Een hele belangrijke bal die laatste, maar het was ook de enige die bij de goede kleur belandde. Zo eerlijk ben jij toch ook wel?quote:
Ik vind dat hij het wel redelijk doet eigenlijk, maar hij heeft beter gespeeld inderdaad.quote:Op zondag 19 september 2021 15:17 schreef Fargo het volgende:
[..]
Net de credits gegeven in het algemene topic. Prachtige voorzet. Al had 'ie vlak daarvoor een voorzet die gewoon weer achter waaide. Ondanks deze assist is het magertjes.
quote:Op zondag 19 september 2021 15:18 schreef Fargo het volgende:
[..]
Een hele belangrijke bal die laatste, maar het was ook de enige die bij de goede kleur belandde. Zo eerlijk ben jij toch ook wel?
Voor dit soort schoten kan je hem 's nachts wakker maken. Als ie de bal meer dan 1x moet raken gaat het misquote:Op zondag 19 september 2021 15:19 schreef El-Stinho het volgende:
Toornstra blijft een vreemde voetballer.
Dat had ik dus ook.quote:Op zondag 19 september 2021 15:19 schreef Qarrad het volgende:
Hahaha ik zit hier net uit te leggen dat die laatste bal van Pedersen altijd niet goed is en dan geeft ie m perfect op een verder zeldzaam zuigende Toornstra die hem feilloos erin ramt
wat een onzinquote:Op zondag 19 september 2021 15:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor dit soort schoten kan je hem 's nachts wakker maken. Als ie de bal meer dan 1x moet raken gaat het mis
Alle dreiging bij PSV komt van Gakpo, als ze Madueke inbrengen zal dat wel anders worden.quote:Op zondag 19 september 2021 15:18 schreef fetX het volgende:
We spelen niet goed, maar komen ook echt niet in de problemen. Aanvallend mogen we wel wat minder slordig zijn.
Tweede helft zullen we wel een sterker PSV zien.
Puur vandaag zie ik wel steeds dat hij niet de juiste passes kan geven, waardoor hij treuzelt en de mogelijkheid voorbij is.quote:
Neehoor, dan heeft ie bijna altijd teveel tijd nodig, zeker tegen een tegenstander die er dicht op zit.quote:
als je het zelf maar gelooftquote:Op zondag 19 september 2021 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neehoor, dan heeft ie bijna altijd teveel tijd nodig, zeker tegen een tegenstander die er dicht op zit.
Dit was echt een classic Toornstra-goalquote:Op zondag 19 september 2021 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neehoor, dan heeft ie bijna altijd teveel tijd nodig, zeker tegen een tegenstander die er dicht op zit.
Hahaha met jou is het prettig discussiëren. Alleen maar smilies posten of teksten als 'onzin' bestempelen.quote:
ik ben hier inderdaad niet om met jou te discussiëren, goed gezienquote:Op zondag 19 september 2021 15:22 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hahaha met jou is het prettig discussiëren. Alleen maar smilies posten of teksten als 'onzin' bestempelen.
Klopt wel, ja. Gakpo is de enige met wat dreiging en verder is het aanvallend heel matig. Kan nooit lang duren voordat die Madueke erin komt en dan krijg je wel een ander spelletje.quote:Op zondag 19 september 2021 15:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alle dreiging bij PSV komt van Gakpo, als ze Madueke inbrengen zal dat wel anders worden.
tegen PSV lukt dat wel vrij vaak de laatste jaren jaquote:Op zondag 19 september 2021 15:25 schreef Pistolero het volgende:
Zo matig spelen en dan opeens vanuit het niks zo'n goal. Feyenoordgoden.
Donder gewoon eens op.quote:Op zondag 19 september 2021 15:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben hier inderdaad niet om met jou te discussiëren, goed gezien
Niet alleen met mij blijkbaar.quote:Op zondag 19 september 2021 15:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben hier inderdaad niet om met jou te discussiëren, goed gezien
quote:Op zondag 19 september 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat jij vrienden hebt. Wat een walgelijk persoon ben jij toch
Like gegeven.quote:Op zondag 19 september 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat jij vrienden hebt. Wat een walgelijk persoon ben jij toch
lijkt mij wel handig om gewoon het profiel van een speler te pakken ipv één helft vandaagquote:Op zondag 19 september 2021 15:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Puur vandaag zie ik wel steeds dat hij niet de juiste passes kan geven, waardoor hij treuzelt en de mogelijkheid voorbij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |