Nee. Je zou denken dat ze iig een dubbelganger kiezen met dezelfde haarkleur.quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht nog, wat is Rutte grijs geworden. Maar dat was hem helemaal niet.
Ik zou het zo weer doen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:10 schreef ijs_beer het volgende:
@:cyan9 introduceer jij hier nu cancel culture?![]()
![]()
En heeft ‘Hugo’ daarom ineens een baard?quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee. Je zou denken dat ze iig een dubbelganger kiezen met dezelfde haarkleur.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En heeft ‘Hugo’ daarom ineens een baard?
Heeft hij dat?quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
quote:
Cancelcookiescultuursectorquote:
Mag je daar ook alleen met een QR code heen?quote:
quote:
Feeling good on a wednesday!quote:
Cancelcookiescultuursectorrapportagequote:
Het is niet alsof je haarkleur kan veranderen!quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee. Je zou denken dat ze iig een dubbelganger kiezen met dezelfde haarkleur.
En wat heeft dat te maken met de bubbelwijnbreezer waar Aridochtera zo dol op is?quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Altijd een lastige vraag. Als je ja zegt krijg je allerlei wappies achter je aan, zeg je nee wil Tim Douwsma er ineens optreden.quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mag je daar ook alleen met een QR code heen?
Jij bent ook gecanceld nu!quote:
Nymphadora Tops denkt hier anders over.quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is niet alsof je haarkleur kan veranderen!
*gaat vrijwillig een permban halenquote:Op dinsdag 14 september 2021 23:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij bent ook gecanceld nu!Mijn TT's niet snappen.
Dat mag ze lekker overleggen met Annemarie Doddel, daar hoeft de rest van ons niet mee lastig gevallen te wordenquote:Op dinsdag 14 september 2021 23:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nymphadora Tops denkt hier anders over.
Ik vind deze post erg verdacht.quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:52 schreef Dave het volgende:
Kijk naar mij nu en naar mij 2 jaar geleden, dan denk je ook watskeburt.
En ben bij mijn weten niet vervangen door een dubbelganger.
Of doet men dat ongemerkt?
Begin nu aan mezelf te twijfelen.quote:Op woensdag 15 september 2021 00:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind deze post erg verdacht.
Het eerste wat een dubbelganger zou zeggen als het besproken werd is dat hij toch echt geen dubbelganger is.
Dat begrijp ik.quote:
Bliksems tis wat.quote:
Ow! is het niet dat ene lied van Rowwen Heze?quote:Op woensdag 15 september 2021 00:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik herkende de tekst wel, maar moest het vervolg toch opzoeken.
Ik ken de intro eigenlijk vooral in het Engels.
Da's iets met een vliegtuugquote:Op woensdag 15 september 2021 00:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat is de werreld toch groet?
De intro van Duck Tales (oewhoewhoe) klinkt niet heel Limburgsquote:Op woensdag 15 september 2021 00:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow! is het niet dat ene lied van Rowwen Heze?
Ik ben geen kenner. Ook niet van Duck Tales.quote:Op woensdag 15 september 2021 00:48 schreef H_T het volgende:
[..]
De intro van Duck Tales (oewhoewhoe) klinkt niet heel Limburgs
Nee.quote:Op woensdag 15 september 2021 00:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow! is het niet dat ene lied van Rowwen Heze?
Dawn brothers, iets Rotterdams blijkbaar.quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan zal het niet snel tegenvallenHoe heet de band?
Ik vind deze van ZML van een aantal jaar terug ook leukquote:
Ben je al begonnen aan het laatste seizoen van Lucifer?quote:Op woensdag 15 september 2021 08:26 schreef Yesse het volgende:
Zo fijn als je Netflix opstart en 2 van je series weer nieuwe seizoenen kent(Mijn guilty pleasure The Circle en Lucifer)
Nog niet, maar wel veel zin inquote:Op woensdag 15 september 2021 09:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ben je al begonnen aan het laatste seizoen van Lucifer?
Nooit meer een nieuw kabinetquote:Op woensdag 15 september 2021 09:48 schreef ijs_beer het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuwe takkezooi in 's-Gravenhage
Gewoon opheffen die club.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:48 schreef ijs_beer het volgende:
Meestal zijn die parodieën behoorlijk cringeworthy, maar deze is idd leuk gedaan.quote:Op woensdag 15 september 2021 07:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind deze van ZML van een aantal jaar terug ook leuk
quote:Op woensdag 15 september 2021 09:48 schreef ijs_beer het volgende:
Oeh, nu hoop ik dat ook.quote:
Mocht er behoefte zijn aan een rijmende variant:quote:Op woensdag 15 september 2021 10:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan zo aan de muur, ik zie dat voorlopig ook nog niet veranderen dus zo'n tegeltje blijft nog wel even actueel...
..
Hallo Den Haagquote:Op woensdag 15 september 2021 10:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Mocht er behoefte zijn aan een rijmende variant:
Het klinkt zo mooi
Den Haag
Het is er een takkezooi
Ook vandaag
Ik ben persoonlijk eigenlijk zelden een voorstander van rijm, behalve in gedichten of liedjes en zo nu en dan een reclame (en zelfs dan niet altijd).quote:Op woensdag 15 september 2021 10:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Mocht er behoefte zijn aan een rijmende variant:
Het klinkt zo mooi
Den Haag
Het is er een takkezooi
Ook vandaag
Niets zo charmant, als een spreuk aan de wand.quote:Op woensdag 15 september 2021 11:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk eigenlijk zelden een voorstander van rijm, behalve in gedichten of liedjes en zo nu en dan een reclame (en zelfs dan niet altijd).![]()
Het mooie van die spreuk is juist dat het iets is wat iedereen zou kunnen zeggen, iets waarvan iedereen zich ook kan voorstellen het te zeggen en waarom ze het zouden zeggen. Rijm haalt dat weg en maakt het te veel 'bedacht' imo.
Al is een spreuk nog zo raar, als het rijmt dan is hij waarquote:Op woensdag 15 september 2021 11:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niets zo charmant, als een spreuk aan de wand.
Een hele bekende, maar die vind ik persoonlijk ook niet zo leuk.quote:Op woensdag 15 september 2021 11:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niets zo charmant, als een spreuk aan de wand.
Precies.quote:Op woensdag 15 september 2021 11:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Lekker het record van België verbreken
Ja, je kan meteen merken dat de kruidnootjes weer in de winkels liggen!quote:Op woensdag 15 september 2021 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Binnenkort weer Sinterklaas natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 september 2021 12:33 schreef AgnesGru het volgende:
Gelukkig bestaan er nog echte wereldproblemen:
Bewoners Leeuwarden boos om fuchsia afvalbakken: 'Het triggert'
https://www.rtlnieuws.nl/(...)hsia-afvalcontainers
Is het erg dat ik niet weet wie dat is?quote:Op woensdag 15 september 2021 12:30 schreef ijs_beer het volgende:
Kruidnootjes in winkel, nieuwe kilo's voor Marco van Ginkel
Een voetballer.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is het erg dat ik niet weet wie dat is?
Het is wel lelijkquote:Op woensdag 15 september 2021 12:33 schreef AgnesGru het volgende:
quote:Op woensdag 15 september 2021 12:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is het erg dat ik niet weet wie dat is?
Nee dusquote:
Dat is ook wel echt heel fel om voor je deur te hebben, zeker als de zon erop staat.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:33 schreef AgnesGru het volgende:
Draaaamaaaaquote:Op woensdag 15 september 2021 12:33 schreef AgnesGru het volgende:
Nou ja goed, als je als bewoner half zo’n creatieve uitspatting zou hebben, stond de welstandscommissie binnen een mum van tijd op de stoep. Ik kan me dan wel voorstellen dat de bewoners vinden dat zo’n felle kleur vloekt met de omgeving.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:33 schreef AgnesGru het volgende:
Wel echt lelijkquote:Op woensdag 15 september 2021 12:33 schreef AgnesGru het volgende:
Sommige kliko`s hier hebben een oranje deksel (geen idee waarom) maar dat is best mooi in vergelijking met deze.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja goed, als je als bewoner half zo’n creatieve uitspatting zou hebben, stond de welstandscommissie binnen een mum van tijd op de stoep. Ik kan me dan wel voorstellen dat de bewoners vinden dat zo’n felle kleur vloekt met de omgeving.
Die kwam gisteren toch al voorbij?quote:Op woensdag 15 september 2021 13:36 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Alleen maar voordelen dat pas-plan.
quote:Op woensdag 15 september 2021 13:36 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Alleen maar voordelen dat pas-plan.
Dit soort gasten echt... zo'n Tim Douwsma leek me op zich wel een redelijk persoon, maar zo gauw je gaat strooien met termen als 'apartheid' in deze context ben je echt af. Volkomen van de pot gerukt.quote:
Ik vind het wel mooi contrastreren. Maar zoals gezegd, als het zonnetje er op staat kan dat knap vervelend zijn. Dat was ook een van de argumenten van de dame met het appeltjesgroene huis in Den Helder.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:33 schreef AgnesGru het volgende:
Ze zitten ondertussen ook in zo'n bubbel dat ze oprecht denken dat iedereen zoals hen denkt. Alsof hij na al deze idioterie gewoon weer verder kon gaan waar hij gebleven was.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit soort gasten echt... zo'n Tim Douwsma leek me op zich wel een redelijk persoon, maar zo gauw je gaat strooien met termen als 'apartheid' in deze context ben je echt af. Volkomen van de pot gerukt.
Het is bijna veiliger om niet gevaccineerd te zijn en dan te testen voordat je ergens heen gaat, dan als wel gevaccineerde.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:47 schreef Yesse het volgende:
Ik vind de coronapas zelf niet erg (ik ben immers gevaccineerd dus dat is de makkelijkste optie) maar ik vind het ergens wel een grijs gebied. Ik snap het dilemma vanuit de politiek ook wel. Want je wil de wél gevaccineerden ook niet dingen ontzeggen omdat een groep zich niet wil laten vaccineren. Ik ben dan ook meer voor dan tegen een coronapas maar ik snap ook de tegenargumenten. Zo'n Tim Douwsma is dan gelijk weer zo enorm zwart/wit, dan denk ik: je snapt toch zelf ook wel dat het een grijs gebied is en dat er keuzes gemaakt moeten worden?
Wat ik ook wel iets vond om bij stil te staan is de risico's die gevaccineerden/ongevaccineerden hebben binnenkort hebben we een teamuitje, kan ik niet bij zijn maar het zijn aardig wat collega's. Ieder moet een app kunnen tonen, want het zijn binnen activiteiten. Een collega van mij heeft zich niet laten vaccineren (wat ik op zich een niet zo'n slimme actie vind) maar zij is straks (bijna) zeker niet besmet want test. Maar één van de gevaccineerde collega's hoeft niet te testen maar er is een kleine kans dat die persoon het toch heeft. Daarmee maakt de niet-gevaccineerde collega eigenlijk nog het meest kans op problemen.. Ik vond het een bijzondere paradox.
Nouja, eigenlijk niet. Want de kans dat je tussen de ongeteste gevaccineerden staat/zit/danst is best groot. En de kans dat corona bij de ongevaccineerde meer schade toedoet dan bij de gevaccineerde is groter. Maar het is niet mogelijk om ook alle gevaccineerde elke zoveel tijd te testen. Maar je loopt een restrisico die hoger is voor een niet gevaccineerde dan een wel gevaccineerde.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is bijna veiliger om niet gevaccineerd te zijn en dan te testen voordat je ergens heen gaat, dan als wel gevaccineerde.
Eh, nee. Want als gevaccineerd persoon word je zeer waarschijnlijk niet erg ziek, mocht je besmet raken.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is bijna veiliger om niet gevaccineerd te zijn en dan te testen voordat je ergens heen gaat, dan als wel gevaccineerde.
Veilig was niet het juiste woord. Je weet als niet-gevaccineerde wel steeds dat jij niemand besmet, terwijl een gevaccineerde wel allemaal mensen kan besmetten.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Eh, nee. Want als gevaccineerd persoon word je zeer waarschijnlijk niet erg ziek, mocht je besmet raken.
Waarom denken al die 'onafhankelijke denkers' precies hetzelfde? Namelijk altijd het tegenovergestelde van de officiële kanalen.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze zitten ondertussen ook in zo'n bubbel dat ze oprecht denken dat iedereen zoals hen denkt. Alsof hij na al deze idioterie gewoon weer verder kon gaan waar hij gebleven was.
En je weet als gevaccineerde dat je niet of minder ziek raakt dan de niet-gevaccineerde, dus nee, het is veel veiliger als gevaccineerde.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veilig was niet het juiste woord. Je weet als niet-gevaccineerde wel steeds dat jij niemand besmet, terwijl een gevaccineerde wel allemaal mensen kan besmetten.
Ze hebben zelf onderzoek gedaan via Youtube en Facebookquote:Op woensdag 15 september 2021 15:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Waarom denken al die 'onafhankelijke denkers' precies hetzelfde? Namelijk altijd het tegenovergestelde van de officiële kanalen.
Wel een dilemma dit.quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd een lastige vraag. Als je ja zegt krijg je allerlei wappies achter je aan, zeg je nee wil Tim Douwsma er ineens optreden.
Zit je ook niet altijd op te wachten.
Dan zetten ze maar een ombouw om de containers. Ik vind het wel gezelliger dan die saaie grijze bakken trouwensquote:Op woensdag 15 september 2021 12:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is ook wel echt heel fel om voor je deur te hebben, zeker als de zon erop staat.
Mijn buurvrouw heeft eens een plantenbak ik die kleur deels voor mijn raam gezet. Als daar de zon op stond kleurde heel mijn woonkamer roze door de weerkaatsing op dat ding. Het gebeurt niet vaak met dit soort berichten, maar ik geef die bewoners gelijk in dit geval.
Ik heb geen fuchsia container gekregen. Ga klacht indienen bij de gemeente 😡quote:Op woensdag 15 september 2021 12:33 schreef AgnesGru het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |