Dan gaat het een moeilijk verhaal worden voor de Toorn dan ja. Nu is dat de ideale nummer 12 dus hij zal vaak genoeg nog wel spelen, maar das de positie waarin we hem al langer willen zien.quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen Hansie Hansie net opperde dat Aursnes dus in plaats van Kokcu ging spelen gaf Slot eigenlijk meteen aan dat dat zeker niet ging gebeuren, dus denk eigenlijk dat het echt tussen Toornstra en Aursnes gaat (of ik lees matig tussen de regeltjes door).
Tja. Manchester United wilde dat niet hè. Weinig aan te doen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:34 schreef Slobeend het volgende:
Diallo was inmiddels al bijna weer blessurevrij geweest🤪
Voor iemand die niet na een wedstrijd in de kleedkamer wil douchen met teamgenoten die mogelijk homoseksueel zijn is dit wel heel erg gayquote:
Wel precies zo lang dat we hem alsnog moeten verkopen komende zomer om goed aan hem te verdienenquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon heel goed nieuws.
Helaas vermoed ik dat dit niet zo makkelijk gaat.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aursnes gaat zondag Jens definitef uit de basis spelen. Jammer voor Jens.
Bijlow aanvoerder
Dan kijk je met je ogen dicht naar Feyenoord. Want hij is een absoluut rustpunt op het middenveld ivm de onrustige Toornstra en Kokcu.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:55 schreef aTypisch het volgende:
waar komt dat blinde vertrouwen in Aursnes vandaan?
hoop van harte dat het een baas van een middenvelder is, maar zoveel heeft hij ook nog niet laten zien he
uh, oké.. 517 minuten gespeeld volgens transfermarktquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:27 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dan kijk je met je ogen dicht naar Feyenoord. Want hij is een absoluut rustpunt op het middenveld ivm de onrustige Toornstra en Kokcu.
Ik zeg het niet snel, maar dit is nog slechter dan die troep van Memphis.quote:
Wat bedoel je hiermee? Het seizoen begint daar in aprilquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
uh, oké.. 517 minuten gespeeld volgens transfermarkthet zal niet de eerste middenvelder zijn waarvan wordt geroepen dat hij toornsta wel effe definitief uit het elftal gaat spelen
zeker kokcu heeft ook een hele andere rol dan hij, lijkt me niet logisch om hem te vervangen met een nummer 10 als Til waar ook weinig vanaf komt qua voetbal
hij maakt op mij ook een goede indruk verder hoor
Zoveel minuten heeft hij voor Feyenoord gespeeld in officiële wedstrijden, of heb jij hem ook rust zien uitstralen in Noorwegen?quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Het seizoen begint daar in april
Oh dat vind ik al best wel veel danquote:Op zaterdag 18 september 2021 10:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zoveel minuten heeft hij voor Feyenoord gespeeld in officiële wedstrijden, of heb jij hem ook rust zien uitstralen in Noorwegen?
Dat lijkt me heel sterkquote:Op zaterdag 18 september 2021 10:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zoveel minuten heeft hij voor Feyenoord gespeeld in officiële wedstrijden
Nou ik vroeg het me al afquote:Op zaterdag 18 september 2021 08:24 schreef tong80 het volgende:
Ik verwacht een totale afgang tegen PSV. Ik hoop op een gelijkspel.
heb het zelf niet geteld, dat doet https://www.transfermarkt(...)rofil/spieler/223367 voor onsquote:
Die ECL kwalificatiewedstrijden waren voor een andere club Hans.quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb het zelf niet geteld, dat doet https://www.transfermarkt(...)rofil/spieler/223367 voor ons
oh, ik vond het al zo'n hoog getalquote:Op zaterdag 18 september 2021 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ECL kwalificatiewedstrijden waren voor een andere clubs Hans.
Wel eens hoor, maar je ziet wel al dat deze jongen kwaliteit heeft. Hoe en of dat eruit komt is bij Feyenoord altijd even spannendquote:Op zaterdag 18 september 2021 10:22 schreef aTypisch het volgende:
gelukkig maakt dat mijn punt alleen maar sterker: wacht even af tot aursnes een wedstrijdje of 5 helemaal heeft gespeeld op de plek van toornstra
Wat dom zeg.quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb het zelf niet geteld, dat doet https://www.transfermarkt(...)rofil/spieler/223367 voor ons
u21 staat inmiddels al weer 1-0 achter tegen Groningen. En dat met figuren als Hall, Hartjes, Milambo, Baldé en Bannis in de basis. Die gaan dus echt gewoon degraderen zo.quote:
Inderdaad treurig.quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
u21 staat inmiddels al weer 1-0 achter tegen Groningen. En dat met figuren als Hall, Hartjes, Milambo, Baldé en Bannis in de basis.![]()
![]()
![]()
Die gaan dus echt gewoon degraderen zo. Hef de jeugdopleiding maar op, doodzieke club.
Maar we hebben een prima jeugdopleiding en er is niks aan het handje hoor, aldus de meeste mensen hier toen dit dieptrieste zooitje ellende vorige week verloor van ADO.quote:
An sich moet je er voor zorgen dat jeugd doorstroomt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar we hebben een prima jeugdopleiding en er is niks aan het handje hoor, aldus de meeste mensen hier toen dit dieptrieste zooitje ellende vorige week verloor van ADO.
Heeft niks te maken met een "vloek" op de u21, maar meer met een totaal gebrek aan kwaliteit in alle geledingen van de jeugdopleiding. Als je dan ook nog de Slot-visie van extreem druk zetten en aanvallen doorvoert terwijl de jeugdspelers dat helemaal niet kunnen ga je dus heel veel verliezen, en dat is precies wat er nu gebeurd.quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:49 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
An sich moet je er voor zorgen dat jeugd doorstroomt.
Bijlow, Geertruida, Malacia en Kokcu in je basis is niet verkeerd.
Dat u21 team zit een vloek op.
Kanonnen wat komt er toch een ongekende spetterpoep uit jouw toetsenbord. Jij volgt de ontwikkelingen echt niet hè?quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met een "vloek" op de u21, maar meer met een totaal gebrek aan kwaliteit in alle geledingen van de jeugdopleiding. Als je dan ook nog de Slot-visie van extreem druk zetten en aanvallen doorvoert terwijl de jeugdspelers dat helemaal niet kunnen ga je dus heel veel verliezen, en dat is precies wat er nu gebeurd.
Dat u18 staat dan nu wel voor tegen PSV maar heeft ook gewoon de eerste 2 wedstrijden verloren.
Nou, verlicht me. Welke fantastische ontwikkelingen zijn er gaande in de jeugdopleiding?quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Kanonnen wat komt er toch een ongekende spetterpoep uit jouw toetsenbord. Jij volgt de ontwikkelingen echt niet hè?
Van mij mogen die Jong teams onmiddellijk uit de competitie. Er is niks aan en veel beter wanneer talenten een heel jaar bij een andere club rijpen ipv te pendelen tussen het 1e en de jong teams.quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met een "vloek" op de u21, maar meer met een totaal gebrek aan kwaliteit in alle geledingen van de jeugdopleiding. Als je dan ook nog de Slot-visie van extreem druk zetten en aanvallen doorvoert terwijl de jeugdspelers dat helemaal niet kunnen ga je dus heel veel verliezen, en dat is precies wat er nu gebeurd.
Dat u18 staat dan nu wel voor tegen PSV maar heeft ook gewoon de eerste 2 wedstrijden verloren.
Je kunt zelf ook Googlen, toch? De hele jeugdopleiding gaat ongeveer in alle facetten op de schop maar @Pistolero van het FOK! forum is boos, omdat er niet direct resultaat is.quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, verlicht me. Welke fantastische ontwikkelingen zijn er gaande in de jeugdopleiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |