Zegt iemand dat?quote:Op zaterdag 18 september 2021 16:11 schreef Pistolero het volgende:
Oke jongens, het gaat fantastisch. Rini Coolen en Koen Stam gaan aan de hand van het rapport van de visionairs van Sportsology() onze hele jeugdopleiding hervormen waardoor er over een aantal jaar het ene na het andere supertalent doorstroomt.
Jij bent echt te dom om te poepen he.quote:Op zaterdag 18 september 2021 16:11 schreef Pistolero het volgende:
Oke jongens, het gaat fantastisch. Rini Coolen en Koen Stam gaan aan de hand van het rapport van de visionairs van Sportsology() onze hele jeugdopleiding hervormen waardoor er over een aantal jaar het ene na het andere supertalent doorstroomt.
Het gaat voor Feyenoord begrippen echt uitstekend ja.quote:Op zaterdag 18 september 2021 16:11 schreef Pistolero het volgende:
Ben oprecht benieuwd naar morgen. We verliezen amper van PSV door de jaren heen, echter kunnen zij recentelijk meer dan uitstekende cijfers weerleggen (Ajax 0-4, AZ 0-3).quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb in ieder geval zin in morgen!! En als het flink misgaat heb ik nog steeds zin in komende wedstrijden
Die CL voorrondes voor Benfica waren ook indrukwekkend.quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben oprecht benieuwd naar morgen. We verliezen amper van PSV door de jaren heen, echter kunnen zij recentelijk meer dan uitstekende cijfers weerleggen (Ajax 0-4, AZ 0-3).
Ik ook, maar ik vertrouw Slot. Met AZ won hij altijd dit soort potjes. Als PSV te sterk blijkt is het ook geen ramp.quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben oprecht benieuwd naar morgen. We verliezen amper van PSV door de jaren heen, echter kunnen zij recentelijk meer dan uitstekende cijfers weerleggen (Ajax 0-4, AZ 0-3).
De puntenaantallen gaan exponentieel door het dak stijgen.quote:Op zondag 19 september 2021 10:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook mijn voorspelling.
4 punten dus in de Eredivisietoto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |