Tegen die tijd weer in lockdown?quote:Op donderdag 9 september 2021 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nog maar 2,5 maand en het wordt weer langer licht, Koen
quote:Op donderdag 9 september 2021 15:05 schreef Arizona het volgende: [..] Nee
nog tenminste tot en met zaterdag water koken
![]()
Doe eens even delen met de rest van het land alsjeblieft.quote:
Ricciardogodquote:
Kadootje van ons aan julliequote:
Hoe gaat het met je hoofdpijn?quote:
Voor nu goedquote:
Alexander de Grote had een goede oplossing voor knopen, maar die wil je waarschijnlijk niet op deze knopen uitproberen.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor nu goed![]()
Maar mijn monnikskapspier is nog stijf en met knopen dus ik ben nog niet uit de gevarenzone.
Herkenbaarquote:Op donderdag 9 september 2021 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor nu goed![]()
Maar mijn monnikskapspier is nog stijf en met knopen dus ik ben nog niet uit de gevarenzone.
Die wil ik ook zien! Op Netflix?quote:Op donderdag 9 september 2021 22:28 schreef Meke het volgende:
Ik heb vanavond De Veroordeling gezien, over de Deventer Moordzaak. Toffe film!
Mochten we nog eens in oorlog komen met de Duitsers dan verslaan we ze makkelijk.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Het is van belang dat we de Duitsers ten alle tijden te vriend houden geloof ik.
In de bioscoop nog!quote:Op donderdag 9 september 2021 22:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die wil ik ook zien! Op Netflix?
Nooit geweten waar die zit, maar net een plaatje opgezocht en daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op donderdag 9 september 2021 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor nu goed![]()
Stel je voor afgelopen zomer, de dijken in Limburg dreigen het te begeven: "Met het leger? De dijken breken door, kunnen jullie komen helpen zandzakken sjouwen?"quote:Op donderdag 9 september 2021 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Het is van belang dat we de Duitsers ten alle tijden te vriend houden geloof ik.
'Us woater ess noch vil mier te hooch!'quote:Op donderdag 9 september 2021 23:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Stel je voor afgelopen zomer, de dijken in Limburg dreigen het te begeven: "Met het leger? De dijken breken door, kunnen jullie komen helpen zandzakken sjouwen?"
"Nee sorry, onze vrachtwagens zijn een paar centimeter te hoog."
Is dat niet een rare zin voor een Limburger?quote:Op vrijdag 10 september 2021 00:07 schreef H_T het volgende:
[..]
'Us woater ess noch vil mier te hooch!'
Vast!quote:Op vrijdag 10 september 2021 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat niet een rare zin voor een Limburger?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Niet zo lekker wakker geworden
Wat ik niet snap is dat de familie de lippen stijf op elkaar houdt als het om het ziektebeeld van Schumacher gaat.quote:Op donderdag 9 september 2021 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de docu over Schumacher
Te vroeg en helemaal aan het zweten in bedquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Te vroeg en helemaal aan het zweten in bed![]()
Silke maakt me al iets vrolijker
[ afbeelding ]
Mag niet vanwege de AVG.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat de familie de lippen stijf op elkaar houdt als het om het ziektebeeld van Schumacher gaat.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat de familie de lippen stijf op elkaar houdt als het om het ziektebeeld van Schumacher gaat.
Ik vermoed dat het ook niet veel moois is om te laten weten....quote:Heel soms lekt er een beetje informatie naar de pers. Het Franse boulevardblad Paris Match claimde in de zomer van 2018 een anonieme bron te hebben gesproken die dicht bij de oud-coureur staat. Schumacher zou weer reageren op prikkels van buitenaf.
“Wanneer we hem in zijn rolstoel zetten met zicht op het prachtige bergpanorama op het meer, huilt Michael soms”, aldus de man tegenover Paris Match.
Met bord op schoot F1 kwalificatie kijkenquote:
Ik denk dat ik al iets eerder ga eten, zodat ik al klaar ben voordat de kwalificatie begint.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met bord op schoot F1 kwalificatie kijken
Ik eet meestal om 7 uur 's avondsquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al iets eerder ga eten, zodat ik al klaar ben voordat de kwalificatie begint.
Bij mij is de ellende dat door de scoliose mijn linkerschouder hoger en verder naar voren staat. Daardoor heb ik dus altijd onnatuurlijke duw- en trekkrachten op die spierquote:Op donderdag 9 september 2021 23:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Nooit geweten waar die zit, maar net een plaatje opgezocht en daar heb ik ook wel eens last vanInclusief hoofdpijn en alles. Ik had er vooral last van als ik wat stress had, dan ging ik ongemerkt verkrampt zitten. Wat bij mij helpt in zo'n geval is tijgerbalsem gebruiken op het stuk tussen schouder en spier. Maar dan wel echte tijgerbalsem
Ik heb een keer een goedkope kloon gekocht bij een toko inclusief gemankeerde tijger op het label, dat hielp voor geen meter. Warme spierbalsem of zoiets helpt ook wel, maar tijgerbalsem werkt voor mij beter
Da's balenquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mij is de ellende dat door de scoliose mijn linkerschouder hoger en verder naar voren staat. Daardoor heb ik dus altijd onnatuurlijke duw- en trekkrachten op die spier
Ik wilde me net melden als vrijwilliger, kom jij weer met die vriend van haarquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's balenHeb je wel iets gevonden dat (meestal) helpt? Massage van vriendlief bijvoorbeeld?
Voel je die tenen verder nog wel, als je ze aanraakt bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had al de hele week last van twee tenen (de middelste en de teen naast mijn grote teen) aan mijn linkervoet bij het traplopen. Wanneer ik gewoon op dezelfde verdieping loop, heb ik ergens last van, enkel bij het traplopen.
Vanmorgen toen ik na het uit bed kwam naar beneden liep, deed het heel erg veel pijn en kon ik er bijna niet op steunen bij het traplopen. De pijn hield na het traplopen nu ook langer aan. Nu een aantal uren later, heb ik nergens meer last van, ook het traplopen is pijn vrij.
Jahoor dat wel.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voel je die tenen verder nog wel, als je ze aanraakt bijvoorbeeld?
Misschien komen jij en Nevada er onderling wel uit en wordt het hartstikke gezelligquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde me net melden als vrijwilliger, kom jij weer met die vriend van haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |