Sinds deze tweet heeft ze bij WNL Vandaag, Boerderij van Dorst en Spaanders gezeten en dan zal me ongetwijfeld nog iets ontgaan zijn.quote:
Efteling, Toverland, Disneyland Parijs, Phantasialand en Europa-Park niet waarderenquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ieder pretpark is een proletenpark.
Als je de Efteling (quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Efteling, Toverland, Disneyland Parijs, Phantasialand en Europa-Park niet waarderen![]()
Walibi (die in NL in ieder geval, de Belgische versie is stukken beter wanneer het niet onder water staat) is wel een bontkraagjespark ja. Met hun Festivalization, lees: alles onder de graffiti spuiten![]()
Straks ook weer die verschrikkelijke Fright Nights (allemaal lekker gepikt van de Universalparken) waar je de hele portemonnee ondersteboven kan keren om heel hard BOE in je gezicht te laten roepen. Nounounou, wat leuk is dat!
Pluspunt voor Walibi: beste achtbanen collectie van Nederland!
Joh, een keer in de zoveel tijd is een dagje pretpark best leuk (eens in de vijf jaar tijd ofzo), maar het trekt wel een bepaald slag volk aan toch? Efteling wel net wat ander volk dan Walibi maar uiteindelijk is die Lange Jan ook maar gewoon een uit de kluiten gewassen kermisklant.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Efteling, Toverland, Disneyland Parijs, Phantasialand en Europa-Park niet waarderen![]()
Walibi (die in NL in ieder geval, de Belgische versie is stukken beter wanneer het niet onder water staat) is wel een bontkraagjespark ja. Met hun Festivalization, lees: alles onder de graffiti spuiten![]()
Straks ook weer die verschrikkelijke Fright Nights (allemaal lekker gepikt van de Universalparken) waar je de hele portemonnee ondersteboven kan keren om heel hard BOE in je gezicht te laten roepen. Nounounou, wat leuk is dat!
Pluspunt voor Walibi: beste achtbanen collectie van Nederland!
Slagharen gaat ook verdrietig naar bed.quote:Op zondag 12 september 2021 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel schandalig dat je Bobbejaanland niet noemt.
Dat is wel het meest teleurstellende 'pretpark' waar ik ooit ben geweest.quote:Op zondag 12 september 2021 00:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Slagharen gaat ook verdrietig naar bed.
Ooit eens geweest omdat mijn zus daar een week met een vriendinnetje mee mocht op vakantie en we haar gingen ophalen.quote:Op zondag 12 september 2021 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel het meest teleurstellende 'pretpark' waar ik ooit ben geweest.
Dat hele teringeind naar Drenthe moeten rijden om je zus op te halen, had haar lekker daar laten zitten joh.quote:Op zondag 12 september 2021 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ooit eens geweest omdat mijn zus daar een week met een vriendinnetje mee mocht op vakantie en we haar gingen ophalen.
Daarna heerlijk lekker gegeten?quote:Op zondag 12 september 2021 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ooit eens geweest omdat mijn zus daar een week met een vriendinnetje mee mocht op vakantie en we haar gingen ophalen.
Hardop gelachen.quote:Na het weekend beginnen de Europese toernooien weer. Feyenoord mag zich melden in de Conference League, dinsdag speelt het de 1e groepswedstrijd in Israël tegen Maccabi Haifa. De Rotterdammers maakten indruk tijdens het kwalificatietoernooi en dat is ook de bookmakers niet ontgaan. Feyenoord geldt zelfs als een van de favorieten.
Nah, zeker bij de Efteling valt dat toch best mee, in een normaal jaar komen daar tegenwoordig zo’n 4 à 5 miljoen mensen langs, dat is gewoon van alles wat joh. Nederland zit gewoon bomvol tokkies (ik verwijs naar de verkiezingsuitslag als onderbouwing hiervoor) dus als je een beetje een doorsnede van de samenleving op bezoek krijgt, zit daar ook veel van dat soort volk tussen. Wel altijd lachen om Facebookcomments als de entreeprijs weer met een euro wordt verhoogd!quote:Op zondag 12 september 2021 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Joh, een keer in de zoveel tijd is een dagje pretpark best leuk (eens in de vijf jaar tijd ofzo), maar het trekt wel een bepaald slag volk aan toch? Efteling wel net wat ander volk dan Walibi maar uiteindelijk is die Lange Jan ook maar gewoon een uit de kluiten gewassen kermisklant.
Moedergods dat mens is inderdaad echt overal, ik zap nu langs dat Kopspaanders met de altijd vervelende en talentloze Patriek Losers en daar is ze ook weer.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sinds deze tweet heeft ze bij WNL Vandaag, Boerderij van Dorst en Spaanders gezeten en dan zal me ongetwijfeld nog iets ontgaan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door Pino112 op 12-09-2021 10:55:26 ]
Hoeveel procent van de bevolking zou daar achter staan?quote:Op zondag 12 september 2021 10:45 schreef Steven184 het volgende:
Het wordt tijd dat we peilingen gaan verbieden
Het wordt tijd dat we Maurice de Hond gaan verbieden. Te beginnen in deze SC.quote:Op zondag 12 september 2021 10:45 schreef Steven184 het volgende:
Het wordt tijd dat we peilingen gaan verbieden
Oké.quote:Op zondag 12 september 2021 10:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we gaan verbieden. Te beginnen in deze SC.
Graag wat meer joie de vivre in deze post.quote:
Weer heerlijk veel zin in! Ik pak er vast een versnapering bij.quote:Op zondag 12 september 2021 11:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Graag wat meer joie de vivre in deze post.
Ik kijk vannacht de show terug want er is weer voetjebal haha en ik houd van heerlijk lekker eten.quote:Op zondag 12 september 2021 11:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weer heerlijk veel zin in! Ik pak er vast een versnapering bij.
quote:Op zondag 12 september 2021 10:08 schreef Pino112 het volgende:
[]
VVD +3
Zoals we al de hele tijd zeggen.Ik gun Pieter alle goeds, maar hem nu 25 zetels in de schoot werpen zou ook alleen maar ellende opleveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
SP +25, PvdA +25 en we kunnen weer normaal regeren.quote:Op zondag 12 september 2021 12:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gun Pieter alle goeds, maar hem nu 25 zetels in de schoot werpen zou ook alleen maar ellende opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |