Niet Homeland kijken of zo?quote:Op zondag 5 september 2021 19:29 schreef VoMy het volgende:
Vanavond Promenade voor de echte connaisseurs.
https://www.bladna.nl/hak(...)-antwoord,37183.htmlquote:Op zondag 5 september 2021 19:31 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Afrikaans voetbal, leuke rubriek
En House of Cards?quote:Op zondag 5 september 2021 19:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als je dat goed vindt moet je ook echt Babylon Berlin kijken.
Die CONMEBOL-interlandperiode is een explosiefje dat lekker in het gezicht van de FIFA en CONMEBOL ontploft. Niks mis mee, achterlijk gedoe.quote:
Bij de Iglo ploeg?quote:Op zondag 5 september 2021 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Er doet op het Europees Kampioenschap een Est mee die heet Gert Visstick, dit is geen grap.
Er doen op het wereldkampioenschap drie Esten mee die voor goud kunnen gaan.quote:Op zondag 5 september 2021 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Er doet op het Europees Kampioenschap een Est mee die heet Gert Visstick, dit is geen grap.
Was ik de enige die dacht dat dit Famke Louise wasquote:Op zondag 5 september 2021 21:45 schreef Slobeend het volgende:
Sorry maar wat is dit kut zeg
[ twitter ]
Ja.quote:Op zondag 5 september 2021 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was ik de enige die dacht dat dit Famke Louise was
Amerikaanse praktijken moeten we hier niet willenquote:Op zondag 5 september 2021 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Als je de reacties zo leest, waren er maar 2 reacties: of je vond het fantastisch of je vond het helemaal niks, daar zit niks tussenin.quote:Op zondag 5 september 2021 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Ging ook niet helemaal lekker met ademenquote:Op zondag 5 september 2021 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Amerikaanse praktijken moeten we hier niet willen
and the hooOOOOooome of the braAaaAaAAAaAvequote:Op zondag 5 september 2021 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Amerikaanse praktijken moeten we hier niet willen
Was wel leuk geweest als ze God Save the Queen had moeten zingen, maar dan hadden ze dat snel uit het programma geschrapt natuurlijkquote:Op zondag 5 september 2021 22:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
and the hooOOOOooome of the braAaaAaAAAaAve
In de VS doen ze het ook alleen vooraf toch? Heb een gezongen volkslied op het podium in de F1 niet vaak meegemaakt, volgens mij.quote:Op zondag 5 september 2021 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was wel leuk geweest als ze God Save the Queen had moeten zingen, maar dan hadden ze dat snel uit het programma geschrapt natuurlijk
quote:Op zondag 5 september 2021 22:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
and the hooOOOOooome of the braAaaAaAAAaAve
Klopt. Was ooit bij een pre-NHL oefenwedstrijd in Toronto (tegen Detroit) en zelfs daar werd het Amerikaanse volkslied van tevoren gezongenquote:Op zondag 5 september 2021 22:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In de VS doen ze het ook alleen vooraf toch? Heb een gezongen volkslied op het podium in de F1 niet vaak meegemaakt, volgens mij.
Schelle echoput Michelle.quote:Op zondag 5 september 2021 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Duhhh prinsssunn faaannn oowwranjuhhquote:Op zondag 5 september 2021 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Elke keer als ik dit hoor voel ik me enorm smerig, alsof ik net muzikaal ben aangerand door een iets te oude ex-heroine verslaafde. Oh wacht.quote:
Ik werp alle vergelijkingen met WOII verre van mij. Zo ook vergelijkingen van andere groeperingen die een kinderfeest met slavernij vergelijken. Allebei krankjorum.quote:Op zondag 5 september 2021 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Morgen zal motorjasje wel boos twitteren.
BBB +2 zetels.
Kevin Kardo Koiv. Allitereert wel lekker.quote:Op zondag 5 september 2021 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Schroeide ongekend als ik die Tweets de laatste 24 uur zo bekijk.quote:
Kijk eens aanquote:
Gaat niet helemaal lekker in die bovenkamer.quote:
Namen en rugnummers.quote:Op maandag 6 september 2021 08:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ken een user die fan is van Duurvoort.
Ja, erg vreemd. Alles rond landbouw is ook controversieel verklaard, dus je zou zeggen dat ze dan niets mogen doen. Aan de andere kant is nietsdoen óók beleid in dit geval, dus dat wringt wel een beetje...quote:Op maandag 6 september 2021 09:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het verbaast me enigszins dat het kabinet dit plannetje maakt terwijl het demissionair is en het dus op formatietafel moet komen.
De vriendjes van Prins Pand. Kutland.quote:Rien Leeijen reageert niet op een verzoek om een reactie. Als ik hem zondag nog eens bel, lijkt hij live aanwezig bij de Grand Prix. Hij laat me althans wind, gejuich en racewagens horen en blijft intussen zwijgen.
Verslaggever Joos Philippens van De Limburger kreeg hem wel te spreken. De nertsenmiljonair stoorde zich eraan dat hij als geldwolf wordt afgeschilderd: ‘Ik wil gewoon snel en rendabel bouwen.’
Een geldwolf als geldwolf afschilderen?quote:Op maandag 6 september 2021 10:02 schreef VoMy het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)tiecentrum~ba9895e9/
[..]
De vriendjes van Prins Pand. Kutland.
Alsof Capo Mark zich daar iets van aantrekt hahaha, jullie kunnen me toch niet wegsturen!quote:Op maandag 6 september 2021 09:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het verbaast me enigszins dat het kabinet dit plannetje maakt terwijl het demissionair is en het dus op formatietafel moet komen.
Ja maar Momo, begrijp dat nou, in andere landen zouden die nertsen het nog slechter hebben!quote:Op maandag 6 september 2021 10:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Een geldwolf als geldwolf afschilderen?
Ooit gezien hoe nertsen in de kooi zaten, bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Dit is geen taal voor een graaf.quote:Op maandag 6 september 2021 13:41 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/SanderSchimmelp/status/1434841726208905222
Het blijft maar doorgaan
Gedachte-experiment: als Sander en Harriet een kindje zouden krijgen, zou je dan een eenheidsworst als kindje krijgen? Of werkt dit niet met mensen?quote:Op maandag 6 september 2021 13:41 schreef skysherrif het volgende:
Het blijft maar doorgaan
quote:Op maandag 6 september 2021 14:10 schreef VoMy het volgende:
Lol, weer een volkskrantcolumnist op twitter minder.
Volgens mij:quote:
Wat een vervelende mensen.quote:Op maandag 6 september 2021 14:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Volgens mij:
Sander had zijn favoriete 'vrouwen zijn te lui om te werken en werken an sich loont ook al niet'-riedeltje tevoorschijn gehaald en toen zei Duurvoort - Single Black Mom met Meervoudig gehandicapt kind (haar woorden) - dat Sander dat alleen maar zei omdat hij van adel was en het adellijke fortuin was gebaseerd op slavenhandel en zolang hij dat niet erkende mocht hij niets zeggen over het feminisme van Beyoncé enzo ofzo.
Nou, Sander boos want wat zeg je over mijn moeder en na wat gedram ging Duurvoort in de block na verwijten over en weer - opgegroeid in een kasteel, ga je schamen, van dat soort. Harriet, hopelijk voor haar onder invloed van het een of ander, is om 1 uur 's nachts toen slavenregisters af gaan speuren op de naam 'Schimmelpenninck' en heeft al haar vondsten gepresenteerd als ONOMSTOTELIJK BEWIJS dat Sander S. (ook wel afgekort tot S.S., familielogo 2 bliksemschichten) renteniert op bloedgeld. Nou, dergelijk bronloos broddelonderzoek komt natuurlijk als een zweepslag terug in je gezicht en iedereen keerde zich al tegen Harriet Duurvoort die volhardend haar zelfgegraven kuil begon uit te diepen aan het einde van deze ochtend met nog meer misplaatste voorbeelden totdat ze plotsklaps ontnuchterde en twitter maar verlaten heeft.
Het gaat al langer terug, de discussie tussen deze 2, met als oorzaak dat Sander Beyoncé een over het paard getilde fopfeminist vindt en een waardeloos voorbeeld, terwijl Harriet groot fan is, kent alle nummers en albums, en die hoort dus in de teksten hoezeer Beyoncé weldgelijk begaan is met het lot van alle vrouwen en voor ze strijd.
Hier stond een kleine terugblik:
https://www.frontaalnaakt(...)e-fopfeministen.html
Dit kunnen wij een meltdown noemen.quote:Op maandag 6 september 2021 13:41 schreef skysherrif het volgende:
Het blijft maar doorgaan
Lengte, misschien wel de beste eigenschap die een mens kan hebben.quote:Op maandag 6 september 2021 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik denkt dat alles bij SS is te herleiden naar zijn gebrekkige lengte, daarvoor meent hij zich constant te moeten overschreeuwen om gehoord te worden.
Wat is dat toch hé, met die volwassen mannen en hun eeuwige hang naar infantiliteit?quote:
Is de officiele naam voor deze aandoening het @Koffieplanter -syndroom?quote:Op maandag 6 september 2021 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik denkt dat alles bij SS is te herleiden naar zijn gebrekkige lengte, daarvoor meent hij zich constant te moeten overschreeuwen om gehoord te worden.
Eerlijk is eerlijk, dit soort materiaal is toch stukken vermakelijker dan 30 minuten vier man/vrouw met een verrekijker rond een konijn. De nieuwe Van Gaal seizoen drie is hetgeen wat je altijd moet gezien hebben. Rest is zendervulling.quote:Op maandag 6 september 2021 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is dat toch hé, met die volwassen mannen en hun eeuwige hang naar infantiliteit?
Ik ben 1m88.quote:Op maandag 6 september 2021 16:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Is de officiele naam voor deze aandoening het @:Koffieplanter -syndroom?
Boerenquote:
Komt het niet gewoon door zijn naam? En dat hij niet aan de verwachtingen van een Schimmelpenninck kan voldoen?quote:Op maandag 6 september 2021 16:14 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 6 september 2021 18:23 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
ONZE EERSTE LEVENSBEHOEFTE
(Allemaal geëxporteerd naar het buitenland, maar oké racejack)
Blijft best wel groot deel in eigen land hoor. In ieder geval melk van de koequote:Op maandag 6 september 2021 18:23 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
ONZE EERSTE LEVENSBEHOEFTE
(Allemaal geëxporteerd naar het buitenland, maar oké racejack)
Wordt dat niet alsnog als kaas voor een groot gedeelte geëxporteerd?quote:Op maandag 6 september 2021 18:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Blijft best wel groot deel in eigen land hoor. In ieder geval melk van de koe
Grootste gedeelte wel inderdaad. Maar gaat ook deel naar eigen markt.quote:Op maandag 6 september 2021 18:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wordt dat niet alsnog als kaas voor een groot gedeelte geëxporteerd?
PvdDGodenquote:
Dat shot van Memphis tussendoor is echt legendarisch goedquote:Op maandag 6 september 2021 18:55 schreef Koffieplanter het volgende:
God, ik heb dat Van Gaal fragment inmiddels al een miljoen keer bekeken. Echt fenomenaal.
quote:Op maandag 6 september 2021 18:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat shot van Memphis tussendoor is echt legendarisch goed
Als Memphis zo zou doen tegen een journalist is ie een omhooggevallen diva met kapsones en de reden dat we nooit meer wat winnen.quote:Op maandag 6 september 2021 18:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat shot van Memphis tussendoor is echt legendarisch goed
Ook het slechtste argument ooit om Fidan en Renske eruit te gooien, je weet dat dat als een boomerang gaat terugkomen als je daarna gewoon doorgaat met Heel Holland Bakt-quizzen uitzendenquote:Op maandag 6 september 2021 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb genoeg gezien, HLF8 haalt de kerst niet.
Sofie en die advocaat zijn ook lachwekkend niet rullevant trouwens.
Ongehoord Nederlands, dat de links-progressieve zuil het dinnetje van oppereend er uitschopt met al hun urgente, ongehoorde meningen.quote:Op maandag 6 september 2021 20:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook het slechtste argument ooit om Fidan en Renske eruit te gooien, je weet dat dat als een boomerang gaat terugkomen als je daarna gewoon doorgaat met Heel Holland Bakt-quizzen uitzenden.
Niet dat ik die vervelende Fidan mis hoor, haar mening kan me gestolen worden.
Is dit een post om te klagen over de dubbele moraal of de toon van Louis te bekritiseren?quote:Op maandag 6 september 2021 20:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als Memphis zo zou doen tegen een journalist is ie een omhooggevallen diva met kapsones en de reden dat we nooit meer wat winnen.
Hoog mediacourant of AD gehalte. Of doel je op het vlaggetjesvolk?quote:Op maandag 6 september 2021 20:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)at-nederlands-elftal
Kan dit artikel?
Frans Klein wordt gestraft voor het fileren van Renze en Fidan. ERG MOOI.quote:Op maandag 6 september 2021 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb genoeg gezien, HLF8 haalt de kerst niet.
Sofie en die advocaat zijn ook lachwekkend niet rullevant trouwens.
Buiten Max Mania niet veel mis mee.quote:Op maandag 6 september 2021 20:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)at-nederlands-elftal
Kan dit artikel?
Een artikel over Max op een voetbalsite over het aantal mensen dat naar Max en naar het Nederlands elftal heeft gekekenquote:Op maandag 6 september 2021 20:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoog mediacourant of AD gehalte. Of doel je op het vlaggetjesvolk?
VVD +3quote:Op maandag 6 september 2021 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)naar-rutte~acb5d237/
@:slobeend Ik denk niet dat Sigrid naar Meeus hep geluisterd.
Wel een goed topic. Toch vreemd dat de bewijslast compleet andersom komt te liggen als je eenmaal vast komt te zitten.quote:Op maandag 6 september 2021 22:08 schreef Szura het volgende:
Oh nee, in een topic gereageerd waar debieltje ikweethetookniet ook actief is
Overdosis, lees ik.quote:
Juist wel..ging toen juist toch meer gebruiken?quote:Op maandag 6 september 2021 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Overdosis, lees ik.
Dan heeft hij niet echt veel geleerd van zijn rol in The Wire.
Waarom moet er precies gelachen worden?quote:Op dinsdag 7 september 2021 07:06 schreef Steven184 het volgende:
REMCO EVENEPOEL OVER WK: “IK STA 100 PROCENT ACHTER DE TACTIEK”
Hardop gelachen
Remco kent alleen Remco als kopmanquote:Op dinsdag 7 september 2021 07:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom moet er precies gelachen worden?
Noem eens een voorbeeld.quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Remco kent alleen Remco als kopman
Triple B-EDquote:Op dinsdag 7 september 2021 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
Caroline zat alweer bij het sympathieke WNL, die gaat nog naar de opening van een envelop.
Kwam ze op voor DE BOEREN? Voedselvoorziening in gevaar? Motor van de economie? Hardwerkend, vroeg opstaand?quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
Caroline zat alweer bij het sympathieke WNL, die gaat nog naar de opening van een envelop.
Ze zat er voor het GEZONDE verstand.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Kwam ze op voor DE BOEREN? Voedselvoorziening in gevaar? Motor van de economie? Hardwerkend, vroeg opstaand?
Dit wordt echt genieten ja.quote:Op dinsdag 7 september 2021 07:06 schreef Steven184 het volgende:
REMCO EVENEPOEL OVER WK: “IK STA 100 PROCENT ACHTER DE TACTIEK”
Hardop gelachen
Lekker cynisch weer.quote:
MarcelGOATquote:
Je ziet toch de totale leegheid uit zijn ogen stralen? Deze man is zo dom als het achtereind van een varken.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:01 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Ik durf echt niet te zeggen of dit oprecht is, of dat hij het woonprotest enorm in de zeik neemt
Nee, joun zaal is leuk.quote:
Hij is helemaal klaar met alles in Den Haag, daarom rijdt hij er weer elke dag heen hahaha.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:11 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.tubantia.nl/e(...)erder-gaan~a98a48eb/
Oi. De Verlosser is opgestaan uit de dood. De weg naar het Torentje begint hier.
Hij vergeet nog wat:quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:01 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Ik durf echt niet te zeggen of dit oprecht is, of dat hij het woonprotest enorm in de zeik neemt
quote:
Ik heb hier eerder op aangedrongen bij
@KajsaOllongren. En ik zal hier weer op aandringen.
CDA -1quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:11 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.tubantia.nl/e(...)erder-gaan~a98a48eb/
Oi. De Verlosser is opgestaan uit de dood. De weg naar het Torentje begint hier.
Koerhuis staat perfect symbool voor de morele leegte die Nederland teistert.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:01 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Eerlijk gezegd denk ik dan eerder aan Sywert, al die lui die alleen in de politiek zitten voor hun carrière en uiteraard alle andere graaiers.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Koerhuis staat perfect symbool voor de morele leegte die Nederland teistert.
Gaan er nog CDA'ers mee met Pieter?quote:
Ik verwacht van niet. Al zal dat waarschijnlijk ook van het congres afhangen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaan er nog CDA'ers mee met Pieter?
Ik vind die bijnaam nergens op slaan.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Genieten jullie ook van Botox?
Dit was autocorrectquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind die bijnaam nergens op slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Davy met de enige goal in de finale tegen Spanjequote:Op dinsdag 7 september 2021 21:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Never in doubt. Dat eerste wereldkampioenschap komt er.
Karsdorp met een voorzet op Malacia die hem er netjes inkoptquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Davy met de enige goal in de finale tegen Spanje
Haha, neequote:Op dinsdag 7 september 2021 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Karsdorp met een voorzet op Malacia die hem er netjes inkopt
Pieter richt geen nieuwe partij op voorlopig dus verwacht het nietquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaan er nog CDA'ers mee met Pieter?
Denk dat Karsdorp ergens snuivend op een plein staatquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Karsdorp met een voorzet op Malacia die hem er netjes inkopt
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Denk dat Karsdorp ergens snuivend op een plein staat
Goede Google resultaten welquote:Iedereen die dicht bij me staat weet dat ik nog nooit iets heb gebruikt en zal gebruiken. Ja, ik neem wel eens een drankje en ja ik ben ook mens.
Ze krijgen echt gigantisch op hun flikker de afgelopen week, broddelwerken.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:18 schreef Szura het volgende:
Ondertussen staat Kwatar achter tegen Luxemburg @:deebee
Ze missen een type Bert van Marwijk, Henk ten Cate, Pim Verbeek?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze krijgen echt gigantisch op hun flikker de afgelopen week, broddelwerken.
Hoe voelt dat?quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
Net een tik op je enkels krijgen en dan de schoolkrantjournalist te woord moeten staan.
Bert is niet zo lekker gestart met de Emiraten.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze missen een type Bert van Marwijk, Henk ten Cate, Pim Verbeek?
Erg mooiquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bert is niet zo lekker gestart met de Emiraten.
Dickie had ook geen beste dag vandaag overigens, maar dat geheel terzijde.
Jeroen Stekelenburg verbaast zich over zelfkritiek.quote:
Voor eeuwig denken dat je de oorlog wint met spelers die geen reet doen maar dan één mooi balletje buitenkant voet geven.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:59 schreef El-Stinho het volgende:
Van volksmenner Raffie word ik doodmoe.
Cora en de luchtvaartlobby, je verwacht het nietquote:Uit de stukken komt naar voren dat Van Nieuwenhuizen gedurende de Europese videoconferentie de Eurocommissaris verzocht om tijdelijk het desbetreffende consumentenrecht buitenspel te zetten, zodat luchtvaartmaatschappijen hun passagiers met een voucher zouden kunnen afschepen. Een maatregel waarbij KLM veel baat zou hebben, en daarmee ook de Nederlandse staat als een van de voornaamste aandeelhouders van Air France KLM.
Helaas is Asfalt Cora op tijd vertrokken... Dit geeft sowieso wel hele sfeertje bij huidige (demissionaire) kabinet weer. Hoe vaak ze wel niet hebben gelogen is schrikbarendquote:Op woensdag 8 september 2021 09:31 schreef hhh38 het volgende:
https://www.ftm.nl/artike(...)n&utm_source=twitter
[..]
Cora en de luchtvaartlobby, je verwacht het niet
Eigen boekje promoten, verslaggever die aanwezig is op de wappiedemonstratie en het goedpraat, het zijn mindere dagen voor FTM.quote:Op woensdag 8 september 2021 09:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar hij kan zo leuk twitterenquote:Op woensdag 8 september 2021 06:41 schreef DeeBee het volgende:
Goed voetbal zonder De Roon op het veld, je verwácht het niet!
quote:Op woensdag 8 september 2021 09:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Turken werkten ook maar een klein beetje mee gisterenquote:Op woensdag 8 september 2021 06:41 schreef DeeBee het volgende:
Goed voetbal zonder De Roon op het veld, je verwácht het niet!
Idem ja.quote:Op woensdag 8 september 2021 10:52 schreef franklop het volgende:
Ik las een kop " 200 lichamen gevonden in Nieuwe Kerk Delft" bij de NOS.
Schrok me de pleuris, maar bleek het om opgravingen te gaan
Ik dacht dat het een Speld artikel was, "logisch toch, daar liggen de Oranjes begraven"quote:Op woensdag 8 september 2021 10:52 schreef franklop het volgende:
Ik las een kop " 200 lichamen gevonden in Nieuwe Kerk Delft" bij de NOS.
Schrok me de pleuris, maar bleek het om opgravingen te gaan
Lekker die slagschaduw in je keukenquote:Op woensdag 8 september 2021 12:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Verder is Koerhuis een buitengewoon domme lul.
Wetten zijn maar lastig..quote:Op woensdag 8 september 2021 09:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de bovenkamer van Koerhuis is het woonklimaat anders ook niet echt best, derhalve is het licht daar al een behoorlijke periode uit.quote:
Zonder zijn blessures had ie ook dit jaar weer podium gehaald in de niet-winnaarsstatistieken. Kruijswijk doet het daar overigens ook altijd goed.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:58 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Bij dit soort lijstjes staat Wilco vaak bovenaan
Wielco is een fenomeen.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:58 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Bij dit soort lijstjes staat Wilco vaak bovenaan
Typisch Nederlands.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:33 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wielco is een fenomeen.
Sam Oomen staat blijkbaar eerste als het gaat om WT top-10s zonder podium.
Nederlanders hebben geen winnaarmentaliteit. Stuk voor stuk losers.
Kan dit?quote:
En waarom drinkt Mark als enige aan tafel rode wijn?quote:Op woensdag 8 september 2021 16:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Erg vroeg aan de wijn, op mijn belastingcenten.
Hij is fan van Arne Jansenquote:Op woensdag 8 september 2021 21:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
En waarom drinkt Mark als enige aan tafel rode wijn?
Architect van de samenwerking met FvD in Brabant, alsof die vrouw ooit nog serieus te nemen isquote:Op woensdag 8 september 2021 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)l-geworden~a0752a3c/
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
Als je dit soort dingetjes moet roepen om aandacht te vergaren is het einde van het tijdperk wel dichtbij.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Tjerrie gaat ook écht full retard he?
quote:Op woensdag 8 september 2021 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik heb echt geen flauw idee wie al die mensen zijn, ouwe dibbes.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
In het kader van vervelende mensen; dit is ook een heel vervelend sujet.
[ twitter ]
Je haat ze maar gewoon mee.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wie al die mensen zijn, ouwe dibbes.
Wie is Tim Douwsma nou weer?quote:Op woensdag 8 september 2021 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je haat ze maar gewoon mee.
Ze retwiet dit ook:
[ twitter ]
Een zanger.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie is Tim Douwsma nou weer?
Een mongool in ieder geval, als hij achter de boeren staat.
Een of andere acteur ofzo, die een bekende stem was in de corona-act #freethepeople #ikdoenietmeermeequote:Op woensdag 8 september 2021 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie is Tim Douwsma nou weer?
Een mongool in ieder geval, als hij achter de boeren staat.
quote:
De mannelijke Famke Louise dus.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Een of andere acteur ofzo, die een bekende stem was in de corona-act #freethepeople #ikdoenietmeermee
Volgens mij hebben we hem te danken aan talentenjacht.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:31 schreef Szura het volgende:
Trouwens, volgens mij is die Tim vooral ‘bekend’ omdat hij een keer punten mocht geven bij het Songfestival. Beetje een Emma Wortelboer dus.
Als je mag kiezen tussen Mussert en Rost van Tonningen zou ik het wel weten.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Mussert gaf Mijn Strijd ook 5 ballen. Heel gek.
So you want to be a popstarquote:Op woensdag 8 september 2021 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hem te danken aan talentenjacht.
Vroeger, toen ik nog eens talentenjachten mee moest kijken.quote:
De enige artieste die is blijven hangen in de publiciteit moet Maan zijn.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er ooit iets goed voortgebracht door die shows?
Dit is een van de schappelijkere postersquote:Op woensdag 8 september 2021 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Bo Saris.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waylon heeft ook meegedaan aan een talentenjacht. Maar het lijkt eerder een vloek dan een zegen als je ambitie hebt en je eigen creatieve ideeën.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2021 10:00 schreef Szura het volgende:
Martien Meiland stemt op Geert Wilders: ‘Nederland is te vol’
Rot op naar Frankrijk dan hysterische mafketel
quote:Op donderdag 9 september 2021 10:00 schreef Szura het volgende:
Ik wil Martin Meiland graag inruilen voor een immigrant.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:00 schreef Szura het volgende:
Een dozijn Afghaanse tolken voor de gehele familie Meilandquote:Op donderdag 9 september 2021 10:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik wil Martin Meiland graag inruilen voor een immigrant.
Deze letterlijke tweet heb ik Thierry ook een keer zien plaatsen volgens mij.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Rekenen jullie anno 2021 ook nog om in guldens?
Ben je niet in de war met het gesprek met Emma Wortelboer over de kleffe broodjescultuur?quote:Op donderdag 9 september 2021 12:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Deze letterlijke tweet heb ik Thierry ook een keer zien plaatsen volgens mij.
Zeg het maar als Fries? Je zou toch op zijn minst Fries kampioen moeten zijn.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Kan de fiets van Maarten?
Oh, dat zou ook kunnen ja. Geen toeval in ieder geval.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met het gesprek met Emma Wortelboer over de kleffe broodjescultuur?
Excuses aan Dale en Maxi-mus.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Nee, wel naar bitcoins uit 2014.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Bitcionquote:Op donderdag 9 september 2021 12:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee, wel naar bitcoins uit 2014.
@'Zihni: Dan koop je het toch niet, aandachtshoer. Of maak gewoon ontbijt voor jezelf, luilak.
Ik vind dit niet kunnen, vind de Friese vlag ook lelijk trouwens.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zeg het maar als Fries? Je zou toch op zijn minst Fries kampioen moeten zijn.
Wel een leuke serie trouwens die ze nu maken.
Neen.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Elke dag een kunstwerk creëren is voor een beginner niet makkelijk. De achterstand is vanaf het begin al onoverbrugbaar.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:57 schreef DeeBee het volgende:
Het is niet makkelijk om gelijk op het onzettend hoge niveau van deze SC te acteren!
Wat is onzettend?quote:Op donderdag 9 september 2021 12:57 schreef DeeBee het volgende:
Het is niet makkelijk om gelijk op het onzettend hoge niveau van deze SC te acteren!
Een dun frame en het was een mooi ding.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zeg het maar als Fries? Je zou toch op zijn minst Fries kampioen moeten zijn.
Wel een leuke serie trouwens die ze nu maken.
Terwijl Simeone de oude Griezmann tot leven zal wekken, gaan de Nederlandse media weer ellenlange artikelen schrijven over Luuk de fucking Jong.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:28 schreef DeeBee het volgende:
Koeman over spits De Jong: 'Bij een voorzet is Luuk gevaarlijker dan Neymar' - https://nos.nl/l/2397151
De nieuwe Barca is uit @:El-Stinho
En hij heb de locker van Messi!11quote:Op donderdag 9 september 2021 15:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Terwijl Simeone de oude Griezmann tot leven zal wekken, gaan de Nederlandse media weer ellenlange artikelen schrijven over Luuk de fucking Jong.
Geldt voor het hele clubje wat nu nog bij Baudet is aangeslotenquote:Op donderdag 9 september 2021 16:15 schreef Szura het volgende:
Gideon van Meijeren is een staatsgevaar
We zijn eng dichtbij een BUK-raket achter een John Deere met dat clubje...quote:Op donderdag 9 september 2021 16:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geldt voor het hele clubje wat nu nog bij Baudet is aangesloten
Luuk de Jong is echt de meest omhoogquote:Op donderdag 9 september 2021 15:28 schreef DeeBee het volgende:
Koeman over spits De Jong: 'Bij een voorzet is Luuk gevaarlijker dan Neymar' - https://nos.nl/l/2397151
De nieuwe Barca is uit @:El-Stinho
Demonisering! Je mag ook niets meer zeggen in dit kutland.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:30 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
We zijn eng dichtbij een BUK-raket achter een John Deere met dat clubje...
Mensen die naar talkshows kijken zijn hersendood.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:24 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Is het al tijd voor Media Inside?
Had gehoopt op een paar sterkere tafelgenoten.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:32 schreef Szura het volgende:
Koerkneus in Op1 vanavond, hopelijk wordt hij vernietigd
Alsof jij niet de TV gaat aanzetten om dit te mogen aanschouwenquote:Op donderdag 9 september 2021 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had gehoopt dat jullie het bestaan van Op1 dood zouden zwijgen.
Ik kijk nooit naar Op1, aangezien ik nog wel over al mijn verstandelijke vermogens beschik.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alsof jij niet de TV gaat aanzetten om dit te mogen aanschouwen
[ twitter ]
Kijken of er nu wel een reden is om een PS5 te kopen.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Straks om 22:00 de Playstation showcase. @:Mani89 We verwachten God of War beelden.
Denkt Sjonnie wel een beetje om de tafel? #viesdikquote:Op donderdag 9 september 2021 17:24 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Is het al tijd voor Media Inside?
Horizon Forbidden West trekt je niet over de streep? En waar ga je Elden Ring dan op spelen? Vragen, vragen.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijken of er nu wel een reden is om een PS5 te kopen.
Misschien als mijn crypto nog eens de hoogte in vliegt.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Horizon Forbidden West trekt je niet over de streep? En waar ga je Elden Ring dan op spelen? Vragen, vragen.
2013 beldequote:Op donderdag 9 september 2021 19:11 schreef Mani89 het volgende:
Zijn er hier Peaky Blinders fans? Ik ben het momenteel aan het bingen en heb de tijd van mijn leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwe Marcel is een steek richting Quinsy (#whiteprivilege) en de NRC-eindredactie. @Mani89 en @maxi-mus zullen vast tevreden zijn.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Spider Man 2 met Venom en God of War. Moedergods, mijn leven is compleet.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijken of er nu wel een reden is om een PS5 te kopen.
Ik zag geen enkel verschil met de vorige GOW. Saai. De hype is de KOTOR remake, wat een fantastisch nieuws.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Spider Man 2 met Venom en God of War. Moedergods, mijn leven is compleet.
Ik praat nooit meer met jou. Hoe krijg je het uit je toetsenbord?quote:Op donderdag 9 september 2021 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zag geen enkel verschil met de vorige GOW. Saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |