Niet Homeland kijken of zo?quote:Op zondag 5 september 2021 19:29 schreef VoMy het volgende:
Vanavond Promenade voor de echte connaisseurs.
https://www.bladna.nl/hak(...)-antwoord,37183.htmlquote:Op zondag 5 september 2021 19:31 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Afrikaans voetbal, leuke rubriek
En House of Cards?quote:Op zondag 5 september 2021 19:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als je dat goed vindt moet je ook echt Babylon Berlin kijken.
Die CONMEBOL-interlandperiode is een explosiefje dat lekker in het gezicht van de FIFA en CONMEBOL ontploft. Niks mis mee, achterlijk gedoe.quote:
Bij de Iglo ploeg?quote:Op zondag 5 september 2021 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Er doet op het Europees Kampioenschap een Est mee die heet Gert Visstick, dit is geen grap.
Er doen op het wereldkampioenschap drie Esten mee die voor goud kunnen gaan.quote:Op zondag 5 september 2021 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Er doet op het Europees Kampioenschap een Est mee die heet Gert Visstick, dit is geen grap.
Was ik de enige die dacht dat dit Famke Louise wasquote:Op zondag 5 september 2021 21:45 schreef Slobeend het volgende:
Sorry maar wat is dit kut zeg
[ twitter ]
Ja.quote:Op zondag 5 september 2021 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was ik de enige die dacht dat dit Famke Louise was
Amerikaanse praktijken moeten we hier niet willenquote:Op zondag 5 september 2021 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Als je de reacties zo leest, waren er maar 2 reacties: of je vond het fantastisch of je vond het helemaal niks, daar zit niks tussenin.quote:Op zondag 5 september 2021 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Ging ook niet helemaal lekker met ademenquote:Op zondag 5 september 2021 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Amerikaanse praktijken moeten we hier niet willen
and the hooOOOOooome of the braAaaAaAAAaAvequote:Op zondag 5 september 2021 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Amerikaanse praktijken moeten we hier niet willen
Was wel leuk geweest als ze God Save the Queen had moeten zingen, maar dan hadden ze dat snel uit het programma geschrapt natuurlijkquote:Op zondag 5 september 2021 22:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
and the hooOOOOooome of the braAaaAaAAAaAve
In de VS doen ze het ook alleen vooraf toch? Heb een gezongen volkslied op het podium in de F1 niet vaak meegemaakt, volgens mij.quote:Op zondag 5 september 2021 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was wel leuk geweest als ze God Save the Queen had moeten zingen, maar dan hadden ze dat snel uit het programma geschrapt natuurlijk
quote:Op zondag 5 september 2021 22:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
and the hooOOOOooome of the braAaaAaAAAaAve
Klopt. Was ooit bij een pre-NHL oefenwedstrijd in Toronto (tegen Detroit) en zelfs daar werd het Amerikaanse volkslied van tevoren gezongenquote:Op zondag 5 september 2021 22:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In de VS doen ze het ook alleen vooraf toch? Heb een gezongen volkslied op het podium in de F1 niet vaak meegemaakt, volgens mij.
Schelle echoput Michelle.quote:Op zondag 5 september 2021 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Duhhh prinsssunn faaannn oowwranjuhhquote:Op zondag 5 september 2021 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Elke keer als ik dit hoor voel ik me enorm smerig, alsof ik net muzikaal ben aangerand door een iets te oude ex-heroine verslaafde. Oh wacht.quote:
Ik werp alle vergelijkingen met WOII verre van mij. Zo ook vergelijkingen van andere groeperingen die een kinderfeest met slavernij vergelijken. Allebei krankjorum.quote:Op zondag 5 september 2021 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Morgen zal motorjasje wel boos twitteren.
BBB +2 zetels.
Kevin Kardo Koiv. Allitereert wel lekker.quote:Op zondag 5 september 2021 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Schroeide ongekend als ik die Tweets de laatste 24 uur zo bekijk.quote:
Kijk eens aanquote:
Gaat niet helemaal lekker in die bovenkamer.quote:
Namen en rugnummers.quote:Op maandag 6 september 2021 08:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ken een user die fan is van Duurvoort.
Ja, erg vreemd. Alles rond landbouw is ook controversieel verklaard, dus je zou zeggen dat ze dan niets mogen doen. Aan de andere kant is nietsdoen óók beleid in dit geval, dus dat wringt wel een beetje...quote:Op maandag 6 september 2021 09:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het verbaast me enigszins dat het kabinet dit plannetje maakt terwijl het demissionair is en het dus op formatietafel moet komen.
De vriendjes van Prins Pand. Kutland.quote:Rien Leeijen reageert niet op een verzoek om een reactie. Als ik hem zondag nog eens bel, lijkt hij live aanwezig bij de Grand Prix. Hij laat me althans wind, gejuich en racewagens horen en blijft intussen zwijgen.
Verslaggever Joos Philippens van De Limburger kreeg hem wel te spreken. De nertsenmiljonair stoorde zich eraan dat hij als geldwolf wordt afgeschilderd: ‘Ik wil gewoon snel en rendabel bouwen.’
Een geldwolf als geldwolf afschilderen?quote:Op maandag 6 september 2021 10:02 schreef VoMy het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)tiecentrum~ba9895e9/
[..]
De vriendjes van Prins Pand. Kutland.
Alsof Capo Mark zich daar iets van aantrekt hahaha, jullie kunnen me toch niet wegsturen!quote:Op maandag 6 september 2021 09:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het verbaast me enigszins dat het kabinet dit plannetje maakt terwijl het demissionair is en het dus op formatietafel moet komen.
Ja maar Momo, begrijp dat nou, in andere landen zouden die nertsen het nog slechter hebben!quote:Op maandag 6 september 2021 10:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Een geldwolf als geldwolf afschilderen?
Ooit gezien hoe nertsen in de kooi zaten, bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Dit is geen taal voor een graaf.quote:Op maandag 6 september 2021 13:41 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/SanderSchimmelp/status/1434841726208905222
Het blijft maar doorgaan
Gedachte-experiment: als Sander en Harriet een kindje zouden krijgen, zou je dan een eenheidsworst als kindje krijgen? Of werkt dit niet met mensen?quote:Op maandag 6 september 2021 13:41 schreef skysherrif het volgende:
Het blijft maar doorgaan
quote:Op maandag 6 september 2021 14:10 schreef VoMy het volgende:
Lol, weer een volkskrantcolumnist op twitter minder.
Volgens mij:quote:
Wat een vervelende mensen.quote:Op maandag 6 september 2021 14:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Volgens mij:
Sander had zijn favoriete 'vrouwen zijn te lui om te werken en werken an sich loont ook al niet'-riedeltje tevoorschijn gehaald en toen zei Duurvoort - Single Black Mom met Meervoudig gehandicapt kind (haar woorden) - dat Sander dat alleen maar zei omdat hij van adel was en het adellijke fortuin was gebaseerd op slavenhandel en zolang hij dat niet erkende mocht hij niets zeggen over het feminisme van Beyoncé enzo ofzo.
Nou, Sander boos want wat zeg je over mijn moeder en na wat gedram ging Duurvoort in de block na verwijten over en weer - opgegroeid in een kasteel, ga je schamen, van dat soort. Harriet, hopelijk voor haar onder invloed van het een of ander, is om 1 uur 's nachts toen slavenregisters af gaan speuren op de naam 'Schimmelpenninck' en heeft al haar vondsten gepresenteerd als ONOMSTOTELIJK BEWIJS dat Sander S. (ook wel afgekort tot S.S., familielogo 2 bliksemschichten) renteniert op bloedgeld. Nou, dergelijk bronloos broddelonderzoek komt natuurlijk als een zweepslag terug in je gezicht en iedereen keerde zich al tegen Harriet Duurvoort die volhardend haar zelfgegraven kuil begon uit te diepen aan het einde van deze ochtend met nog meer misplaatste voorbeelden totdat ze plotsklaps ontnuchterde en twitter maar verlaten heeft.
Het gaat al langer terug, de discussie tussen deze 2, met als oorzaak dat Sander Beyoncé een over het paard getilde fopfeminist vindt en een waardeloos voorbeeld, terwijl Harriet groot fan is, kent alle nummers en albums, en die hoort dus in de teksten hoezeer Beyoncé weldgelijk begaan is met het lot van alle vrouwen en voor ze strijd.
Hier stond een kleine terugblik:
https://www.frontaalnaakt(...)e-fopfeministen.html
Dit kunnen wij een meltdown noemen.quote:Op maandag 6 september 2021 13:41 schreef skysherrif het volgende:
Het blijft maar doorgaan
Lengte, misschien wel de beste eigenschap die een mens kan hebben.quote:Op maandag 6 september 2021 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik denkt dat alles bij SS is te herleiden naar zijn gebrekkige lengte, daarvoor meent hij zich constant te moeten overschreeuwen om gehoord te worden.
Wat is dat toch hé, met die volwassen mannen en hun eeuwige hang naar infantiliteit?quote:
Is de officiele naam voor deze aandoening het @Koffieplanter -syndroom?quote:Op maandag 6 september 2021 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik denkt dat alles bij SS is te herleiden naar zijn gebrekkige lengte, daarvoor meent hij zich constant te moeten overschreeuwen om gehoord te worden.
Eerlijk is eerlijk, dit soort materiaal is toch stukken vermakelijker dan 30 minuten vier man/vrouw met een verrekijker rond een konijn. De nieuwe Van Gaal seizoen drie is hetgeen wat je altijd moet gezien hebben. Rest is zendervulling.quote:Op maandag 6 september 2021 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is dat toch hé, met die volwassen mannen en hun eeuwige hang naar infantiliteit?
Ik ben 1m88.quote:Op maandag 6 september 2021 16:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Is de officiele naam voor deze aandoening het @:Koffieplanter -syndroom?
Boerenquote:
Komt het niet gewoon door zijn naam? En dat hij niet aan de verwachtingen van een Schimmelpenninck kan voldoen?quote:Op maandag 6 september 2021 16:14 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 6 september 2021 18:23 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
ONZE EERSTE LEVENSBEHOEFTE
(Allemaal geëxporteerd naar het buitenland, maar oké racejack)
Blijft best wel groot deel in eigen land hoor. In ieder geval melk van de koequote:Op maandag 6 september 2021 18:23 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
ONZE EERSTE LEVENSBEHOEFTE
(Allemaal geëxporteerd naar het buitenland, maar oké racejack)
Wordt dat niet alsnog als kaas voor een groot gedeelte geëxporteerd?quote:Op maandag 6 september 2021 18:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Blijft best wel groot deel in eigen land hoor. In ieder geval melk van de koe
Grootste gedeelte wel inderdaad. Maar gaat ook deel naar eigen markt.quote:Op maandag 6 september 2021 18:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wordt dat niet alsnog als kaas voor een groot gedeelte geëxporteerd?
PvdDGodenquote:
Dat shot van Memphis tussendoor is echt legendarisch goedquote:Op maandag 6 september 2021 18:55 schreef Koffieplanter het volgende:
God, ik heb dat Van Gaal fragment inmiddels al een miljoen keer bekeken. Echt fenomenaal.
quote:Op maandag 6 september 2021 18:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat shot van Memphis tussendoor is echt legendarisch goed
Als Memphis zo zou doen tegen een journalist is ie een omhooggevallen diva met kapsones en de reden dat we nooit meer wat winnen.quote:Op maandag 6 september 2021 18:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat shot van Memphis tussendoor is echt legendarisch goed
Ook het slechtste argument ooit om Fidan en Renske eruit te gooien, je weet dat dat als een boomerang gaat terugkomen als je daarna gewoon doorgaat met Heel Holland Bakt-quizzen uitzendenquote:Op maandag 6 september 2021 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb genoeg gezien, HLF8 haalt de kerst niet.
Sofie en die advocaat zijn ook lachwekkend niet rullevant trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |