Kan dit?quote:
En waarom drinkt Mark als enige aan tafel rode wijn?quote:Op woensdag 8 september 2021 16:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Erg vroeg aan de wijn, op mijn belastingcenten.
Hij is fan van Arne Jansenquote:Op woensdag 8 september 2021 21:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
En waarom drinkt Mark als enige aan tafel rode wijn?
Architect van de samenwerking met FvD in Brabant, alsof die vrouw ooit nog serieus te nemen isquote:Op woensdag 8 september 2021 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)l-geworden~a0752a3c/
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
Als je dit soort dingetjes moet roepen om aandacht te vergaren is het einde van het tijdperk wel dichtbij.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Tjerrie gaat ook écht full retard he?
quote:Op woensdag 8 september 2021 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Tjerrie gaat ook écht full retard he?
Ik heb echt geen flauw idee wie al die mensen zijn, ouwe dibbes.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
In het kader van vervelende mensen; dit is ook een heel vervelend sujet.
[ twitter ]
Je haat ze maar gewoon mee.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wie al die mensen zijn, ouwe dibbes.
Wie is Tim Douwsma nou weer?quote:Op woensdag 8 september 2021 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je haat ze maar gewoon mee.
Ze retwiet dit ook:
[ twitter ]
Een zanger.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie is Tim Douwsma nou weer?
Een mongool in ieder geval, als hij achter de boeren staat.
Een of andere acteur ofzo, die een bekende stem was in de corona-act #freethepeople #ikdoenietmeermeequote:Op woensdag 8 september 2021 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie is Tim Douwsma nou weer?
Een mongool in ieder geval, als hij achter de boeren staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |