WEET JIJ NOG WAAR JE WAS TOEN HET GEBEURDE?quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:46 schreef El-Stinho het volgende:
Het schijnt morgen weer 9/11 te zijn.
Blijft een bizarre dagquote:Op vrijdag 10 september 2021 12:46 schreef El-Stinho het volgende:
Cora heeft het opgegeven om ooit het lintje door te mogen knippen, mag hopen dat dit project nu langzaam sterftquote:Op vrijdag 10 september 2021 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is ook echt zo'n aanfluiting he?
Lelystad Airport gaat nooit open, en dat is maar goed ook.
Ik was toen 3,5 jaar, de boringen waren op een dinsdag 11 september, 14:46. Milde voorspelling: op de peuterspeelzaal.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WEET JIJ NOG WAAR JE WAS TOEN HET GEBEURDE?
Dat is fijn, maar mijn kattenallergie is vrij heftig dus ik ga er niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, alle planten e.d. heb ik naar een hoger platform verhuisd of weggegooid en de bank van een paar maanden oud is ook al redelijk naar de vaantjes. Verder valt het reuze mee hoor.
[..]
Ik ben ook allergisch, maar heb sinds de katten eigenlijk nooit meer last. Neem nog 1 pilletje per week.Maar ik had het ook niet heeeel heftig mits een pil. Vriendin van mij zat vorige week de hele avond hier te snotteren ondanks medicatie.
Begrijpelijk hoor, ik had ook met de vriendin te doen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is fijn, maar mijn kattenallergie is vrij heftig dus ik ga er niet aan beginnen.
M'n ouders hebben een hond en dat is eigenlijk al geen pretje, maar ik had pas door hoeveel het scheelde toen ik uit huis ging
Was ziek thuis, las van de eerste crash en zag live op CNN het 2e vliegtuig de 2e toren rakenquote:Op vrijdag 10 september 2021 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ga zondag voor het eerst in tijden naar een demonstratiequote:Op vrijdag 10 september 2021 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)vestigen-onderzoeken
Baanbrekend onderzoek.
Mag hopen van niet. Dan Maastricht nog ff dicht en dan zijn we al een heel eind.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarna KLM even opdoeken en Schiphol weggooien, dan hebben we gewonnen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag hopen van niet. Dan Maastricht nog ff dicht en dan zijn we al een heel eind.
Thuis, voor de tv, lachend. Eindelijk kregen die kutamerikanen hun verdiende loon. TAKBIR.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeetje. Benieuwd welke radicale ideeën hierover gepresenteerd gaan worden door het kabinet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
Baanbrekend onderzoek.
Het had ook wel wat verbindends. Met zijn allen voor de tv, Operation Desert Shield.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:46 schreef El-Stinho het volgende:
Misschien kunnen we er een F1 circuit van maken.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker lang recht stuk, gaat ook niemand zeuren dat er te weinig inhaalacties zijnquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een F1 circuit van maken.
Heb je al een leus voor Daniel?quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga zondag voor het eerst in tijden naar een demonstratie
Ik zat te denken aan zijn foto met een Oostenrijkse snorquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb je al een leus voor Daniel?
Nee ik geef graag de helft van mijn bruto loon uit aan huur.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
Baanbrekend onderzoek.
Christus op een hobbelpaard. Wat een zelfmedelijden.quote:
Ik heb deze week weer naar de nieuwe van Gaal gekeken die kinderen aan het trainen is. Dat kijk ik dan weer vijf keer terug.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jeetje wat opgewonden. Ton Kas zijn eigen show is totaal wat anders, dat vind ik ook niet leuk overigens. Dit is satire verpakt in een ongemakkelijke act, ze schrijven hun eigen teksten niet eens, ze acteren gewoon. Dat mag je niet leuk vinden maar als je zegt 'slecht amateurtoneel' dan is dat precies wat het is ja.
Jeetje, inkomensongelijkheid is de kanker voor onze samenleving, dit verwacht je ook niet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
Baanbrekend onderzoek.
Mooi hoeveel animo ervoor is, ben benieuwd hoe groot het wordt zondagquote:Op vrijdag 10 september 2021 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga zondag voor het eerst in tijden naar een demonstratie
En huren vs huis bezitten natuurlijk helemaal desastreus voor kapitaalongelijkheid, gelukkig zijn we daar enkel ongeveer koploper ter wereld inquote:Op vrijdag 10 september 2021 14:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Jeetje, inkomensongelijkheid is de kanker voor onze samenleving, dit verwacht je ook niet.
VVD +6 zetels.
En koploper flexwerkquote:Op vrijdag 10 september 2021 14:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En huren vs huis bezitten natuurlijk helemaal desastreus voor kapitaalongelijkheid, gelukkig zijn we daar enkel ongeveer koploper ter wereld in
En tussendoor natuurlijk steeds Halsemaquote:Op vrijdag 10 september 2021 14:28 schreef Szura het volgende:
Iedereen die niet rechts is en het een beetje goed doet qua zetels of peilingen, moet op het hakblok van de ophitsers van de T. Hiervoor was Klaver altijd het doelwit, daarvoor Pechtold en daarvoor Samsom.
Wouter de Winther is wat je krijgt als je gedurende de zwangerschap nog elk weekend een kratje wegtikt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik krijg soms het idee dat de T geen groot fan van mevrouw Kaag is.
Even een kop+preview erbij:quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ra-van-nieuwenhuizen
Zit de VVD al aan 150 ondertussen?
En Plasterk?quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wouter de Winther is wat je krijgt als je gedurende de zwangerschap nog elk weekend een kratje wegtikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |