Demonisering! Je mag ook niets meer zeggen in dit kutland.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:30 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
We zijn eng dichtbij een BUK-raket achter een John Deere met dat clubje...
Mensen die naar talkshows kijken zijn hersendood.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:24 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Is het al tijd voor Media Inside?
Had gehoopt op een paar sterkere tafelgenoten.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:32 schreef Szura het volgende:
Koerkneus in Op1 vanavond, hopelijk wordt hij vernietigd
Alsof jij niet de TV gaat aanzetten om dit te mogen aanschouwenquote:Op donderdag 9 september 2021 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had gehoopt dat jullie het bestaan van Op1 dood zouden zwijgen.
Ik kijk nooit naar Op1, aangezien ik nog wel over al mijn verstandelijke vermogens beschik.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alsof jij niet de TV gaat aanzetten om dit te mogen aanschouwen
[ twitter ]
Kijken of er nu wel een reden is om een PS5 te kopen.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Straks om 22:00 de Playstation showcase. @:Mani89 We verwachten God of War beelden.
Denkt Sjonnie wel een beetje om de tafel? #viesdikquote:Op donderdag 9 september 2021 17:24 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Is het al tijd voor Media Inside?
Horizon Forbidden West trekt je niet over de streep? En waar ga je Elden Ring dan op spelen? Vragen, vragen.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijken of er nu wel een reden is om een PS5 te kopen.
Misschien als mijn crypto nog eens de hoogte in vliegt.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Horizon Forbidden West trekt je niet over de streep? En waar ga je Elden Ring dan op spelen? Vragen, vragen.
2013 beldequote:Op donderdag 9 september 2021 19:11 schreef Mani89 het volgende:
Zijn er hier Peaky Blinders fans? Ik ben het momenteel aan het bingen en heb de tijd van mijn leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwe Marcel is een steek richting Quinsy (#whiteprivilege) en de NRC-eindredactie. @Mani89 en @maxi-mus zullen vast tevreden zijn.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Spider Man 2 met Venom en God of War. Moedergods, mijn leven is compleet.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijken of er nu wel een reden is om een PS5 te kopen.
Ik zag geen enkel verschil met de vorige GOW. Saai. De hype is de KOTOR remake, wat een fantastisch nieuws.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Spider Man 2 met Venom en God of War. Moedergods, mijn leven is compleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |