Het is of banken overeind houden, of de burger een betaalbare woning kunnen bieden.quote:Op maandag 13 september 2021 10:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tijd voor een enorme crash, dit kan echt niet
Wie heeft je dat verteld?quote:Op maandag 13 september 2021 10:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is of banken overeind houden, of de burger een betaalbare woning kunnen bieden.
Zeg het maar.
quote:Op maandag 13 september 2021 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
Hans, Hans kijk nou wat die Belgjes doen?
[ twitter ]
BeNeLiga lijkt me niet echt nuttig zoquote:Op maandag 13 september 2021 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Waarom wordt dit een jaar na dato weer de ether ingeslingerd? Likejes scoren?quote:Op maandag 13 september 2021 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Geen idee, ik ging er eigenlijk vanuit dat het recent was omdat het op zoveel accounts voorbij kwam.quote:Op maandag 13 september 2021 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom wordt dit een jaar na dato weer de ether ingeslingerd? Likejes scoren?
https://www.dailymail.co.(...)nckx-trips-ball.html
Leuk dat het FvD-congres in Urk was!quote:Op maandag 13 september 2021 15:19 schreef hhh38 het volgende:
Gemeente Urk onderzoekt ‘heftige’ beelden van jongeren in ‘nazi-kledij’ en gevangene met Jodenster op
https://www.destentor.nl/(...)denster-op~aa2fe573/
De nieuwe Urk is uit!
We voeren eerst de regels en de boetes in en dan kijken we na een half jaar wel of het nog iets heeft opgeleverd behalve een kuttijd voor alle betrokkenen. Enjoy.quote:
Hoezo gaan mensen een enorme kuttijd hebben door zo'n pas? In Frankrijk (en sporadisch in Italië) moest ik dat ding ook steeds laten scannen op een terras of in een restaurant, was zo gebeurd.quote:Op maandag 13 september 2021 16:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
We voeren eerst de regels en de boetes in en dan kijken we na een half jaar wel of het nog iets heeft opgeleverd behalve een kuttijd voor alle betrokkenen. Enjoy.
Inderdaad, ik snap ook niet wat het probleem is. Het is principieel gezien een afweging, maar dat is hieronder mooi samengevat ( @maxi-mus )quote:Op maandag 13 september 2021 16:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoezo gaan mensen een enorme kuttijd hebben door zo'n pas? In Frankrijk (en sporadisch in Italië) moest ik dat ding ook steeds laten scannen op een terras of in een restaurant, was zo gebeurd.
Ja, het is gedoe als je je niet hebt laten vaccineren. Je goed recht hoor, maar ik snap dat die vaccinatiegraad zo hoog mogelijk moet worden en je dan het alternatief van je laten testen krijgt aangeboden.
Voor de meesten zal het inderdaad niet uitmaken. Er circuleert op Twitter ook een filmpje van Hugo waarin hij bij EenVandaag zegt dat coronapas er echt niet gaat komen bij instellingen/bedrijven anders gaat ie er voor liggen. Half jaar later wordt het ingevoerd.quote:Op maandag 13 september 2021 16:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoezo gaan mensen een enorme kuttijd hebben door zo'n pas? In Frankrijk (en sporadisch in Italië) moest ik dat ding ook steeds laten scannen op een terras of in een restaurant, was zo gebeurd.
Ja, het is gedoe als je je niet hebt laten vaccineren. Je goed recht hoor, maar ik snap dat die vaccinatiegraad zo hoog mogelijk moet worden en je dan het alternatief van je laten testen krijgt aangeboden.
Ik heb bijzonder weinig trek in identificatie of legitimatie, op wat voor manier dan ook, bij elk terrasbezoek en elke film, alleen maar om mensen er toe te zetten dat ze zich laten vaccineren - als het dat effect al gaat hebben. Ik wil gewoon ergens kunnen zitten en niet lastig gevallen worden behalve door obers die bier komen brengen of een bestelling opnemen.quote:Op maandag 13 september 2021 16:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als jij je wil begeven in drukke niet-publieke ruimtes met een hoog besmettingsgevaar moet je gevaccineerd of getest zijn, dat vind ik een hele normale en logische eis. Zonder zo'n toegangsbewijs zouden sectoren nog veel langer (gedeeltelijk) dicht moeten blijven of moeten we flink toenemende besmettingen accepteren.quote:Op maandag 13 september 2021 17:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder weinig trek in identificatie of legitimatie, op wat voor manier dan ook, bij elk terrasbezoek en elke film, alleen maar om mensen er toe te zetten dat ze zich laten vaccineren - als het dat effect al gaat hebben. Ik wil gewoon ergens kunnen zitten en niet lastig gevallen worden behalve door obers die bier komen brengen of een bestelling opnemen.
Maar als je gevaccineerd bent kun je gewoon andere mensen besmetten, dus dat is helemaal geen logische eis. Je kunt beter getest zijn, of geen ongevaccineerden toelaten in je omgeving die je zou kunnen besmetten. Het maakt mij persoonlijk ook niet uit of ik covid kan krijgen of niet, ik ben gevaccineerd, het risico lag al laag voor mij en nu dus nog veel lager.quote:Op maandag 13 september 2021 17:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als jij je wil begeven in drukke niet-publieke ruimtes met een hoog besmettingsgevaar moet je gevaccineerd of getest zijn, dat vind ik een hele normale en logische eis.
Het aantal besmettingen maakt sec niet zoveel uit, bedbezetting wel.quote:Zonder zo'n toegangsbewijs zouden sectoren nog veel langer (gedeeltelijk) dicht moeten blijven of moeten we flink toenemende besmettingen accepteren.
Lijkt me allebei niet echt wenselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |