Heb je ook dat debiele Marley shirt besteld?quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn shirt is nog niet binnen. #wanbeleid #bestuurweg
Ja.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je ook dat Marley shirt besteld?
Haters gonna hatequote:Op zaterdag 18 september 2021 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je ook dat debiele Marley shirt besteld?
Waarom betrek jij altijd alles op dat debiele spelletje?quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
was scrummie gisteren wel op hax eigenlijk
Jaquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
was scrummie gisteren wel op hax eigenlijk
Je kunt geen reden bedenken waarom Bob Marley en Amsterdam een connectie hebben?quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom geilen ze bij Ajax zo op die man?
Omarmd als traditiequote:Op zaterdag 18 september 2021 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
laat me met rustquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom betrek jij altijd alles op dat debiele spelletje?
Geklikt. Er is een keer een liedje gedraaid, dat door de supporters nog steeds gezongen wordt en nu geilen ze op Marley.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.radioveronica(...)-met-een-derde-shirt
@:lenny_leonard
Ja.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kunt geen reden bedenken waarom Bob Marley en Amsterdam een connectie hebben?
Nee maar ik begrijp dat het voor iemand uit Tilburg veel tekst is dus ik keur het goed.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Er is een keer een liedje gedraaid, dat door de supporters nog steeds gezongen wordt en nu geilen ze op Marley.
Zo goed samengevat?
Hoe zou jij het samenvatten dan?quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee maar ik begrijp dat het voor iemand uit Tilburg veel tekst is dus ik keur het goed.
Ik geef je al een link naar een artikel, dan mag ik dat ook nog samenvatten zeker? Zoek een andere gek.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe zou jij het samenvatten dan?
quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geef je al een link naar een artikel, dan mag ik dat ook nog samenvatten zeker? Zoek een andere gek.
Ze vereren daar wel vaker drugsgebruikers.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt makkerquote:Op zaterdag 18 september 2021 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
@:fetx @:onlogisch
Die gemaakte liefde voor Marley is gewoon debiel. Maar ga lekker voor gek lopen in je shirtje.quote:
Is toch leuk dat zoiets ontstaatquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die gemaakte liefde voor Marley is gewoon debiel. Maar ga lekker voor gek lopen in je shirtje.
@:lange_lans en ik lachen hierom.
Volwassen mannen die een voetbalshirtje van hun club dragen hebben doorgaans een kleine piemel.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn shirt is nog niet binnen. #wanbeleid #bestuurweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |