wat ga je in de kerk doen? Met de schaal rond?quote:Op zondag 19 september 2021 09:26 schreef RamboDirk het volgende:
Dames, pluk de dag
straks kerk @:kingroland
psalmen zingen @KingRolandquote:Op zondag 19 september 2021 09:58 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
wat ga je in de kerk doen? Met de schaal rond?
Mensen die supporter zijn van een Nederlandse voetbalclub hebben hoge bloeddrukquote:Op zondag 19 september 2021 09:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen die supporter zijn van twee Nederlandse voetbalclubs hebben een beschimmelde piemel.
Opgepakt in Almelo met een kruisboog.quote:Op zondag 19 september 2021 10:09 schreef Buitendam het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het verhaal is met Scrummie? Ik heb het even gemist.
Hetzelfde jankverhaal als bij de vorige 3 keer dat hij anoniem ging.quote:Op zondag 19 september 2021 10:09 schreef Buitendam het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het verhaal is met Scrummie? Ik heb het even gemist.
Bedankt voor het delen. Like gezet.quote:Op zondag 19 september 2021 15:31 schreef onlogisch het volgende:
Goeie genade. User @:fetx geeft even een veeg uit de pan in het Feyenoordtopic zeg
VBL / Het Feijenoordtopic #2558: PSV kapoet maken
Jammer. Ik zal ‘m missen tot ie er weer is.quote:Op zondag 19 september 2021 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hetzelfde jankverhaal als bij de vorige 3 keer dat hij anoniem ging.
Het ligt altijd aan een ander.
Vooral z'n inhoudelijke postsquote:Op zondag 19 september 2021 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jammer. Ik zal ‘m missen tot ie er weer is.
Gebakken kipfilet, eitje, uitje, courgette, tomaat.quote:Op zondag 19 september 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Krieltjes en vega gyrosquote:Op zondag 19 september 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |