Daar zijn zwakbegaafden ook wat oververtegenwoordigd dus vermoedelijk voelt ze zich daar enorm thuis.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moet ie even naar het PSV-topic, in dat ijskoude bad kan ie lekker afkoelen
Jeetje, hier heeft hij vast niet van terug!quote:Op donderdag 23 september 2021 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry, soms mag de waarheid best even hard zijn.
Ik probeerde maxi niet te laten huilen of zo!
Hoeft ook niet. Het moet natuurlijk wel gezellig blijven!quote:Op donderdag 23 september 2021 16:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Jeetje, hier heeft hij vast niet van terug!
Foei @:maxi-mus
Het was gezellig.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Het moet natuurlijk wel gezellig blijven!
Oh moest je toch huilen?quote:Op donderdag 23 september 2021 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was gezellig.
Toen kwam jij.
Van het lachen ja, zelden iemand zo boos gezien uit onmacht.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh moest je toch huilen?
Klote
Waar heeft deze guy het overquote:Op donderdag 23 september 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van het lachen ja, zelden iemand zo boos gezien uit onmacht.
Genoten gisteravond in de Kuip? 2 mooie goaltjes in ieder geval.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:40 schreef fetX het volgende:
Zullen we ophouden met dit zielige gedoe? Dank je.
Ja was een prima wedstrijdje met een aardige sfeer. 21:00 is alleen zo’n zaadtijd. Die goal van Veerman, bohh. Zo makkelijk, zo snel.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Genoten gisteravond in de Kuip? 2 mooie goaltjes in ieder geval.
Dradonderdag?quote:Op donderdag 23 september 2021 16:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja was een prima wedstrijdje met een aardige sfeer. 21:00 is alleen zo’n zaadtijd. Die goal van Veerman, bohh. Zo makkelijk, zo snel.
Oei, die is echt woest dus. Ik was er al bang voor toen ik hier aandacht aan schonk.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie net dat Scrummie ook op twitter is heengegaan.
#RIPSCRUMMIE
quote:Op donderdag 23 september 2021 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
#RIPSCRUMMIE
Ja Linssen doet het erg goed. Ben sowieso wel tevreden wat Feyenoord laat zien dit seizoen. Niet verwacht dat het zo snel zou gaan. En Veerman toch maar proberen te halen volgend seizoen al zal dat lastig worden.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dradonderdag?
Blijf Veerman een heerlijk spelertje vinden en Linssen gaat die gemakkelijk 15 goals meme ook simpel waarmaken dit seizoen.
Ik blijf dat een raar fenomeen vinden. Je account op wat voor platform dan ook uit boosheid door de shredder gooien. 9/10 keer komen ze toch weer terug (lol)quote:Op donderdag 23 september 2021 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
#RIPSCRUMMIE
quote:Op donderdag 23 september 2021 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
#RIPSCRUMMIE
erg jammerquote:Op donderdag 23 september 2021 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
#RIPSCRUMMIE
quote:Op donderdag 23 september 2021 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei, die is echt woest dus. Ik was er al bang voor toen ik hier aandacht aan schonk.
Geen dark mode.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie dat hij gisteren nog 2 likes gehad heeft. Misschien vindt hij het gewoon nog een beetje lastig om met deze sterrenstatus om te gaan.
Hij zal wel een twitteraccount maken waar we hem niet kunnen volgen maar dan is er helemaal 0 interactie met zijn volgers dus voor wie tweet je dan?quote:Op donderdag 23 september 2021 16:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik blijf dat een raar fenomeen vinden. Je account op wat voor platform dan ook uit boosheid door de shredder gooien. 9/10 keer komen ze toch weer terug (lol)
Jij was één van zijn 13 volgers?quote:
Wow relax wist niet dat je boos zou wordenquote:Op donderdag 23 september 2021 16:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh dat moet per se en ook binnen de minuut al?
Doe niet zo verslaafd.
Dat is bijna hetzelfde als meelezen op FOK! zonder account.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zal wel een twitteraccount maken waar we hem niet kunnen volgen maar dan is er helemaal 0 interactie met zijn volgers dus voor wie tweet je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |