Nee. Je zou denken dat ze iig een dubbelganger kiezen met dezelfde haarkleur.quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht nog, wat is Rutte grijs geworden. Maar dat was hem helemaal niet.
Ik zou het zo weer doen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:10 schreef ijs_beer het volgende:
@:cyan9 introduceer jij hier nu cancel culture?![]()
![]()
En heeft ‘Hugo’ daarom ineens een baard?quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee. Je zou denken dat ze iig een dubbelganger kiezen met dezelfde haarkleur.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En heeft ‘Hugo’ daarom ineens een baard?
Heeft hij dat?quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
quote:
Cancelcookiescultuursectorquote:
Mag je daar ook alleen met een QR code heen?quote:
quote:
Feeling good on a wednesday!quote:
Cancelcookiescultuursectorrapportagequote:
Het is niet alsof je haarkleur kan veranderen!quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee. Je zou denken dat ze iig een dubbelganger kiezen met dezelfde haarkleur.
En wat heeft dat te maken met de bubbelwijnbreezer waar Aridochtera zo dol op is?quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Altijd een lastige vraag. Als je ja zegt krijg je allerlei wappies achter je aan, zeg je nee wil Tim Douwsma er ineens optreden.quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mag je daar ook alleen met een QR code heen?
Jij bent ook gecanceld nu!quote:
Nymphadora Tops denkt hier anders over.quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is niet alsof je haarkleur kan veranderen!
*gaat vrijwillig een permban halenquote:Op dinsdag 14 september 2021 23:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij bent ook gecanceld nu!Mijn TT's niet snappen.
Dat mag ze lekker overleggen met Annemarie Doddel, daar hoeft de rest van ons niet mee lastig gevallen te wordenquote:Op dinsdag 14 september 2021 23:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nymphadora Tops denkt hier anders over.
Ik vind deze post erg verdacht.quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:52 schreef Dave het volgende:
Kijk naar mij nu en naar mij 2 jaar geleden, dan denk je ook watskeburt.
En ben bij mijn weten niet vervangen door een dubbelganger.
Of doet men dat ongemerkt?
Begin nu aan mezelf te twijfelen.quote:Op woensdag 15 september 2021 00:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind deze post erg verdacht.
Het eerste wat een dubbelganger zou zeggen als het besproken werd is dat hij toch echt geen dubbelganger is.
Dat begrijp ik.quote:
Bliksems tis wat.quote:
Ow! is het niet dat ene lied van Rowwen Heze?quote:Op woensdag 15 september 2021 00:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik herkende de tekst wel, maar moest het vervolg toch opzoeken.
Ik ken de intro eigenlijk vooral in het Engels.
Da's iets met een vliegtuugquote:Op woensdag 15 september 2021 00:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat is de werreld toch groet?
De intro van Duck Tales (oewhoewhoe) klinkt niet heel Limburgsquote:Op woensdag 15 september 2021 00:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow! is het niet dat ene lied van Rowwen Heze?
Ik ben geen kenner. Ook niet van Duck Tales.quote:Op woensdag 15 september 2021 00:48 schreef H_T het volgende:
[..]
De intro van Duck Tales (oewhoewhoe) klinkt niet heel Limburgs
Nee.quote:Op woensdag 15 september 2021 00:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow! is het niet dat ene lied van Rowwen Heze?
Dawn brothers, iets Rotterdams blijkbaar.quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan zal het niet snel tegenvallenHoe heet de band?
Ik vind deze van ZML van een aantal jaar terug ook leukquote:
Ben je al begonnen aan het laatste seizoen van Lucifer?quote:Op woensdag 15 september 2021 08:26 schreef Yesse het volgende:
Zo fijn als je Netflix opstart en 2 van je series weer nieuwe seizoenen kent(Mijn guilty pleasure The Circle en Lucifer)
Nog niet, maar wel veel zin inquote:Op woensdag 15 september 2021 09:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ben je al begonnen aan het laatste seizoen van Lucifer?
Nooit meer een nieuw kabinetquote:Op woensdag 15 september 2021 09:48 schreef ijs_beer het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuwe takkezooi in 's-Gravenhage
Gewoon opheffen die club.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:48 schreef ijs_beer het volgende:
Meestal zijn die parodieën behoorlijk cringeworthy, maar deze is idd leuk gedaan.quote:Op woensdag 15 september 2021 07:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind deze van ZML van een aantal jaar terug ook leuk
quote:Op woensdag 15 september 2021 09:48 schreef ijs_beer het volgende:
Oeh, nu hoop ik dat ook.quote:
Mocht er behoefte zijn aan een rijmende variant:quote:Op woensdag 15 september 2021 10:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan zo aan de muur, ik zie dat voorlopig ook nog niet veranderen dus zo'n tegeltje blijft nog wel even actueel...
..
Hallo Den Haagquote:Op woensdag 15 september 2021 10:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Mocht er behoefte zijn aan een rijmende variant:
Het klinkt zo mooi
Den Haag
Het is er een takkezooi
Ook vandaag
Ik ben persoonlijk eigenlijk zelden een voorstander van rijm, behalve in gedichten of liedjes en zo nu en dan een reclame (en zelfs dan niet altijd).quote:Op woensdag 15 september 2021 10:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Mocht er behoefte zijn aan een rijmende variant:
Het klinkt zo mooi
Den Haag
Het is er een takkezooi
Ook vandaag
Niets zo charmant, als een spreuk aan de wand.quote:Op woensdag 15 september 2021 11:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk eigenlijk zelden een voorstander van rijm, behalve in gedichten of liedjes en zo nu en dan een reclame (en zelfs dan niet altijd).![]()
Het mooie van die spreuk is juist dat het iets is wat iedereen zou kunnen zeggen, iets waarvan iedereen zich ook kan voorstellen het te zeggen en waarom ze het zouden zeggen. Rijm haalt dat weg en maakt het te veel 'bedacht' imo.
Al is een spreuk nog zo raar, als het rijmt dan is hij waarquote:Op woensdag 15 september 2021 11:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niets zo charmant, als een spreuk aan de wand.
Een hele bekende, maar die vind ik persoonlijk ook niet zo leuk.quote:Op woensdag 15 september 2021 11:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niets zo charmant, als een spreuk aan de wand.
Precies.quote:Op woensdag 15 september 2021 11:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Lekker het record van België verbreken
Ja, je kan meteen merken dat de kruidnootjes weer in de winkels liggen!quote:Op woensdag 15 september 2021 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Binnenkort weer Sinterklaas natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 september 2021 12:33 schreef AgnesGru het volgende:
Gelukkig bestaan er nog echte wereldproblemen:
Bewoners Leeuwarden boos om fuchsia afvalbakken: 'Het triggert'
https://www.rtlnieuws.nl/(...)hsia-afvalcontainers
Is het erg dat ik niet weet wie dat is?quote:Op woensdag 15 september 2021 12:30 schreef ijs_beer het volgende:
Kruidnootjes in winkel, nieuwe kilo's voor Marco van Ginkel
Een voetballer.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is het erg dat ik niet weet wie dat is?
Het is wel lelijkquote:Op woensdag 15 september 2021 12:33 schreef AgnesGru het volgende:
quote:Op woensdag 15 september 2021 12:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is het erg dat ik niet weet wie dat is?
Nee dusquote:
Dat is ook wel echt heel fel om voor je deur te hebben, zeker als de zon erop staat.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:33 schreef AgnesGru het volgende:
Draaaamaaaaquote:Op woensdag 15 september 2021 12:33 schreef AgnesGru het volgende:
Nou ja goed, als je als bewoner half zo’n creatieve uitspatting zou hebben, stond de welstandscommissie binnen een mum van tijd op de stoep. Ik kan me dan wel voorstellen dat de bewoners vinden dat zo’n felle kleur vloekt met de omgeving.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:33 schreef AgnesGru het volgende:
Wel echt lelijkquote:Op woensdag 15 september 2021 12:33 schreef AgnesGru het volgende:
Sommige kliko`s hier hebben een oranje deksel (geen idee waarom) maar dat is best mooi in vergelijking met deze.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja goed, als je als bewoner half zo’n creatieve uitspatting zou hebben, stond de welstandscommissie binnen een mum van tijd op de stoep. Ik kan me dan wel voorstellen dat de bewoners vinden dat zo’n felle kleur vloekt met de omgeving.
Die kwam gisteren toch al voorbij?quote:Op woensdag 15 september 2021 13:36 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Alleen maar voordelen dat pas-plan.
quote:Op woensdag 15 september 2021 13:36 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Alleen maar voordelen dat pas-plan.
Dit soort gasten echt... zo'n Tim Douwsma leek me op zich wel een redelijk persoon, maar zo gauw je gaat strooien met termen als 'apartheid' in deze context ben je echt af. Volkomen van de pot gerukt.quote:
Ik vind het wel mooi contrastreren. Maar zoals gezegd, als het zonnetje er op staat kan dat knap vervelend zijn. Dat was ook een van de argumenten van de dame met het appeltjesgroene huis in Den Helder.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:33 schreef AgnesGru het volgende:
Ze zitten ondertussen ook in zo'n bubbel dat ze oprecht denken dat iedereen zoals hen denkt. Alsof hij na al deze idioterie gewoon weer verder kon gaan waar hij gebleven was.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit soort gasten echt... zo'n Tim Douwsma leek me op zich wel een redelijk persoon, maar zo gauw je gaat strooien met termen als 'apartheid' in deze context ben je echt af. Volkomen van de pot gerukt.
Het is bijna veiliger om niet gevaccineerd te zijn en dan te testen voordat je ergens heen gaat, dan als wel gevaccineerde.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:47 schreef Yesse het volgende:
Ik vind de coronapas zelf niet erg (ik ben immers gevaccineerd dus dat is de makkelijkste optie) maar ik vind het ergens wel een grijs gebied. Ik snap het dilemma vanuit de politiek ook wel. Want je wil de wél gevaccineerden ook niet dingen ontzeggen omdat een groep zich niet wil laten vaccineren. Ik ben dan ook meer voor dan tegen een coronapas maar ik snap ook de tegenargumenten. Zo'n Tim Douwsma is dan gelijk weer zo enorm zwart/wit, dan denk ik: je snapt toch zelf ook wel dat het een grijs gebied is en dat er keuzes gemaakt moeten worden?
Wat ik ook wel iets vond om bij stil te staan is de risico's die gevaccineerden/ongevaccineerden hebben binnenkort hebben we een teamuitje, kan ik niet bij zijn maar het zijn aardig wat collega's. Ieder moet een app kunnen tonen, want het zijn binnen activiteiten. Een collega van mij heeft zich niet laten vaccineren (wat ik op zich een niet zo'n slimme actie vind) maar zij is straks (bijna) zeker niet besmet want test. Maar één van de gevaccineerde collega's hoeft niet te testen maar er is een kleine kans dat die persoon het toch heeft. Daarmee maakt de niet-gevaccineerde collega eigenlijk nog het meest kans op problemen.. Ik vond het een bijzondere paradox.
Nouja, eigenlijk niet. Want de kans dat je tussen de ongeteste gevaccineerden staat/zit/danst is best groot. En de kans dat corona bij de ongevaccineerde meer schade toedoet dan bij de gevaccineerde is groter. Maar het is niet mogelijk om ook alle gevaccineerde elke zoveel tijd te testen. Maar je loopt een restrisico die hoger is voor een niet gevaccineerde dan een wel gevaccineerde.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is bijna veiliger om niet gevaccineerd te zijn en dan te testen voordat je ergens heen gaat, dan als wel gevaccineerde.
Eh, nee. Want als gevaccineerd persoon word je zeer waarschijnlijk niet erg ziek, mocht je besmet raken.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is bijna veiliger om niet gevaccineerd te zijn en dan te testen voordat je ergens heen gaat, dan als wel gevaccineerde.
Veilig was niet het juiste woord. Je weet als niet-gevaccineerde wel steeds dat jij niemand besmet, terwijl een gevaccineerde wel allemaal mensen kan besmetten.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Eh, nee. Want als gevaccineerd persoon word je zeer waarschijnlijk niet erg ziek, mocht je besmet raken.
Waarom denken al die 'onafhankelijke denkers' precies hetzelfde? Namelijk altijd het tegenovergestelde van de officiële kanalen.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze zitten ondertussen ook in zo'n bubbel dat ze oprecht denken dat iedereen zoals hen denkt. Alsof hij na al deze idioterie gewoon weer verder kon gaan waar hij gebleven was.
En je weet als gevaccineerde dat je niet of minder ziek raakt dan de niet-gevaccineerde, dus nee, het is veel veiliger als gevaccineerde.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veilig was niet het juiste woord. Je weet als niet-gevaccineerde wel steeds dat jij niemand besmet, terwijl een gevaccineerde wel allemaal mensen kan besmetten.
Ze hebben zelf onderzoek gedaan via Youtube en Facebookquote:Op woensdag 15 september 2021 15:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Waarom denken al die 'onafhankelijke denkers' precies hetzelfde? Namelijk altijd het tegenovergestelde van de officiële kanalen.
Wel een dilemma dit.quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd een lastige vraag. Als je ja zegt krijg je allerlei wappies achter je aan, zeg je nee wil Tim Douwsma er ineens optreden.
Zit je ook niet altijd op te wachten.
Dan zetten ze maar een ombouw om de containers. Ik vind het wel gezelliger dan die saaie grijze bakken trouwensquote:Op woensdag 15 september 2021 12:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is ook wel echt heel fel om voor je deur te hebben, zeker als de zon erop staat.
Mijn buurvrouw heeft eens een plantenbak ik die kleur deels voor mijn raam gezet. Als daar de zon op stond kleurde heel mijn woonkamer roze door de weerkaatsing op dat ding. Het gebeurt niet vaak met dit soort berichten, maar ik geef die bewoners gelijk in dit geval.
Ik heb geen fuchsia container gekregen. Ga klacht indienen bij de gemeente 😡quote:Op woensdag 15 september 2021 12:33 schreef AgnesGru het volgende:
Niet totaal verzopen denk ik, dan had je hier niet kunnen posten.quote:Op woensdag 15 september 2021 10:10 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
Totaal verzopen teruggekeerd van een lange wandeling met de hont
Kun je het niet eerst naar pdf printen, en dan de pdf printen?quote:Op woensdag 15 september 2021 17:38 schreef BillDauterive het volgende:
Buh.... Ik probeer zo'n coronacheck-printje te printen, maar hij print alleen de linkerbovenhelft ipv de hele pagina. Hier heb ik ook last van bij de ns-tickets die je zelf moet printen. Dat heb ik opgelost door hem niet standaard in firefox te laten open, maar door het te openen met microsoft edge. Dan lukt het wel.
Uiteraard geeft de site van de coronacheck die optie niet. Wat een onhandig systeem.
Dat heb ik ook vaak met bepaalde documenten, snap echt niet hoe je dat verandert. Zoomt zeg maar in op een deel van het documentquote:Op woensdag 15 september 2021 17:38 schreef BillDauterive het volgende:
Buh.... Ik probeer zo'n coronacheck-printje te printen, maar hij print alleen de linkerbovenhelft ipv de hele pagina. Hier heb ik ook last van bij de ns-tickets die je zelf moet printen. Dat heb ik opgelost door hem niet standaard in firefox te laten open, maar door het te openen met microsoft edge. Dan lukt het wel.
Uiteraard geeft de site van de coronacheck die optie niet. Wat een onhandig systeem.
Daar heb ik geen verstand van, maar ja, dat klinkt wel logischquote:Op woensdag 15 september 2021 18:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Kun je het niet eerst naar pdf printen, en dan de pdf printen?
Fijn dat ik niet de enige ben, al is dat wel vervelend. Zou Dave's oplossing helpen?quote:Op woensdag 15 september 2021 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak met bepaalde documenten, snap echt niet hoe je dat verandert. Zoomt zeg maar in op een deel van het documentMoet het dan kopiëren naar paint en dan in word, anders gebeurt dat weer. Heel raar.
Dat denk ik wel, maar alsnog raar dat het niet gewoon meteen goed gaat.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn dat ik niet de enige ben, al is dat wel vervelend. Zou Dave's oplossing helpen?
Heleuquote:
Okee okee. Half verzopen danquote:Op woensdag 15 september 2021 18:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet totaal verzopen denk ik, dan had je hier niet kunnen posten.
quote:
Moeten ze al? Moeten ze al? Moeten ze al?quote:
quote:
Wat denken jullie?quote:
Bijna bijnaquote:Op woensdag 15 september 2021 19:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Moeten ze al? Moeten ze al? Moeten ze al?
Dat het gelijk opgaat, maar met een gelukje winnen.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2021 20:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat het gelijk opgaat, maar met een gelukje winnen.
quote:
Grrquote:
quote:
Ik ook niet echt, maar ik hoop toch nog op een gelijkspelletje.quote:Op woensdag 15 september 2021 20:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk geen vertrouwen in. Jammer
Ja, dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 15 september 2021 20:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar ik hoop toch nog op een gelijkspelletje.
Onmogelijk.quote:Op woensdag 15 september 2021 20:10 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is Ajacied
PSG denk ik?quote:Op woensdag 15 september 2021 20:13 schreef Peter het volgende:
Welke club heeft de knapste mannen? Zijn er shirt-loze foto's?
Soowquote:Op woensdag 15 september 2021 20:49 schreef H_T het volgende:
Vandaag een escape room gedaan en ondanks een slechte start hadden we aan het eind nog 16 minuten overWe waren op het eind zo snel dat de medewerker niet op tijd was met het instarten van een overwinningsmuziekje
Heeft er iets mee te maken dat we twee puzzels overgeslagen hebben
We hadden een vermoeden van welke getallen we nodig hadden voor de combinatie van een machine en dat bleek te kloppen, maar de aanwijzingen richting die cijfers toe hadden we gemist. Oh well
Dus ben je ook niet voor het Nederlands voetbal.quote:Op woensdag 15 september 2021 20:10 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is Ajacied
We hadden wel hints nodig, maar toch een net resultaat vind ikquote:
Meer danquote:Op woensdag 15 september 2021 20:59 schreef H_T het volgende:
[..]
We hadden wel hints nodig, maar toch een net resultaat vind ik
quote:
Mooie stad weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 15 september 2021 21:21 schreef molloot200 het volgende:
Ik voel me helemaal zo:
Fyr Og Flamme - Øve Os På Hinanden - LIVE - Denmark 🇩🇰 - Second Semi-Final - Eurovision 2021
Want ik heb mijn reisje naar Kopenhagen dit najaar geboekt
Leuk! Wanneer ga je? En wat wil je allemaal gaan doen?quote:Op woensdag 15 september 2021 21:21 schreef molloot200 het volgende:
Ik voel me helemaal zo:
Fyr Og Flamme - Øve Os På Hinanden - LIVE - Denmark 🇩🇰 - Second Semi-Final - Eurovision 2021
Lekker hoor Molletjequote:Op woensdag 15 september 2021 21:21 schreef molloot200 het volgende:
Ik voel me helemaal zo:
Ik ga begin novemberquote:Op woensdag 15 september 2021 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk! Wanneer ga je? En wat wil je allemaal gaan doen?
Eten en drinken kost in Nederland ook geld, dus alleen de eventuele meerprijs is echt extraquote:Op woensdag 15 september 2021 21:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga begin novemberM'n beste vriend van de middelbare school, waar ik na 4 jaar daar weg te zijn nog steeds veel contact mee heb, studeert daar een jaar. Dus ik ga daarheen voor een weekje. Voor een student best lekker, want ik kan bij hem gewoon slapen. Alleen de vliegreis kost voor nu dus geld
En straks natuurlijk wel een en ander als ik daar ga zijn. En dan gaat hij me door de stad leiden en zo want hij weet tegen die tijd natuurlijk alles
Spanjaard. Dus wat verwacht je anders.quote:
Nog nooit een goede Spaanse scheidsrechter gezien jaquote:Op woensdag 15 september 2021 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Spanjaard. Dus wat verwacht je anders.
De scheids had best een rode kaart kunnen trekken toch?quote:
Had gekund, maar het was met een been, dus ik snap wel dat het bij geel is gebleven. Maar als ie rood gaf, denk ik niet dat de var het had teruggedraaid.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De scheids had best een rode kaart kunnen trekken toch?
Jep, vliegtickets gaan niet heel veel meer dan 100 euro kosten (heen en terug).quote:Op woensdag 15 september 2021 21:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Eten en drinken kost in Nederland ook geld, dus alleen de eventuele meerprijs is echt extraEn naar Kopenhagen kan je vast wel komen met een easyJet, SAS of iets dergelijks. Dat kan vast voor niet al te veel. Sowieso tof dat je het plan hebt
Toch een mager jaar qua nieuws hoorquote:Op woensdag 15 september 2021 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Meteen maar even zeggen dat in 1751 een klein brandje in een klompenmakerij in Oss door de wind wist uit te groeien tot een stadsbrand die twee derde van alle huizen van de stad in de as legde.
Ook het jaar dat de eilanden Westvoorn en Overflakkee met elkaar verbonden werden.
@ijs_beer je droom was bijna uitgekomen!quote:Op woensdag 15 september 2021 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Meteen maar even zeggen dat in 1751 een klein brandje in een klompenmakerij in Oss door de wind wist uit te groeien tot een stadsbrand die twee derde van alle huizen van de stad in de as legde.
Ook het jaar dat de eilanden Westvoorn en Overflakkee met elkaar verbonden werden.
quote:Op woensdag 15 september 2021 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
SPOILER: Niet super smakelijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Och. Ik had ook kunnen zeggen dat stadhouder Willem Karel Hendrik Friso van Oranje-Nassau dit jaar plotseling overleed, maar ik neem aan dat iedereen dat wel weet.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toch een mager jaar qua nieuws hoor
Geen idee. Als je tegen de Nederlandse club bent terwijl die in Europa speelt, dan moet je dat soort mensen maar even geen aandacht geven. Sorry, normaal vind ik sportfreak wel ok, maar mweh, wees wel voor de club uit je landjequote:Op woensdag 15 september 2021 21:57 schreef AgnesGru het volgende:
Hoe zou het met @:sportfreak gaan inmiddels
quote:Op woensdag 15 september 2021 21:54 schreef H_T het volgende:
[..]
@:ijs_beer je droom was bijna uitgekomen!
Volgens mij mis ik iets.quote:
Gaat wel goed. Vandaag nog een collega gesproken erover.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:23 schreef AgnesGru het volgende:
@:Luctor.et.Emergo hoe is het met je?
ijs_beer heeft meermaals gepleit voor het platbranden van Ossquote:Op woensdag 15 september 2021 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij mis ik iets.
Dit.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen idee. Als je tegen de Nederlandse club bent terwijl die in Europa speelt, dan moet je dat soort mensen maar even geen aandacht geven. Sorry, normaal vind ik sportfreak wel ok, maar mweh, wees wel voor de club uit je landje
quote:Op woensdag 15 september 2021 21:59 schreef H_T het volgende:
[..]
ijs_beer heeft meermaals gepleit voor het platbranden van Oss
Fijnquote:Op woensdag 15 september 2021 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat wel goed. Vandaag nog een collega gesproken erover.
Verder lekker gewerkt en nu lekker voetbal kijken.
Ik zie het, ja.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:59 schreef H_T het volgende:
[..]
ijs_beer heeft meermaals gepleit voor het platbranden van Oss
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Yes. Buitenspel.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2021 22:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik heb het ook maar even aangezet.
Dan is het ten minste een keertje klaar met dat gescoor en gejuich.
Knap van Club.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:16 schreef Em31 het volgende:
Club Brugge - PSG staat nog steeds 1-1
De ploeg die jullie willen zien winnen staat voor toch? Dan is het toch juist goed als er niet meer gescoord wordt?quote:
Maar ik wil nog wel juichen.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De ploeg die jullie willen zien winnen staat voor toch? Dan is het toch juist goed als er niet meer gescoord wordt?
Tssssquote:Op woensdag 15 september 2021 22:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik heb het ook maar even aangezet.
Dan is het ten minste een keertje klaar met dat gescoor en gejuich.
Dit is echt een gouden greep, elke keer.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou goed, ik ga wel even wat te drinken pakken in de keuken.
Goed voor de Nederlandse coëfficiëntpuntenquote:Op woensdag 15 september 2021 21:57 schreef AgnesGru het volgende:
Je kan ook nog met de trein gaan. Als je het een beetje goed uitzoekt zit je rond de ¤80,- euro.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jep, vliegtickets gaan niet heel veel meer dan 100 euro kosten (heen en terug).
In Nederland kan ik gratis met m'n studenten ov naar Schiphol komen dus dat komt ook goed. Helemaal goed.
Toch fijn die paar dagen vrij na m'n tentamens
Het gaat gelijk mis.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar verder blijf ik zitten hoor.
Ja, ik keek naar het scherm en zag meteen iemand hoog over koppen.quote:
Wij moeten er vaker geen vertrouwen in hebbenquote:
quote:
ijs_beer al in de olie?quote:Op woensdag 15 september 2021 21:57 schreef AgnesGru het volgende:
Vooraf geen vertrouwen en dan 1-5 voorstaan is wel een herkenbaar scenario tegen een Iberiaanse ploeg.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij moeten er vaker geen vertrouwen in hebben
IJsberen horen helemaal niet in de olie, daarom moet er ook nooit geboord mogen worden in het noordpoolgebied.quote:
Hofpleinfontein alles.quote:
Graag! Dat ging een jaar of drie geleden tegen Juventus en Real ook goedquote:Op woensdag 15 september 2021 22:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij moeten er vaker geen vertrouwen in hebben
Maar tegen Spurs hadden ze er zeker wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Graag! Dat ging een jaar of drie geleden tegen Juventus en Real ook goed
Ja, na die 1-0 winst in Londen kon het niet meer fout. SORRYquote:Op woensdag 15 september 2021 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar tegen Spurs hadden ze er zeker wel vertrouwen in.
We zitten inmiddels in de jaren dat er krantenartikelen beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
We kunnen daarna gewoon doorgaan hoor. Zo kunnen we het in deeltje 2048 hebben over dat het besturingsprogramma MS-DOS zal vanaf dit jaar geen huidige datum meer aangeven.quote:
Nice, bijpassend krantenartikel.quote:Op woensdag 15 september 2021 23:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
We zitten inmiddels in de jaren dat er krantenartikelen beschikbaar zijn.![]()
Ook 1751:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 september 2021 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och. Ik had ook kunnen zeggen dat stadhouder Willem Karel Hendrik Friso van Oranje-Nassau dit jaar plotseling overleed, maar ik neem aan dat iedereen dat wel weet.![]()
Daarbij was ik even klaar met al die Willems.![]()
Die kijk ik nog wel eens terugquote:Op woensdag 15 september 2021 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vooraf geen vertrouwen en dan 1-5 voorstaan is wel een herkenbaar scenario tegen een Iberiaanse ploeg.
Die man zit er gewoon ALTIJD helemaal naast! Haha, dat is toch wel een bepaald talent wat je moet hebben. Volgens mij kunnen ze hem niet ontslaan ofzo, bij de Telegraaf en Veronica, want wat doet zo'n vent anders nog in de journalistiek?quote:
Welkom terugquote:Op woensdag 15 september 2021 23:36 schreef Redefine het volgende:
Zo, ben weer terug van vakantie. Was weer een geweldige reis, Polen blijft een heel mooi land
Dank jequote:
Dat die er naast zit is al erg, maar dat die daarna nooit zijn ongelijk toegeeft, maar het nog erger. En hij heeft geen zelfspot.quote:Op woensdag 15 september 2021 23:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die man zit er gewoon ALTIJD helemaal naast! Haha, dat is toch wel een bepaald talent wat je moet hebben. Volgens mij kunnen ze hem niet ontslaan ofzo, bij de Telegraaf en Veronica, want wat doet zo'n vent anders nog in de journalistiek?
Hallooo fijn dat je er weer bent en mooi dat je een leuke vakantie hebt gehadquote:Op woensdag 15 september 2021 23:36 schreef Redefine het volgende:
Zo, ben weer terug van vakantie. Was weer een geweldige reis, Polen blijft een heel mooi land
nicequote:Op woensdag 15 september 2021 23:36 schreef Redefine het volgende:
Wbquote:Op woensdag 15 september 2021 23:36 schreef Redefine het volgende:
Tof! Ik baal nog steeds dat de reis naar Polen die ik geboekt had staan in de zomer van 2020 gecanceld moest worden door coronaquote:Op woensdag 15 september 2021 23:36 schreef Redefine het volgende:
Zeker jammer dat het niet door heeft kunnen gaan. Dan inderdaad maar een andere keer. Voor nu is Denemarken zeker een leuke optie jaquote:Op donderdag 16 september 2021 08:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tof! Ik baal nog steeds dat de reis naar Polen die ik geboekt had staan in de zomer van 2020 gecanceld moest worden door coronaNog steeds een voor op de bucketlist (maar voor nu is Denemarken ook een leuke optie
)
Ik dacht wel dat Montenegro inmiddels weer kon? Qua inreizen in ieder geval zeker wel.quote:Op donderdag 16 september 2021 08:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker jammer dat het niet door heeft kunnen gaan. Dan inderdaad maar een andere keer. Voor nu is Denemarken zeker een leuke optie ja![]()
Zelf heb ik al twee keer mijn reis naar Montenegro en Servië moeten uitstellenNou ja volgend jaar dan maar.
Waar ben je allemaal geweest?quote:Op woensdag 15 september 2021 23:36 schreef Redefine het volgende:
Montenegro gaat/ging van rood naar geel en naar rood etc. Dus dat bv was niet te doen.quote:Op donderdag 16 september 2021 09:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat Montenegro inmiddels weer kon? Qua inreizen in ieder geval zeker wel.
Wroclaw, Poznan, Toruń, Gdansk, Sopot, Warschau en Krakauquote:Op donderdag 16 september 2021 09:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal geweest?
Klinkt al een gave routequote:Op donderdag 16 september 2021 09:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wroclaw, Poznan, Toruń, Gdansk, Sopot, Warschau en Krakau
Welkom terug! Fijn dat je zo’n goede vakantie hebt gehadquote:Op woensdag 15 september 2021 23:36 schreef Redefine het volgende:
Blij dat je er weer bent! Moet klaar zijn hoor met dingen die je van FOK! afhoudenquote:Op woensdag 15 september 2021 23:36 schreef Redefine het volgende:
Het leven is elke dag een stukje doodgaan, Yessequote:Op donderdag 16 september 2021 10:01 schreef Yesse het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat mijn favoriete thee niet meer verkocht wordt..![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
RIP
Nee past precies in mijn huidige stemming. En ik kan nu dus niet meer tot rust komen zonder zen theequote:Op donderdag 16 september 2021 10:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Het leven is elke dag een stukje doodgaan, Yesse
Of is dit te dramatisch op dit uur?
Dan stel ik voor dat we Johnny Cash - Hurt luisteren terwijl we weemoedig op een trapje gaan zitten en kijken naar de spelende lokale jeugd die zich nog niet bewust is van de pijn die in de toekomst ook hun deel zal zijnquote:Op donderdag 16 september 2021 10:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee past precies in mijn huidige stemming. En ik kan nu dus niet meer tot rust komen zonder zen thee
Dat wordt pickwick boycotten dus.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:01 schreef Yesse het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat mijn favoriete thee niet meer verkocht wordt..![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
RIP
OK. Hierdoor is het toch gelukt te kalmerenquote:Op donderdag 16 september 2021 10:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen pickwick thee mag ik hopen.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Erg leukquote:Op donderdag 16 september 2021 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zojuist te horen gekregen dat ik er sinds gisteren een achternichtje bij heb.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen pickwick thee mag ik hopen.
Dan is het goed.quote:Op donderdag 16 september 2021 11:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.![]()
Voor de SC thee gebruik ik altijd alleen de jongste blaadjes, handgeplukt van speciale theeplantjes die alleen groeien op de oostelijke kant van de hoogste bergen in de Himalaya.
En de bloemetjes die er wel eens in zitten komen exclusief van de meest bijvriendelijke bloemenvelden van de diepste Afrikaanse binnenlanden.
Mooiquote:Op donderdag 16 september 2021 11:05 schreef Strani het volgende:
Inmiddels bevestigd gekregen dat ik dinsdag m'n theorie-examen mag doen. Gemiddeld heb ik in m'n proefexamens nu zo'n anderhalf tot twee fout en ik mag drie fouten maken, dus ik lig wel op schema.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |