Pakkende naamquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:08 schreef Koffieplanter het volgende:
https://pieteromtzigt.nl/
Gaarne allemaal even in te stellen als homepagina.
Volgens mij heeft ze er ook al eenquote:Op vrijdag 10 september 2021 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Genot. Oh, Marleen is zwanger.
Dit is niet mijn politicus, dus nee dank jequote:Op vrijdag 10 september 2021 15:08 schreef Koffieplanter het volgende:
https://pieteromtzigt.nl/
Gaarne allemaal even in te stellen als homepagina.
Aan haar instagram te zien wel ja.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze er ook al een
Het blijft toch een lastige discussie, het al dan niet ontgroenen van een bepaald slag mensen. Een uiterst delicate kwestie.quote:
B'vo ontgroenen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:27 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Het blijft toch een lastige discussie, het al dan niet ontgroenen van een bepaald slag mensen. Een uiterst delicate kwestie.
We zien deze week weer het verschil tussen het clubje waar een groot deel van de leden het wel gewend is om ontgroend te worden, en het clubje van de vrije geesten, zoals een Baudet en van Meijeren, waar niemand dat gewoon is.
Gokje wagen?quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:27 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Het blijft toch een lastige discussie, het al dan niet ontgroenen van een bepaald slag mensen. Een uiterst delicate kwestie.
We zien deze week weer het verschil tussen het clubje waar een groot deel van de leden het wel gewend is om ontgroend te worden, en het clubje van de vrije geesten, zoals een Baudet en van Meijeren, waar niemand dat gewoon is.
Dit begint te lijken op een overrompelingstactiek. Met zoveel schandalen in korte tijd komen dat iedereen het opgeeft om er tegenin te gaanquote:Op vrijdag 10 september 2021 16:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het altijd lachwekkende VVD ... het maakt ook allemaal geen fuck meer uit, alle schaamte voorbij. Tijd om verder in te blijven hakken op heks Kaag.
Moet overal een reden achter zitten?quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Moeten we Robbert Blokland ergens van kennen?
Ik had die beelden in het fietsenhok nooit gezienquote:Op vrijdag 10 september 2021 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Genot. Oh, Marleen is zwanger.
Paul Depla welquote:Op vrijdag 10 september 2021 16:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had die beelden in het fietsenhok nooit gezien
Met z'n fiets en z'n appel en z'n appel op de fiets.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:17 schreef skysherrif het volgende:
Maar Rutte doet het zo lekker goed he
Pas op voor het linkse gevaar. Die willen Nederland naar de kloten helpen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het altijd lachwekkende VVD ... het maakt ook allemaal geen fuck meer uit, alle schaamte voorbij. Tijd om verder in te blijven hakken op heks Kaag.
Klopt niet echt met de REEKONSTRUKSIE van de NOS. Hmmmm, wie zou er toch geloofwaardiger zijn...quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:45 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
REEKONSTRUKSIE
De T is weer ingepakt door rechtse propaganda
Ja, met Ryanne (nu Raven) van Dorst.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Natasha heeft er al een keer gezeten toch?
"Kaag werkt niet mee aan corruptie, grove schande!"quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:45 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
REEKONSTRUKSIE
De T is weer ingepakt door rechtse propaganda
IJskast = corpsballen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:05 schreef Steven184 het volgende:
Van je buren moet je het maar hebben:
[ twitter ]
Wie zijn die mensen?
Ik las hier eerder vandaag dat als je geen ontgroening hebt gehad, je bij Baudet en de FVD huiscavia hort. Maar dat nog liever dan een koelkast ijskast noemen.quote:
Nou, nou. Je?quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik las hier eerder vandaag dat als je geen ontgroening hebt gehad, je bij Baudet en de FVD huiscavia hort. Maar dat nog liever dan een koelkast ijskast noemen.
En wat met alle HBOers en MBOers?quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:33 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Nou, nou. Je?
Een bepaald slag mensen, om iets specifieker te zijn...
Wow, geen opportunistische totaaldebielen in het parlement hebben helpt!quote:Support decreases over time. How fast depends on polarization. Polarization was avoided because the Danish opposition prioritized epidemic control over electoral gains. When the 2nd wave hit this led to a 2nd rally-around-the flag effect, which seems unique to DK.
Die partijen zijn echt onze kleinste zorg.quote:Op zaterdag 11 september 2021 07:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wow, geen opportunistische totaaldebielen in het parlement hebben helpt!
Komt NL aan met de PVV, FvD en BBB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |