Sodemieter eens op met je kinderachtige mentions!!!quote:Op maandag 20 september 2021 10:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet @:DJMO maar even gaan wandelen.
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op maandag 20 september 2021 10:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Sodemieter eens op met je kinderachtige mentions!!!
Voor sorry koop ik niks. Flikker op.quote:Op maandag 20 september 2021 10:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Sodemieter eens op met je kinderachtige mentions!!!
Kut kantoor, en anders niets.quote:Op maandag 20 september 2021 13:15 schreef Zipportal het volgende:
Moeke pakt Kwalletje aan.![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
@:GGMM
Sasgodinquote:Op maandag 20 september 2021 13:15 schreef Zipportal het volgende:
Moeke pakt Kwalletje aan.![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
@:GGMM
MaAr wE zIjN zO GoEdquote:Op maandag 20 september 2021 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
Inmiddels een wekelijkse rubriek, maar het PSV-topic is een stinkende beerput.
op alle fronten?quote:Op maandag 20 september 2021 14:14 schreef Buitendam het volgende:
Ineens iedereen voor Feyenoord op het werk. Leuk.
Nou nou nou.quote:Op maandag 20 september 2021 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
Hier op het werk heeft nagenoeg niemand iets met voetbal.quote:Op maandag 20 september 2021 14:14 schreef Buitendam het volgende:
Ineens iedereen voor Feyenoord op het werk. Leuk.
Ze zijn daar ook allemaal voor Feyenoord dus?quote:Op maandag 20 september 2021 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hier op het werk heeft nagenoeg niemand iets met voetbal.
Ik moest toch wel hardop lachen om al die beelden van het publiek gisteren.quote:Op maandag 20 september 2021 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb ook erg genoten.quote:Op maandag 20 september 2021 14:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moest toch wel hardop lachen om al die beelden van het publiek gisteren.
Nog gefeliciteerd, de resultaten zijn ook wel prima tot nu toe.quote:
Bedankt. Wel redelijk wat mazzel gehad waardoor we eigenlijk te hoog staan. Maargoed, vorig jaar was het tegenovergesteld. Je moet ooit wat geluk hebben.quote:Op maandag 20 september 2021 14:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd, de resultaten zijn ook wel prima tot nu toe.
Na gisteren kan ik hier helaas geen like voor uitdelen. Volgende keer beter maat!quote:Op maandag 20 september 2021 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn daar ook allemaal voor Feyenoord dus?
quote:Op maandag 20 september 2021 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
Ja idem.quote:Op maandag 20 september 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
Door heel veel salonjoden gefeliciteerd op het werk vandaag. Dat is toch altijd iets minder leuk.
Ik trek dat type supporter gewoon nooit echt, veelal omdat het eigenlijk altijd Ajacieden zijn. Zien één keer in het jaar een stadion van binnen omdat ze of gratis kaarten hebben of een keer een avondje van moeder de vrouw weg mogen (of een combinatie van die twee) maar dan wel popie jopie gaan zitten doen.quote:Op maandag 20 september 2021 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja idem.
Alsof je daar godverdomme op zit te wachten.
Het geneuzel dat Feyenoord weer helemaal mee doet om de titel is al helemaal lachwekkend.
Doe niet zo verslaafd.quote:Op maandag 20 september 2021 15:36 schreef GGMM het volgende:
Vandaag ook wat Feyenoorders gefeliciteerd op het werk
Op dat soort mensen past eigenlijk maar één reactie:quote:Op maandag 20 september 2021 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik trek dat type supporter gewoon nooit echt, veelal omdat het eigenlijk altijd Ajacieden zijn. Zien één keer in het jaar een stadion van binnen omdat ze of gratis kaarten hebben of een keer een avondje van moeder de vrouw weg mogen (of een combinatie van die twee) maar dan wel popie jopie gaan zitten doen.
Nee, het heeft eigenlijk vrij weinig met woonplaats te maken.quote:Op maandag 20 september 2021 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Op dat soort mensen past eigenlijk maar één reactie:
Wat jammer zegquote:Op maandag 20 september 2021 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, zelfverkozen op anoniem.
Van harte nog met de overwinning gister maat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij ook gefeliciteerdof was je voor Cambuur stiekem?
@Caland vindt dit trouwens hele leuke dialogen
blablablabla
quote:Op maandag 20 september 2021 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat jammer zegIk stond wel in het uitvak dus 9-0 had niet gehoeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij ook gefeliciteerdof was je voor Cambuur stiekem?
@:Caland vindt dit trouwens hele leuke dialogen
Gingen ze na de vijfde ofzo niet allemaal al in de bus zitten?quote:Op maandag 20 september 2021 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stond wel in het uitvak dus 9-0 had niet gehoeven.
Nee, het kon nog!quote:Op maandag 20 september 2021 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gingen ze na de vijfde ofzo niet allemaal al in de bus zitten?
quote:Op maandag 20 september 2021 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stond wel in het uitvak dus 9-0 had niet gehoeven.
Normaal nooit zo'n probleem want ze spelen meestal in aparte competities. Maar ik ben ook niet écht fan van Cambuur.quote:Op maandag 20 september 2021 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Baas.
Wel beetje raar als je voor twee clubs bent toch.
@:Jojoortje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |