Goed nummer van Porcupine Tree is dat.quote:Op donderdag 9 september 2021 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg mooie TT.
Ik geniet inmiddels van het altijd fantastische Lazarus.
Die luisterde ik ook ja, niet die van Bowie. Ook een prima nummer is dat, verder.quote:Op vrijdag 10 september 2021 00:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed nummer van Porcupine Tree is dat.
Judas was geloofwaardiger.quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:40 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)d-gehouden~a6aaf788/
[ afbeelding ]
Tuurlijk Wopke.quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:40 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)d-gehouden~a6aaf788/
[ afbeelding ]
We krijgen nooit meer een regering.quote:De kabinetsformatie kent al genoeg hobbels, maar informateur Johan Remkes krijgt er nog een potentieel politiek probleem bij. Het CDA, dat al nooit een voorstander was van de voltooidlevenwet van D66, scherpt zijn standpunt hierover verder aan. Het partijcongres stemt deze zaterdag, na een positief advies van het partijbestuur, zo goed als zeker in met een resolutie van een groep kritische leden die stelt dat het CDA op het thema voltooid leven „geen compromissen kan sluiten”.
quote:Op donderdag 9 september 2021 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
Die recensie, die vertaling, dat hele gebeuren en überhaupt die halve gario ervoor vragen is ook een farce.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwe Marcel is een steek richting Quinsy (#whiteprivilege) en de NRC-eindredactie. @:Mani89 en @:maxi-mus zullen vast tevreden zijn.
Aan de omhulde likes van mensen te zien nemen genoeg NRC-medewerkers het ook niet serieus. Dat zal vast gezellig zijn op de redactie.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die recensie, die vertaling, dat hele gebeuren en überhaupt die halve gario ervoor vragen is ook een farce.
Volkskrant taferelen?quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aan de omhulde likes van mensen te zien nemen genoeg NRC-medewerkers het ook niet serieus. Dat zal vast gezellig zijn op de redactie.
Een nieuwe effect van het thuiswerken. Werkvetes die online uitgevochten worden en waar iedereen van kan meegenietenquote:
Iets doen dat werkt ligt politiek gevoelig.quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:39 schreef Pino112 het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)klimaatcampagne.html
Lobby gespot
Is Gario überhaupt vast onderdeel van NRC? Anders zijn ze het stiekem misschien wel allemaal met elkaar eensquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aan de omhulde likes van mensen te zien nemen genoeg NRC-medewerkers het ook niet serieus. Dat zal vast gezellig zijn op de redactie.
Niet dat ik me kan heugen. Alleen de donderdagcolumn van Clarice Geyrard (of hoe schrijf je dat) wijkt een beetje af van de gemiddelde positie die Wieringa vertegenwoordigde in zijn columns.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is Gario überhaupt vast onderdeel van NRC?
Gast recensent staat in de kolum van Marcel.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is Gario überhaupt vast onderdeel van NRC? Anders zijn ze het stiekem misschien wel allemaal met elkaar eens
Ah, ik ging uit van Bowie.quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die luisterde ik ook ja, niet die van Bowie. Ook een prima nummer is dat, verder.
Juist geen kutland. Júist niet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Iets doen dat werkt ligt politiek gevoelig.
Kutland.
Hier word je toch doodmoe vanquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:39 schreef Pino112 het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)klimaatcampagne.html
Lobby gespot
Dit is toch weer een heerlijk promootje.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist geen kutland. Júist niet.
Dit is het slechtere amateurtoneel.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is toch weer een heerlijk promootje.
[ twitter ]
Dat is precies de bedoeling, maar geen zin in die discussie.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is het slechtere amateurtoneel.
Hilarisch zeg.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is precies de bedoeling, maar geen zin in die discussie.
Je gaat er toch weer op in.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is precies de bedoeling, maar geen zin in die discussie.
Ik snap het prima, ik vind het totaal niet grappig. Maar de grappen van Ton Kas (die op tv een moppenboek voorleest) zijn wel heel lastig ja.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik word zo moe van mensen die het niet snappen.
Ik snap niet waarom je er een soort domineesproject van maakt. Kan jou het verrotten dat jij iets leuk vindt wat @maxi-mus niet leuk vindt. Als ik over dingen Twitter en er dezelfde stroom reacties op komt, word ik daar ook lichtelijk moe van maar het is zoals het is.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik word zo moe van mensen die het niet snappen.
Je moet wel begrip opbrengen voor de slechte smaak van Slob hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap het prima, ik vind het totaal niet grappig.
Eng hé, andere meningen. Dan moet je het hier niet neerplempen.
Ah sorry, ik wil niet tegen een ban aanlopen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet wel begrip opbrengen voor de slechte smaak van Slob hoor.
Jeetje wat opgewonden. Ton Kas zijn eigen show is totaal wat anders, dat vind ik ook niet leuk overigens. Dit is satire verpakt in een ongemakkelijke act, ze schrijven hun eigen teksten niet eens, ze acteren gewoon. Dat mag je niet leuk vinden maar als je zegt 'slecht amateurtoneel' dan is dat precies wat het is ja.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap het prima, ik vind het totaal niet grappig. Maar de grappen van Ton Kas (die op tv een moppenboek voorleest) zijn wel heel lastig ja.
Eng hé, andere meningen. Dan moet je het hier niet neerplempen.
Niet projecteren, dat staat je niet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jeetje wat opgewonden. Ton Kas zijn eigen show is totaal wat anders, dat vind ik ook niet leuk overigens. Dit is satire verpakt in een ongemakkelijke act, ze schrijven hun eigen teksten niet eens, ze acteren gewoon. Dat mag je niet leuk vinden maar als je zegt 'slecht amateurtoneel' dan is dat precies wat het is ja.
Dat domineesproject heb ik al achter me gelaten.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je er een soort domineesproject van maakt. Kan jou het verrotten dat jij iets leuk vindt wat @:maxi-mus niet leuk vindt. Als ik over dingen Twitter en er dezelfde stroom reacties op komt, word ik daar ook lichtelijk moe van maar het is zoals het is.
Duidelijk niet. Ik vind het hartstikke leuk om naar te kijken; alleen is het wel een gevalletje je houdt ervan of je houdt er niet van. Zo bijzonder is dat allemaal niet. Laat ze maar net als Wierd Duk het niet begrijpen haha.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat domineesproject heb ik al achter me gelaten.
Dat filmpje vond ik wel leuk trouwens, ook mooi dat Weird er duidelijk woedend om was.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Duidelijk niet. Ik vind het hartstikke leuk om naar te kijken; alleen is het wel een gevalletje je houdt ervan of je houdt er niet van. Zo bijzonder is dat allemaal niet. Laat ze maar net als Wierd Duk het niet begrijpen haha.
Jeetje een discussie, kun je het nog aan?quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Promenade je hill to die on is.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat filmpje vond ik wel leuk trouwens, ook mooi dat Weird er duidelijk woedend om was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Bent u d'r nog of niet?quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:22 schreef Slobeend het volgende:
Users die zich heel druk maken om het feit dat ik me druk maak, wat een kut rubriek.
De stoom komt uit je oren he?quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jeetje een discussie, kun je het nog aan?
Ja. Dus gaat het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:23 schreef Szura het volgende:
Hopen jullie ook dat ADO inderdaad de licentie kwijtraakt?
quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Vermoeiend ja. Zelfs als een speler al tijden weg is nog steeds geen sprake van objectiviteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De stoom komt uit je oren he?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:23 schreef Szura het volgende:
We zijn al verwend met hun degradatie, dus ik durf niet op meer te hopen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:23 schreef Szura het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |