Moedergods dat mens is inderdaad echt overal, ik zap nu langs dat Kopspaanders met de altijd vervelende en talentloze Patriek Losers en daar is ze ook weer.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sinds deze tweet heeft ze bij WNL Vandaag, Boerderij van Dorst en Spaanders gezeten en dan zal me ongetwijfeld nog iets ontgaan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door Pino112 op 12-09-2021 10:55:26 ]
Hoeveel procent van de bevolking zou daar achter staan?quote:Op zondag 12 september 2021 10:45 schreef Steven184 het volgende:
Het wordt tijd dat we peilingen gaan verbieden
Het wordt tijd dat we Maurice de Hond gaan verbieden. Te beginnen in deze SC.quote:Op zondag 12 september 2021 10:45 schreef Steven184 het volgende:
Het wordt tijd dat we peilingen gaan verbieden
Oké.quote:Op zondag 12 september 2021 10:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we gaan verbieden. Te beginnen in deze SC.
Graag wat meer joie de vivre in deze post.quote:
Weer heerlijk veel zin in! Ik pak er vast een versnapering bij.quote:Op zondag 12 september 2021 11:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Graag wat meer joie de vivre in deze post.
Ik kijk vannacht de show terug want er is weer voetjebal haha en ik houd van heerlijk lekker eten.quote:Op zondag 12 september 2021 11:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weer heerlijk veel zin in! Ik pak er vast een versnapering bij.
quote:Op zondag 12 september 2021 10:08 schreef Pino112 het volgende:
[]
VVD +3
Zoals we al de hele tijd zeggen.Ik gun Pieter alle goeds, maar hem nu 25 zetels in de schoot werpen zou ook alleen maar ellende opleveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
SP +25, PvdA +25 en we kunnen weer normaal regeren.quote:Op zondag 12 september 2021 12:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gun Pieter alle goeds, maar hem nu 25 zetels in de schoot werpen zou ook alleen maar ellende opleveren.
SPquote:Op zondag 12 september 2021 12:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
SP +25, PvdA +25 en we kunnen weer normaal regeren.
Rita kwam met Trots op Nederland ooit ook op 28 zetels uit..in de peilingen. De kamer in was iets andersquote:Op zondag 12 september 2021 12:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gun Pieter alle goeds, maar hem nu 25 zetels in de schoot werpen zou ook alleen maar ellende opleveren.
Ja dat heeft ze wel mooi zelf om zeep geholpen.quote:Op zondag 12 september 2021 13:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Rita kwam met Trots op Nederland ooit ook op 28 zetels uit..in de peilingen. De kamer in was iets anders
Vanaf 1:13, legendarisch.quote:Op zondag 12 september 2021 13:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat heeft ze wel mooi zelf om zeep geholpen.
Wat een koningsspotje was dat toch ookquote:Op zondag 12 september 2021 13:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier praten we nog steeds over, terwijl we alles spotjes van de VVD vergeten zijn.quote:Op zondag 12 september 2021 13:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |