Tegen die tijd weer in lockdown?quote:Op donderdag 9 september 2021 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nog maar 2,5 maand en het wordt weer langer licht, Koen
quote:Op donderdag 9 september 2021 15:05 schreef Arizona het volgende: [..] Nee
nog tenminste tot en met zaterdag water koken
![]()
Doe eens even delen met de rest van het land alsjeblieft.quote:
Ricciardogodquote:
Kadootje van ons aan julliequote:
Hoe gaat het met je hoofdpijn?quote:
Voor nu goedquote:
Alexander de Grote had een goede oplossing voor knopen, maar die wil je waarschijnlijk niet op deze knopen uitproberen.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor nu goed![]()
Maar mijn monnikskapspier is nog stijf en met knopen dus ik ben nog niet uit de gevarenzone.
Herkenbaarquote:Op donderdag 9 september 2021 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor nu goed![]()
Maar mijn monnikskapspier is nog stijf en met knopen dus ik ben nog niet uit de gevarenzone.
Die wil ik ook zien! Op Netflix?quote:Op donderdag 9 september 2021 22:28 schreef Meke het volgende:
Ik heb vanavond De Veroordeling gezien, over de Deventer Moordzaak. Toffe film!
Mochten we nog eens in oorlog komen met de Duitsers dan verslaan we ze makkelijk.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Het is van belang dat we de Duitsers ten alle tijden te vriend houden geloof ik.
In de bioscoop nog!quote:Op donderdag 9 september 2021 22:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die wil ik ook zien! Op Netflix?
Nooit geweten waar die zit, maar net een plaatje opgezocht en daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op donderdag 9 september 2021 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor nu goed![]()
Stel je voor afgelopen zomer, de dijken in Limburg dreigen het te begeven: "Met het leger? De dijken breken door, kunnen jullie komen helpen zandzakken sjouwen?"quote:Op donderdag 9 september 2021 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Het is van belang dat we de Duitsers ten alle tijden te vriend houden geloof ik.
'Us woater ess noch vil mier te hooch!'quote:Op donderdag 9 september 2021 23:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Stel je voor afgelopen zomer, de dijken in Limburg dreigen het te begeven: "Met het leger? De dijken breken door, kunnen jullie komen helpen zandzakken sjouwen?"
"Nee sorry, onze vrachtwagens zijn een paar centimeter te hoog."
Is dat niet een rare zin voor een Limburger?quote:Op vrijdag 10 september 2021 00:07 schreef H_T het volgende:
[..]
'Us woater ess noch vil mier te hooch!'
Vast!quote:Op vrijdag 10 september 2021 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat niet een rare zin voor een Limburger?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Niet zo lekker wakker geworden
Wat ik niet snap is dat de familie de lippen stijf op elkaar houdt als het om het ziektebeeld van Schumacher gaat.quote:Op donderdag 9 september 2021 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de docu over Schumacher
Te vroeg en helemaal aan het zweten in bedquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Te vroeg en helemaal aan het zweten in bed![]()
Silke maakt me al iets vrolijker
[ afbeelding ]
Mag niet vanwege de AVG.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat de familie de lippen stijf op elkaar houdt als het om het ziektebeeld van Schumacher gaat.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat de familie de lippen stijf op elkaar houdt als het om het ziektebeeld van Schumacher gaat.
Ik vermoed dat het ook niet veel moois is om te laten weten....quote:Heel soms lekt er een beetje informatie naar de pers. Het Franse boulevardblad Paris Match claimde in de zomer van 2018 een anonieme bron te hebben gesproken die dicht bij de oud-coureur staat. Schumacher zou weer reageren op prikkels van buitenaf.
“Wanneer we hem in zijn rolstoel zetten met zicht op het prachtige bergpanorama op het meer, huilt Michael soms”, aldus de man tegenover Paris Match.
Met bord op schoot F1 kwalificatie kijkenquote:
Ik denk dat ik al iets eerder ga eten, zodat ik al klaar ben voordat de kwalificatie begint.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met bord op schoot F1 kwalificatie kijken
Ik eet meestal om 7 uur 's avondsquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al iets eerder ga eten, zodat ik al klaar ben voordat de kwalificatie begint.
Bij mij is de ellende dat door de scoliose mijn linkerschouder hoger en verder naar voren staat. Daardoor heb ik dus altijd onnatuurlijke duw- en trekkrachten op die spierquote:Op donderdag 9 september 2021 23:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Nooit geweten waar die zit, maar net een plaatje opgezocht en daar heb ik ook wel eens last vanInclusief hoofdpijn en alles. Ik had er vooral last van als ik wat stress had, dan ging ik ongemerkt verkrampt zitten. Wat bij mij helpt in zo'n geval is tijgerbalsem gebruiken op het stuk tussen schouder en spier. Maar dan wel echte tijgerbalsem
Ik heb een keer een goedkope kloon gekocht bij een toko inclusief gemankeerde tijger op het label, dat hielp voor geen meter. Warme spierbalsem of zoiets helpt ook wel, maar tijgerbalsem werkt voor mij beter
Da's balenquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mij is de ellende dat door de scoliose mijn linkerschouder hoger en verder naar voren staat. Daardoor heb ik dus altijd onnatuurlijke duw- en trekkrachten op die spier
Ik wilde me net melden als vrijwilliger, kom jij weer met die vriend van haarquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's balenHeb je wel iets gevonden dat (meestal) helpt? Massage van vriendlief bijvoorbeeld?
Voel je die tenen verder nog wel, als je ze aanraakt bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had al de hele week last van twee tenen (de middelste en de teen naast mijn grote teen) aan mijn linkervoet bij het traplopen. Wanneer ik gewoon op dezelfde verdieping loop, heb ik ergens last van, enkel bij het traplopen.
Vanmorgen toen ik na het uit bed kwam naar beneden liep, deed het heel erg veel pijn en kon ik er bijna niet op steunen bij het traplopen. De pijn hield na het traplopen nu ook langer aan. Nu een aantal uren later, heb ik nergens meer last van, ook het traplopen is pijn vrij.
Jahoor dat wel.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voel je die tenen verder nog wel, als je ze aanraakt bijvoorbeeld?
Misschien komen jij en Nevada er onderling wel uit en wordt het hartstikke gezelligquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde me net melden als vrijwilliger, kom jij weer met die vriend van haar
Ja, een hardhandige massage, en pijnstilling, en stretchen. Maar soms, zoals gisteren, werkt het allemaal nietquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's balenHeb je wel iets gevonden dat (meestal) helpt? Massage van vriendlief bijvoorbeeld?
Oh ja, dat had je al gepostquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, een hardhandige massage, en pijnstilling, en stretchen. Maar soms, zoals gisteren, werkt het allemaal niet
Nee Nevada is stom, puntig en heeft een gokprobleemquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien komen jij en Nevada er onderling wel uit en wordt het hartstikke gezellig
Dan zou ik hopen dat het wegblijft en me er verder weinig zorgen over maken, misschien heeft er gewoon ergens iets klem gezeten oid.quote:
Ligt wel naast Arizona. Ik had meneer Ari ook Utah kunnen noemen, maar dat leek me meteen zo plat. Qua verwijzing dan, het landschap van de staat ken ik niet zo goedquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee Nevada is stom, puntig en heeft een gokprobleem
Ohh zo, ik dacht dat Nevada een andere vrouw was!quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ligt wel naast Arizona. Ik had meneer Ari ook Utah kunnen noemen, maar dat leek me meteen zo plat. Qua verwijzing dan, het landschap van de staat ken ik niet zo goed
Ja, dat zou kunnen. Aan de tenen zelf was en is ook niets bijzonders te zien. Geen verkleuringen of andere tekenen van letsel. Maar inderdaad hopen dat het wegblijft en anders eens een huisarts raadplegen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan zou ik hopen dat het wegblijft en me er verder weinig zorgen over maken, misschien heeft er gewoon ergens iets klem gezeten oid.
laatste bezoek: 5874 dagen, 15 uur geleden.quote:
Ja, dat bekijk ik wel altijd even voordat ik zo'n mention ook echt plaats.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
laatste bezoek: 5874 dagen, 15 uur geleden.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat bekijk ik wel altijd even voordat ik zo'n mention ook echt plaats.
Zeker met posts als die van Strani vlak erboven.
@Arizona en ik zijn altijd zr discreet!quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:37 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Arizona en ik zijn altijd zr discreet!
Sterker nog, ik ben zelf in elk geval z discreet dat zelfs Arizona van niks af weet.
Wat kom jij nou weer gek doen met ESF nieuws hier.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:38 schreef Momo het volgende:
Belgische artiest ESF 2022 al 15 september bekend
Iemand in het openbaar puntig noemen vind ik anders niet zo discreet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:37 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Arizona en ik zijn altijd zr discreet!
Sterker nog, ik ben zelf in elk geval z discreet dat zelfs Arizona van niks af weet.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer gek doen met ESF nieuws hier.
Weten de Belgen dat zelf ook al, of moeten die zich ineens heel erg gaan haasten na jouw post gelezen te hebben?quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:38 schreef Momo het volgende:
Belgische artiest ESF 2022 al 15 september bekend
ESF / [2022] De eerste nieuwtjes van ESF 2022quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weten de Belgen dat zelf ook al, of moeten die zich ineens heel erg gaan haasten na jouw post gelezen te hebben?
Dat van dat gokprobleem is wel ok?quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iemand in het openbaar puntig noemen vind ik anders niet zo discreet.
Ja, dat lijkt me wel.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat van dat gokprobleem is wel ok?
Ik vond de reactie van de architect nogal stom.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:08 schreef Fred_B het volgende:
Nieuwe flats bij Luctor in de achtertuin hebben een lullig ontwerp.
[ afbeelding ]
Ik kwam er gisteren ook al een stukje over tegen ja.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:08 schreef Fred_B het volgende:
Nieuwe flats bij Luctor in de achtertuin hebben een lullig ontwerp.
[ afbeelding ]
Dat lijkt me ook. Het is een makkelijke manier om deze poepsaaie panden nog enigszins spraakmakend te maken.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren ook al een stukje over tegen ja.
Je zou toch denken dat dit in de tekeningen ook al moet opvallen. Ik ga er ook een beetje van uit dat dit gewoon de bedoeling was.
Dit is de achterkant van de panden. En blijkbaar is er geen rekening mee gehouden dat je ook van die kant af de panden kan zien of zo.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren ook al een stukje over tegen ja.
Je zou toch denken dat dit in de tekeningen ook al moet opvallen. Ik ga er ook een beetje van uit dat dit gewoon de bedoeling was.
Ja, hier verderop in de wijk zetten ze gewoon de ene bruine blokkendoos na de andere neer. Dan liever iets waar nog een beetje om gelachen kan worden.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Het is een makkelijke manier om deze poepsaaie panden nog enigszins spraakmakend te maken.
Dat geloof ik dus niet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is de achterkant van de panden. En blijkbaar is er geen rekening mee gehouden dat je ook van die kant af de panden kan zien of zo.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet.
Dit is zo ontworpen door iemand die het zo wilde ontwerpen imo.
quote:De studentenhuisvesting is ontworpen door Taco Tuinhof van Rothuizen Architecten en Adviseurs. Hij verzekert dat er ‘uiteraard’ geen enkele opzet in het spel is. ,,Dan had ik het wel wat gepolijster ontworpen, maar ik heb er echt nooit bij stilgestaan. Ik doe er verder ook niet moeilijk over, want waar gaat het nou over? Het is wat het is, slechts een scheldwoord. In de preutse jaren vijftig was het misschien nog een issue geweest. Nu is het een kwestie van de schouders ophalen en doorlopen.”
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik hem was, maakt het imo nog niet geloofwaardig.quote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Ik was op kantoor vandaag en daar (nou ja, niet n het kantoor) heeft het ook heel hard geregend, maar dat duurde echt wel langer.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:51 schreef H_T het volgende:
Het regende hier net heel even heel hard en dat was binnen een minuut of drie ook ineens weer voorbij
Ik vind New Mexico wel passend voor hemquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ligt wel naast Arizona. Ik had meneer Ari ook Utah kunnen noemen, maar dat leek me meteen zo plat. Qua verwijzing dan, het landschap van de staat ken ik niet zo goed
Zo ja, na 3 maanden wel weer tijd voor!quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een verschil het kan maken h als je de lakens verschoont.
Blijft elk seizoen toch een bijzonder momentje inderdaad, heleml als het ook nog eens samenvalt met je tweemaandelijkse douchequote:Op vrijdag 10 september 2021 17:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo ja, na 3 maanden wel weer tijd voor!
Ja precies! Ik pak dan ook echt helemaal uit hoor, als ik dan onder de douche vandaan kom trek ik ook een schone onderbroek aan!quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijft elk seizoen toch een bijzonder momentje inderdaad, heleml als het ook nog eens samenvalt met je tweemaandelijkse douche
Nou ik kan wel zien dat je rijk bent, met je schone onderbroekquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja precies! Ik pak dan ook echt helemaal uit hoor, als ik dan onder de douche vandaan kom trek ik ook een schone onderbroek aan!
Maar je hebt dan wel veel was opeens hoor. Een handdoek, een onderbroek n je lakens. Gelukkig ben je er daarna weer minimaal 2 maanden vanaf.
Gelukkig heb je het geredquote:Op vrijdag 10 september 2021 17:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was op kantoor vandaag en daar (nou ja, niet n het kantoor) heeft het ook heel hard geregend, maar dat duurde echt wel langer.
Ik kon gezellig aquaplanend naar huis
Ook een goede optie, maar ik had er bewust niet voor gekozenquote:[..]
Ik vind New Mexico wel passend voor hem
Zo snel alweer?quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo ja, na 3 maanden wel weer tijd voor!
Dat was wel een beetje een overdadige braspartij ja, dat ik bij de Zeeman was en gewoon een extra onderbroek kochtquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik kan wel zien dat je rijk bent, met je schone onderbroek
Het klinkt wel mannelijk! En stoerder dan Utah of Nevadaquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het gered
[..]
Ook een goede optie, maar ik had er bewust niet voor gekozenDan vond ik het toch een beetje klinken alsof hij een vervanger was voor 'gewoon' Mexico. Maar als jij happy bent met New Mexico dan vind ik dat natuurlijk goed
Utah of Nevada vind ik nog wel redelijk stoer klinkenquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het klinkt wel mannelijk! En stoerder dan Utah of Nevada
Klopt! Het kan nog ergerquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Utah of Nevada vind ik nog wel redelijk stoer klinkenBeter dan bijvoorbeeld Maine
of Montana
Kopenquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje een overdadige braspartij ja, dat ik bij de Zeeman was en gewoon een extra onderbroek kocht
Ellabemmaquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klopt! Het kan nog ergerMaar van alle staten die naast Arizona liggen (en mijn vriend hoort naast mij natuurlijk) dan vind ik New Mexico het best.
Louisiana en Mississippi
Kon er net vanaf na het veroveren van de Zilvervlootquote:
Klinkt toch degelijker dan drank en drugsquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:44 schreef AgnesGru het volgende:
We hebben wijn en chips![]()
En kaas en leverworst
Ik verwacht nu een liedje metquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt toch degelijker dan drank en drugsVeel plezier ermee! Is er nog iets speciaals te vieren?
quote:Als je bitch wil chillen is het geen probleem, dan ga ik er heen
Ik kom niet alleen, want ik heb kaas en worst
Ik heb kaas en worst
Als je bitch wilt chillen is het geen probleem, dan ga ik er heen
Hm? Wie wat waar?quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:45 schreef Meridiaan het volgende:
Allo allo! Er zijn elders rellen zie ik
FB. Door Kluun nota bene. Maar ik ben er nog niet helemaal doorheen.quote:
Mag Kluun niet eens meer trouwen ?quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:50 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
FB. Door Kluun nota bene. Maar ik ben er nog niet helemaal doorheen.
quote:Kluun volgde in 2017 een coachopleiding bij De Jong en noemt haar daarom liefkozend zijn ‘juf’. Twee jaar later ontmoetten ze elkaar weer, toen De Jong bezig was met een nieuw boek. Kluun sprak toen een aantal keer met haar af om te praten over het schrijven en al gauw sloeg de vonk over. ,,Na de tweede ontmoeting heb ik stiekem door de luxaflex op mijn woonboot staan kijken hoe Anne haar fiets van het slot haalde, opstapte en wegfietste. Daarna heb ik twintig minuten voor me uit staan staren, volledig van de kaart”, aldus de schrijver, die bekend is van boeken als Komt een vrouw bij de dokter en De weduwnaar.
Tja, ik weet ook niet meer wat nu beter is. Als we opnieuw gaan stemmen komt er net zo'n goed een enorme links/rechs-polarisatie naar voren.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:51 schreef Hamlapjes het volgende:
VVD wilde best formatiegesprekken met links, CDA echt niet
Oh wat is het CDA toch een middenpartij
Dan sla ik die lekker even over denk ikquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:50 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
FB. Door Kluun nota bene. Maar ik ben er nog niet helemaal doorheen.
Edit: Zijn al gesloten topics.
In Isral hebben ze 4 of 5 nieuwe verkiezingen nodig gehad totdat een paar partijen elkaar toch wisten te vinden.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Tja, ik weet ook niet meer wat nu beter is. Als we opnieuw gaan stemmen komt er net zo'n goed een enorme links/rechs-polarisatie naar voren.
Hoop dat niet, volgens mij wordt het dan nog erger ook.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Tja, ik weet ook niet meer wat nu beter is. Als we opnieuw gaan stemmen komt er net zo'n goed een enorme links/rechs-polarisatie naar voren.
CDA lekker laten vallen en met de andere vier partijen, eventueel aangevuld met CU, verder! (Nee, dat gaat niet gebeuren natuurlijk)quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Tja, ik weet ook niet meer wat nu beter is. Als we opnieuw gaan stemmen komt er net zo'n goed een enorme links/rechts-polarisatie naar voren.
Heerlijk gevoel is dat toch!quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijft elk seizoen toch een bijzonder momentje inderdaad, heleml als het ook nog eens samenvalt met je tweemaandelijkse douche
Wij moeten nog avondeten en ik heb nu vreselijk veel zin in kaas en chips en worstquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:44 schreef AgnesGru het volgende:
We hebben wijn en chips![]()
En kaas en leverworst
Daar is vast wel een gerecht mee te verzinnen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij moeten nog avondeten en ik heb nu vreselijk veel zin in kaas en chips en worst
Luxe hoor! Je moet ook wel durven leven, werd me deze week nog onder de neus gewrevenquote:
Veel meer opties zijn er niet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
CDA lekker laten vallen en met de andere vier partijen, eventueel aangevuld met CU, verder! (Nee, dat gaat niet gebeuren natuurlijk)
Misschien dat het CDA-congres nog wat verschuivingen teweeg kan brengen, anders gaat het allemaal weinig succesvol worden. D66 zie ik geen coalitie met CDA en VVD accepteren, VVD zal wel blijven vasthouden aan CDA en die twee zullen het allicht ook niet met z'n twee willen doen. Kom maar door met dat extraparlementaire kabinet!
Driegangen zelfs! Vooraf chips, als hoofdgerecht worst en als dessert kaasblokjes!quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is vast wel een gerecht mee te verzinnen.
Ben je nu al op avontuur geweest dan?quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Luxe hoor! Je moet ook wel durven leven, werd me deze week nog onder de neus gewreven
Krokantje van aardappel, traditionele artisanale worst en een kaasplankje als afsluiterquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Driegangen zelfs! Vooraf chips, als hoofdgerecht worst en als dessert kaasblokjes!
Ik ben op het terras geweest woensdagquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben je nu al op avontuur geweest dan?
Dat klinkt als een aardige poging.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben op het terras geweest woensdagGisteren scheikunde wezen voorlezen, maar voor de rest vooral werk. Morgen, zondag en maandag ook weer, misschien daarna weer een dagje weg
Ik zat van de week wel naar vliegtickets naar Riga te kijken, want Letland is groen. Retour Eindhoven - Riga is goedkoper dan retour van mijn woonplaats naar Eindhoven. Maar nog niet geboekt, dus dat telt nog niet als avontuur
Mijn meest recente kledingcapriool was een broek kopen die per ongeluk slim fit bleek te zijn. Die heb ik overigens nu aan, dus ik heb hem wel in gebruik genomenquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat klinkt als een aardige poging.![]()
Maar je hebt dus nog niet iets cht avontuurlijks gedaan, zoals het kopen van een extra onderbroek? Nou ja, komt vanzelf, stapje voor stapje gaat ook jouw leven spannender worden!
Was om even het weekend in te luidenquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt toch degelijker dan drank en drugsVeel plezier ermee! Is er nog iets speciaals te vieren?
Prima aanleiding om iets te vierenquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Was om even het weekend in te luidenen dan straks pasta met varkenshaas
Dank u Maestroquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Prima aanleiding om iets te vierenEn eet smakelijk alvast
Met of zonder Milka en Bastogne?quote:
Verbaasd van de VVD niet. Rutte is/was een pragmaticus. Die ging vrolijk van regeren met de PVV naar regeren met de PvdA. Maar op de een of andere manier wilt ie nu het CDA niet loslaten waar Hoekstra nogal van het 'nee' is.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:51 schreef Hamlapjes het volgende:
VVD wilde best formatiegesprekken met links, CDA echt niet
Oh wat is het CDA toch een middenpartij
Verdorie, ik wst dat ik iets vergeten wasquote:
Met Pechtold bij D66 waarschijnlijk ook, maar goed dat is nu niet aan de orde. En Rutte als leider van een kabinet zonder bondgenoten, maar met drie links-progressieve partijen zou ook geen succes zijn. Dan is het steeds drie tegen n.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Verbaasd van de VVD niet. Rutte is/was een pragmaticus. Die ging vrolijk van regeren met de PVV naar regeren met de PvdA. Maar op de een of andere manier wilt ie nu het CDA niet loslaten waar Hoekstra nogal van het 'nee' is.
Ik denk dat met Hugo de Jonge als leider daar we nu al een kabinet hadden gehad.
99% is best veel.quote:
Nou ja, ik zou niet op het idee komen om een soort gras selectief te kweken, de zaden te oogsten, die te laten drogen, daarna te vermalen, dat dan te mengen met water, op de een of andere manier gist erin te krijgen, dat geheel te kneden en daarna op een steen boven een vuur te leggen bijvoorbeeld.quote:
Nee dat niet, maar dan heb je het al over het verfijnen van de basics.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou niet op het idee komen om een soort gras selectief te kweken, de zaden te oogsten, die te laten drogen, daarna te vermalen, dat dan te mengen met water, op de een of andere manier gist erin te krijgen, dat geheel te kneden en daarna op een steen boven een vuur te leggen bijvoorbeeld.
En om daarna nog een variant te verzinnen waarbij je dat geheel mengt met op een speciale manier bedorven koeienmelk en ui en daarna te serveren met gemalen koe, kruiden en een speciaal mengsel van olie en eieren is nog weer tig stappen verder
quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Op klok kijkt
Ja idd, het is avond. [ afbeelding ]
Zeven posts in amper 15 minuten rustig?quote:
Nu is het prima, maar tussen 20:00 en 22:00 stilligquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeven posts in amper 15 minuten rustig?
Dat is bijna twee per minuut, ga er maar aanstaan.
quote:
Zo ok als ik kan zijn onder de omstandigheden waar ik het verder niet over ga hebben en die ik dus ook niet had hoeven noemen, dusss... Alles goed met jou?quote:Alles OK?
Nee, ik maak altijd liever vervelende plannen.quote:Leuke plannen voor het weekend?
Oh dat weet ik niet, want toen was ik er niet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu is het prima, maar tussen 20:00 en 22:00 stillig
Da's niet per se erg, kan ook gewoon een teken zijn dat iedereen leuke dingen aan het doen is offlinequote:Op vrijdag 10 september 2021 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu is het prima, maar tussen 20:00 en 22:00 stillig
Een leven?quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's niet per se erg, kan ook gewoon een teken zijn dat iedereen leuke dingen aan het doen is offline
Het is weekend dus is prima.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zo ok als ik kan zijn onder de omstandigheden waar ik het verder niet over ga hebben en die ik dus ook niet had hoeven noemen, dusss... Alles goed met jou?
[..]
Nee, ik maak altijd liever vervelende plannen.
Als troost zit ik gewoon met een laptop in een hok zonder ramenquote:
Mag online ook ?quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's niet per se erg, kan ook gewoon een teken zijn dat iedereen leuke dingen aan het doen is offline
Zoals ouderwets met vrienden offline een bordspel spelen en erachter komen dat de D8 niet meer in de doos zit omdat je die eens ergens anders voor gebruikt hebt en dan dus op iemands telefoon een online dobbelsteensimulator moeten gebruiken om offline een spelletje te spelen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wel een raam, maar dat is dicht en de gordijnen ook, dus dat valt mee.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Als troost zit ik gewoon met een laptop in een hok zonder ramen
Bij Puerto Rico ben ik het kaartje kwijt voor het schip met het grootste ruim. Moet je hokjes gaan tekenen op een stuk papier, ook zo jammer.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zoals ouderwets met vrienden offline een bordspel spelen en erachter komen dat de D8 niet meer in de doos zit omdat je die eens ergens anders voor gebruikt hebt en dan dus op iemands telefoon een online dobbelsteensimulator moeten gebruiken om offline een spelletje te spelen.![]()
Of zo.
Oh dat is ook altijd een ding.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij Puerto Rico ben ik het kaartje kwijt voor het schip met het grootste ruim. Moet je hokjes gaan tekenen op een stuk papier, ook zo jammer.
Nu al moe? Oude man gespot.quote:
Normaal ben ik nu al naar bed.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu al moe? Oude man gespot.
Zo vroeg al? Maar het is nog niet eens echt nacht.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Normaal ben ik nu al naar bed.
Thuisblijven en testen dan.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Thuisblijven en testen dan.
Ik moet vroeg op, dan ben ik ook vroeg moe.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo vroeg al? Maar het is nog niet eens echt nacht.
Tegen je baas zeggen dat je echt later moet beginnen voortaan.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet vroeg op, dan ben ik ook vroeg moe.
Drukke dag morgen, overdacht naar Dordrecht, moeder ophalen, laatste keer dingen uitzoeken in d'r oude huis, daarna naar de Ikea een tafel kopen voor in d'r nieuwe zorgflat. Morgenavond naar schoonouders.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Weekend is altijd goed
Ik hoor net dat er 15 september een docu over Michael Schumacher uitkomt op Netflix en dat ze op het eind wat gaan vertellen over z’n gezondheidstoestand.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:07 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ik vermoed dat het ook niet veel moois is om te laten weten....
Maar dan moet ik ook tot later door.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tegen je baas zeggen dat je echt later moet beginnen voortaan.
Echt? Wat een slavendrijver.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook tot later door.
Ik vind het een supertof spelquote:Op vrijdag 10 september 2021 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh dat is ook altijd een ding.
Als het een spel is wat vaker gespeeld wordt zou ik toch een keer met een stevig stukje karton en wat kleurstiften aan de slag gaan om een leuk nieuw kaartje te maken.
Ik ken dat spel trouwens helemaal niet, maar even gegogeld en het ziet er wel interessant uit.
Toch eens naar kijken.
En dan het halve spel discussiren of bepaalde dingen nu wel of niet mogen, of kaartjes met acties die multi-interpretabel zijn opgeschreven. Altijd leuk met sommige spellen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het een supertof spelHet komt er alleen niet zo vaak van om het te spelen. Je bent best even bezig, zeker als je voor elke keer spelen eerst weer de regels moet uitleggen omdat je het niet zo vaak speelt of nog nooit gespeeld hebt met die groep. Dan is het toch sneller en makkelijker om maar weer eens Rummikub of Cluedo uit de kast te trekken
De regels in Puerto Rico zijn wel redelijk duidelijkquote:Op vrijdag 10 september 2021 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan het halve spel discussiren of bepaalde dingen nu wel of niet mogen, of kaartjes met acties die multi-interpretabel zijn opgeschreven. Altijd leuk met sommige spellen.![]()
Gelukkig zijn er altijd wel een of twee simpele go to spellen die iedereen leuk vind en waar je ook geen uren mee bezig bent.
Uiteindelijk komt het daar bij mijn vrienden ook wel op neer, maar dan debatteren we wel eerst een tijdje over of we de regel vanaf dat moment laten gelden of dat we het spel dit keer zonder die regel afmaken en hem de volgende keer laten gelden.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
De regels in Puerto Rico zijn wel redelijk duidelijkAls ik met de familie een spel voor het eerst spel komen we er meestal halverwege achter dat we een regel vergeten zijn of verkeerd begrepen hebben. Dat is niet expres, dus meestal voeren we de regel vanaf dat moment per direct in proberen we niet terug te rekenen wie er mogelijk onterecht voordeel uit heeft gehaald
Op die manier is het prima te doen.
Oh dat is wel heel erg. Een bepaald niveau bereiken is gewoon dat of hoger, dat spreekt voor zich. Om level 11 te bereiken moet je immers automatisch ook level 10 bereikt hebben.quote:Bij Munchkin heb ik wel een keer een enorme regelneuker getroffen. Ik was level 9, maakte kans om een beest te verslaan dat me 2 levels zou opleveren waardoor ik op level 11 uit zou komen, terwijl je level 10 moet halen om het spel te winnenEn dat was meteen de crux van het argument: want 11 is geen 10, dus op level 11 zou ik niet gewonnen hebben, na na na na na na
(okay dat zei hij er niet bij). Uiteindelijk lukte het niet om dat beest te verslaan en maakte het niet uit, maar ongeveer 15 jaar later weet ik nog wel dat we het erover gehad hebben
![]()
Dat zijn wel van die dingen die bij mij in het geheugen blijven zitten. Zo iemand zou voor mij voor altijd "die gast die denkt dat level 11 niet hoog genoeg is als level 10 gehaald moet worden" blijven.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:58 schreef H_T het volgende:
Gelukkig weet ik niet meer met wie ik die discussie heb gehad. Wel een paar opties, maar die heb ik ook allemaal al jaren niet meer gezien
Eens, maar ik ken niet zo gek veel spellen waar je precies op een eindvakje moet uitkomen. Eigenlijk alleen Ganzenbord (waarbij je wel precies moet uitkomen) en Levensweg (waarbij het niet boeit). Bij bijvoorbeeld Monopoly mag je natuurlijk niet na 8 vakjes stoppen als je 10 gegooid hebt. Oh, en bij Cluedo hoef je ook niet precies uit te komenquote:Op zaterdag 11 september 2021 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
De enige enigszins vergelijkbare discussie die wij wel eens hebben is of je je worp moet volmaken voor het eindvakje of niet. (dus als je 4 vakjes van het eind staat en je gooit 5 dat je het dan later opnieuw moet proberen oid) Waarbij ik dan vind dat precies gepast gooien nooit nodig is tenzij het expliciet zo in de regels staat.
Nee, het zijn er niet heel veel (ik weet niet uit mijn hoofd welke wel, maar we hebben er wel een paar).quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Eens, maar ik ken niet zo gek veel spellen waar je precies op een eindvakje moet uitkomen. Eigenlijk alleen Ganzenbord (waarbij je wel precies moet uitkomen) en Levensweg (waarbij het niet boeit). Bij bijvoorbeeld Monopoly mag je natuurlijk niet na 8 vakjes stoppen als je 10 gegooid hebt. Oh, en bij Cluedo hoef je ook niet precies uit te komen
Als stelregel aannemen dat het alleen precies uit hoeft te komen als je nog geen half uur bezig bent geweest met dat spelquote:Op zaterdag 11 september 2021 00:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, het zijn er niet heel veel (ik weet niet uit mijn hoofd welke wel, maar we hebben er wel een paar).
Maar bij de spellen waarbij het niet vermeld staat is er vaak wel iemand die de discussie opstart op het moment dat iemand in de buurt van de winst komt.
Dat is niet eens zo'n gek idee.quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Als stelregel aannemen dat het alleen precies uit hoeft te komen als je nog geen half uur bezig bent geweest met dat spel
Mijn moeder heeft laatst een nieuwe muis gekocht en die vond ze best duur, was ergens rond de 10 of 15 euro. Ze stond zowat met haar oren te klapperen toen ik zei dat een vorige muis van mij 70 euro kosttequote:Op zaterdag 11 september 2021 00:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Mijn scrollwieltje werkt niet goed meer, dus nu klik ik het wieltje om met de muisbeweging te scrollen. Dan zit ik echter iets te lezen en vergeet ik dat ik geklikt had, dan ben ik klaar met lezen en beweeg de muis om dan ineens de hele pagina over te vliegen.
Mijn laatst 'dure' muis was 30 euro en die ging uiteindelijk niet veel langer mee dan een muis van vijf euro van de action.quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft laatst een nieuwe muis gekocht en die vond ze best duur, was ergens rond de 10 of 15 euro. Ze stond zowat met haar oren te klapperen toen ik zei dat een vorige muis van mij 70 euro kostteDie heeft het wel iets van 9 of 10 jaar uitgehouden, dus ik heb er wel lang plezier van gehad
True, maar ik vond mijn dure muis fijner in het gebruik dan de Action-muis die ik daarna had. Dat is ook wat waardquote:Op zaterdag 11 september 2021 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn laatst 'dure' muis was 30 euro en die ging uiteindelijk niet veel langer mee dan een muis van vijf euro van de action.
Sindsdien ben ik niet meer zo van de dure muizen.
En een muis van 70 euro die tien jaar meegaat is toch 7 euro per jaar, mijn huidige muis was vijf euro en ging anderhalf jaar mee voor dat wieltje niet meer wilde. Dat is maar 35 euro op 10,5 jaar (paar euro meer als die muis halverwege zes euro gaat kosten).
Dat is zeker ook wat waard, maar daarvoor vind ik de gok iets te groot (bij het bestellen weet je nooit precies hoe hij in de hand ligt).quote:Op zaterdag 11 september 2021 00:49 schreef H_T het volgende:
[..]
True, maar ik vond mijn dure muis fijner in het gebruik dan de Action-muis die ik daarna had. Dat is ook wat waard
Ik las dit en dacht aan muizen, de beestjes. En dat ze loon moeten krijgen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu zit er natuurlijk ook nog een duurzaamheidsaspect in, maar om daar de massa in mee te krijgen zullen de duurdere muizen wat goedkoper en de goedkope muizen wat duurder moeten worden.![]()
En de lage lonen wat omhoog natuurlijk, dat zou ook al flink helpen.
Hasbro heeft een keer gratis vervangende kippenfiches voor Stef Stuntpiloot naar mij gestuurd nadat ik het vriendelijk gevraagd hadquote:Op zaterdag 11 september 2021 08:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Of missende onderdelen bij bordspellen. Bij 999 games kan je missende onderdeel bestellen door ze een mailtje te sturen. Meestal kost het maar 1 euro voor het opsturen van het missende onderdeel.
Ik weet nog waar ik was toenquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:23 schreef Strani het volgende:
20 jaar. Absurd dat het alweer zolang geleden is allemaal.
Ik heb nog met de huistelefoon een klasgenoot gebeld omdat ik het nieuws zag tijdens het zappen naar Fox Kidsquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet nog waar ik was toen![]()
(Maar waar dat was boeit ongetwijfeld niemand)
De onbezorgde jaren ‘90 waren opeens voorbij in elk geval, en zeker met een jaar erna de aanslag op Fortuyn er nog achteraan.
Niemand hier gelooft dit hoor, dat jij vandaag 20 wordt.quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:23 schreef Strani het volgende:
HOEZO NIET ik zie er nog prima uit voor m'n leeftijdquote:Op zaterdag 11 september 2021 11:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niemand hier gelooft dit hoor, dat jij vandaag 20 wordt.
"Prima voor jouw leeftijd" is nog wel wat anders dan "als een 20-jarige".quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:22 schreef Strani het volgende:
[..]
HOEZO NIET ik zie er nog prima uit voor m'n leeftijd
Leuke grap wel, voor iemand van 21.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik gebruik gewoon al sinds mijn 20ste dezelfde foto voor alles, dus overal zie ik er letterlijk uit als een 20-jarige.
Dat is het alweer 20 jaar geleden is inderdaad.quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:23 schreef Strani het volgende:
Goedemiddag terugquote:
George Clooney is goed he?quote:
quote:
Georgequote:Op zaterdag 11 september 2021 14:36 schreef AgnesGru het volgende:
Deze moest het zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:44 schreef GeorgeM het volgende:
Norris en Ricciardo. Laat ‘m niet voorbij
quote:
quote:
Zo te zien niet:quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:50 schreef GeorgeM het volgende:
Krijg je nu ook een punt voor de snelste raceronde?
quote:Het aantal punten dat wordt uitgedeeld in de sprintrace ligt een stuk lager, want enkel de eerste drie coureurs scoren punten. De nummer n krijgt drie punten, de nummer twee krijgt er twee en degene die als derde over de finish komt, die krijgt n punt. In het geval dat Verstappen de sprintrace wint, gaat hij met drie punten naar de Grand Prix toe. Als hij deze ook wint, kan hij er 25 bij optellen en als hij tot slot nog de snelste ronde neerzet, dan komt het totaal op 29 punten. Het maximale aantal punten dit weekend.
Hij krijgt straf vanwege motorwissel.quote:
Weet ik, was meer een grapje. Omdat ie voor Lewis was gefinisht.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij krijgt straf vanwege motorwissel.
Oh zoquote:Op zaterdag 11 september 2021 17:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Weet ik, was meer een grapje. Omdat ie voor Lewis was gefinisht.
Wat had ie nou gedaan en krijgt ie daarvoor straf?quote:
Hmmquote:
Hij heeft Stroll ingehaald, maar kwam buiten de baan. Hij moet z’n positie dan teruggeven, maar dat duurde volgens de stewards(?) te lang. Het is onderzocht, maar hij krijgt geen straf.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat had ie nou gedaan en krijgt ie daarvoor straf?
Duidelijk, dank jequote:Op zaterdag 11 september 2021 17:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij heeft Stroll ingehaald, maar kwam buiten de baan. Hij moet z’n positie dan teruggeven, maar dat duurde volgens de stewards(?) te lang. Het is onderzocht, maar hij krijgt geen straf.
En bedanktquote:Op zaterdag 11 september 2021 17:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik was het gelukkig al een tijd kwijt, maar een voorbijganger hier draaide dit en nu zit ik weer met dat deuntje in mijn hoofd.
Graag gedaan.quote:
Near a tree by a river there's a hole in the groundquote:Op zaterdag 11 september 2021 17:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik was het gelukkig al een tijd kwijt, maar een voorbijganger hier draaide dit en nu zit ik weer met dat deuntje in mijn hoofd.
Heb ik ook een trespa?quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:48 schreef ijs_beer het volgende:
Dakgoten schoonmaken en trespa oppoetsen, altijd leuk.
Dan ga ik het nu even niet luisterenquote:Op zaterdag 11 september 2021 17:49 schreef ijs_beer het volgende:
Dit zat vanmorgen opeens in m'n hoofd, en nu nog steeds.Moet minstens 12 jaar geleden zijn dat ik dat gekeken heb.
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toen dat nummer uitkwam, vond ik helemaal geweldig. Maar nu vind ik hem wat minderquote:Op zaterdag 11 september 2021 17:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Af en toe aan denken, niks mis mee. Goed om op je hoede te blijven voor berenkillers, zeker in jouw geval.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:49 schreef ijs_beer het volgende:
Dit zat vanmorgen opeens in m'n hoofd, en nu nog steeds.Moet minstens 12 jaar geleden zijn dat ik dat gekeken heb.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb ik ook een trespa?Ik weet niet wat het is
Als niks van dat je bekend voorkomt, dan vermoedelijk niet.quote:Wat is Trespa?
Trespa is een kunststof plaatmateriaal met ‘natuurlijke ingredinten’. De platen zijn opgebouwd uit een laag van geperste houtvezels met aan weerszijden een harde en ondoordringbare toplaag. Trespa wordt met name gebruik voor buitenbekleding, zoals de afwerking van gebouwen. We zien bijvoorbeeld steeds vaker Trespa gevelbekleding in de vorm van kunststof boeidelen, gevelplaten en windveren.
https://kunststofplatenshop.nl/wat-is-trespa/
Ik heb het nooit geweldig gevonden, maar het blijft wel altijd lang hangen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen dat nummer uitkwam, vond ik helemaal geweldig. Maar nu vind ik hem wat minder
Ja en als het wat ouder wordt wil alg er best op groeien, dus tja. Dat ziet op een gegeven moment wat treurig uit, dus er af poetsen maar.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Als niks van dat je bekend voorkomt, dan vermoedelijk niet.
Het is te hoog voor een borstel op een steel oid?quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja en als het wat ouder wordt wil alg er best op groeien, dus tja. Dat ziet op een gegeven moment wat treurig uit, dus er af poetsen maar.
(En dat is kut want op een ladder met hoogtevrees blijft vervelend)
Dat moet ik ook nog doenquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tijd om te koken, anders kan ik straks niet eten.
(Ja, kan wel, maar is toch anders)
Daar krijg je het niet mooi schoon mee. Spons, dweil en sopje werk toch het beste.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is te hoog voor een borstel op een steel oid?
(Ladders zijn ook niet mijn ding, ik wordt al zenuwachtig op een keukentrapje)
Ah ja dat is omdat @H_T vandaag ook met de trein is.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Verdorie, half jaar niet met de trein geweest ofzo, 'technische storing'.
Nuhuhquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja dat is omdat @:H_T vandaag ook met de trein is.
Ik vond deze wel grappig;quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:26 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder zit serieus mee te zingen naar het nieuwe nummer van Donnie.
Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden![]()
![]()
Hm, jammer.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar krijg je het niet mooi schoon mee. Spons, dweil en sopje werk toch het beste.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:01 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Je kunt je nu ook al laten ontvaccineren
Chip maakt contact met een inbelmodem en is daarna uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Steken ze dan een lege spuit in je lichaam en halen ze het vaccin er weer uit?
quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:01 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Goede manier wel om ze stiekem een update te geven.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Chip maakt contact met een inbelmodem en is daarna uitgeschakeld.
Hoe dan? Door langs een magneet te gaan?quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:01 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Eerste aflevering van Boerderij van Dorst vond ik erg leuk, doen ze goed met van die totaal tegenovergestelde gasten (hen zelf incluis).quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:22 schreef Strani het volgende:
Ik heb het volgens mij wel eens eerder gezegd maar ik vind Raven van Dorst misschien wel de leukste persoon op de Nederlandse TV.
Ja! Ik kijk nuquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerste aflevering van Boerderij van Dorst vond ik erg leuk, doen ze goed met van die totaal tegenovergestelde gasten (hen zelf incluis).
Stomquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:06 schreef Momo het volgende:
Straks is Jachtseizoen als programma op SBS in plaats van YouTube
Ja, vraag me af wat dat gaat doen.quote:
SBS is waar intelligentie een stille dood sterft.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, vraag me af wat dat gaat doen.
Ik kan me niet zo snel een programma voor de geest halen wat beter werd van SBS.
Was het dat al niet daar?quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
SBS is waar intelligentie een stille dood sterft.
Ja dat is altijd zo geweest. Als je dat bedoelt.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was het dat al niet daar?
Het zal wel veel beter betalen, maar volgens mij wordt echt alles minder populair in combinatie met SBS6.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, vraag me af wat dat gaat doen.
Ik kan me niet zo snel een programma voor de geest halen wat beter werd van SBS.
Over ruim anderhalf uur komt er een grappenmaker die reageert met 'is het toch ook?'quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat het zondag is.
Ja, dat zal heel goed kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Over ruim anderhalf uur komt er een grappenmaker die reageert met 'is het toch ook?'
Let maar op.
Ik zet m'n geld in op Roger.
Zozo, dat zijn teksten.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
SBS is waar intelligentie een stille dood sterft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |