleit is dat hij gelukkig nooit is mee gegaan in het ‘Dick haalt er het maximale uit’ geleuter.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gelul in de ruimte noem je vertrouwen uitspreken?
Dit had korter gekund met een simpele 'ja'.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kom op, Feyenoord heeft toch gewoon een prima ploeg. Niet direct een kampioensploeg natuurlijk, maar wel voor de 2e of 3e plaats. Denk dat de supporters dat ook minimaal eisen.
En ik kan niet ontkennen dat er zo af en toe wel eens wat gelul in de ruimte bij komt kijken. Maar kijk eens naar al die analisten op TV, en alle voetbalkenners hier. Daar gooien ze je toch mee dood?
Oh dat zou kunnen. Veel vaker lul je gewoon complete onzin en kon je niet verder van de waarheid vandaan zitten in je statements.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar ze zijn ook regelmatig serieus. En vaak blijk in het uiteindelijk bij het rechte eind te hebben in die posts.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:04 schreef GwaiLow het volgende:
feyenoord met deze ploeg een grote kanshebber voor de titel.
Fijne nuances blijven in een korte samenvatting achterwege.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit had korter gekund met een simpele 'ja'.
korterquote:Op donderdag 23 september 2021 14:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Fijne nuances blijven in een korte samenvatting achterwege.
quote:Op donderdag 23 september 2021 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen. Veel vaker lul je gewoon complete onzin en kon je niet verder van de waarheid vandaan zitten in je statements.
[..]
Ajax 88 puntenquote:Op zondag 1 november 2020 20:37 schreef GwaiLow het volgende:
Gefeliciteerd mannen, goede overwinning! Gaat een mooie titel race worden tussen Vitesse, Ajax, PSV en Feyenoord.
5 oktober 2020. Tja, herinner me dat ik dit zei na de uit wedstrijd tegen Willem2. Klinkende overwinning voor Feyenoord met 1-4. Zaten in een goede fase. uiteindelijk kwamen ze tekort inderdaad. Dick haalde er gewoon te weinig uit. Nu staat Slot voor de groep en nemen de kansen weer toe.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen. Veel vaker lul je gewoon complete onzin en kon je niet verder van de waarheid vandaan zitten in je statements.
[..]
quote:Op zondag 1 november 2020 20:37 schreef GwaiLow het volgende:
Gefeliciteerd mannen, goede overwinning! Gaat een mooie titel race worden tussen Vitesse, Ajax, PSV en Feyenoord.
We zien gelijk de verstandige user.quote:Op zondag 1 november 2020 20:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord gaat niet meedoen. Vitesse ook niet.
Doet hij nietquote:Op donderdag 23 september 2021 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. (lol) 32 volgers en er reageert naast mij en @:ggmm nooit iemand. Kom maar gewoon terug @:scrummie
Yes, ik hou wel van een gewaagde voorspelling zo nu en dan. Al die open deuren....quote:Op donderdag 23 september 2021 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Ajax 88 punten
PSV 72 punten
Vitesse 61 punten
Feyenoord 59 punten.
quote:Op donderdag 23 september 2021 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Ajax 88 punten
PSV 72 punten
Vitesse 61 punten
Feyenoord 59 punten.
Waar is hij boos over dan?quote:Op donderdag 23 september 2021 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet hij niet
Omdat hij weer woedend is!
Oke, Feyenoord en Vitesse gaan niet meedoen dit jaar. Noteer even. Redelijke kans dat ik dit seizoen wel goed zit.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:24 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
We zien gelijk de verstandige user.
quote:Op donderdag 23 september 2021 14:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
5 oktober 2020. Tja, herinner me dat ik dit zei na de uit wedstrijd tegen Willem2. Klinkende overwinning voor Feyenoord met 1-4. Zaten in een goede fase. uiteindelijk kwamen ze tekort inderdaad. Dick haalde er gewoon te weinig uit. Nu staat Slot voor de groep en nemen de kansen weer toe.
Hey, Putin.quote:
Wat een gewaagde uitspraak.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oke, Feyenoord en Vitesse gaan niet meedoen dit jaar. Noteer even. Redelijke kans dat ik dit seizoen wel goed zit.
no liferquote:Op donderdag 23 september 2021 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hey, Putin.
Toevallig, was net even de grand prix van Rusland van 2015 aan het bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |