Als volwassen man wel.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ging er inderdaad vanuit dat dit niet je eerste voetbalshirt was.
En de tweede set?quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Jongens ik ga boodschappen doen en dan naar de voetbal!
Gedraag jullie
Oh @:lange_lans , nipt verloren vanmorgen 5-7 (onlo jr 2x gescoord, strafschop zat er ook in)
Maandag straftraining
Lenny wilde de connectie weten met Bob Marley (dat vroeg hij laatst ook al ergens) om even te laten weten dat het shirt debiel was.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:41 schreef GGMM het volgende:
Maar deze hele "discussie" (lol) is dus begonnen omdat @:maxi-mus een shirt van Ajax heeft besteld?
Veel plezier met je shirt maatIk vind hem zelf ook erg mooi.
Ik heb mijn katten net voor het eerst in de tuin laten spelen. Ze zijn nog wel wat angstig voor harde geluiden.quote:
Het shirt is niet debiel. Best een leuk shirtje. Die connectie met Marley is alleen achterlijk.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lenny wilde de connectie weten met Bob Marley (dat vroeg hij laatst ook al ergens) om even te laten weten dat het shirt debiel was.
Maar bedankt @:ggmm, ik wacht vol verwachting af.
Dat mag jij vinden.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het shirt is niet debiel. Best een leuk shirtje. Die connectie met Marley is alleen achterlijk.
Maar ik sluit me verder aan bij @:ggmm . Veel plezier met je shirtje maat. En in het stadion vandaag.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het shirt is niet debiel. Best een leuk shirtje. Die connectie met Marley is alleen achterlijk.
Maar ik sluit me verder aan bij @:ggmm . Veel plezier met je shirtje maat. En in het stadion vandaag.
Al eens vaker in het uitvak gezeten in de Arena?quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Komt goed makker. EN WE SIJN VOOR NIEMAND BANG
Dat is in het thuisvak niet anders daar.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Al eens vaker in het uitvak gezeten in de Arena?
Die stewards van Ajax zijn wel altijd walgelijk.
Nee, de laatste keer kwamen de Cambuur supporters allemaal niet het stadion binnen bijna en werden ze met stenen bekogeld. (bus/metro ofzo was voor het supportershome gestopt)quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Al eens vaker in het uitvak gezeten in de Arena?
Die stewards van Ajax zijn wel altijd walgelijk.
Klopt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is in het thuisvak niet anders daar.
Gelachenquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En de tweede set?
@:wereldgozer @:fetx
quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:50 schreef Caland het volgende:
Ik zit morgen trouwens in de Gerald Vanenburg loge
@:buitendam @:lange_lans
Dat is toch die vent met dat piepstemmetje?
quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En de tweede set?
@:wereldgozer @:fetx
Ik ook wat een toevalquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik toevallig ook over een klein half uurtje.
Graag een signalement.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
quote:
leuk dat je met je moeder op stap gaat vandaagquote:Op zaterdag 18 september 2021 15:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geen idee ik ken daar niks dus ik laat het aan haar over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |