Goed nummer van Porcupine Tree is dat.quote:Op donderdag 9 september 2021 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg mooie TT.
Ik geniet inmiddels van het altijd fantastische Lazarus.
Die luisterde ik ook ja, niet die van Bowie. Ook een prima nummer is dat, verder.quote:Op vrijdag 10 september 2021 00:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed nummer van Porcupine Tree is dat.
Judas was geloofwaardiger.quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:40 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)d-gehouden~a6aaf788/
[ afbeelding ]
Tuurlijk Wopke.quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:40 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)d-gehouden~a6aaf788/
[ afbeelding ]
We krijgen nooit meer een regering.quote:De kabinetsformatie kent al genoeg hobbels, maar informateur Johan Remkes krijgt er nog een potentieel politiek probleem bij. Het CDA, dat al nooit een voorstander was van de voltooidlevenwet van D66, scherpt zijn standpunt hierover verder aan. Het partijcongres stemt deze zaterdag, na een positief advies van het partijbestuur, zo goed als zeker in met een resolutie van een groep kritische leden die stelt dat het CDA op het thema voltooid leven „geen compromissen kan sluiten”.
quote:Op donderdag 9 september 2021 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
Die recensie, die vertaling, dat hele gebeuren en überhaupt die halve gario ervoor vragen is ook een farce.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwe Marcel is een steek richting Quinsy (#whiteprivilege) en de NRC-eindredactie. @:Mani89 en @:maxi-mus zullen vast tevreden zijn.
Aan de omhulde likes van mensen te zien nemen genoeg NRC-medewerkers het ook niet serieus. Dat zal vast gezellig zijn op de redactie.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die recensie, die vertaling, dat hele gebeuren en überhaupt die halve gario ervoor vragen is ook een farce.
Volkskrant taferelen?quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aan de omhulde likes van mensen te zien nemen genoeg NRC-medewerkers het ook niet serieus. Dat zal vast gezellig zijn op de redactie.
Een nieuwe effect van het thuiswerken. Werkvetes die online uitgevochten worden en waar iedereen van kan meegenietenquote:
Iets doen dat werkt ligt politiek gevoelig.quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:39 schreef Pino112 het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)klimaatcampagne.html
Lobby gespot
Is Gario überhaupt vast onderdeel van NRC? Anders zijn ze het stiekem misschien wel allemaal met elkaar eensquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aan de omhulde likes van mensen te zien nemen genoeg NRC-medewerkers het ook niet serieus. Dat zal vast gezellig zijn op de redactie.
Niet dat ik me kan heugen. Alleen de donderdagcolumn van Clarice Geyrard (of hoe schrijf je dat) wijkt een beetje af van de gemiddelde positie die Wieringa vertegenwoordigde in zijn columns.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is Gario überhaupt vast onderdeel van NRC?
Gast recensent staat in de kolum van Marcel.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is Gario überhaupt vast onderdeel van NRC? Anders zijn ze het stiekem misschien wel allemaal met elkaar eens
Ah, ik ging uit van Bowie.quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die luisterde ik ook ja, niet die van Bowie. Ook een prima nummer is dat, verder.
Juist geen kutland. Júist niet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Iets doen dat werkt ligt politiek gevoelig.
Kutland.
Hier word je toch doodmoe vanquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:39 schreef Pino112 het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)klimaatcampagne.html
Lobby gespot
Dit is toch weer een heerlijk promootje.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist geen kutland. Júist niet.
Dit is het slechtere amateurtoneel.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is toch weer een heerlijk promootje.
[ twitter ]
Dat is precies de bedoeling, maar geen zin in die discussie.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is het slechtere amateurtoneel.
Hilarisch zeg.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is precies de bedoeling, maar geen zin in die discussie.
Je gaat er toch weer op in.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is precies de bedoeling, maar geen zin in die discussie.
Ik snap het prima, ik vind het totaal niet grappig. Maar de grappen van Ton Kas (die op tv een moppenboek voorleest) zijn wel heel lastig ja.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik word zo moe van mensen die het niet snappen.
Ik snap niet waarom je er een soort domineesproject van maakt. Kan jou het verrotten dat jij iets leuk vindt wat @maxi-mus niet leuk vindt. Als ik over dingen Twitter en er dezelfde stroom reacties op komt, word ik daar ook lichtelijk moe van maar het is zoals het is.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik word zo moe van mensen die het niet snappen.
Je moet wel begrip opbrengen voor de slechte smaak van Slob hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap het prima, ik vind het totaal niet grappig.
Eng hé, andere meningen. Dan moet je het hier niet neerplempen.
Ah sorry, ik wil niet tegen een ban aanlopen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet wel begrip opbrengen voor de slechte smaak van Slob hoor.
Jeetje wat opgewonden. Ton Kas zijn eigen show is totaal wat anders, dat vind ik ook niet leuk overigens. Dit is satire verpakt in een ongemakkelijke act, ze schrijven hun eigen teksten niet eens, ze acteren gewoon. Dat mag je niet leuk vinden maar als je zegt 'slecht amateurtoneel' dan is dat precies wat het is ja.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap het prima, ik vind het totaal niet grappig. Maar de grappen van Ton Kas (die op tv een moppenboek voorleest) zijn wel heel lastig ja.
Eng hé, andere meningen. Dan moet je het hier niet neerplempen.
Niet projecteren, dat staat je niet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jeetje wat opgewonden. Ton Kas zijn eigen show is totaal wat anders, dat vind ik ook niet leuk overigens. Dit is satire verpakt in een ongemakkelijke act, ze schrijven hun eigen teksten niet eens, ze acteren gewoon. Dat mag je niet leuk vinden maar als je zegt 'slecht amateurtoneel' dan is dat precies wat het is ja.
Dat domineesproject heb ik al achter me gelaten.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je er een soort domineesproject van maakt. Kan jou het verrotten dat jij iets leuk vindt wat @:maxi-mus niet leuk vindt. Als ik over dingen Twitter en er dezelfde stroom reacties op komt, word ik daar ook lichtelijk moe van maar het is zoals het is.
Duidelijk niet. Ik vind het hartstikke leuk om naar te kijken; alleen is het wel een gevalletje je houdt ervan of je houdt er niet van. Zo bijzonder is dat allemaal niet. Laat ze maar net als Wierd Duk het niet begrijpen haha.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat domineesproject heb ik al achter me gelaten.
Dat filmpje vond ik wel leuk trouwens, ook mooi dat Weird er duidelijk woedend om was.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Duidelijk niet. Ik vind het hartstikke leuk om naar te kijken; alleen is het wel een gevalletje je houdt ervan of je houdt er niet van. Zo bijzonder is dat allemaal niet. Laat ze maar net als Wierd Duk het niet begrijpen haha.
Jeetje een discussie, kun je het nog aan?quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Promenade je hill to die on is.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat filmpje vond ik wel leuk trouwens, ook mooi dat Weird er duidelijk woedend om was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Bent u d'r nog of niet?quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:22 schreef Slobeend het volgende:
Users die zich heel druk maken om het feit dat ik me druk maak, wat een kut rubriek.
De stoom komt uit je oren he?quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jeetje een discussie, kun je het nog aan?
Ja. Dus gaat het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:23 schreef Szura het volgende:
Hopen jullie ook dat ADO inderdaad de licentie kwijtraakt?
quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Vermoeiend ja. Zelfs als een speler al tijden weg is nog steeds geen sprake van objectiviteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De stoom komt uit je oren he?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:23 schreef Szura het volgende:
We zijn al verwend met hun degradatie, dus ik durf niet op meer te hopen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:23 schreef Szura het volgende:
Dat zou erg mooi zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:23 schreef Szura het volgende:
Ik zou het als martelaar niet aanraden, maar het lijkt me onmogelijk dat het gros van die mensen hem wekelijks heeft zien spelen bij Sevilla. En blijkbaar heeft ook niemand de huidige context bij Barça begrepen met de holle frasen die er worden ingegooid.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vermoeiend ja. Zelfs als een speler al tijden weg is nog steeds geen sprake van objectiviteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:38 schreef Slobeend het volgende:
Note to self; als je twee uur geslapen hebt niet posten over belangrijke zaken als Promenade.Waarom heb je zo kort geslapen? Zit je met buitenlandse studenten in een tent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Note to self; als je twee uur geslapen hebt niet posten over belangrijke zaken als Promenade.😘SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Note to self; als je twee uur geslapen hebt niet posten over belangrijke zaken als Promenade.Ik hoop dat het geen erge zaken zijn die je wakker houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muggen😤😤😤quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom heb je zo kort geslapen? Zit je met buitenlandse studenten in een tent?
Dat klopt maar ik slaap niet in m'n eigen huis. Pas op een huis met katten ergens in Noord-Groningen. Waarvan akte.quote:
Die katten jagen ze niet weg? Ik heb sinds mijn katjes nooit meer last van muggen. (hoewel ze niet op de slaapkamer komen)quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik slaap niet in m'n eigen huis. Pas op een huis met katten ergens in Noord-Groningen. Waarvan akte.
Wat een golazo van Messi hè vannacht!!! @:el-stinho
Dat laatste is toch wonderlijk. Wel je raam gewoon open overdag?quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die katten jagen ze niet weg? Ik heb sinds mijn katjes nooit meer last van muggen. (hoewel ze niet op de slaapkamer komen)
Ja meestal de hele dag, al ben ik daar licht huiverig voor sinds ik katten heb. Ik check regelmatig als René van der Gijp of de deuren wel echt dicht zijn naar de slaapkamer.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat laatste is toch wonderlijk. Wel je raam gewoon open overdag?
Gisteren was er hier ook eentje ontsnapt uit de tuin. Ik met een zak brokjes erachteraan rennen. Jeetje.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja meestal de hele dag, al ben ik daar licht huiverig voor sinds ik katten heb. Ik check regelmatig als René van der Gijp of de deuren wel echt dicht zijn naar de slaapkamer.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gisteren was er hier ook eentje ontsnapt uit de tuin. Ik met een zak brokjes erachteraan rennen. Jeetje.
Boerenquote:Op vrijdag 10 september 2021 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Ik laat ze nog niet buiten, onze tuin is helaas niet af te sluiten. Soms neem ik ze mee op mijn schouder maar als er dan weer een tractor langs dendert sprinten ze naar binnen, met vleeswonden in mijn schouders tot gevolg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan iemand Huug even vertellen dat de ventilatie in trams überhaupt niet op orde is? Wat een snikhete expedities zijn dat momenteelquote:Op vrijdag 10 september 2021 11:57 schreef VoMy het volgende:
Het lijkt erop dat de mondkapjesplicht in het openbaar vervoer voorlopig blijft bestaan. Minister De Jonge benadrukte vanmorgen dat er grote nadelen kleven aan het schrappen van de maatregel.
Hij zei dat niet moet worden onderschat dat veel mensen zich daardoor extra kwetsbaar zullen voelen in trein, tram en bus. "En ik denk dat bijvoorbeeld de NS zich daar ook rekenschap van moet geven."
Mensen moeten hun bek houden. Ik ga toch niet een mondkapje dragen in de trein omdat mensen zich kwetsbaar voelen, sodemieter eens een eind op zeg. Dan blijf je maar thuis met je kutgevoelens.
Voor trams moet je bij Bruno Bruins zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan iemand Huug even vertellen dat de ventilatie in trams überhaupt niet op orde is? Wat een snikhete expedities zijn dat momenteel. Zelfs als het buiten aangenaam is.
Verder geen mening over het al dan niet afschaffen, op het feit na dat het op rustige trajecten redelijk kansloos is.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Voor trams moet je bij Bruno Bruins zijn.
Omdat Nederland gewoon een kutland is, me dunkt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:31 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
In Duitsland stevent de SPD af op verkiezingswinst en nu zit Labour ook nog in de lift, waarom hebben wij zo'n zwakke linkervleugel
Veiligheidscertificaat is afgegeven, dus mond houden en doorlopen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:37 schreef Pino112 het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)nd-gemaakt~a5e5ffdf/
De nieuwe Lelystad Airport is uit
Olympisch kampioen klimaataanpak corruptiequote:Op vrijdag 10 september 2021 12:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Veiligheidscertificaat is afgegeven, dus mond houden en doorlopen.
Dit is ook echt zo'n aanfluiting he?quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:37 schreef Pino112 het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)nd-gemaakt~a5e5ffdf/
De nieuwe Lelystad Airport is uit
Ja, alle planten e.d. heb ik naar een hoger platform verhuisd of weggegooid en de bank van een paar maanden oud is ook al redelijk naar de vaantjes. Verder valt het reuze mee hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:09 schreef Felagund het volgende:
Maken ze ook jullie hele huis kapot?
quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:11 schreef hhh38 het volgende:
Katten komen er bij mij sowieso niet in. Rotbeesten.Ik ben ook allergisch, maar heb sinds de katten eigenlijk nooit meer last. Neem nog 1 pilletje per week.Maar ik had het ook niet heeeel heftig mits een pil. Vriendin van mij zat vorige week de hele avond hier te snotteren ondanks medicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WEET JIJ NOG WAAR JE WAS TOEN HET GEBEURDE?quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:46 schreef El-Stinho het volgende:
Het schijnt morgen weer 9/11 te zijn.
Blijft een bizarre dagquote:Op vrijdag 10 september 2021 12:46 schreef El-Stinho het volgende:
Cora heeft het opgegeven om ooit het lintje door te mogen knippen, mag hopen dat dit project nu langzaam sterftquote:Op vrijdag 10 september 2021 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is ook echt zo'n aanfluiting he?
Lelystad Airport gaat nooit open, en dat is maar goed ook.
Ik was toen 3,5 jaar, de boringen waren op een dinsdag 11 september, 14:46. Milde voorspelling: op de peuterspeelzaal.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WEET JIJ NOG WAAR JE WAS TOEN HET GEBEURDE?
Dat is fijn, maar mijn kattenallergie is vrij heftig dus ik ga er niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, alle planten e.d. heb ik naar een hoger platform verhuisd of weggegooid en de bank van een paar maanden oud is ook al redelijk naar de vaantjes. Verder valt het reuze mee hoor.
[..]
Ik ben ook allergisch, maar heb sinds de katten eigenlijk nooit meer last. Neem nog 1 pilletje per week.Maar ik had het ook niet heeeel heftig mits een pil. Vriendin van mij zat vorige week de hele avond hier te snotteren ondanks medicatie.
Begrijpelijk hoor, ik had ook met de vriendin te doen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is fijn, maar mijn kattenallergie is vrij heftig dus ik ga er niet aan beginnen.
M'n ouders hebben een hond en dat is eigenlijk al geen pretje, maar ik had pas door hoeveel het scheelde toen ik uit huis ging
Was ziek thuis, las van de eerste crash en zag live op CNN het 2e vliegtuig de 2e toren rakenquote:Op vrijdag 10 september 2021 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ga zondag voor het eerst in tijden naar een demonstratiequote:Op vrijdag 10 september 2021 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)vestigen-onderzoeken
Baanbrekend onderzoek.
Mag hopen van niet. Dan Maastricht nog ff dicht en dan zijn we al een heel eind.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarna KLM even opdoeken en Schiphol weggooien, dan hebben we gewonnen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag hopen van niet. Dan Maastricht nog ff dicht en dan zijn we al een heel eind.
Thuis, voor de tv, lachend. Eindelijk kregen die kutamerikanen hun verdiende loon. TAKBIR.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeetje. Benieuwd welke radicale ideeën hierover gepresenteerd gaan worden door het kabinet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
Baanbrekend onderzoek.
Het had ook wel wat verbindends. Met zijn allen voor de tv, Operation Desert Shield.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:46 schreef El-Stinho het volgende:
Misschien kunnen we er een F1 circuit van maken.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker lang recht stuk, gaat ook niemand zeuren dat er te weinig inhaalacties zijnquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een F1 circuit van maken.
Heb je al een leus voor Daniel?quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga zondag voor het eerst in tijden naar een demonstratie
Ik zat te denken aan zijn foto met een Oostenrijkse snorquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb je al een leus voor Daniel?
Nee ik geef graag de helft van mijn bruto loon uit aan huur.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
Baanbrekend onderzoek.
Christus op een hobbelpaard. Wat een zelfmedelijden.quote:
Ik heb deze week weer naar de nieuwe van Gaal gekeken die kinderen aan het trainen is. Dat kijk ik dan weer vijf keer terug.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jeetje wat opgewonden. Ton Kas zijn eigen show is totaal wat anders, dat vind ik ook niet leuk overigens. Dit is satire verpakt in een ongemakkelijke act, ze schrijven hun eigen teksten niet eens, ze acteren gewoon. Dat mag je niet leuk vinden maar als je zegt 'slecht amateurtoneel' dan is dat precies wat het is ja.
Jeetje, inkomensongelijkheid is de kanker voor onze samenleving, dit verwacht je ook niet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
Baanbrekend onderzoek.
Mooi hoeveel animo ervoor is, ben benieuwd hoe groot het wordt zondagquote:Op vrijdag 10 september 2021 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga zondag voor het eerst in tijden naar een demonstratie
En huren vs huis bezitten natuurlijk helemaal desastreus voor kapitaalongelijkheid, gelukkig zijn we daar enkel ongeveer koploper ter wereld inquote:Op vrijdag 10 september 2021 14:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Jeetje, inkomensongelijkheid is de kanker voor onze samenleving, dit verwacht je ook niet.
VVD +6 zetels.
En koploper flexwerkquote:Op vrijdag 10 september 2021 14:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En huren vs huis bezitten natuurlijk helemaal desastreus voor kapitaalongelijkheid, gelukkig zijn we daar enkel ongeveer koploper ter wereld in
En tussendoor natuurlijk steeds Halsemaquote:Op vrijdag 10 september 2021 14:28 schreef Szura het volgende:
Iedereen die niet rechts is en het een beetje goed doet qua zetels of peilingen, moet op het hakblok van de ophitsers van de T. Hiervoor was Klaver altijd het doelwit, daarvoor Pechtold en daarvoor Samsom.
Wouter de Winther is wat je krijgt als je gedurende de zwangerschap nog elk weekend een kratje wegtikt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik krijg soms het idee dat de T geen groot fan van mevrouw Kaag is.
Even een kop+preview erbij:quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ra-van-nieuwenhuizen
Zit de VVD al aan 150 ondertussen?
En Plasterk?quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wouter de Winther is wat je krijgt als je gedurende de zwangerschap nog elk weekend een kratje wegtikt.
Pakkende naamquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:08 schreef Koffieplanter het volgende:
https://pieteromtzigt.nl/
Gaarne allemaal even in te stellen als homepagina.
Volgens mij heeft ze er ook al eenquote:Op vrijdag 10 september 2021 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Genot. Oh, Marleen is zwanger.
Dit is niet mijn politicus, dus nee dank jequote:Op vrijdag 10 september 2021 15:08 schreef Koffieplanter het volgende:
https://pieteromtzigt.nl/
Gaarne allemaal even in te stellen als homepagina.
Aan haar instagram te zien wel ja.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze er ook al een
Het blijft toch een lastige discussie, het al dan niet ontgroenen van een bepaald slag mensen. Een uiterst delicate kwestie.quote:
B'vo ontgroenen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:27 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Het blijft toch een lastige discussie, het al dan niet ontgroenen van een bepaald slag mensen. Een uiterst delicate kwestie.
We zien deze week weer het verschil tussen het clubje waar een groot deel van de leden het wel gewend is om ontgroend te worden, en het clubje van de vrije geesten, zoals een Baudet en van Meijeren, waar niemand dat gewoon is.
Gokje wagen?quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:27 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Het blijft toch een lastige discussie, het al dan niet ontgroenen van een bepaald slag mensen. Een uiterst delicate kwestie.
We zien deze week weer het verschil tussen het clubje waar een groot deel van de leden het wel gewend is om ontgroend te worden, en het clubje van de vrije geesten, zoals een Baudet en van Meijeren, waar niemand dat gewoon is.
Dit begint te lijken op een overrompelingstactiek. Met zoveel schandalen in korte tijd komen dat iedereen het opgeeft om er tegenin te gaanquote:Op vrijdag 10 september 2021 16:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het altijd lachwekkende VVD ... het maakt ook allemaal geen fuck meer uit, alle schaamte voorbij. Tijd om verder in te blijven hakken op heks Kaag.
Moet overal een reden achter zitten?quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Moeten we Robbert Blokland ergens van kennen?
Ik had die beelden in het fietsenhok nooit gezienquote:Op vrijdag 10 september 2021 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Genot. Oh, Marleen is zwanger.
Paul Depla welquote:Op vrijdag 10 september 2021 16:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had die beelden in het fietsenhok nooit gezien
Met z'n fiets en z'n appel en z'n appel op de fiets.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:17 schreef skysherrif het volgende:
Maar Rutte doet het zo lekker goed he
Pas op voor het linkse gevaar. Die willen Nederland naar de kloten helpen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het altijd lachwekkende VVD ... het maakt ook allemaal geen fuck meer uit, alle schaamte voorbij. Tijd om verder in te blijven hakken op heks Kaag.
Klopt niet echt met de REEKONSTRUKSIE van de NOS. Hmmmm, wie zou er toch geloofwaardiger zijn...quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:45 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
REEKONSTRUKSIE
De T is weer ingepakt door rechtse propaganda
Ja, met Ryanne (nu Raven) van Dorst.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Natasha heeft er al een keer gezeten toch?
"Kaag werkt niet mee aan corruptie, grove schande!"quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:45 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
REEKONSTRUKSIE
De T is weer ingepakt door rechtse propaganda
IJskast = corpsballen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:05 schreef Steven184 het volgende:
Van je buren moet je het maar hebben:
[ twitter ]
Wie zijn die mensen?
Ik las hier eerder vandaag dat als je geen ontgroening hebt gehad, je bij Baudet en de FVD huiscavia hort. Maar dat nog liever dan een koelkast ijskast noemen.quote:
Nou, nou. Je?quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik las hier eerder vandaag dat als je geen ontgroening hebt gehad, je bij Baudet en de FVD huiscavia hort. Maar dat nog liever dan een koelkast ijskast noemen.
En wat met alle HBOers en MBOers?quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:33 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Nou, nou. Je?
Een bepaald slag mensen, om iets specifieker te zijn...
Wow, geen opportunistische totaaldebielen in het parlement hebben helpt!quote:Support decreases over time. How fast depends on polarization. Polarization was avoided because the Danish opposition prioritized epidemic control over electoral gains. When the 2nd wave hit this led to a 2nd rally-around-the flag effect, which seems unique to DK.
Die partijen zijn echt onze kleinste zorg.quote:Op zaterdag 11 september 2021 07:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wow, geen opportunistische totaaldebielen in het parlement hebben helpt!
Komt NL aan met de PVV, FvD en BBB.
De regering kan er ook weinig van ja, dat is waar.quote:Op zaterdag 11 september 2021 07:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die partijen zijn echt onze kleinste zorg.
Wait, whut?!?!?quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Remkes gaat ondertussen onderzoeken of de VVD alleen kan gaan regeren
Waar doe jij het allemaal voor?quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het leven is een trechter.
Bij nieuwe verkiezingen zitten ze inmiddels op 432 zetels als ik dit topic moet geloven.quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het voetvolk gaat stemmen, in deze barre tijden helaas iets te vaak op dat bepaald slag mensen...quote:Op zaterdag 11 september 2021 07:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En wat met alle HBOers en MBOers?
Voor mezelf. En geld.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar doe jij het allemaal voor?
De vrouwelijke Henk Bres.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:26 schreef Szura het volgende:
Aandachtshoer racejack Lientje heeft ook weer een manier gevonden om de media te halen hoor
En dat de rest dan alle voorstellen wegstemt, dat lijkt me wel leuk. Misschien dat ze dan wat bescheidener worden.quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het is echt bizar hoe ver Den Haag af staat van de ledenquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:46 schreef Steven184 het volgende:
[ twitter ]
We krijgen nooit meer een regering
Ja, bijna iedereen wil dat en dat staat ook al in hun programma toch? Beetje een lastig dossier wel, het blijft geld doneren aan de toekomstige vermoedelijke upperclass, aan de andere kant wil je studenten een zekere onafhankelijkheid geven.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:51 schreef Szura het volgende:
Die van het leenstelsel snap ik niet helemaal, het staat inmiddels al een beetje met potlood geschreven dat dat verdwijnt
Gaat vooral om of het een breekpunt moest worden of niet. De wens was er bij iedereen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:51 schreef Szura het volgende:
Die van het leenstelsel snap ik niet helemaal, het staat inmiddels al een beetje met potlood geschreven dat dat verdwijnt
Was echt briljant, volgens mij is iedere relevante motie die door CDA?top werd afgeraden aangenomen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is echt bizar hoe ver Den Haag af staat van de leden
Maar als iedereen ervan af wil, is het nogal nutteloos om het als breekpunt in te brengenquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gaat vooral om of het een breekpunt moest worden of niet. De wens was er bij iedereen.
Ieder pretpark is een proletenpark.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:51 schreef hhh38 het volgende:
Ik was vandaag voor het eerst in Walibi. Wat een proletenpark.
Er is een simpele oplossing, je zet gewoon een procent op het toptarief van de ib om dat te financieren. Ik heb gelukkig nog gestudeerd voor het leenstelsel en betaal graag wat meer belasting voor dit doel.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, bijna iedereen wil dat en dat staat ook al in hun programma toch? Beetje een lastig dossier wel, het blijft geld doneren aan de toekomstige vermoedelijke upperclass, aan de andere kant wil je studenten een zekere onafhankelijkheid geven.
@Hamlapjesquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ieder pretpark is een proletenpark.
Denk aan het vestigingsklimaat!!!quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er is een simpele oplossing, je zet gewoon een procent op het toptarief van de ib om dat te financieren. Ik heb gelukkig nog gestudeerd voor het leenstelsel en betaal graag wat meer belasting voor dit doel.
Precies daarom laat je talent studeren ook als ze geen rijke ouders hebben. Worden ze dan succesvol dan betalen ze wat meer belasting voor onze voorzieningen. Ze mogen wat mij betreft daarom ook wel stoppen met het verlagen van de vpb en die weer naar een redelijk niveau brengen. Bedrijven willen toch talent, nou dan betalen ze ook mee om het op te leiden. Denkt dat een bedrijf als asml graag wat meer belasting betaalt als daarmee het techniek onderwijs beter wordt.quote:
Kerrolain > Kaag > Wopke > Ruttequote:Op zaterdag 11 september 2021 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Kun je de tv nog aanzetten zonder Kerrolain ergens te zien? Apart soort mediafenomeen is dat geworden.
Qua tv-uren? Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kerrolain > Kaag > Wopke > Rutte
Studenten hebben geen betalende lobby en zijn dus irrelevant voor de politiek van vandaag.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Precies daarom laat je talent studeren ook als ze geen rijke ouders hebben. Worden ze dan succesvol dan betalen ze wat meer belasting voor onze voorzieningen. Ze mogen wat mij betreft daarom ook wel stoppen met het verlagen van de vpb en die weer naar een redelijk niveau brengen. Bedrijven willen toch talent, nou dan betalen ze ook mee om het op te leiden. Denkt dat een bedrijf als asml graag wat meer belasting betaalt als daarmee het techniek onderwijs beter wordt.
Ik had nog wel een resolutie verwacht om de lobby-invloed binnen de CDA te verminderen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Studenten hebben geen betalende lobby en zijn dus irrelevant voor de politiek van vandaag.
Schmidt +3quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:18 schreef Szura het volgende:
Hopen dat de altijd onnavolgbare mafketel R Schmidt een deksel op z’n neus krijgt
Haha.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:18 schreef Szura het volgende:
Hopen dat de altijd onnavolgbare mafketel R Schmidt een deksel op z’n neus krijgt
Heb tot de 0-2 gekeken en zag een AZ dat behoudens Midtsjø vol zit met Dani de Witjes en eeuwige talenten die geen overzicht hebben.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:40 schreef Szura het volgende:
@:el-stinho zal blij zijn met deze pandoering voor AZ
Ja klopt, Midtsjo was wel genot en had het middenveld samen met tokkie Clasie wel aardig in z’n broekzak. Maar die aanval is middelmaat zeg, Pavlidis draagt niks bij aan het spel en Aboukhlal en met name die nonchalante Karlsson lijken me een verschrikking om mee samen te moeten spelen. Tel daarbij op dat Wijndal nog maar half fit is en je krijgt precies het duel dat PSV graag heeft.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb tot de 0-2 gekeken en zag een AZ dat behoudens Midtsjø vol zit met Dani de Witjes en eeuwige talenten die geen overzicht hebben.
Niet verwonderlijk dat ze dan geen vuist maken tegen PSV. Veel geschreeuw, weinig wol. Naar de goelag met die walgelijke teringsekte.
Aboukhlal speelde voor FC Aboukhlal. Pavlidis zag ik al rare dingen doen bij Griekenland.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja klopt, Midtsjo was wel genot en had het middenveld samen met tokkie Clasie wel aardig in z’n broekzak. Maar die aanval is middelmaat zeg, Pavlidis draagt niks bij aan het spel en Aboukhlal en met name die nonchalante Karlsson lijken me een verschrikking om mee samen te moeten spelen. Tel daarbij op dat Wijndal nog maar half fit is en je krijgt precies het duel dat PSV graag heeft.
Indi blijft ook zwaar overschat, laat zich kinderlijk wegzetten door fucking Yorbe Vertessen. Leuk cult enzo, door z’n gedrag op het WK 2014, maar altijd pure middelmaat geweest.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aboukhlal speelde voor FC Aboukhlal. Pavlidis zag ik al rare dingen doen bij Griekenland.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Kun je de tv nog aanzetten zonder Kerrolain ergens te zien? Apart soort mediafenomeen is dat geworden.
Met Clasie erin domineerde NL het laatste uur tegen de Argentijnen in 2014quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:47 schreef Szura het volgende:
[..]
en had het middenveld samen met tokkie Clasie wel aardig in z’n broekzak.
Sinds deze tweet heeft ze bij WNL Vandaag, Boerderij van Dorst en Spaanders gezeten en dan zal me ongetwijfeld nog iets ontgaan zijn.quote:
Efteling, Toverland, Disneyland Parijs, Phantasialand en Europa-Park niet waarderenquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ieder pretpark is een proletenpark.
Als je de Efteling (quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Efteling, Toverland, Disneyland Parijs, Phantasialand en Europa-Park niet waarderen![]()
Walibi (die in NL in ieder geval, de Belgische versie is stukken beter wanneer het niet onder water staat) is wel een bontkraagjespark ja. Met hun Festivalization, lees: alles onder de graffiti spuiten![]()
Straks ook weer die verschrikkelijke Fright Nights (allemaal lekker gepikt van de Universalparken) waar je de hele portemonnee ondersteboven kan keren om heel hard BOE in je gezicht te laten roepen. Nounounou, wat leuk is dat!
Pluspunt voor Walibi: beste achtbanen collectie van Nederland!
Joh, een keer in de zoveel tijd is een dagje pretpark best leuk (eens in de vijf jaar tijd ofzo), maar het trekt wel een bepaald slag volk aan toch? Efteling wel net wat ander volk dan Walibi maar uiteindelijk is die Lange Jan ook maar gewoon een uit de kluiten gewassen kermisklant.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Efteling, Toverland, Disneyland Parijs, Phantasialand en Europa-Park niet waarderen![]()
Walibi (die in NL in ieder geval, de Belgische versie is stukken beter wanneer het niet onder water staat) is wel een bontkraagjespark ja. Met hun Festivalization, lees: alles onder de graffiti spuiten![]()
Straks ook weer die verschrikkelijke Fright Nights (allemaal lekker gepikt van de Universalparken) waar je de hele portemonnee ondersteboven kan keren om heel hard BOE in je gezicht te laten roepen. Nounounou, wat leuk is dat!
Pluspunt voor Walibi: beste achtbanen collectie van Nederland!
Slagharen gaat ook verdrietig naar bed.quote:Op zondag 12 september 2021 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel schandalig dat je Bobbejaanland niet noemt.
Dat is wel het meest teleurstellende 'pretpark' waar ik ooit ben geweest.quote:Op zondag 12 september 2021 00:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Slagharen gaat ook verdrietig naar bed.
Ooit eens geweest omdat mijn zus daar een week met een vriendinnetje mee mocht op vakantie en we haar gingen ophalen.quote:Op zondag 12 september 2021 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel het meest teleurstellende 'pretpark' waar ik ooit ben geweest.
Dat hele teringeind naar Drenthe moeten rijden om je zus op te halen, had haar lekker daar laten zitten joh.quote:Op zondag 12 september 2021 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ooit eens geweest omdat mijn zus daar een week met een vriendinnetje mee mocht op vakantie en we haar gingen ophalen.
Daarna heerlijk lekker gegeten?quote:Op zondag 12 september 2021 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ooit eens geweest omdat mijn zus daar een week met een vriendinnetje mee mocht op vakantie en we haar gingen ophalen.
Hardop gelachen.quote:Na het weekend beginnen de Europese toernooien weer. Feyenoord mag zich melden in de Conference League, dinsdag speelt het de 1e groepswedstrijd in Israël tegen Maccabi Haifa. De Rotterdammers maakten indruk tijdens het kwalificatietoernooi en dat is ook de bookmakers niet ontgaan. Feyenoord geldt zelfs als een van de favorieten.
Nah, zeker bij de Efteling valt dat toch best mee, in een normaal jaar komen daar tegenwoordig zo’n 4 à 5 miljoen mensen langs, dat is gewoon van alles wat joh. Nederland zit gewoon bomvol tokkies (ik verwijs naar de verkiezingsuitslag als onderbouwing hiervoor) dus als je een beetje een doorsnede van de samenleving op bezoek krijgt, zit daar ook veel van dat soort volk tussen. Wel altijd lachen om Facebookcomments als de entreeprijs weer met een euro wordt verhoogd!quote:Op zondag 12 september 2021 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Joh, een keer in de zoveel tijd is een dagje pretpark best leuk (eens in de vijf jaar tijd ofzo), maar het trekt wel een bepaald slag volk aan toch? Efteling wel net wat ander volk dan Walibi maar uiteindelijk is die Lange Jan ook maar gewoon een uit de kluiten gewassen kermisklant.
Moedergods dat mens is inderdaad echt overal, ik zap nu langs dat Kopspaanders met de altijd vervelende en talentloze Patriek Losers en daar is ze ook weer.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sinds deze tweet heeft ze bij WNL Vandaag, Boerderij van Dorst en Spaanders gezeten en dan zal me ongetwijfeld nog iets ontgaan zijn.
[ Bericht 62% gewijzigd door Pino112 op 12-09-2021 10:55:26 ]
Hoeveel procent van de bevolking zou daar achter staan?quote:Op zondag 12 september 2021 10:45 schreef Steven184 het volgende:
Het wordt tijd dat we peilingen gaan verbieden
Het wordt tijd dat we Maurice de Hond gaan verbieden. Te beginnen in deze SC.quote:Op zondag 12 september 2021 10:45 schreef Steven184 het volgende:
Het wordt tijd dat we peilingen gaan verbieden
Oké.quote:Op zondag 12 september 2021 10:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we gaan verbieden. Te beginnen in deze SC.
Graag wat meer joie de vivre in deze post.quote:
Weer heerlijk veel zin in! Ik pak er vast een versnapering bij.quote:Op zondag 12 september 2021 11:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Graag wat meer joie de vivre in deze post.
Ik kijk vannacht de show terug want er is weer voetjebal haha en ik houd van heerlijk lekker eten.quote:Op zondag 12 september 2021 11:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weer heerlijk veel zin in! Ik pak er vast een versnapering bij.
quote:Op zondag 12 september 2021 10:08 schreef Pino112 het volgende:
[]
VVD +3
Zoals we al de hele tijd zeggen.Ik gun Pieter alle goeds, maar hem nu 25 zetels in de schoot werpen zou ook alleen maar ellende opleveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
SP +25, PvdA +25 en we kunnen weer normaal regeren.quote:Op zondag 12 september 2021 12:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gun Pieter alle goeds, maar hem nu 25 zetels in de schoot werpen zou ook alleen maar ellende opleveren.
SPquote:Op zondag 12 september 2021 12:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
SP +25, PvdA +25 en we kunnen weer normaal regeren.
Rita kwam met Trots op Nederland ooit ook op 28 zetels uit..in de peilingen. De kamer in was iets andersquote:Op zondag 12 september 2021 12:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gun Pieter alle goeds, maar hem nu 25 zetels in de schoot werpen zou ook alleen maar ellende opleveren.
Ja dat heeft ze wel mooi zelf om zeep geholpen.quote:Op zondag 12 september 2021 13:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Rita kwam met Trots op Nederland ooit ook op 28 zetels uit..in de peilingen. De kamer in was iets anders
Vanaf 1:13, legendarisch.quote:Op zondag 12 september 2021 13:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat heeft ze wel mooi zelf om zeep geholpen.
Wat een koningsspotje was dat toch ookquote:Op zondag 12 september 2021 13:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier praten we nog steeds over, terwijl we alles spotjes van de VVD vergeten zijn.quote:Op zondag 12 september 2021 13:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sind wanneer zijn feiten relevant voor bruinhemdequote:Op zondag 12 september 2021 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
Bruin rechtswappies die de woningnood nog op migranten afschuiven, het ultieme teken dat je er geen fuck van hebt gevolgd in de afgelopen 10 jaar.
Best prima, lekker zonnetje en veel ware woorden. Ook nog nooit zoveel extreem-linkse mensen bij elkaar gezienquote:
Welke hotline hebben de horeca naar de kranten?quote:Op zondag 12 september 2021 20:42 schreef Szura het volgende:
Jongens, de horeca is WOEDEND
https://www.telegraaf.nl/(...)ctief-een-verzwaring
In Duitsland hebben ze nu hetzelfde systeem en ik werd in ongeveer 50% van de horecazaken gecontroleerd toen ik in Berlijn was. Storm in een glas waterquote:Op zondag 12 september 2021 20:42 schreef Szura het volgende:
Ik moest vooral lachen om die tweedequote:Op zondag 12 september 2021 20:27 schreef eentwee het volgende:
[..]
Is dit nogal vergezochte stuk proza bedoeld voor de verzamelde buitenlandse pers?
Het werkelijke punt is denk ik meer dit:quote:Op zondag 12 september 2021 21:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In Duitsland hebben ze nu hetzelfde systeem en ik werd in ongeveer 50% van de horecazaken gecontroleerd toen ik in Berlijn was. Storm in een glas water
Wat is het verschil met waar de CoronaCheck app nu voor wordt gebruikt?quote:Op zondag 12 september 2021 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het werkelijke punt is denk ik meer dit:
[ twitter ]
Het schijnt dat migranten hebben gelobbyd voor meer Prins Bernhardjes, een verhuurdersheffing, hypotheekrenteaftrek, overdrachtsbelasting, stikstofwetten en veel meer. Groot plan zit erachter.quote:
Ik kan me voorstellen dat je geen personeel aanneemt om ausweisen te checken.quote:Op zondag 12 september 2021 20:42 schreef Szura het volgende:
Geen idee, we wachten de persconferentie van Huug en Teflon af.quote:Op zondag 12 september 2021 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met waar de CoronaCheck app nu voor wordt gebruikt?
Het is allemaal met slechte intenties.quote:Op zondag 12 september 2021 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het schijnt dat migranten hebben gelobbyd voor meer Prins Bernhardjes, een verhuurdersheffing, hypotheekrenteaftrek, overdrachtsbelasting, stikstofwetten en veel meer. Groot plan zit erachter..
Iedereen schreeuwt weer moord en brand natuurlijk. Want WIJ NEDERLANDERS laten ons niet de wet voorschrijven! Ik denk dat de soep hier ook weer niet zo heet wordt gegeten als die wordt opgediend. Zelfs in Frankrijk werkt het prima. Ik was daar vorige maand een weekje en de score was 100% op de terrassen. Ik vond het een prettig idee dat iedereen werd gecontroleerd (inb4: "weet je wie dat ook prettig vond?") en ik heb van diverse vakantiegangers hetzelfde gehoord. Het controleren kost niet meer dan een paar seconde. En die winnen ze wel weer terug omdat je tegenwoordig overal zelf de menukaart moet opzoeken via een QR-code.quote:Op zondag 12 september 2021 23:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je geen personeel aanneemt om ausweisen te checken.
40/45 procent van de woningen wordt onderhand opgekocht door investeerders in Rotterdam, lekker man.quote:Op zondag 12 september 2021 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is allemaal met slechte intenties.
Net als die VVDers die doen alsof ze achter het protest staan maar het jammer vinden dat het "gekaapt is door extreem-links". Het is gewoon een protest tegen jullie kutbeleid, deal with it.
Pffffquote:De economen van Rabobank verwachten dat huizen dit jaar 14,4 procent duurder worden. In 2022 voorzien ze ook een flinke stijging, met 11,5 procent. In juni hield Rabobank het nog op een gemiddelde groei van respectievelijk 11 en 4,6 procent.
Tijd voor een enorme crash, dit kan echt nietquote:Op maandag 13 september 2021 10:10 schreef Pino112 het volgende:
https://www.welingelichte(...)sneller-stijgen.html
Nóg hoger
[..]
Pffff
#gaaflandquote:Op maandag 13 september 2021 10:10 schreef Pino112 het volgende:
https://www.welingelichte(...)sneller-stijgen.html
Nóg hoger
[..]
Pffff
Oke Sanderquote:Op zondag 12 september 2021 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
Bruin rechtswappies die de woningnood nog op migranten afschuiven, het ultieme teken dat je er geen fuck van hebt gevolgd in de afgelopen 10 jaar.
Wilde het ook al zeggen, overal zijn dit soort systemen maar de HOLLANDSE horeca en samenleving kan het weer niet regelen...quote:Op zondag 12 september 2021 23:26 schreef eentwee het volgende:
[..]
Iedereen schreeuwt weer moord en brand natuurlijk. Want WIJ NEDERLANDERS laten ons niet de wet voorschrijven! Ik denk dat de soep hier ook weer niet zo heet wordt gegeten als die wordt opgediend. Zelfs in Frankrijk werkt het prima. Ik was daar vorige maand een weekje en de score was 100% op de terrassen. Ik vond het een prettig idee dat iedereen werd gecontroleerd (inb4: "weet je wie dat ook prettig vond?") en ik heb van diverse vakantiegangers hetzelfde gehoord. Het controleren kost niet meer dan een paar seconde. En die winnen ze wel weer terug omdat je tegenwoordig overal zelf de menukaart moet opzoeken via een QR-code.
hansgodquote:
Het is of banken overeind houden, of de burger een betaalbare woning kunnen bieden.quote:Op maandag 13 september 2021 10:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tijd voor een enorme crash, dit kan echt niet
Wie heeft je dat verteld?quote:Op maandag 13 september 2021 10:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is of banken overeind houden, of de burger een betaalbare woning kunnen bieden.
Zeg het maar.
quote:Op maandag 13 september 2021 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
Hans, Hans kijk nou wat die Belgjes doen?
[ twitter ]
BeNeLiga lijkt me niet echt nuttig zoquote:Op maandag 13 september 2021 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Waarom wordt dit een jaar na dato weer de ether ingeslingerd? Likejes scoren?quote:Op maandag 13 september 2021 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Geen idee, ik ging er eigenlijk vanuit dat het recent was omdat het op zoveel accounts voorbij kwam.quote:Op maandag 13 september 2021 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom wordt dit een jaar na dato weer de ether ingeslingerd? Likejes scoren?
https://www.dailymail.co.(...)nckx-trips-ball.html
Leuk dat het FvD-congres in Urk was!quote:Op maandag 13 september 2021 15:19 schreef hhh38 het volgende:
Gemeente Urk onderzoekt ‘heftige’ beelden van jongeren in ‘nazi-kledij’ en gevangene met Jodenster op
https://www.destentor.nl/(...)denster-op~aa2fe573/
De nieuwe Urk is uit!
We voeren eerst de regels en de boetes in en dan kijken we na een half jaar wel of het nog iets heeft opgeleverd behalve een kuttijd voor alle betrokkenen. Enjoy.quote:
Hoezo gaan mensen een enorme kuttijd hebben door zo'n pas? In Frankrijk (en sporadisch in Italië) moest ik dat ding ook steeds laten scannen op een terras of in een restaurant, was zo gebeurd.quote:Op maandag 13 september 2021 16:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
We voeren eerst de regels en de boetes in en dan kijken we na een half jaar wel of het nog iets heeft opgeleverd behalve een kuttijd voor alle betrokkenen. Enjoy.
Inderdaad, ik snap ook niet wat het probleem is. Het is principieel gezien een afweging, maar dat is hieronder mooi samengevat ( @maxi-mus )quote:Op maandag 13 september 2021 16:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoezo gaan mensen een enorme kuttijd hebben door zo'n pas? In Frankrijk (en sporadisch in Italië) moest ik dat ding ook steeds laten scannen op een terras of in een restaurant, was zo gebeurd.
Ja, het is gedoe als je je niet hebt laten vaccineren. Je goed recht hoor, maar ik snap dat die vaccinatiegraad zo hoog mogelijk moet worden en je dan het alternatief van je laten testen krijgt aangeboden.
Voor de meesten zal het inderdaad niet uitmaken. Er circuleert op Twitter ook een filmpje van Hugo waarin hij bij EenVandaag zegt dat coronapas er echt niet gaat komen bij instellingen/bedrijven anders gaat ie er voor liggen. Half jaar later wordt het ingevoerd.quote:Op maandag 13 september 2021 16:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoezo gaan mensen een enorme kuttijd hebben door zo'n pas? In Frankrijk (en sporadisch in Italië) moest ik dat ding ook steeds laten scannen op een terras of in een restaurant, was zo gebeurd.
Ja, het is gedoe als je je niet hebt laten vaccineren. Je goed recht hoor, maar ik snap dat die vaccinatiegraad zo hoog mogelijk moet worden en je dan het alternatief van je laten testen krijgt aangeboden.
Ik heb bijzonder weinig trek in identificatie of legitimatie, op wat voor manier dan ook, bij elk terrasbezoek en elke film, alleen maar om mensen er toe te zetten dat ze zich laten vaccineren - als het dat effect al gaat hebben. Ik wil gewoon ergens kunnen zitten en niet lastig gevallen worden behalve door obers die bier komen brengen of een bestelling opnemen.quote:Op maandag 13 september 2021 16:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als jij je wil begeven in drukke niet-publieke ruimtes met een hoog besmettingsgevaar moet je gevaccineerd of getest zijn, dat vind ik een hele normale en logische eis. Zonder zo'n toegangsbewijs zouden sectoren nog veel langer (gedeeltelijk) dicht moeten blijven of moeten we flink toenemende besmettingen accepteren.quote:Op maandag 13 september 2021 17:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder weinig trek in identificatie of legitimatie, op wat voor manier dan ook, bij elk terrasbezoek en elke film, alleen maar om mensen er toe te zetten dat ze zich laten vaccineren - als het dat effect al gaat hebben. Ik wil gewoon ergens kunnen zitten en niet lastig gevallen worden behalve door obers die bier komen brengen of een bestelling opnemen.
Maar als je gevaccineerd bent kun je gewoon andere mensen besmetten, dus dat is helemaal geen logische eis. Je kunt beter getest zijn, of geen ongevaccineerden toelaten in je omgeving die je zou kunnen besmetten. Het maakt mij persoonlijk ook niet uit of ik covid kan krijgen of niet, ik ben gevaccineerd, het risico lag al laag voor mij en nu dus nog veel lager.quote:Op maandag 13 september 2021 17:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als jij je wil begeven in drukke niet-publieke ruimtes met een hoog besmettingsgevaar moet je gevaccineerd of getest zijn, dat vind ik een hele normale en logische eis.
Het aantal besmettingen maakt sec niet zoveel uit, bedbezetting wel.quote:Zonder zo'n toegangsbewijs zouden sectoren nog veel langer (gedeeltelijk) dicht moeten blijven of moeten we flink toenemende besmettingen accepteren.
Lijkt me allebei niet echt wenselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |