Ja krijg je dit weer. Hielp natuurlijk ook enorm dat PSV afgelopen donderdag met krachten heeft gesmeten en dat Schmidt al zijn gevaarlijke spelers wisselt. Aangezien PSV een heel slechte bank heeft kan het dan best een keer in de eindfase zo erg uitlopen ja.quote:Op zondag 19 september 2021 16:34 schreef Wotte het volgende:
Ze lopen daar bij ESPN wel een beetje hard van stapel om Feyenoord als kampioenskanidaat te bestempelen.
Trauner is echt een blok granietquote:Op zondag 19 september 2021 16:29 schreef fetX het volgende:
Van tevoren hopen op een puntje en dan 0-4 winnen![]()
Trauner, Senesi en Aursnes. Wat een genottelijke spelers zeg.
Tja, dit ga je nu weer krijgen. Terwijl ik moeilijk denk dat Feyenoord dit seizoen al consistent genoeg gaat zijn om Ajax in punten bij te houden (en dat hoeft ook niet). Heeft ook te maken hoe lang onze ploeg fit blijft. Zeker achterin blijft de spoeling erg dun.quote:Op zondag 19 september 2021 16:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja eens. Laten we ons gewoon op plek 3 richten. Dat moet makkelijk kunnen want ik zie niet echt concurrentie tot nu toe. We zijn net bezig natuurlijk.
Woensdag tegen Heerenveen kan zomaar weer een enorme zaadpot worden.quote:Op zondag 19 september 2021 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, dit ga je nu weer krijgen. Terwijl ik moeilijk denk dat Feyenoord dit seizoen al consistent genoeg gaat zijn om Ajax in punten bij te houden (en dat hoeft ook niet). Heeft ook te maken hoe lang onze ploeg fit blijft. Zeker achterin blijft de spoeling erg dun.
Aan de andere kant laat vandaag wel zien dat we van PSV zeker niet bang hoeven te zijn. Hopelijk dreunt deze 0-4 goed na.
Vind dat toch wel een fijne speler ook al was hij vandaag niet eens zo heel goed.quote:Op zondag 19 september 2021 16:44 schreef hhh38 het volgende:
Hoop wel dat Pedersen snel terug is trouwens, ondanks dat dat misschien wel de best bezette positie is met Geertruida achter de hand
Precies. En we hebben naast Geertruida alleen Hendriks en Hall achter de hand.quote:Op zondag 19 september 2021 16:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind dat toch wel een fijne speler ook al was hij vandaag niet eens zo heel goed.
Het is wel knap dat ze ondanks de penibele financiële situatie een top drie waardige selectie op de been brengen. Alleen als je het afzet tegen Ajax denk ik dat kampioenskanidaat wel een beetje voorbarig is van onze vrienden bij ESPN.quote:Op zondag 19 september 2021 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, dit ga je nu weer krijgen. Terwijl ik moeilijk denk dat Feyenoord dit seizoen al consistent genoeg gaat zijn om Ajax in punten bij te houden (en dat hoeft ook niet). Heeft ook te maken hoe lang onze ploeg fit blijft. Zeker achterin blijft de spoeling erg dun.
Aan de andere kant laat vandaag wel zien dat we van PSV zeker niet bang hoeven te zijn. Hopelijk dreunt deze 0-4 goed na.
De selectie die er nu staat vind ik over de eerste 11-14 spelers sterker dan vorig seizoen. We moeten alleen wel hopen dat je tot de winterstop geen langdurige blessures krijgt, met name achterin. Trauner, Aursnes, Pedersen, Til zijn echt uitstekende versterkingen. En Alireza gaat ook echt nog wel beter renderen. Knap inderdaad van Arnesen.quote:Op zondag 19 september 2021 16:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is wel knap dat ze ondanks de penibele financiële situatie een top drie waardige selectie op de been brengen. Alleen als je het afzet tegen Ajax denk ik dat kampioenskanidaat wel een beetje voorbarig is van onze vrienden bij ESPN.
Mee eens ja, Ajax walst over ploegen heen, gewoon veel beter dan de rest m.u.v. af en toe een rustdag.quote:Op zondag 19 september 2021 16:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is wel knap dat ze ondanks de penibele financiële situatie een top drie waardige selectie op de been brengen. Alleen als je het afzet tegen Ajax denk ik dat kampioenskanidaat wel een beetje voorbarig is van onze vrienden bij ESPN.
Bij Ajax zitten gewoon peperdure spelers van 10-15 miljoen op de bank. Dat zie ik in Rotterdam en Eindhoven nog niet gebeuren. Als je beide selecties vandaag bekijkt denk ik dat alleen Bijlow en Gotze direct een basisplaats zouden hebben bij Ajax.
Over Alireza waren we nog het meest enthousiast. Maar die is tot nu toe wel echt flets en log. Hoop dat ie snel verbeterd.quote:Op zondag 19 september 2021 16:55 schreef fetX het volgende:
[..]
De selectie die er nu staat vind ik over de eerste 11-14 spelers sterker dan vorig seizoen. We moeten alleen wel hopen dat je tot de winterstop geen langdurige blessures krijgt, met name achterin. Trauner, Aursnes, Pedersen, Til zijn echt uitstekende versterkingen. En Alireza gaat ook echt nog wel beter renderen. Knap inderdaad van Arnesen.
Of altijd ?quote:Op zondag 19 september 2021 16:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme zeg, ben op vakantie in het buitenland dus kon eens een keer niks kijken. Kom net terug in m'n huisje met WiFi, zie ik 0-4. Ik ga nooit meer op vakantie denk ik.
Of juist wel, dan wint Feyenoord tenminste!quote:Op zondag 19 september 2021 16:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme zeg, ben op vakantie in het buitenland dus kon eens een keer niks kijken. Kom net terug in m'n huisje met WiFi, zie ik 0-4. Ik ga nooit meer op vakantie denk ik.
Ja vind ik dus ook, maar denk dat hij gewoon weer wedstrijdritme nodig heeft. Heuvelhut was natuurlijk de eerste seizoenshelft bij ons ook niet geweldig.quote:Op zondag 19 september 2021 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Over Alireza waren we nog het meest enthousiast. Maar die is tot nu toe wel echt flets en log. Hoop dat ie snel verbeterd.
Of juist wel héquote:Op zondag 19 september 2021 16:57 schreef Irritatie100 het volgende:
nare ventquote:Op zondag 19 september 2021 16:59 schreef fetX het volgende:
Hoe is het trouwens met @:pistolero ? Misschien dat we nog even kunnen janken over een nederlaag van een jeugdelftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |