Ik ben op de vlucht.quote:Op maandag 20 september 2021 09:32 schreef Oriente het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)AOCjz7?ocid=msedgntp
@:GurneyIsBestoke @:FetX leven jullie nog?
Nee, maar vorig jaar nam ik op maandagen rond 6 uur regelmatig de trein van Blaak naar Breda, dus zo komt het allemaal erg dichtbijquote:Op maandag 20 september 2021 09:32 schreef Oriente het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)AOCjz7?ocid=msedgntp
@:GurneyIsBestoke @:FetX leven jullie nog?
Ik zat zaterdag nog in de trein van Blaak naar Dordrecht (want daar stap je overvoor Breda ja), erg dichtbij zoquote:Op maandag 20 september 2021 09:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, maar vorig jaar nam ik op maandagen rond 6 uur regelmatig de trein van Blaak naar Breda, dus zo komt het allemaal erg dichtbij
(overigens gaat er geen directe trein van Blaak naar Breda. Je moet overstappen op Centraal. Dit klinkt als fake news derhalve)
Overstappen op Centraal is sneller. Hoge snelheidslijn.quote:Op maandag 20 september 2021 09:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zat zaterdag nog in de trein van Blaak naar Dordrecht (want daar stap je overvoor Breda ja), erg dichtbij zo
Ik ken iemand die aan Rotterdam Blaak is overleden.quote:Op maandag 20 september 2021 09:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zat zaterdag nog in de trein van Blaak naar Dordrecht (want daar stap je overvoor Breda ja), erg dichtbij zo
Dat kan @Oriente helemaal niet betalenquote:Op maandag 20 september 2021 09:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overstappen op Centraal is sneller. Hoge snelheidslijn.
Dan moet @DJMO maar even gaan wandelen.quote:Op maandag 20 september 2021 10:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan @:Oriente helemaal niet betalen
Durft @DJMO wel ochtends vroeg door de krochten van Rotterdam te wandelen?quote:Op maandag 20 september 2021 10:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet @:DJMO maar even gaan wandelen.
Sodemieter eens op met je kinderachtige mentions!!!quote:Op maandag 20 september 2021 10:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet @:DJMO maar even gaan wandelen.
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op maandag 20 september 2021 10:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Sodemieter eens op met je kinderachtige mentions!!!
Voor sorry koop ik niks. Flikker op.quote:Op maandag 20 september 2021 10:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Sodemieter eens op met je kinderachtige mentions!!!
Kut kantoor, en anders niets.quote:Op maandag 20 september 2021 13:15 schreef Zipportal het volgende:
Moeke pakt Kwalletje aan.![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
@:GGMM
Sasgodinquote:Op maandag 20 september 2021 13:15 schreef Zipportal het volgende:
Moeke pakt Kwalletje aan.![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
@:GGMM
MaAr wE zIjN zO GoEdquote:Op maandag 20 september 2021 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
Inmiddels een wekelijkse rubriek, maar het PSV-topic is een stinkende beerput.
op alle fronten?quote:Op maandag 20 september 2021 14:14 schreef Buitendam het volgende:
Ineens iedereen voor Feyenoord op het werk. Leuk.
Nou nou nou.quote:Op maandag 20 september 2021 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
Hier op het werk heeft nagenoeg niemand iets met voetbal.quote:Op maandag 20 september 2021 14:14 schreef Buitendam het volgende:
Ineens iedereen voor Feyenoord op het werk. Leuk.
Ze zijn daar ook allemaal voor Feyenoord dus?quote:Op maandag 20 september 2021 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hier op het werk heeft nagenoeg niemand iets met voetbal.
Ik moest toch wel hardop lachen om al die beelden van het publiek gisteren.quote:Op maandag 20 september 2021 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb ook erg genoten.quote:Op maandag 20 september 2021 14:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moest toch wel hardop lachen om al die beelden van het publiek gisteren.
Nog gefeliciteerd, de resultaten zijn ook wel prima tot nu toe.quote:
Bedankt. Wel redelijk wat mazzel gehad waardoor we eigenlijk te hoog staan. Maargoed, vorig jaar was het tegenovergesteld. Je moet ooit wat geluk hebben.quote:Op maandag 20 september 2021 14:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd, de resultaten zijn ook wel prima tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |