Gaat vooral om of het een breekpunt moest worden of niet. De wens was er bij iedereen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:51 schreef Szura het volgende:
Die van het leenstelsel snap ik niet helemaal, het staat inmiddels al een beetje met potlood geschreven dat dat verdwijnt
Was echt briljant, volgens mij is iedere relevante motie die door CDA?top werd afgeraden aangenomen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is echt bizar hoe ver Den Haag af staat van de leden
Maar als iedereen ervan af wil, is het nogal nutteloos om het als breekpunt in te brengenquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gaat vooral om of het een breekpunt moest worden of niet. De wens was er bij iedereen.
Ieder pretpark is een proletenpark.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:51 schreef hhh38 het volgende:
Ik was vandaag voor het eerst in Walibi. Wat een proletenpark.
Er is een simpele oplossing, je zet gewoon een procent op het toptarief van de ib om dat te financieren. Ik heb gelukkig nog gestudeerd voor het leenstelsel en betaal graag wat meer belasting voor dit doel.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, bijna iedereen wil dat en dat staat ook al in hun programma toch? Beetje een lastig dossier wel, het blijft geld doneren aan de toekomstige vermoedelijke upperclass, aan de andere kant wil je studenten een zekere onafhankelijkheid geven.
@Hamlapjesquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ieder pretpark is een proletenpark.
Denk aan het vestigingsklimaat!!!quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er is een simpele oplossing, je zet gewoon een procent op het toptarief van de ib om dat te financieren. Ik heb gelukkig nog gestudeerd voor het leenstelsel en betaal graag wat meer belasting voor dit doel.
Precies daarom laat je talent studeren ook als ze geen rijke ouders hebben. Worden ze dan succesvol dan betalen ze wat meer belasting voor onze voorzieningen. Ze mogen wat mij betreft daarom ook wel stoppen met het verlagen van de vpb en die weer naar een redelijk niveau brengen. Bedrijven willen toch talent, nou dan betalen ze ook mee om het op te leiden. Denkt dat een bedrijf als asml graag wat meer belasting betaalt als daarmee het techniek onderwijs beter wordt.quote:
Kerrolain > Kaag > Wopke > Ruttequote:Op zaterdag 11 september 2021 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Kun je de tv nog aanzetten zonder Kerrolain ergens te zien? Apart soort mediafenomeen is dat geworden.
Qua tv-uren? Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kerrolain > Kaag > Wopke > Rutte
Studenten hebben geen betalende lobby en zijn dus irrelevant voor de politiek van vandaag.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Precies daarom laat je talent studeren ook als ze geen rijke ouders hebben. Worden ze dan succesvol dan betalen ze wat meer belasting voor onze voorzieningen. Ze mogen wat mij betreft daarom ook wel stoppen met het verlagen van de vpb en die weer naar een redelijk niveau brengen. Bedrijven willen toch talent, nou dan betalen ze ook mee om het op te leiden. Denkt dat een bedrijf als asml graag wat meer belasting betaalt als daarmee het techniek onderwijs beter wordt.
Ik had nog wel een resolutie verwacht om de lobby-invloed binnen de CDA te verminderen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Studenten hebben geen betalende lobby en zijn dus irrelevant voor de politiek van vandaag.
Schmidt +3quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:18 schreef Szura het volgende:
Hopen dat de altijd onnavolgbare mafketel R Schmidt een deksel op z’n neus krijgt
Haha.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:18 schreef Szura het volgende:
Hopen dat de altijd onnavolgbare mafketel R Schmidt een deksel op z’n neus krijgt
Heb tot de 0-2 gekeken en zag een AZ dat behoudens Midtsjø vol zit met Dani de Witjes en eeuwige talenten die geen overzicht hebben.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:40 schreef Szura het volgende:
@:el-stinho zal blij zijn met deze pandoering voor AZ
Ja klopt, Midtsjo was wel genot en had het middenveld samen met tokkie Clasie wel aardig in z’n broekzak. Maar die aanval is middelmaat zeg, Pavlidis draagt niks bij aan het spel en Aboukhlal en met name die nonchalante Karlsson lijken me een verschrikking om mee samen te moeten spelen. Tel daarbij op dat Wijndal nog maar half fit is en je krijgt precies het duel dat PSV graag heeft.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb tot de 0-2 gekeken en zag een AZ dat behoudens Midtsjø vol zit met Dani de Witjes en eeuwige talenten die geen overzicht hebben.
Niet verwonderlijk dat ze dan geen vuist maken tegen PSV. Veel geschreeuw, weinig wol. Naar de goelag met die walgelijke teringsekte.
Aboukhlal speelde voor FC Aboukhlal. Pavlidis zag ik al rare dingen doen bij Griekenland.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja klopt, Midtsjo was wel genot en had het middenveld samen met tokkie Clasie wel aardig in z’n broekzak. Maar die aanval is middelmaat zeg, Pavlidis draagt niks bij aan het spel en Aboukhlal en met name die nonchalante Karlsson lijken me een verschrikking om mee samen te moeten spelen. Tel daarbij op dat Wijndal nog maar half fit is en je krijgt precies het duel dat PSV graag heeft.
Indi blijft ook zwaar overschat, laat zich kinderlijk wegzetten door fucking Yorbe Vertessen. Leuk cult enzo, door z’n gedrag op het WK 2014, maar altijd pure middelmaat geweest.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aboukhlal speelde voor FC Aboukhlal. Pavlidis zag ik al rare dingen doen bij Griekenland.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Kun je de tv nog aanzetten zonder Kerrolain ergens te zien? Apart soort mediafenomeen is dat geworden.
Met Clasie erin domineerde NL het laatste uur tegen de Argentijnen in 2014quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:47 schreef Szura het volgende:
[..]
en had het middenveld samen met tokkie Clasie wel aardig in z’n broekzak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |