In de VS doen ze het ook alleen vooraf toch? Heb een gezongen volkslied op het podium in de F1 niet vaak meegemaakt, volgens mij.quote:Op zondag 5 september 2021 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was wel leuk geweest als ze God Save the Queen had moeten zingen, maar dan hadden ze dat snel uit het programma geschrapt natuurlijk
quote:Op zondag 5 september 2021 22:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
and the hooOOOOooome of the braAaaAaAAAaAve
Klopt. Was ooit bij een pre-NHL oefenwedstrijd in Toronto (tegen Detroit) en zelfs daar werd het Amerikaanse volkslied van tevoren gezongenquote:Op zondag 5 september 2021 22:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In de VS doen ze het ook alleen vooraf toch? Heb een gezongen volkslied op het podium in de F1 niet vaak meegemaakt, volgens mij.
Schelle echoput Michelle.quote:Op zondag 5 september 2021 21:45 schreef Slobeend het volgende:
Sorry maar wat is dit kut zeg
[ twitter ]
Duhhh prinsssunn faaannn oowwranjuhhquote:Op zondag 5 september 2021 21:45 schreef Slobeend het volgende:
Sorry maar wat is dit kut zeg
[ twitter ]
Elke keer als ik dit hoor voel ik me enorm smerig, alsof ik net muzikaal ben aangerand door een iets te oude ex-heroine verslaafde. Oh wacht.quote:
Ik werp alle vergelijkingen met WOII verre van mij. Zo ook vergelijkingen van andere groeperingen die een kinderfeest met slavernij vergelijken. Allebei krankjorum.quote:Op zondag 5 september 2021 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Morgen zal motorjasje wel boos twitteren.
BBB +2 zetels.
Kevin Kardo Koiv. Allitereert wel lekker.quote:Op zondag 5 september 2021 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Er doet op het Europees Kampioenschap een Est mee die heet Gert Visstick, dit is geen grap.
Schroeide ongekend als ik die Tweets de laatste 24 uur zo bekijk.quote:
Kijk eens aanquote:
Gaat niet helemaal lekker in die bovenkamer.quote:
Namen en rugnummers.quote:Op maandag 6 september 2021 08:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ken een user die fan is van Duurvoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |