Ongehoord Nederlands, dat de links-progressieve zuil het dinnetje van oppereend er uitschopt met al hun urgente, ongehoorde meningen.quote:Op maandag 6 september 2021 20:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook het slechtste argument ooit om Fidan en Renske eruit te gooien, je weet dat dat als een boomerang gaat terugkomen als je daarna gewoon doorgaat met Heel Holland Bakt-quizzen uitzenden.
Niet dat ik die vervelende Fidan mis hoor, haar mening kan me gestolen worden.
Is dit een post om te klagen over de dubbele moraal of de toon van Louis te bekritiseren?quote:Op maandag 6 september 2021 20:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als Memphis zo zou doen tegen een journalist is ie een omhooggevallen diva met kapsones en de reden dat we nooit meer wat winnen.
Hoog mediacourant of AD gehalte. Of doel je op het vlaggetjesvolk?quote:Op maandag 6 september 2021 20:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)at-nederlands-elftal
Kan dit artikel?
Frans Klein wordt gestraft voor het fileren van Renze en Fidan. ERG MOOI.quote:Op maandag 6 september 2021 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb genoeg gezien, HLF8 haalt de kerst niet.
Sofie en die advocaat zijn ook lachwekkend niet rullevant trouwens.
Buiten Max Mania niet veel mis mee.quote:Op maandag 6 september 2021 20:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)at-nederlands-elftal
Kan dit artikel?
Een artikel over Max op een voetbalsite over het aantal mensen dat naar Max en naar het Nederlands elftal heeft gekekenquote:Op maandag 6 september 2021 20:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoog mediacourant of AD gehalte. Of doel je op het vlaggetjesvolk?
VVD +3quote:Op maandag 6 september 2021 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)naar-rutte~acb5d237/
@:slobeend Ik denk niet dat Sigrid naar Meeus hep geluisterd.
Wel een goed topic. Toch vreemd dat de bewijslast compleet andersom komt te liggen als je eenmaal vast komt te zitten.quote:Op maandag 6 september 2021 22:08 schreef Szura het volgende:
Oh nee, in een topic gereageerd waar debieltje ikweethetookniet ook actief is
Overdosis, lees ik.quote:
Juist wel..ging toen juist toch meer gebruiken?quote:Op maandag 6 september 2021 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Overdosis, lees ik.
Dan heeft hij niet echt veel geleerd van zijn rol in The Wire.
Waarom moet er precies gelachen worden?quote:Op dinsdag 7 september 2021 07:06 schreef Steven184 het volgende:
REMCO EVENEPOEL OVER WK: “IK STA 100 PROCENT ACHTER DE TACTIEK”
Hardop gelachen
Remco kent alleen Remco als kopmanquote:Op dinsdag 7 september 2021 07:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom moet er precies gelachen worden?
Noem eens een voorbeeld.quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Remco kent alleen Remco als kopman
Triple B-EDquote:Op dinsdag 7 september 2021 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
Caroline zat alweer bij het sympathieke WNL, die gaat nog naar de opening van een envelop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |