Elke keer als ik dit hoor voel ik me enorm smerig, alsof ik net muzikaal ben aangerand door een iets te oude ex-heroine verslaafde. Oh wacht.quote:
Ik werp alle vergelijkingen met WOII verre van mij. Zo ook vergelijkingen van andere groeperingen die een kinderfeest met slavernij vergelijken. Allebei krankjorum.quote:Op zondag 5 september 2021 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Morgen zal motorjasje wel boos twitteren.
BBB +2 zetels.
Kevin Kardo Koiv. Allitereert wel lekker.quote:Op zondag 5 september 2021 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Er doet op het Europees Kampioenschap een Est mee die heet Gert Visstick, dit is geen grap.
Schroeide ongekend als ik die Tweets de laatste 24 uur zo bekijk.quote:
Kijk eens aanquote:
Gaat niet helemaal lekker in die bovenkamer.quote:
Namen en rugnummers.quote:Op maandag 6 september 2021 08:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ken een user die fan is van Duurvoort.
Ja, erg vreemd. Alles rond landbouw is ook controversieel verklaard, dus je zou zeggen dat ze dan niets mogen doen. Aan de andere kant is nietsdoen óók beleid in dit geval, dus dat wringt wel een beetje...quote:Op maandag 6 september 2021 09:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het verbaast me enigszins dat het kabinet dit plannetje maakt terwijl het demissionair is en het dus op formatietafel moet komen.
De vriendjes van Prins Pand. Kutland.quote:Rien Leeijen reageert niet op een verzoek om een reactie. Als ik hem zondag nog eens bel, lijkt hij live aanwezig bij de Grand Prix. Hij laat me althans wind, gejuich en racewagens horen en blijft intussen zwijgen.
Verslaggever Joos Philippens van De Limburger kreeg hem wel te spreken. De nertsenmiljonair stoorde zich eraan dat hij als geldwolf wordt afgeschilderd: ‘Ik wil gewoon snel en rendabel bouwen.’
Een geldwolf als geldwolf afschilderen?quote:Op maandag 6 september 2021 10:02 schreef VoMy het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)tiecentrum~ba9895e9/
[..]
De vriendjes van Prins Pand. Kutland.
Alsof Capo Mark zich daar iets van aantrekt hahaha, jullie kunnen me toch niet wegsturen!quote:Op maandag 6 september 2021 09:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het verbaast me enigszins dat het kabinet dit plannetje maakt terwijl het demissionair is en het dus op formatietafel moet komen.
Ja maar Momo, begrijp dat nou, in andere landen zouden die nertsen het nog slechter hebben!quote:Op maandag 6 september 2021 10:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Een geldwolf als geldwolf afschilderen?
Ooit gezien hoe nertsen in de kooi zaten, bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Dit is geen taal voor een graaf.quote:Op maandag 6 september 2021 13:41 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/SanderSchimmelp/status/1434841726208905222
Het blijft maar doorgaan
Gedachte-experiment: als Sander en Harriet een kindje zouden krijgen, zou je dan een eenheidsworst als kindje krijgen? Of werkt dit niet met mensen?quote:Op maandag 6 september 2021 13:41 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/SanderSchimmelp/status/1434841726208905222
Het blijft maar doorgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |