Sind wanneer zijn feiten relevant voor bruinhemdequote:Op zondag 12 september 2021 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
Bruin rechtswappies die de woningnood nog op migranten afschuiven, het ultieme teken dat je er geen fuck van hebt gevolgd in de afgelopen 10 jaar.
Best prima, lekker zonnetje en veel ware woorden. Ook nog nooit zoveel extreem-linkse mensen bij elkaar gezienquote:
Welke hotline hebben de horeca naar de kranten?quote:Op zondag 12 september 2021 20:42 schreef Szura het volgende:
Jongens, de horeca is WOEDEND
https://www.telegraaf.nl/(...)ctief-een-verzwaring
In Duitsland hebben ze nu hetzelfde systeem en ik werd in ongeveer 50% van de horecazaken gecontroleerd toen ik in Berlijn was. Storm in een glas waterquote:Op zondag 12 september 2021 20:42 schreef Szura het volgende:
Ik moest vooral lachen om die tweedequote:Op zondag 12 september 2021 20:27 schreef eentwee het volgende:
[..]
Is dit nogal vergezochte stuk proza bedoeld voor de verzamelde buitenlandse pers?
Het werkelijke punt is denk ik meer dit:quote:Op zondag 12 september 2021 21:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In Duitsland hebben ze nu hetzelfde systeem en ik werd in ongeveer 50% van de horecazaken gecontroleerd toen ik in Berlijn was. Storm in een glas water
Wat is het verschil met waar de CoronaCheck app nu voor wordt gebruikt?quote:Op zondag 12 september 2021 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het werkelijke punt is denk ik meer dit:
[ twitter ]
Het schijnt dat migranten hebben gelobbyd voor meer Prins Bernhardjes, een verhuurdersheffing, hypotheekrenteaftrek, overdrachtsbelasting, stikstofwetten en veel meer. Groot plan zit erachter.quote:
Ik kan me voorstellen dat je geen personeel aanneemt om ausweisen te checken.quote:Op zondag 12 september 2021 20:42 schreef Szura het volgende:
Geen idee, we wachten de persconferentie van Huug en Teflon af.quote:Op zondag 12 september 2021 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met waar de CoronaCheck app nu voor wordt gebruikt?
Het is allemaal met slechte intenties.quote:Op zondag 12 september 2021 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het schijnt dat migranten hebben gelobbyd voor meer Prins Bernhardjes, een verhuurdersheffing, hypotheekrenteaftrek, overdrachtsbelasting, stikstofwetten en veel meer. Groot plan zit erachter..
Iedereen schreeuwt weer moord en brand natuurlijk. Want WIJ NEDERLANDERS laten ons niet de wet voorschrijven! Ik denk dat de soep hier ook weer niet zo heet wordt gegeten als die wordt opgediend. Zelfs in Frankrijk werkt het prima. Ik was daar vorige maand een weekje en de score was 100% op de terrassen. Ik vond het een prettig idee dat iedereen werd gecontroleerd (inb4: "weet je wie dat ook prettig vond?") en ik heb van diverse vakantiegangers hetzelfde gehoord. Het controleren kost niet meer dan een paar seconde. En die winnen ze wel weer terug omdat je tegenwoordig overal zelf de menukaart moet opzoeken via een QR-code.quote:Op zondag 12 september 2021 23:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je geen personeel aanneemt om ausweisen te checken.
40/45 procent van de woningen wordt onderhand opgekocht door investeerders in Rotterdam, lekker man.quote:Op zondag 12 september 2021 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is allemaal met slechte intenties.
Net als die VVDers die doen alsof ze achter het protest staan maar het jammer vinden dat het "gekaapt is door extreem-links". Het is gewoon een protest tegen jullie kutbeleid, deal with it.
Pffffquote:De economen van Rabobank verwachten dat huizen dit jaar 14,4 procent duurder worden. In 2022 voorzien ze ook een flinke stijging, met 11,5 procent. In juni hield Rabobank het nog op een gemiddelde groei van respectievelijk 11 en 4,6 procent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |