Nee. Je zou denken dat ze iig een dubbelganger kiezen met dezelfde haarkleur.quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht nog, wat is Rutte grijs geworden. Maar dat was hem helemaal niet.
Ik zou het zo weer doen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:10 schreef ijs_beer het volgende:
@:cyan9 introduceer jij hier nu cancel culture?![]()
![]()
En heeft ‘Hugo’ daarom ineens een baard?quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee. Je zou denken dat ze iig een dubbelganger kiezen met dezelfde haarkleur.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En heeft ‘Hugo’ daarom ineens een baard?
Heeft hij dat?quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
quote:
Cancelcookiescultuursectorquote:
Mag je daar ook alleen met een QR code heen?quote:
quote:
Feeling good on a wednesday!quote:
Cancelcookiescultuursectorrapportagequote:
Het is niet alsof je haarkleur kan veranderen!quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee. Je zou denken dat ze iig een dubbelganger kiezen met dezelfde haarkleur.
En wat heeft dat te maken met de bubbelwijnbreezer waar Aridochtera zo dol op is?quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Altijd een lastige vraag. Als je ja zegt krijg je allerlei wappies achter je aan, zeg je nee wil Tim Douwsma er ineens optreden.quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mag je daar ook alleen met een QR code heen?
Jij bent ook gecanceld nu!quote:
Nymphadora Tops denkt hier anders over.quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is niet alsof je haarkleur kan veranderen!
*gaat vrijwillig een permban halenquote:Op dinsdag 14 september 2021 23:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij bent ook gecanceld nu!Mijn TT's niet snappen.
Dat mag ze lekker overleggen met Annemarie Doddel, daar hoeft de rest van ons niet mee lastig gevallen te wordenquote:Op dinsdag 14 september 2021 23:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nymphadora Tops denkt hier anders over.
Ik vind deze post erg verdacht.quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:52 schreef Dave het volgende:
Kijk naar mij nu en naar mij 2 jaar geleden, dan denk je ook watskeburt.
En ben bij mijn weten niet vervangen door een dubbelganger.
Of doet men dat ongemerkt?
Begin nu aan mezelf te twijfelen.quote:Op woensdag 15 september 2021 00:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind deze post erg verdacht.
Het eerste wat een dubbelganger zou zeggen als het besproken werd is dat hij toch echt geen dubbelganger is.
Dat begrijp ik.quote:
Bliksems tis wat.quote:
Ow! is het niet dat ene lied van Rowwen Heze?quote:Op woensdag 15 september 2021 00:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik herkende de tekst wel, maar moest het vervolg toch opzoeken.
Ik ken de intro eigenlijk vooral in het Engels.
Da's iets met een vliegtuugquote:Op woensdag 15 september 2021 00:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat is de werreld toch groet?
De intro van Duck Tales (oewhoewhoe) klinkt niet heel Limburgsquote:Op woensdag 15 september 2021 00:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow! is het niet dat ene lied van Rowwen Heze?
Ik ben geen kenner. Ook niet van Duck Tales.quote:Op woensdag 15 september 2021 00:48 schreef H_T het volgende:
[..]
De intro van Duck Tales (oewhoewhoe) klinkt niet heel Limburgs
Nee.quote:Op woensdag 15 september 2021 00:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow! is het niet dat ene lied van Rowwen Heze?
Dawn brothers, iets Rotterdams blijkbaar.quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan zal het niet snel tegenvallenHoe heet de band?
Ik vind deze van ZML van een aantal jaar terug ook leukquote:
Ben je al begonnen aan het laatste seizoen van Lucifer?quote:Op woensdag 15 september 2021 08:26 schreef Yesse het volgende:
Zo fijn als je Netflix opstart en 2 van je series weer nieuwe seizoenen kent(Mijn guilty pleasure The Circle en Lucifer)
Nog niet, maar wel veel zin inquote:Op woensdag 15 september 2021 09:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ben je al begonnen aan het laatste seizoen van Lucifer?
Nooit meer een nieuw kabinetquote:Op woensdag 15 september 2021 09:48 schreef ijs_beer het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuwe takkezooi in 's-Gravenhage
Gewoon opheffen die club.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:48 schreef ijs_beer het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuwe takkezooi in 's-Gravenhage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |