Dan gaat het een moeilijk verhaal worden voor de Toorn dan ja. Nu is dat de ideale nummer 12 dus hij zal vaak genoeg nog wel spelen, maar das de positie waarin we hem al langer willen zien.quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen Hansie Hansie net opperde dat Aursnes dus in plaats van Kokcu ging spelen gaf Slot eigenlijk meteen aan dat dat zeker niet ging gebeuren, dus denk eigenlijk dat het echt tussen Toornstra en Aursnes gaat (of ik lees matig tussen de regeltjes door).
Tja. Manchester United wilde dat niet h่. Weinig aan te doen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:34 schreef Slobeend het volgende:
Diallo was inmiddels al bijna weer blessurevrij geweest🤪
Voor iemand die niet na een wedstrijd in de kleedkamer wil douchen met teamgenoten die mogelijk homoseksueel zijn is dit wel heel erg gayquote:
Wel precies zo lang dat we hem alsnog moeten verkopen komende zomer om goed aan hem te verdienenquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon heel goed nieuws.
Helaas vermoed ik dat dit niet zo makkelijk gaat.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aursnes gaat zondag Jens definitef uit de basis spelen. Jammer voor Jens.
Bijlow aanvoerder
Dan kijk je met je ogen dicht naar Feyenoord. Want hij is een absoluut rustpunt op het middenveld ivm de onrustige Toornstra en Kokcu.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:55 schreef aTypisch het volgende:
waar komt dat blinde vertrouwen in Aursnes vandaan?
hoop van harte dat het een baas van een middenvelder is, maar zoveel heeft hij ook nog niet laten zien he
uh, ok้.. 517 minuten gespeeld volgens transfermarktquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:27 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dan kijk je met je ogen dicht naar Feyenoord. Want hij is een absoluut rustpunt op het middenveld ivm de onrustige Toornstra en Kokcu.
Ik zeg het niet snel, maar dit is nog slechter dan die troep van Memphis.quote:
Wat bedoel je hiermee? Het seizoen begint daar in aprilquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
uh, ok้.. 517 minuten gespeeld volgens transfermarkthet zal niet de eerste middenvelder zijn waarvan wordt geroepen dat hij toornsta wel effe definitief uit het elftal gaat spelen
zeker kokcu heeft ook een hele andere rol dan hij, lijkt me niet logisch om hem te vervangen met een nummer 10 als Til waar ook weinig vanaf komt qua voetbal
hij maakt op mij ook een goede indruk verder hoor
Zoveel minuten heeft hij voor Feyenoord gespeeld in offici๋le wedstrijden, of heb jij hem ook rust zien uitstralen in Noorwegen?quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Het seizoen begint daar in april
Oh dat vind ik al best wel veel danquote:Op zaterdag 18 september 2021 10:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zoveel minuten heeft hij voor Feyenoord gespeeld in offici๋le wedstrijden, of heb jij hem ook rust zien uitstralen in Noorwegen?
Dat lijkt me heel sterkquote:Op zaterdag 18 september 2021 10:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zoveel minuten heeft hij voor Feyenoord gespeeld in offici๋le wedstrijden
Nou ik vroeg het me al afquote:Op zaterdag 18 september 2021 08:24 schreef tong80 het volgende:
Ik verwacht een totale afgang tegen PSV. Ik hoop op een gelijkspel.
heb het zelf niet geteld, dat doet https://www.transfermarkt(...)rofil/spieler/223367 voor onsquote:
Die ECL kwalificatiewedstrijden waren voor een andere club Hans.quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb het zelf niet geteld, dat doet https://www.transfermarkt(...)rofil/spieler/223367 voor ons
oh, ik vond het al zo'n hoog getalquote:Op zaterdag 18 september 2021 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ECL kwalificatiewedstrijden waren voor een andere clubs Hans.
Wel eens hoor, maar je ziet wel al dat deze jongen kwaliteit heeft. Hoe en of dat eruit komt is bij Feyenoord altijd even spannendquote:Op zaterdag 18 september 2021 10:22 schreef aTypisch het volgende:
gelukkig maakt dat mijn punt alleen maar sterker: wacht even af tot aursnes een wedstrijdje of 5 helemaal heeft gespeeld op de plek van toornstra
Wat dom zeg.quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb het zelf niet geteld, dat doet https://www.transfermarkt(...)rofil/spieler/223367 voor ons
u21 staat inmiddels al weer 1-0 achter tegen Groningen. En dat met figuren als Hall, Hartjes, Milambo, Bald้ en Bannis in de basis. Die gaan dus echt gewoon degraderen zo.quote:
Inderdaad treurig.quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
u21 staat inmiddels al weer 1-0 achter tegen Groningen. En dat met figuren als Hall, Hartjes, Milambo, Bald้ en Bannis in de basis.![]()
![]()
![]()
Die gaan dus echt gewoon degraderen zo. Hef de jeugdopleiding maar op, doodzieke club.
Maar we hebben een prima jeugdopleiding en er is niks aan het handje hoor, aldus de meeste mensen hier toen dit dieptrieste zooitje ellende vorige week verloor van ADO.quote:
An sich moet je er voor zorgen dat jeugd doorstroomt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar we hebben een prima jeugdopleiding en er is niks aan het handje hoor, aldus de meeste mensen hier toen dit dieptrieste zooitje ellende vorige week verloor van ADO.
Heeft niks te maken met een "vloek" op de u21, maar meer met een totaal gebrek aan kwaliteit in alle geledingen van de jeugdopleiding. Als je dan ook nog de Slot-visie van extreem druk zetten en aanvallen doorvoert terwijl de jeugdspelers dat helemaal niet kunnen ga je dus heel veel verliezen, en dat is precies wat er nu gebeurd.quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:49 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
An sich moet je er voor zorgen dat jeugd doorstroomt.
Bijlow, Geertruida, Malacia en Kokcu in je basis is niet verkeerd.
Dat u21 team zit een vloek op.
Kanonnen wat komt er toch een ongekende spetterpoep uit jouw toetsenbord. Jij volgt de ontwikkelingen echt niet h่?quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met een "vloek" op de u21, maar meer met een totaal gebrek aan kwaliteit in alle geledingen van de jeugdopleiding. Als je dan ook nog de Slot-visie van extreem druk zetten en aanvallen doorvoert terwijl de jeugdspelers dat helemaal niet kunnen ga je dus heel veel verliezen, en dat is precies wat er nu gebeurd.
Dat u18 staat dan nu wel voor tegen PSV maar heeft ook gewoon de eerste 2 wedstrijden verloren.
Nou, verlicht me. Welke fantastische ontwikkelingen zijn er gaande in de jeugdopleiding?quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Kanonnen wat komt er toch een ongekende spetterpoep uit jouw toetsenbord. Jij volgt de ontwikkelingen echt niet h่?
Van mij mogen die Jong teams onmiddellijk uit de competitie. Er is niks aan en veel beter wanneer talenten een heel jaar bij een andere club rijpen ipv te pendelen tussen het 1e en de jong teams.quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met een "vloek" op de u21, maar meer met een totaal gebrek aan kwaliteit in alle geledingen van de jeugdopleiding. Als je dan ook nog de Slot-visie van extreem druk zetten en aanvallen doorvoert terwijl de jeugdspelers dat helemaal niet kunnen ga je dus heel veel verliezen, en dat is precies wat er nu gebeurd.
Dat u18 staat dan nu wel voor tegen PSV maar heeft ook gewoon de eerste 2 wedstrijden verloren.
Je kunt zelf ook Googlen, toch? De hele jeugdopleiding gaat ongeveer in alle facetten op de schop maar @Pistolero van het FOK! forum is boos, omdat er niet direct resultaat is.quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, verlicht me. Welke fantastische ontwikkelingen zijn er gaande in de jeugdopleiding?
Zegt iemand dat?quote:Op zaterdag 18 september 2021 16:11 schreef Pistolero het volgende:
Oke jongens, het gaat fantastisch. Rini Coolen en Koen Stam gaan aan de hand van het rapport van de visionairs van Sportsology() onze hele jeugdopleiding hervormen waardoor er over een aantal jaar het ene na het andere supertalent doorstroomt.
Jij bent echt te dom om te poepen he.quote:Op zaterdag 18 september 2021 16:11 schreef Pistolero het volgende:
Oke jongens, het gaat fantastisch. Rini Coolen en Koen Stam gaan aan de hand van het rapport van de visionairs van Sportsology() onze hele jeugdopleiding hervormen waardoor er over een aantal jaar het ene na het andere supertalent doorstroomt.
Het gaat voor Feyenoord begrippen echt uitstekend ja.quote:Op zaterdag 18 september 2021 16:11 schreef Pistolero het volgende:
Ben oprecht benieuwd naar morgen. We verliezen amper van PSV door de jaren heen, echter kunnen zij recentelijk meer dan uitstekende cijfers weerleggen (Ajax 0-4, AZ 0-3).quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb in ieder geval zin in morgen!! En als het flink misgaat heb ik nog steeds zin in komende wedstrijden
Die CL voorrondes voor Benfica waren ook indrukwekkend.quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben oprecht benieuwd naar morgen. We verliezen amper van PSV door de jaren heen, echter kunnen zij recentelijk meer dan uitstekende cijfers weerleggen (Ajax 0-4, AZ 0-3).
Ik ook, maar ik vertrouw Slot. Met AZ won hij altijd dit soort potjes. Als PSV te sterk blijkt is het ook geen ramp.quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben oprecht benieuwd naar morgen. We verliezen amper van PSV door de jaren heen, echter kunnen zij recentelijk meer dan uitstekende cijfers weerleggen (Ajax 0-4, AZ 0-3).
De puntenaantallen gaan exponentieel door het dak stijgen.quote:Op zondag 19 september 2021 10:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook mijn voorspelling.
4 punten dus in de Eredivisietoto
in de praktijk speelt toornstra daar meer als een halve middenvelder dan rechtsbuitenquote:Op zondag 19 september 2021 13:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet met 2 spitsen maar de Toorn rechtsbuiten? Pfff
Oh 442 zou ook nog kunnen, zal bij balverlies sowieso wel het geval zijnquote:Op zondag 19 september 2021 13:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet met 2 spitsen maar de Toorn rechtsbuiten? Pfff
Verliezen van PSV doet ook niet meteen het vertrouwen afnemen, tenzij je helemaal weg wordt getikt misschien.quote:Op zondag 19 september 2021 14:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb vertrouwen in Slot.
In elk geval tot kwart over 4.
bijlow nog foutloos!quote:Op zondag 19 september 2021 14:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zijn 22 spelers die onderpresteren. Het is een onwaarschijnlijk fouten festival.
Klopt ook wel en Feyenoord vindt het zo wel prima denk ik. Beide teams nauwelijks in de problemen tot nu toe.quote:Op zondag 19 september 2021 14:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zijn 22 spelers die onderpresteren. Het is een onwaarschijnlijk fouten festival.
quote:Op zondag 19 september 2021 14:50 schreef Fargo het volgende:
Die Pedersen bakt er maar weinig van, eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 19 september 2021 14:50 schreef Fargo het volgende:
Die Pedersen bakt er maar weinig van, eerlijk gezegd.
Net de credits gegeven in het algemene topic. Prachtige voorzet. Al had 'ie vlak daarvoor een voorzet die gewoon weer achter waaide. Ondanks deze assist is het magertjes.quote:
Een hele belangrijke bal die laatste, maar het was ook de enige die bij de goede kleur belandde. Zo eerlijk ben jij toch ook wel?quote:
Ik vind dat hij het wel redelijk doet eigenlijk, maar hij heeft beter gespeeld inderdaad.quote:Op zondag 19 september 2021 15:17 schreef Fargo het volgende:
[..]
Net de credits gegeven in het algemene topic. Prachtige voorzet. Al had 'ie vlak daarvoor een voorzet die gewoon weer achter waaide. Ondanks deze assist is het magertjes.
quote:Op zondag 19 september 2021 15:18 schreef Fargo het volgende:
[..]
Een hele belangrijke bal die laatste, maar het was ook de enige die bij de goede kleur belandde. Zo eerlijk ben jij toch ook wel?
Voor dit soort schoten kan je hem 's nachts wakker maken. Als ie de bal meer dan 1x moet raken gaat het misquote:Op zondag 19 september 2021 15:19 schreef El-Stinho het volgende:
Toornstra blijft een vreemde voetballer.
Dat had ik dus ook.quote:Op zondag 19 september 2021 15:19 schreef Qarrad het volgende:
Hahaha ik zit hier net uit te leggen dat die laatste bal van Pedersen altijd niet goed is en dan geeft ie m perfect op een verder zeldzaam zuigende Toornstra die hem feilloos erin ramt
wat een onzinquote:Op zondag 19 september 2021 15:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor dit soort schoten kan je hem 's nachts wakker maken. Als ie de bal meer dan 1x moet raken gaat het mis
Alle dreiging bij PSV komt van Gakpo, als ze Madueke inbrengen zal dat wel anders worden.quote:Op zondag 19 september 2021 15:18 schreef fetX het volgende:
We spelen niet goed, maar komen ook echt niet in de problemen. Aanvallend mogen we wel wat minder slordig zijn.
Tweede helft zullen we wel een sterker PSV zien.
Puur vandaag zie ik wel steeds dat hij niet de juiste passes kan geven, waardoor hij treuzelt en de mogelijkheid voorbij is.quote:
Neehoor, dan heeft ie bijna altijd teveel tijd nodig, zeker tegen een tegenstander die er dicht op zit.quote:
als je het zelf maar gelooftquote:Op zondag 19 september 2021 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neehoor, dan heeft ie bijna altijd teveel tijd nodig, zeker tegen een tegenstander die er dicht op zit.
Dit was echt een classic Toornstra-goalquote:Op zondag 19 september 2021 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neehoor, dan heeft ie bijna altijd teveel tijd nodig, zeker tegen een tegenstander die er dicht op zit.
Hahaha met jou is het prettig discussi๋ren. Alleen maar smilies posten of teksten als 'onzin' bestempelen.quote:
ik ben hier inderdaad niet om met jou te discussi๋ren, goed gezienquote:Op zondag 19 september 2021 15:22 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hahaha met jou is het prettig discussi๋ren. Alleen maar smilies posten of teksten als 'onzin' bestempelen.
Klopt wel, ja. Gakpo is de enige met wat dreiging en verder is het aanvallend heel matig. Kan nooit lang duren voordat die Madueke erin komt en dan krijg je wel een ander spelletje.quote:Op zondag 19 september 2021 15:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alle dreiging bij PSV komt van Gakpo, als ze Madueke inbrengen zal dat wel anders worden.
tegen PSV lukt dat wel vrij vaak de laatste jaren jaquote:Op zondag 19 september 2021 15:25 schreef Pistolero het volgende:
Zo matig spelen en dan opeens vanuit het niks zo'n goal. Feyenoordgoden.
Donder gewoon eens op.quote:Op zondag 19 september 2021 15:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben hier inderdaad niet om met jou te discussi๋ren, goed gezien
Niet alleen met mij blijkbaar.quote:Op zondag 19 september 2021 15:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben hier inderdaad niet om met jou te discussi๋ren, goed gezien
quote:Op zondag 19 september 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat jij vrienden hebt. Wat een walgelijk persoon ben jij toch
Like gegeven.quote:Op zondag 19 september 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat jij vrienden hebt. Wat een walgelijk persoon ben jij toch
lijkt mij wel handig om gewoon het profiel van een speler te pakken ipv ้้n helft vandaagquote:Op zondag 19 september 2021 15:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Puur vandaag zie ik wel steeds dat hij niet de juiste passes kan geven, waardoor hij treuzelt en de mogelijkheid voorbij is.
Hey, je kan dus toch een inhoudelijke post plaatsen. Waarom niet in ้้n keer?quote:Op zondag 19 september 2021 15:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lijkt mij wel handig om gewoon het profiel van een speler te pakken ipv ้้n helft vandaag
jensgod heeft een goed schot en een mooie pass in de benen, in de kaats vaak prima en met de bal aan de voet vindt hij ook gewoon vaak zat de juiste oplossingen
waar hij minder in is zit hem meer in al het andere verfijnde, hij zet niet effe iemand 1 op 1 met zijn linkervoet als het geen duidelijke bal is bijvoorbeeld
met jou praat ik altijd graagquote:Op zondag 19 september 2021 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hey, je kan dus toch een inhoudelijke post plaatsen. Waarom niet in ้้n keer?
Het frustrerende aan @aTypisch is dat hij in tegenstelling tot een hoop kneuzen of typetjes hier een prima user zou zijn als hij het inhoudelijk zou houden. Alleen gedraagt hij zich iets te graag als een derdeklasser middelbare schoolquote:Op zondag 19 september 2021 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hey, je kan dus toch een inhoudelijke post plaatsen. Waarom niet in ้้n keer?
That's a different pepernoot?quote:Op zondag 19 september 2021 15:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt wel, ja. Gakpo is de enige met wat dreiging en verder is het aanvallend heel matig. Kan nooit lang duren voordat die Madueke erin komt en dan krijg je wel een ander spelletje.
bijna goedquote:Op zondag 19 september 2021 15:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt wel, ja. Gakpo is de enige met wat dreiging en verder is het aanvallend heel matig. Kan nooit lang duren voordat die Madueke erin komt en dan krijg je wel een ander spelletje.
helemaal niksquote:Op zondag 19 september 2021 15:38 schreef Wicky15 het volgende:
Wat is precies de bijdrage van Til deze wedstrijd? Godskolere zeg.
dankjequote:Op zondag 19 september 2021 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het frustrerende aan @:atypisch is dat hij in tegenstelling tot een hoop kneuzen of typetjes hier een prima user zou zijn als hij het inhoudelijk zou houden. Alleen gedraagt hij zich iets te graag als een derdeklasser middelbare school
Linssen kan toch veel beter wat Til nu doetquote:Op zondag 19 september 2021 15:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dacht dat ik mijn functioneringsgesprek pas later dit jaar had
in deze opzet wel jaquote:Op zondag 19 september 2021 15:48 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Linssen kan toch veel beter wat Til nu doet
Dat lijkt me niet. En deze is ook echt nog niet gewonnen hoor. Man wat spelen we zwak.quote:Op zondag 19 september 2021 15:51 schreef macca728 het volgende:
Dankzij die rare trainer van PSV kan je ook zomaar tweede worden nog.
Laten we dit eerst maar winnend afsluitenquote:Op zondag 19 september 2021 15:51 schreef macca728 het volgende:
Dankzij die rare trainer van PSV kan je ook zomaar tweede worden nog.
Ik vind de tweede helft echt vreselijk slecht van ons. Het is dat Schmidt zichzelf hier saboteert.quote:Op zondag 19 september 2021 15:55 schreef fetX het volgende:
We houden nog geen minuut de bal in de ploeg
Wij verdedigen gewoon uitstekendquote:Op zondag 19 september 2021 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de tweede helft echt vreselijk slecht van ons. Het is dat Schmidt zichzelf hier saboteert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt zo'n zin in de totale afslachting van Schmidt in de media.quote:
Ik ook niet al is het dubbel. PSV heeft letterlijk geen enkele 100% kans gehad nog.quote:Op zondag 19 september 2021 16:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ben er nog lang niet gerust op.
Ik ook niet maar nu welquote:Op zondag 19 september 2021 16:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ben er nog lang niet gerust op.
dat geroep er om sloeg ook nergens opquote:Op zondag 19 september 2021 16:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jens komt nooit op de bank.
Held.
0-4quote:Op zondag 19 september 2021 16:19 schreef de_boswachter het volgende:
FC Schmidt - Feyenoord 0-3
Verdiende overwinning van jullie
Haha ik ging stuk om die dikke die fliptequote:Op zondag 19 september 2021 16:24 schreef Jiyar86 het volgende:
Iemand beelden van die lampen-supporter die los ging bij de 0-4 hahahah
https://streamja.com/kqmBbquote:Op zondag 19 september 2021 16:24 schreef Jiyar86 het volgende:
Ketchupfles genotquote:Op zondag 19 september 2021 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerste goal is voor een spits de belangrijkste
Haha die ja kan iemand een filmpje daar van uploadenquote:Op zondag 19 september 2021 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ik ging stuk om die dikke die flipte
quote:Op zondag 19 september 2021 16:24 schreef Jiyar86 het volgende:
Ja eens. Laten we ons gewoon op plek 3 richten. Dat moet makkelijk kunnen want ik zie niet echt concurrentie tot nu toe. We zijn net bezig natuurlijk.quote:Op zondag 19 september 2021 16:34 schreef Wotte het volgende:
Ze lopen daar bij ESPN wel een beetje hard van stapel om Feyenoord als kampioenskanidaat te bestempelen.
Ja krijg je dit weer. Hielp natuurlijk ook enorm dat PSV afgelopen donderdag met krachten heeft gesmeten en dat Schmidt al zijn gevaarlijke spelers wisselt. Aangezien PSV een heel slechte bank heeft kan het dan best een keer in de eindfase zo erg uitlopen ja.quote:Op zondag 19 september 2021 16:34 schreef Wotte het volgende:
Ze lopen daar bij ESPN wel een beetje hard van stapel om Feyenoord als kampioenskanidaat te bestempelen.
Trauner is echt een blok granietquote:Op zondag 19 september 2021 16:29 schreef fetX het volgende:
Van tevoren hopen op een puntje en dan 0-4 winnen![]()
Trauner, Senesi en Aursnes. Wat een genottelijke spelers zeg.
Tja, dit ga je nu weer krijgen. Terwijl ik moeilijk denk dat Feyenoord dit seizoen al consistent genoeg gaat zijn om Ajax in punten bij te houden (en dat hoeft ook niet). Heeft ook te maken hoe lang onze ploeg fit blijft. Zeker achterin blijft de spoeling erg dun.quote:Op zondag 19 september 2021 16:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja eens. Laten we ons gewoon op plek 3 richten. Dat moet makkelijk kunnen want ik zie niet echt concurrentie tot nu toe. We zijn net bezig natuurlijk.
Woensdag tegen Heerenveen kan zomaar weer een enorme zaadpot worden.quote:Op zondag 19 september 2021 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, dit ga je nu weer krijgen. Terwijl ik moeilijk denk dat Feyenoord dit seizoen al consistent genoeg gaat zijn om Ajax in punten bij te houden (en dat hoeft ook niet). Heeft ook te maken hoe lang onze ploeg fit blijft. Zeker achterin blijft de spoeling erg dun.
Aan de andere kant laat vandaag wel zien dat we van PSV zeker niet bang hoeven te zijn. Hopelijk dreunt deze 0-4 goed na.
Vind dat toch wel een fijne speler ook al was hij vandaag niet eens zo heel goed.quote:Op zondag 19 september 2021 16:44 schreef hhh38 het volgende:
Hoop wel dat Pedersen snel terug is trouwens, ondanks dat dat misschien wel de best bezette positie is met Geertruida achter de hand
Precies. En we hebben naast Geertruida alleen Hendriks en Hall achter de hand.quote:Op zondag 19 september 2021 16:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind dat toch wel een fijne speler ook al was hij vandaag niet eens zo heel goed.
Het is wel knap dat ze ondanks de penibele financi๋le situatie een top drie waardige selectie op de been brengen. Alleen als je het afzet tegen Ajax denk ik dat kampioenskanidaat wel een beetje voorbarig is van onze vrienden bij ESPN.quote:Op zondag 19 september 2021 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, dit ga je nu weer krijgen. Terwijl ik moeilijk denk dat Feyenoord dit seizoen al consistent genoeg gaat zijn om Ajax in punten bij te houden (en dat hoeft ook niet). Heeft ook te maken hoe lang onze ploeg fit blijft. Zeker achterin blijft de spoeling erg dun.
Aan de andere kant laat vandaag wel zien dat we van PSV zeker niet bang hoeven te zijn. Hopelijk dreunt deze 0-4 goed na.
De selectie die er nu staat vind ik over de eerste 11-14 spelers sterker dan vorig seizoen. We moeten alleen wel hopen dat je tot de winterstop geen langdurige blessures krijgt, met name achterin. Trauner, Aursnes, Pedersen, Til zijn echt uitstekende versterkingen. En Alireza gaat ook echt nog wel beter renderen. Knap inderdaad van Arnesen.quote:Op zondag 19 september 2021 16:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is wel knap dat ze ondanks de penibele financi๋le situatie een top drie waardige selectie op de been brengen. Alleen als je het afzet tegen Ajax denk ik dat kampioenskanidaat wel een beetje voorbarig is van onze vrienden bij ESPN.
Mee eens ja, Ajax walst over ploegen heen, gewoon veel beter dan de rest m.u.v. af en toe een rustdag.quote:Op zondag 19 september 2021 16:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is wel knap dat ze ondanks de penibele financi๋le situatie een top drie waardige selectie op de been brengen. Alleen als je het afzet tegen Ajax denk ik dat kampioenskanidaat wel een beetje voorbarig is van onze vrienden bij ESPN.
Bij Ajax zitten gewoon peperdure spelers van 10-15 miljoen op de bank. Dat zie ik in Rotterdam en Eindhoven nog niet gebeuren. Als je beide selecties vandaag bekijkt denk ik dat alleen Bijlow en Gotze direct een basisplaats zouden hebben bij Ajax.
Over Alireza waren we nog het meest enthousiast. Maar die is tot nu toe wel echt flets en log. Hoop dat ie snel verbeterd.quote:Op zondag 19 september 2021 16:55 schreef fetX het volgende:
[..]
De selectie die er nu staat vind ik over de eerste 11-14 spelers sterker dan vorig seizoen. We moeten alleen wel hopen dat je tot de winterstop geen langdurige blessures krijgt, met name achterin. Trauner, Aursnes, Pedersen, Til zijn echt uitstekende versterkingen. En Alireza gaat ook echt nog wel beter renderen. Knap inderdaad van Arnesen.
Of altijd ?quote:Op zondag 19 september 2021 16:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme zeg, ben op vakantie in het buitenland dus kon eens een keer niks kijken. Kom net terug in m'n huisje met WiFi, zie ik 0-4. Ik ga nooit meer op vakantie denk ik.
Of juist wel, dan wint Feyenoord tenminste!quote:Op zondag 19 september 2021 16:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme zeg, ben op vakantie in het buitenland dus kon eens een keer niks kijken. Kom net terug in m'n huisje met WiFi, zie ik 0-4. Ik ga nooit meer op vakantie denk ik.
Ja vind ik dus ook, maar denk dat hij gewoon weer wedstrijdritme nodig heeft. Heuvelhut was natuurlijk de eerste seizoenshelft bij ons ook niet geweldig.quote:Op zondag 19 september 2021 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Over Alireza waren we nog het meest enthousiast. Maar die is tot nu toe wel echt flets en log. Hoop dat ie snel verbeterd.
Of juist wel h้quote:Op zondag 19 september 2021 16:57 schreef Irritatie100 het volgende:
nare ventquote:Op zondag 19 september 2021 16:59 schreef fetX het volgende:
Hoe is het trouwens met @:pistolero ? Misschien dat we nog even kunnen janken over een nederlaag van een jeugdelftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |