Tegen die tijd weer in lockdown?quote:Op donderdag 9 september 2021 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nog maar 2,5 maand en het wordt weer langer licht, Koen
quote:Op donderdag 9 september 2021 15:05 schreef Arizona het volgende: [..] Nee
nog tenminste tot en met zaterdag water koken
![]()
Doe eens even delen met de rest van het land alsjeblieft.quote:
Ricciardogodquote:
Kadootje van ons aan julliequote:
Hoe gaat het met je hoofdpijn?quote:
Voor nu goedquote:
Alexander de Grote had een goede oplossing voor knopen, maar die wil je waarschijnlijk niet op deze knopen uitproberen.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor nu goed![]()
Maar mijn monnikskapspier is nog stijf en met knopen dus ik ben nog niet uit de gevarenzone.
Herkenbaarquote:Op donderdag 9 september 2021 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor nu goed![]()
Maar mijn monnikskapspier is nog stijf en met knopen dus ik ben nog niet uit de gevarenzone.
Die wil ik ook zien! Op Netflix?quote:Op donderdag 9 september 2021 22:28 schreef Meke het volgende:
Ik heb vanavond De Veroordeling gezien, over de Deventer Moordzaak. Toffe film!
Mochten we nog eens in oorlog komen met de Duitsers dan verslaan we ze makkelijk.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Het is van belang dat we de Duitsers ten alle tijden te vriend houden geloof ik.
In de bioscoop nog!quote:Op donderdag 9 september 2021 22:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die wil ik ook zien! Op Netflix?
Nooit geweten waar die zit, maar net een plaatje opgezocht en daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op donderdag 9 september 2021 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor nu goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |