Kan dit?quote:
En waarom drinkt Mark als enige aan tafel rode wijn?quote:Op woensdag 8 september 2021 16:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Erg vroeg aan de wijn, op mijn belastingcenten.
Hij is fan van Arne Jansenquote:Op woensdag 8 september 2021 21:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
En waarom drinkt Mark als enige aan tafel rode wijn?
Architect van de samenwerking met FvD in Brabant, alsof die vrouw ooit nog serieus te nemen isquote:Op woensdag 8 september 2021 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)l-geworden~a0752a3c/
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
Als je dit soort dingetjes moet roepen om aandacht te vergaren is het einde van het tijdperk wel dichtbij.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Tjerrie gaat ook écht full retard he?
quote:Op woensdag 8 september 2021 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik heb echt geen flauw idee wie al die mensen zijn, ouwe dibbes.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
In het kader van vervelende mensen; dit is ook een heel vervelend sujet.
[ twitter ]
Je haat ze maar gewoon mee.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wie al die mensen zijn, ouwe dibbes.
Wie is Tim Douwsma nou weer?quote:Op woensdag 8 september 2021 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je haat ze maar gewoon mee.
Ze retwiet dit ook:
[ twitter ]
Een zanger.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie is Tim Douwsma nou weer?
Een mongool in ieder geval, als hij achter de boeren staat.
Een of andere acteur ofzo, die een bekende stem was in de corona-act #freethepeople #ikdoenietmeermeequote:Op woensdag 8 september 2021 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie is Tim Douwsma nou weer?
Een mongool in ieder geval, als hij achter de boeren staat.
quote:
De mannelijke Famke Louise dus.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Een of andere acteur ofzo, die een bekende stem was in de corona-act #freethepeople #ikdoenietmeermee
Volgens mij hebben we hem te danken aan talentenjacht.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:31 schreef Szura het volgende:
Trouwens, volgens mij is die Tim vooral ‘bekend’ omdat hij een keer punten mocht geven bij het Songfestival. Beetje een Emma Wortelboer dus.
Als je mag kiezen tussen Mussert en Rost van Tonningen zou ik het wel weten.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Mussert gaf Mijn Strijd ook 5 ballen. Heel gek.
So you want to be a popstarquote:Op woensdag 8 september 2021 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hem te danken aan talentenjacht.
Vroeger, toen ik nog eens talentenjachten mee moest kijken.quote:
De enige artieste die is blijven hangen in de publiciteit moet Maan zijn.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er ooit iets goed voortgebracht door die shows?
Dit is een van de schappelijkere postersquote:Op woensdag 8 september 2021 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Bo Saris.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waylon heeft ook meegedaan aan een talentenjacht. Maar het lijkt eerder een vloek dan een zegen als je ambitie hebt en je eigen creatieve ideeën.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |