quote:Op zondag 19 september 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat jij vrienden hebt. Wat een walgelijk persoon ben jij toch
Like gegeven.quote:Op zondag 19 september 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat jij vrienden hebt. Wat een walgelijk persoon ben jij toch
lijkt mij wel handig om gewoon het profiel van een speler te pakken ipv één helft vandaagquote:Op zondag 19 september 2021 15:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Puur vandaag zie ik wel steeds dat hij niet de juiste passes kan geven, waardoor hij treuzelt en de mogelijkheid voorbij is.
Hey, je kan dus toch een inhoudelijke post plaatsen. Waarom niet in één keer?quote:Op zondag 19 september 2021 15:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lijkt mij wel handig om gewoon het profiel van een speler te pakken ipv één helft vandaag
jensgod heeft een goed schot en een mooie pass in de benen, in de kaats vaak prima en met de bal aan de voet vindt hij ook gewoon vaak zat de juiste oplossingen
waar hij minder in is zit hem meer in al het andere verfijnde, hij zet niet effe iemand 1 op 1 met zijn linkervoet als het geen duidelijke bal is bijvoorbeeld
met jou praat ik altijd graagquote:Op zondag 19 september 2021 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hey, je kan dus toch een inhoudelijke post plaatsen. Waarom niet in één keer?
Het frustrerende aan @aTypisch is dat hij in tegenstelling tot een hoop kneuzen of typetjes hier een prima user zou zijn als hij het inhoudelijk zou houden. Alleen gedraagt hij zich iets te graag als een derdeklasser middelbare schoolquote:Op zondag 19 september 2021 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hey, je kan dus toch een inhoudelijke post plaatsen. Waarom niet in één keer?
That's a different pepernoot?quote:Op zondag 19 september 2021 15:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt wel, ja. Gakpo is de enige met wat dreiging en verder is het aanvallend heel matig. Kan nooit lang duren voordat die Madueke erin komt en dan krijg je wel een ander spelletje.
bijna goedquote:Op zondag 19 september 2021 15:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt wel, ja. Gakpo is de enige met wat dreiging en verder is het aanvallend heel matig. Kan nooit lang duren voordat die Madueke erin komt en dan krijg je wel een ander spelletje.
helemaal niksquote:Op zondag 19 september 2021 15:38 schreef Wicky15 het volgende:
Wat is precies de bijdrage van Til deze wedstrijd? Godskolere zeg.
dankjequote:Op zondag 19 september 2021 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het frustrerende aan @:atypisch is dat hij in tegenstelling tot een hoop kneuzen of typetjes hier een prima user zou zijn als hij het inhoudelijk zou houden. Alleen gedraagt hij zich iets te graag als een derdeklasser middelbare school
Linssen kan toch veel beter wat Til nu doetquote:Op zondag 19 september 2021 15:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dacht dat ik mijn functioneringsgesprek pas later dit jaar had
in deze opzet wel jaquote:Op zondag 19 september 2021 15:48 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Linssen kan toch veel beter wat Til nu doet
Dat lijkt me niet. En deze is ook echt nog niet gewonnen hoor. Man wat spelen we zwak.quote:Op zondag 19 september 2021 15:51 schreef macca728 het volgende:
Dankzij die rare trainer van PSV kan je ook zomaar tweede worden nog.
Laten we dit eerst maar winnend afsluitenquote:Op zondag 19 september 2021 15:51 schreef macca728 het volgende:
Dankzij die rare trainer van PSV kan je ook zomaar tweede worden nog.
Ik vind de tweede helft echt vreselijk slecht van ons. Het is dat Schmidt zichzelf hier saboteert.quote:Op zondag 19 september 2021 15:55 schreef fetX het volgende:
We houden nog geen minuut de bal in de ploeg
Wij verdedigen gewoon uitstekendquote:Op zondag 19 september 2021 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de tweede helft echt vreselijk slecht van ons. Het is dat Schmidt zichzelf hier saboteert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt zo'n zin in de totale afslachting van Schmidt in de media.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |