nee joh, die gaat gewoon onder een andere kloon verder. Want zo rolt 'iequote:
Donder gewoon op.quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee joh, die gaat gewoon onder een andere kloon verder. Want zo rolt 'ie
quote:
Sypquote:Op zaterdag 18 september 2021 10:06 schreef Zipportal het volgende:
SypGod bij Harry zondag. @:Wereldgozer
Erg mooi.
Oh die. Bedankt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.business-class.nl/
Yes. Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:13 schreef fetX het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij!! @:lange_lans
Hopelijk vraagt Harry even wat onze Wietze Snaak op het Binnenhof deed.quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.business-class.nl/
Scrummie3.0 komt dan uit. De braddiepesters vrezen hem alquote:Op zaterdag 18 september 2021 10:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er over pak ‘m beet een maand weer is.
Wij noteren dit.quote:Op zaterdag 18 september 2021 11:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Flesje Dalwhinnie Winters Gold gekocht. Kost geen drol, maar echt een aanrader jongens. #Genot
Hoe is met de Lord makker? Nog altijd blessa?quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vandaag eindelijk weer eens naar het stadion. Meer dan een jaar geleden door dat WANBELEID van de roverheid.
@:maxi-mus @:yats @:caland @:onlogisch @:psvcl @:capricia @:elan @:klummie
Speelt DE LORD alweer?quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vandaag eindelijk weer eens naar het stadion. Meer dan een jaar geleden door dat WANBELEID van de roverheid.
Ik ga het NU opzoeken.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is met de Lord makker? Nog altijd blessa?
Gisteren wenste hij @RensAjacied nog corona toe.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:14 schreef fetX het volgende:
Hoe is het eigenlijk met @:kingroland?
Leuk, heb je je vissershoedje en zwarte shirt al aan?quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goed om te lezen dat hij niet is veranderd!quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gisteren wenste hij @:rensajacied nog corona toe.
Nog even geduld. Verdomme wat duurt dat lang!quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
@:fetx @:onlogisch
Veel plezier Lenny! NIET DE BESTE MAAR WEL DE GEKSTUHquote:Op zaterdag 18 september 2021 12:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zou je, zeker als man van middelbare leeftijd, gewoon 'geblesseerd' kunnen zeggen?quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is met de Lord makker? Nog altijd blessa?
Wij zijn morgen afgelast en het 2e team gaat naar een eiland en heeft nog spelers nodig.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:54 schreef Caland het volgende:
Straks bekerwedstrijdje voordat de competitie weer begint volgende week (en ik er niet bij ben)
Erg leuk
In Papendrecht gebruiken ze niet van die lange woorden.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je, zeker als man van middelbare leeftijd, gewoon 'geblesseerd' kunnen zeggen?
Papendrecht is al lang zat.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In Papendrecht gebruiken ze niet van die lange woorden.
Wel gewoon een Ajax shirtje aan?quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga overigens ook naar een stadion vandaag. Wel wat langer geleden dan een jaar.
(Ajax - Cambuur, in het uitvak ter info)
Mijn shirt is nog niet binnen. #wanbeleid #bestuurwegquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel gewoon een Ajax shirtje aan?
@:lange_lans
Heb je ook dat debiele Marley shirt besteld?quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn shirt is nog niet binnen. #wanbeleid #bestuurweg
Ja.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je ook dat Marley shirt besteld?
Haters gonna hatequote:Op zaterdag 18 september 2021 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je ook dat debiele Marley shirt besteld?
Waarom betrek jij altijd alles op dat debiele spelletje?quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
was scrummie gisteren wel op hax eigenlijk
Jaquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
was scrummie gisteren wel op hax eigenlijk
Je kunt geen reden bedenken waarom Bob Marley en Amsterdam een connectie hebben?quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom geilen ze bij Ajax zo op die man?
Omarmd als traditiequote:Op zaterdag 18 september 2021 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
laat me met rustquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom betrek jij altijd alles op dat debiele spelletje?
Geklikt. Er is een keer een liedje gedraaid, dat door de supporters nog steeds gezongen wordt en nu geilen ze op Marley.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.radioveronica(...)-met-een-derde-shirt
@:lenny_leonard
Ja.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kunt geen reden bedenken waarom Bob Marley en Amsterdam een connectie hebben?
Nee maar ik begrijp dat het voor iemand uit Tilburg veel tekst is dus ik keur het goed.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Er is een keer een liedje gedraaid, dat door de supporters nog steeds gezongen wordt en nu geilen ze op Marley.
Zo goed samengevat?
Hoe zou jij het samenvatten dan?quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee maar ik begrijp dat het voor iemand uit Tilburg veel tekst is dus ik keur het goed.
Ik geef je al een link naar een artikel, dan mag ik dat ook nog samenvatten zeker? Zoek een andere gek.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe zou jij het samenvatten dan?
quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geef je al een link naar een artikel, dan mag ik dat ook nog samenvatten zeker? Zoek een andere gek.
Ze vereren daar wel vaker drugsgebruikers.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt makkerquote:Op zaterdag 18 september 2021 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
@:fetx @:onlogisch
Die gemaakte liefde voor Marley is gewoon debiel. Maar ga lekker voor gek lopen in je shirtje.quote:
Is toch leuk dat zoiets ontstaatquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die gemaakte liefde voor Marley is gewoon debiel. Maar ga lekker voor gek lopen in je shirtje.
@:lange_lans en ik lachen hierom.
Volwassen mannen die een voetbalshirtje van hun club dragen hebben doorgaans een kleine piemel.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn shirt is nog niet binnen. #wanbeleid #bestuurweg
Mensen met een vissershoedje op die schreeuwen dat ze zo lekker gek zijn mogen wat mij betreft overal om lachen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die gemaakte liefde voor Marley is gewoon debiel. Maar ga lekker voor gek lopen in je shirtje.
Als jij een volwassen man in een voetbalshirtje ziet lopen kijk jij altijd even in hun broekje?quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volwassen mannen die een voetbalshirtje van hun club dragen hebben doorgaans een kleine piemel.
Mensen die supporter zijn van twee Eredivisie clubs hebben een kleine piemel.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij was supporter van Santos en de Spurs. Maar de Marleyconnectie met Ajax is dan wel weer dusdanig nep dat het juist uitstekend bij de club past.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo, goede comeback man.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen met een vissershoedje op die schreeuwen dat ze zo lekker gek zijn mogen wat mij betreft overal om lachen.
Geen idee maat. Ik krijg dit altijd te horen als ik weer bij de moeder van @Caland langs ben geweestquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als jij een volwassen man in een voetbalshirtje ziet lopen kijk jij altijd even in hun broekje?
De laatste man die ik met een vissershoedje zag lopen kreeg tikken van FIIIR (het was een oud scf'erquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo, goede comeback man.
In werkelijkheid heb ik geen vissershoedje en draag ik normale kleren. Waar jij als volwassen man in een voetbalshirt loopt.
Ik zei volgens mij net dat ik mijn shirt nog niet binnen had, je bent een beetje kort van memorie.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo, goede comeback man.
In werkelijkheid heb ik geen vissershoedje en draag ik normale kleren. Waar jij als volwassen man in een voetbalshirt loopt.
Drugs. Top om die link als club even aan te dikken in het jaar dat je een dopingschorsing te pakken hebt gekregen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kunt geen reden bedenken waarom Bob Marley en Amsterdam een connectie hebben?
Al besprokenquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Drugs. Top om die link als club even aan te dikken in het jaar dat je een dopingschorsing te pakken hebt gekregen.
Dat is wel timing.
Dat zei @Caland ook al ja.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Drugs. Top om die link als club even aan te dikken in het jaar dat je een dopingschorsing te pakken hebt gekregen.
Dat is wel timing.
Ik ging er inderdaad vanuit dat dit niet je eerste voetbalshirt was.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zei volgens mij net dat ik mijn shirt nog niet binnen had, je bent een beetje kort van memorie.
Maar ik begrijp hieruit dat je wel zingt dat je lekker gek bent? (lol)
Lidl pics op Twitter? Leuke rubriek.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Jongens ik ga boodschappen doen en dan naar de voetbal!
Gedraag jullie
Oh @:lange_lans , nipt verloren vanmorgen 5-7 (onlo jr 2x gescoord, strafschop zat er ook in)
Maandag straftraining
Als volwassen man wel.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ging er inderdaad vanuit dat dit niet je eerste voetbalshirt was.
En de tweede set?quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Jongens ik ga boodschappen doen en dan naar de voetbal!
Gedraag jullie
Oh @:lange_lans , nipt verloren vanmorgen 5-7 (onlo jr 2x gescoord, strafschop zat er ook in)
Maandag straftraining
Lenny wilde de connectie weten met Bob Marley (dat vroeg hij laatst ook al ergens) om even te laten weten dat het shirt debiel was.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:41 schreef GGMM het volgende:
Maar deze hele "discussie" (lol) is dus begonnen omdat @:maxi-mus een shirt van Ajax heeft besteld?
Veel plezier met je shirt maatIk vind hem zelf ook erg mooi.
Ik heb mijn katten net voor het eerst in de tuin laten spelen. Ze zijn nog wel wat angstig voor harde geluiden.quote:
Het shirt is niet debiel. Best een leuk shirtje. Die connectie met Marley is alleen achterlijk.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lenny wilde de connectie weten met Bob Marley (dat vroeg hij laatst ook al ergens) om even te laten weten dat het shirt debiel was.
Maar bedankt @:ggmm, ik wacht vol verwachting af.
Dat mag jij vinden.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het shirt is niet debiel. Best een leuk shirtje. Die connectie met Marley is alleen achterlijk.
Maar ik sluit me verder aan bij @:ggmm . Veel plezier met je shirtje maat. En in het stadion vandaag.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het shirt is niet debiel. Best een leuk shirtje. Die connectie met Marley is alleen achterlijk.
Maar ik sluit me verder aan bij @:ggmm . Veel plezier met je shirtje maat. En in het stadion vandaag.
Al eens vaker in het uitvak gezeten in de Arena?quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Komt goed makker. EN WE SIJN VOOR NIEMAND BANG
Dat is in het thuisvak niet anders daar.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Al eens vaker in het uitvak gezeten in de Arena?
Die stewards van Ajax zijn wel altijd walgelijk.
Nee, de laatste keer kwamen de Cambuur supporters allemaal niet het stadion binnen bijna en werden ze met stenen bekogeld. (bus/metro ofzo was voor het supportershome gestopt)quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Al eens vaker in het uitvak gezeten in de Arena?
Die stewards van Ajax zijn wel altijd walgelijk.
Klopt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is in het thuisvak niet anders daar.
Gelachenquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En de tweede set?
@:wereldgozer @:fetx
quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:50 schreef Caland het volgende:
Ik zit morgen trouwens in de Gerald Vanenburg loge
@:buitendam @:lange_lans
Dat is toch die vent met dat piepstemmetje?
quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En de tweede set?
@:wereldgozer @:fetx
Ik ook wat een toevalquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik toevallig ook over een klein half uurtje.
Graag een signalement.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
quote:
leuk dat je met je moeder op stap gaat vandaagquote:Op zaterdag 18 september 2021 15:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geen idee ik ken daar niks dus ik laat het aan haar over
Peru, gastquote:Op zaterdag 18 september 2021 15:16 schreef aTypisch het volgende:
ik moet maandag naar de ambassade van peru in den haag
(lol)
Denk keuze van z'n vriendin, Peru minst aantrekkelijke dames van Zuid-Amerika.quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Peru, gastAls je toch die kant op gaat, ga dan naar El Salvador. Kun je tenminste terecht met je bitcoin.
En ook nog eens van die Peruvian flute bandsquote:Op zaterdag 18 september 2021 15:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk keuze van z'n vriendin, Peru minst aantrekkelijke dames van Zuid-Amerika.
Joran nog gedag zeggen?
wie weet waar de reis eindigtquote:Op zaterdag 18 september 2021 15:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Peru, gastAls je toch die kant op gaat, ga dan naar El Salvador. Kun je tenminste terecht met je bitcoin.
@Scrummie3.0quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:57 schreef fetX het volgende:
Het Feyenoordtopic mist een type Scrummie.
Die zit nu in Afrika. Wildlifebeheer.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:50 schreef Caland het volgende:
Ik zit morgen trouwens in de Gerald Vanenburg loge
@:buitendam @:lange_lans
Dat is toch die vent met dat piepstemmetje?
Vond dat wel meevallen, best wel mooie meiden daar. Ook goed los in bed. Maar het is niet als Brazilië en Argentiniëquote:Op zaterdag 18 september 2021 15:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk keuze van z'n vriendin, Peru minst aantrekkelijke dames van Zuid-Amerika.
Joran nog gedag zeggen?
Ik vind het wel grappig dat je laatst nogal antishirtjes was en nu er wel een bestelt. Gelijk heb je overigens. Dat shirtje is echt ontzettend mooi, commercieel erg slim geweest. Mag je met trots dragenquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Komt goed makker. EN WE SIJN VOOR NIEMAND BANG
Scrummie is een labiele jongen, maar daar waarderen we hem om.quote:
Iedereen hier is toch labiel habibo?quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Scrummie is een labiele jongen, maar daar waarderen we hem om.
Opflikkeren achterlijke randdebiel.quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Scrummie is een labiele jongen, maar daar waarderen we hem om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Ben je in Rotterdam vandaag? Nice makkerquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:03 schreef Oriente het volgende:
Wat is Rotterdam druk joh vergeleken met Tilburg
Nu nst weer wegquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben je in Rotterdam vandaag? Nice makker
ik heb ook een feestje in tilburg zoquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Op fietsje op weg naar een feestje.
Al helemaal naar de 2k @:caland
W2 Goden
Klap in het gezicht van de zorg @fetXquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
W2 Goden
Gefeliciteerd makker.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
W2 Goden
wat ga je in de kerk doen? Met de schaal rond?quote:Op zondag 19 september 2021 09:26 schreef RamboDirk het volgende:
Dames, pluk de dag
straks kerk @:kingroland
psalmen zingen @KingRolandquote:Op zondag 19 september 2021 09:58 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
wat ga je in de kerk doen? Met de schaal rond?
Mensen die supporter zijn van een Nederlandse voetbalclub hebben hoge bloeddrukquote:Op zondag 19 september 2021 09:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen die supporter zijn van twee Nederlandse voetbalclubs hebben een beschimmelde piemel.
Opgepakt in Almelo met een kruisboog.quote:Op zondag 19 september 2021 10:09 schreef Buitendam het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het verhaal is met Scrummie? Ik heb het even gemist.
Hetzelfde jankverhaal als bij de vorige 3 keer dat hij anoniem ging.quote:Op zondag 19 september 2021 10:09 schreef Buitendam het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het verhaal is met Scrummie? Ik heb het even gemist.
Bedankt voor het delen. Like gezet.quote:Op zondag 19 september 2021 15:31 schreef onlogisch het volgende:
Goeie genade. User @:fetx geeft even een veeg uit de pan in het Feyenoordtopic zeg
VBL / Het Feijenoordtopic #2558: PSV kapoet maken
Jammer. Ik zal ‘m missen tot ie er weer is.quote:Op zondag 19 september 2021 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hetzelfde jankverhaal als bij de vorige 3 keer dat hij anoniem ging.
Het ligt altijd aan een ander.
Vooral z'n inhoudelijke postsquote:Op zondag 19 september 2021 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jammer. Ik zal ‘m missen tot ie er weer is.
Gebakken kipfilet, eitje, uitje, courgette, tomaat.quote:Op zondag 19 september 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Krieltjes en vega gyrosquote:Op zondag 19 september 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vind die best lekkerquote:
gelukkig maarquote:Op zondag 19 september 2021 17:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vind die best lekkernet als de vega chicken tenders (@:GGMM vindt die ook érg lekker)
Maar ik eet verder gewoon vlees hoor, net nog 300 gram kip op
Ovenfriet, braadworstjes en saladequote:Op zondag 19 september 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee, maar de kans dat het een bestelling wordt is levensgroot.quote:Op zondag 19 september 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker maatquote:Op zondag 19 september 2021 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga ook vega gyros halen makker
Rafael van der Voort.quote:
quote:Op zondag 19 september 2021 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben voor Ajax, maar ben nu echt trots op Feyenoord. Die winnen dik verdiend van PSV _*_
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar wielrennen. En ik ben ook AZ en AJAX fan.
En fan van VBL
Nee dat kan echt niet.quote:Op zondag 19 september 2021 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
@:Wereldgozer DIT KAN NIET.
quote:Op zondag 19 september 2021 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
@:Wereldgozer DIT KAN NIET.
Weer terug van het eiland. Weinig van de wedstrijd gezien maar van harte.quote:Op zondag 19 september 2021 21:37 schreef Zipportal het volgende:
@:maxi-mus is online @:Coco
[ afbeelding ]
Welk eiland?quote:Op zondag 19 september 2021 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weer terug van het eiland. Weinig van de wedstrijd gezien maar van harte.
quote:Op zondag 19 september 2021 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker, was ook heerlijk weer.
Hoe was PSV?
Waarom praat je zo vaak in de wij-vormquote:Op zondag 19 september 2021 21:43 schreef Oriente het volgende:
maxi-mus je bent soms echt een teringlijer met een hoofdletter T
maar we houden toch van je
Ik heb liever niet dat je voor anderen spreekt.quote:Op zondag 19 september 2021 21:43 schreef Oriente het volgende:
maxi-mus je bent soms echt een teringlijer met een hoofdletter T
maar we houden toch van je
dat weten wij ook nietquote:Op zondag 19 september 2021 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom praat je zo vaak in de wij-vorm
Jouw probleem.quote:Op zondag 19 september 2021 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je voor anderen spreekt.
(lol)quote:Deze Tweets zijn afgeschermd
Alleen goedgekeurde volgers kunnen de Tweets van @ScrummieNMS zien. Klik op Volgen om toegang te vragen. Meer informatie
Schmidtedquote:Op zondag 19 september 2021 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker, was ook heerlijk weer.
Hoe was PSV?
quote:
quote:Op zondag 19 september 2021 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
(lol)
@:GGMM
Dan zet je je profiel met drie volgers maar op verborgen. De rest van Twitter ziet het ook niet.
quote:Op zondag 19 september 2021 21:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Lavenderr is niet langer Vriendin van de Show. Niet mien merk.
Jaquote:Op maandag 20 september 2021 00:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou hij voor of na het zingen de kerk uit gaan?
We noteren het even.quote:Op maandag 20 september 2021 08:53 schreef xzaz het volgende:
Dat publiek van PSV_______________________________________! Mijn god wat een tokkiesport is het in Nederland toch ook. Ik snap niet hoe je naar de ED kan kijken.
Goedzo. En nu weer optyfen.quote:Op maandag 20 september 2021 08:53 schreef xzaz het volgende:
Dat publiek van PSV_______________________________________! Mijn god wat een tokkiesport is het in Nederland toch ook. Ik snap niet hoe je naar de ED kan kijken.
Lenny ziet z'n papa tussen het publiek staan en z'n vol slanke moeder hem opvangenquote:Op maandag 20 september 2021 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedzo. En nu weer optyfen.
quote:Op maandag 20 september 2021 09:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Lenny ziet z'n papa tussen het publiek staan en z'n vol slanke moeder hem opvangen
Ik ben op de vlucht.quote:Op maandag 20 september 2021 09:32 schreef Oriente het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)AOCjz7?ocid=msedgntp
@:GurneyIsBestoke @:FetX leven jullie nog?
Nee, maar vorig jaar nam ik op maandagen rond 6 uur regelmatig de trein van Blaak naar Breda, dus zo komt het allemaal erg dichtbijquote:Op maandag 20 september 2021 09:32 schreef Oriente het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)AOCjz7?ocid=msedgntp
@:GurneyIsBestoke @:FetX leven jullie nog?
Ik zat zaterdag nog in de trein van Blaak naar Dordrecht (want daar stap je overvoor Breda ja), erg dichtbij zoquote:Op maandag 20 september 2021 09:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, maar vorig jaar nam ik op maandagen rond 6 uur regelmatig de trein van Blaak naar Breda, dus zo komt het allemaal erg dichtbij
(overigens gaat er geen directe trein van Blaak naar Breda. Je moet overstappen op Centraal. Dit klinkt als fake news derhalve)
Overstappen op Centraal is sneller. Hoge snelheidslijn.quote:Op maandag 20 september 2021 09:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zat zaterdag nog in de trein van Blaak naar Dordrecht (want daar stap je overvoor Breda ja), erg dichtbij zo
Ik ken iemand die aan Rotterdam Blaak is overleden.quote:Op maandag 20 september 2021 09:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zat zaterdag nog in de trein van Blaak naar Dordrecht (want daar stap je overvoor Breda ja), erg dichtbij zo
Dat kan @Oriente helemaal niet betalenquote:Op maandag 20 september 2021 09:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overstappen op Centraal is sneller. Hoge snelheidslijn.
Dan moet @DJMO maar even gaan wandelen.quote:Op maandag 20 september 2021 10:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan @:Oriente helemaal niet betalen
Durft @DJMO wel ochtends vroeg door de krochten van Rotterdam te wandelen?quote:Op maandag 20 september 2021 10:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet @:DJMO maar even gaan wandelen.
Sodemieter eens op met je kinderachtige mentions!!!quote:Op maandag 20 september 2021 10:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet @:DJMO maar even gaan wandelen.
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op maandag 20 september 2021 10:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Sodemieter eens op met je kinderachtige mentions!!!
Voor sorry koop ik niks. Flikker op.quote:Op maandag 20 september 2021 10:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Sodemieter eens op met je kinderachtige mentions!!!
Kut kantoor, en anders niets.quote:Op maandag 20 september 2021 13:15 schreef Zipportal het volgende:
Moeke pakt Kwalletje aan.![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Sasgodinquote:Op maandag 20 september 2021 13:15 schreef Zipportal het volgende:
Moeke pakt Kwalletje aan.![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
MaAr wE zIjN zO GoEdquote:Op maandag 20 september 2021 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
Inmiddels een wekelijkse rubriek, maar het PSV-topic is een stinkende beerput.
op alle fronten?quote:Op maandag 20 september 2021 14:14 schreef Buitendam het volgende:
Ineens iedereen voor Feyenoord op het werk. Leuk.
Nou nou nou.quote:Op maandag 20 september 2021 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
Hier op het werk heeft nagenoeg niemand iets met voetbal.quote:Op maandag 20 september 2021 14:14 schreef Buitendam het volgende:
Ineens iedereen voor Feyenoord op het werk. Leuk.
Ze zijn daar ook allemaal voor Feyenoord dus?quote:Op maandag 20 september 2021 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hier op het werk heeft nagenoeg niemand iets met voetbal.
Ik moest toch wel hardop lachen om al die beelden van het publiek gisteren.quote:Op maandag 20 september 2021 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb ook erg genoten.quote:Op maandag 20 september 2021 14:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moest toch wel hardop lachen om al die beelden van het publiek gisteren.
Nog gefeliciteerd, de resultaten zijn ook wel prima tot nu toe.quote:
Bedankt. Wel redelijk wat mazzel gehad waardoor we eigenlijk te hoog staan. Maargoed, vorig jaar was het tegenovergesteld. Je moet ooit wat geluk hebben.quote:Op maandag 20 september 2021 14:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd, de resultaten zijn ook wel prima tot nu toe.
Na gisteren kan ik hier helaas geen like voor uitdelen. Volgende keer beter maat!quote:Op maandag 20 september 2021 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn daar ook allemaal voor Feyenoord dus?
quote:Op maandag 20 september 2021 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
Ja idem.quote:Op maandag 20 september 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
Door heel veel salonjoden gefeliciteerd op het werk vandaag. Dat is toch altijd iets minder leuk.
Ik trek dat type supporter gewoon nooit echt, veelal omdat het eigenlijk altijd Ajacieden zijn. Zien één keer in het jaar een stadion van binnen omdat ze of gratis kaarten hebben of een keer een avondje van moeder de vrouw weg mogen (of een combinatie van die twee) maar dan wel popie jopie gaan zitten doen.quote:Op maandag 20 september 2021 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja idem.
Alsof je daar godverdomme op zit te wachten.
Het geneuzel dat Feyenoord weer helemaal mee doet om de titel is al helemaal lachwekkend.
Doe niet zo verslaafd.quote:Op maandag 20 september 2021 15:36 schreef GGMM het volgende:
Vandaag ook wat Feyenoorders gefeliciteerd op het werk
Op dat soort mensen past eigenlijk maar één reactie:quote:Op maandag 20 september 2021 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik trek dat type supporter gewoon nooit echt, veelal omdat het eigenlijk altijd Ajacieden zijn. Zien één keer in het jaar een stadion van binnen omdat ze of gratis kaarten hebben of een keer een avondje van moeder de vrouw weg mogen (of een combinatie van die twee) maar dan wel popie jopie gaan zitten doen.
Nee, het heeft eigenlijk vrij weinig met woonplaats te maken.quote:Op maandag 20 september 2021 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Op dat soort mensen past eigenlijk maar één reactie:
Wat jammer zegquote:Op maandag 20 september 2021 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, zelfverkozen op anoniem.
Van harte nog met de overwinning gister maat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij ook gefeliciteerdof was je voor Cambuur stiekem?
@Caland vindt dit trouwens hele leuke dialogen
blablablabla
quote:Op maandag 20 september 2021 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat jammer zegIk stond wel in het uitvak dus 9-0 had niet gehoeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij ook gefeliciteerdof was je voor Cambuur stiekem?
@:Caland vindt dit trouwens hele leuke dialogen
Gingen ze na de vijfde ofzo niet allemaal al in de bus zitten?quote:Op maandag 20 september 2021 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stond wel in het uitvak dus 9-0 had niet gehoeven.
Nee, het kon nog!quote:Op maandag 20 september 2021 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gingen ze na de vijfde ofzo niet allemaal al in de bus zitten?
quote:Op maandag 20 september 2021 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stond wel in het uitvak dus 9-0 had niet gehoeven.
Normaal nooit zo'n probleem want ze spelen meestal in aparte competities. Maar ik ben ook niet écht fan van Cambuur.quote:Op maandag 20 september 2021 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Baas.
Wel beetje raar als je voor twee clubs bent toch.
@:Jojoortje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |