Tegen die tijd weer in lockdown?quote:Op donderdag 9 september 2021 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nog maar 2,5 maand en het wordt weer langer licht, Koen
quote:Op donderdag 9 september 2021 15:05 schreef Arizona het volgende: [..] Nee
nog tenminste tot en met zaterdag water koken
![]()
Doe eens even delen met de rest van het land alsjeblieft.quote:
Ricciardogodquote:
Kadootje van ons aan julliequote:
Hoe gaat het met je hoofdpijn?quote:
Voor nu goedquote:
Alexander de Grote had een goede oplossing voor knopen, maar die wil je waarschijnlijk niet op deze knopen uitproberen.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor nu goed![]()
Maar mijn monnikskapspier is nog stijf en met knopen dus ik ben nog niet uit de gevarenzone.
Herkenbaarquote:Op donderdag 9 september 2021 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor nu goed![]()
Maar mijn monnikskapspier is nog stijf en met knopen dus ik ben nog niet uit de gevarenzone.
Die wil ik ook zien! Op Netflix?quote:Op donderdag 9 september 2021 22:28 schreef Meke het volgende:
Ik heb vanavond De Veroordeling gezien, over de Deventer Moordzaak. Toffe film!
Mochten we nog eens in oorlog komen met de Duitsers dan verslaan we ze makkelijk.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Het is van belang dat we de Duitsers ten alle tijden te vriend houden geloof ik.
In de bioscoop nog!quote:Op donderdag 9 september 2021 22:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die wil ik ook zien! Op Netflix?
Nooit geweten waar die zit, maar net een plaatje opgezocht en daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op donderdag 9 september 2021 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor nu goed![]()
Stel je voor afgelopen zomer, de dijken in Limburg dreigen het te begeven: "Met het leger? De dijken breken door, kunnen jullie komen helpen zandzakken sjouwen?"quote:Op donderdag 9 september 2021 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Het is van belang dat we de Duitsers ten alle tijden te vriend houden geloof ik.
'Us woater ess noch vil mier te hooch!'quote:Op donderdag 9 september 2021 23:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Stel je voor afgelopen zomer, de dijken in Limburg dreigen het te begeven: "Met het leger? De dijken breken door, kunnen jullie komen helpen zandzakken sjouwen?"
"Nee sorry, onze vrachtwagens zijn een paar centimeter te hoog."
Is dat niet een rare zin voor een Limburger?quote:Op vrijdag 10 september 2021 00:07 schreef H_T het volgende:
[..]
'Us woater ess noch vil mier te hooch!'
Vast!quote:Op vrijdag 10 september 2021 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat niet een rare zin voor een Limburger?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 september 2021 07:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Niet zo lekker wakker geworden
Wat ik niet snap is dat de familie de lippen stijf op elkaar houdt als het om het ziektebeeld van Schumacher gaat.quote:Op donderdag 9 september 2021 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de docu over Schumacher
Te vroeg en helemaal aan het zweten in bedquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Te vroeg en helemaal aan het zweten in bed![]()
Silke maakt me al iets vrolijker
[ afbeelding ]
Mag niet vanwege de AVG.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat de familie de lippen stijf op elkaar houdt als het om het ziektebeeld van Schumacher gaat.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat de familie de lippen stijf op elkaar houdt als het om het ziektebeeld van Schumacher gaat.
Ik vermoed dat het ook niet veel moois is om te laten weten....quote:Heel soms lekt er een beetje informatie naar de pers. Het Franse boulevardblad Paris Match claimde in de zomer van 2018 een anonieme bron te hebben gesproken die dicht bij de oud-coureur staat. Schumacher zou weer reageren op prikkels van buitenaf.
“Wanneer we hem in zijn rolstoel zetten met zicht op het prachtige bergpanorama op het meer, huilt Michael soms”, aldus de man tegenover Paris Match.
Met bord op schoot F1 kwalificatie kijkenquote:
Ik denk dat ik al iets eerder ga eten, zodat ik al klaar ben voordat de kwalificatie begint.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met bord op schoot F1 kwalificatie kijken
Ik eet meestal om 7 uur 's avondsquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al iets eerder ga eten, zodat ik al klaar ben voordat de kwalificatie begint.
Bij mij is de ellende dat door de scoliose mijn linkerschouder hoger en verder naar voren staat. Daardoor heb ik dus altijd onnatuurlijke duw- en trekkrachten op die spierquote:Op donderdag 9 september 2021 23:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Nooit geweten waar die zit, maar net een plaatje opgezocht en daar heb ik ook wel eens last vanInclusief hoofdpijn en alles. Ik had er vooral last van als ik wat stress had, dan ging ik ongemerkt verkrampt zitten. Wat bij mij helpt in zo'n geval is tijgerbalsem gebruiken op het stuk tussen schouder en spier. Maar dan wel echte tijgerbalsem
Ik heb een keer een goedkope kloon gekocht bij een toko inclusief gemankeerde tijger op het label, dat hielp voor geen meter. Warme spierbalsem of zoiets helpt ook wel, maar tijgerbalsem werkt voor mij beter
Da's balenquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mij is de ellende dat door de scoliose mijn linkerschouder hoger en verder naar voren staat. Daardoor heb ik dus altijd onnatuurlijke duw- en trekkrachten op die spier
Ik wilde me net melden als vrijwilliger, kom jij weer met die vriend van haarquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's balenHeb je wel iets gevonden dat (meestal) helpt? Massage van vriendlief bijvoorbeeld?
Voel je die tenen verder nog wel, als je ze aanraakt bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had al de hele week last van twee tenen (de middelste en de teen naast mijn grote teen) aan mijn linkervoet bij het traplopen. Wanneer ik gewoon op dezelfde verdieping loop, heb ik ergens last van, enkel bij het traplopen.
Vanmorgen toen ik na het uit bed kwam naar beneden liep, deed het heel erg veel pijn en kon ik er bijna niet op steunen bij het traplopen. De pijn hield na het traplopen nu ook langer aan. Nu een aantal uren later, heb ik nergens meer last van, ook het traplopen is pijn vrij.
Jahoor dat wel.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voel je die tenen verder nog wel, als je ze aanraakt bijvoorbeeld?
Misschien komen jij en Nevada er onderling wel uit en wordt het hartstikke gezelligquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde me net melden als vrijwilliger, kom jij weer met die vriend van haar
Ja, een hardhandige massage, en pijnstilling, en stretchen. Maar soms, zoals gisteren, werkt het allemaal nietquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's balenHeb je wel iets gevonden dat (meestal) helpt? Massage van vriendlief bijvoorbeeld?
Oh ja, dat had je al gepostquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, een hardhandige massage, en pijnstilling, en stretchen. Maar soms, zoals gisteren, werkt het allemaal niet
Nee Nevada is stom, puntig en heeft een gokprobleemquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien komen jij en Nevada er onderling wel uit en wordt het hartstikke gezellig
Dan zou ik hopen dat het wegblijft en me er verder weinig zorgen over maken, misschien heeft er gewoon ergens iets klem gezeten oid.quote:
Ligt wel naast Arizona. Ik had meneer Ari ook Utah kunnen noemen, maar dat leek me meteen zo plat. Qua verwijzing dan, het landschap van de staat ken ik niet zo goedquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee Nevada is stom, puntig en heeft een gokprobleem
Ohh zo, ik dacht dat Nevada een andere vrouw was!quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ligt wel naast Arizona. Ik had meneer Ari ook Utah kunnen noemen, maar dat leek me meteen zo plat. Qua verwijzing dan, het landschap van de staat ken ik niet zo goed
Ja, dat zou kunnen. Aan de tenen zelf was en is ook niets bijzonders te zien. Geen verkleuringen of andere tekenen van letsel. Maar inderdaad hopen dat het wegblijft en anders eens een huisarts raadplegen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan zou ik hopen dat het wegblijft en me er verder weinig zorgen over maken, misschien heeft er gewoon ergens iets klem gezeten oid.
laatste bezoek: 5874 dagen, 15 uur geleden.quote:
Ja, dat bekijk ik wel altijd even voordat ik zo'n mention ook echt plaats.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
laatste bezoek: 5874 dagen, 15 uur geleden.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat bekijk ik wel altijd even voordat ik zo'n mention ook echt plaats.
Zeker met posts als die van Strani vlak erboven.
@Arizona en ik zijn altijd zr discreet!quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:37 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Arizona en ik zijn altijd zr discreet!
Sterker nog, ik ben zelf in elk geval z discreet dat zelfs Arizona van niks af weet.
Wat kom jij nou weer gek doen met ESF nieuws hier.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:38 schreef Momo het volgende:
Belgische artiest ESF 2022 al 15 september bekend
Iemand in het openbaar puntig noemen vind ik anders niet zo discreet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:37 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Arizona en ik zijn altijd zr discreet!
Sterker nog, ik ben zelf in elk geval z discreet dat zelfs Arizona van niks af weet.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer gek doen met ESF nieuws hier.
Weten de Belgen dat zelf ook al, of moeten die zich ineens heel erg gaan haasten na jouw post gelezen te hebben?quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:38 schreef Momo het volgende:
Belgische artiest ESF 2022 al 15 september bekend
ESF / [2022] De eerste nieuwtjes van ESF 2022quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weten de Belgen dat zelf ook al, of moeten die zich ineens heel erg gaan haasten na jouw post gelezen te hebben?
Dat van dat gokprobleem is wel ok?quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iemand in het openbaar puntig noemen vind ik anders niet zo discreet.
Ja, dat lijkt me wel.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat van dat gokprobleem is wel ok?
Ik vond de reactie van de architect nogal stom.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:08 schreef Fred_B het volgende:
Nieuwe flats bij Luctor in de achtertuin hebben een lullig ontwerp.
[ afbeelding ]
Ik kwam er gisteren ook al een stukje over tegen ja.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:08 schreef Fred_B het volgende:
Nieuwe flats bij Luctor in de achtertuin hebben een lullig ontwerp.
[ afbeelding ]
Dat lijkt me ook. Het is een makkelijke manier om deze poepsaaie panden nog enigszins spraakmakend te maken.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren ook al een stukje over tegen ja.
Je zou toch denken dat dit in de tekeningen ook al moet opvallen. Ik ga er ook een beetje van uit dat dit gewoon de bedoeling was.
Dit is de achterkant van de panden. En blijkbaar is er geen rekening mee gehouden dat je ook van die kant af de panden kan zien of zo.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren ook al een stukje over tegen ja.
Je zou toch denken dat dit in de tekeningen ook al moet opvallen. Ik ga er ook een beetje van uit dat dit gewoon de bedoeling was.
Ja, hier verderop in de wijk zetten ze gewoon de ene bruine blokkendoos na de andere neer. Dan liever iets waar nog een beetje om gelachen kan worden.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Het is een makkelijke manier om deze poepsaaie panden nog enigszins spraakmakend te maken.
Dat geloof ik dus niet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is de achterkant van de panden. En blijkbaar is er geen rekening mee gehouden dat je ook van die kant af de panden kan zien of zo.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet.
Dit is zo ontworpen door iemand die het zo wilde ontwerpen imo.
quote:De studentenhuisvesting is ontworpen door Taco Tuinhof van Rothuizen Architecten en Adviseurs. Hij verzekert dat er ‘uiteraard’ geen enkele opzet in het spel is. ,,Dan had ik het wel wat gepolijster ontworpen, maar ik heb er echt nooit bij stilgestaan. Ik doe er verder ook niet moeilijk over, want waar gaat het nou over? Het is wat het is, slechts een scheldwoord. In de preutse jaren vijftig was het misschien nog een issue geweest. Nu is het een kwestie van de schouders ophalen en doorlopen.”
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik hem was, maakt het imo nog niet geloofwaardig.quote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Ik was op kantoor vandaag en daar (nou ja, niet n het kantoor) heeft het ook heel hard geregend, maar dat duurde echt wel langer.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:51 schreef H_T het volgende:
Het regende hier net heel even heel hard en dat was binnen een minuut of drie ook ineens weer voorbij
Ik vind New Mexico wel passend voor hemquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ligt wel naast Arizona. Ik had meneer Ari ook Utah kunnen noemen, maar dat leek me meteen zo plat. Qua verwijzing dan, het landschap van de staat ken ik niet zo goed
Zo ja, na 3 maanden wel weer tijd voor!quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een verschil het kan maken h als je de lakens verschoont.
Blijft elk seizoen toch een bijzonder momentje inderdaad, heleml als het ook nog eens samenvalt met je tweemaandelijkse douchequote:Op vrijdag 10 september 2021 17:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo ja, na 3 maanden wel weer tijd voor!
Ja precies! Ik pak dan ook echt helemaal uit hoor, als ik dan onder de douche vandaan kom trek ik ook een schone onderbroek aan!quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijft elk seizoen toch een bijzonder momentje inderdaad, heleml als het ook nog eens samenvalt met je tweemaandelijkse douche
Nou ik kan wel zien dat je rijk bent, met je schone onderbroekquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja precies! Ik pak dan ook echt helemaal uit hoor, als ik dan onder de douche vandaan kom trek ik ook een schone onderbroek aan!
Maar je hebt dan wel veel was opeens hoor. Een handdoek, een onderbroek n je lakens. Gelukkig ben je er daarna weer minimaal 2 maanden vanaf.
Gelukkig heb je het geredquote:Op vrijdag 10 september 2021 17:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was op kantoor vandaag en daar (nou ja, niet n het kantoor) heeft het ook heel hard geregend, maar dat duurde echt wel langer.
Ik kon gezellig aquaplanend naar huis
Ook een goede optie, maar ik had er bewust niet voor gekozenquote:[..]
Ik vind New Mexico wel passend voor hem
Zo snel alweer?quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo ja, na 3 maanden wel weer tijd voor!
Dat was wel een beetje een overdadige braspartij ja, dat ik bij de Zeeman was en gewoon een extra onderbroek kochtquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik kan wel zien dat je rijk bent, met je schone onderbroek
Het klinkt wel mannelijk! En stoerder dan Utah of Nevadaquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het gered
[..]
Ook een goede optie, maar ik had er bewust niet voor gekozenDan vond ik het toch een beetje klinken alsof hij een vervanger was voor 'gewoon' Mexico. Maar als jij happy bent met New Mexico dan vind ik dat natuurlijk goed
Utah of Nevada vind ik nog wel redelijk stoer klinkenquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het klinkt wel mannelijk! En stoerder dan Utah of Nevada
Klopt! Het kan nog ergerquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Utah of Nevada vind ik nog wel redelijk stoer klinkenBeter dan bijvoorbeeld Maine
of Montana
Kopenquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje een overdadige braspartij ja, dat ik bij de Zeeman was en gewoon een extra onderbroek kocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |