dat weten wij ook nietquote:Op zondag 19 september 2021 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom praat je zo vaak in de wij-vorm
Jouw probleem.quote:Op zondag 19 september 2021 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je voor anderen spreekt.
(lol)quote:Deze Tweets zijn afgeschermd
Alleen goedgekeurde volgers kunnen de Tweets van @ScrummieNMS zien. Klik op Volgen om toegang te vragen. Meer informatie
Schmidtedquote:Op zondag 19 september 2021 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker, was ook heerlijk weer.
Hoe was PSV?
quote:
quote:Op zondag 19 september 2021 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
(lol)
@:GGMM
Dan zet je je profiel met drie volgers maar op verborgen. De rest van Twitter ziet het ook niet.
quote:Op zondag 19 september 2021 21:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Lavenderr is niet langer Vriendin van de Show. Niet mien merk.
Jaquote:Op maandag 20 september 2021 00:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou hij voor of na het zingen de kerk uit gaan?
We noteren het even.quote:Op maandag 20 september 2021 08:53 schreef xzaz het volgende:
Dat publiek van PSV_______________________________________! Mijn god wat een tokkiesport is het in Nederland toch ook. Ik snap niet hoe je naar de ED kan kijken.
Goedzo. En nu weer optyfen.quote:Op maandag 20 september 2021 08:53 schreef xzaz het volgende:
Dat publiek van PSV_______________________________________! Mijn god wat een tokkiesport is het in Nederland toch ook. Ik snap niet hoe je naar de ED kan kijken.
Lenny ziet z'n papa tussen het publiek staan en z'n vol slanke moeder hem opvangenquote:Op maandag 20 september 2021 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedzo. En nu weer optyfen.
quote:Op maandag 20 september 2021 09:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Lenny ziet z'n papa tussen het publiek staan en z'n vol slanke moeder hem opvangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |