Kan dit?quote:
En waarom drinkt Mark als enige aan tafel rode wijn?quote:Op woensdag 8 september 2021 16:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Erg vroeg aan de wijn, op mijn belastingcenten.
Hij is fan van Arne Jansenquote:Op woensdag 8 september 2021 21:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
En waarom drinkt Mark als enige aan tafel rode wijn?
Architect van de samenwerking met FvD in Brabant, alsof die vrouw ooit nog serieus te nemen isquote:Op woensdag 8 september 2021 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)l-geworden~a0752a3c/
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
Als je dit soort dingetjes moet roepen om aandacht te vergaren is het einde van het tijdperk wel dichtbij.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Tjerrie gaat ook écht full retard he?
quote:Op woensdag 8 september 2021 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik heb echt geen flauw idee wie al die mensen zijn, ouwe dibbes.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
In het kader van vervelende mensen; dit is ook een heel vervelend sujet.
[ twitter ]
Je haat ze maar gewoon mee.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wie al die mensen zijn, ouwe dibbes.
Wie is Tim Douwsma nou weer?quote:Op woensdag 8 september 2021 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je haat ze maar gewoon mee.
Ze retwiet dit ook:
[ twitter ]
Een zanger.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie is Tim Douwsma nou weer?
Een mongool in ieder geval, als hij achter de boeren staat.
Een of andere acteur ofzo, die een bekende stem was in de corona-act #freethepeople #ikdoenietmeermeequote:Op woensdag 8 september 2021 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie is Tim Douwsma nou weer?
Een mongool in ieder geval, als hij achter de boeren staat.
quote:
De mannelijke Famke Louise dus.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Een of andere acteur ofzo, die een bekende stem was in de corona-act #freethepeople #ikdoenietmeermee
Volgens mij hebben we hem te danken aan talentenjacht.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:31 schreef Szura het volgende:
Trouwens, volgens mij is die Tim vooral ‘bekend’ omdat hij een keer punten mocht geven bij het Songfestival. Beetje een Emma Wortelboer dus.
Als je mag kiezen tussen Mussert en Rost van Tonningen zou ik het wel weten.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Mussert gaf Mijn Strijd ook 5 ballen. Heel gek.
So you want to be a popstarquote:Op woensdag 8 september 2021 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hem te danken aan talentenjacht.
Vroeger, toen ik nog eens talentenjachten mee moest kijken.quote:
De enige artieste die is blijven hangen in de publiciteit moet Maan zijn.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er ooit iets goed voortgebracht door die shows?
Dit is een van de schappelijkere postersquote:Op woensdag 8 september 2021 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Bo Saris.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waylon heeft ook meegedaan aan een talentenjacht. Maar het lijkt eerder een vloek dan een zegen als je ambitie hebt en je eigen creatieve ideeën.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2021 10:00 schreef Szura het volgende:
Martien Meiland stemt op Geert Wilders: ‘Nederland is te vol’
Rot op naar Frankrijk dan hysterische mafketel
quote:Op donderdag 9 september 2021 10:00 schreef Szura het volgende:
Ik wil Martin Meiland graag inruilen voor een immigrant.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:00 schreef Szura het volgende:
Een dozijn Afghaanse tolken voor de gehele familie Meilandquote:Op donderdag 9 september 2021 10:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik wil Martin Meiland graag inruilen voor een immigrant.
Deze letterlijke tweet heb ik Thierry ook een keer zien plaatsen volgens mij.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Rekenen jullie anno 2021 ook nog om in guldens?
Ben je niet in de war met het gesprek met Emma Wortelboer over de kleffe broodjescultuur?quote:Op donderdag 9 september 2021 12:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Deze letterlijke tweet heb ik Thierry ook een keer zien plaatsen volgens mij.
Zeg het maar als Fries? Je zou toch op zijn minst Fries kampioen moeten zijn.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Kan de fiets van Maarten?
Oh, dat zou ook kunnen ja. Geen toeval in ieder geval.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met het gesprek met Emma Wortelboer over de kleffe broodjescultuur?
Excuses aan Dale en Maxi-mus.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Nee, wel naar bitcoins uit 2014.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Bitcionquote:Op donderdag 9 september 2021 12:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee, wel naar bitcoins uit 2014.
@'Zihni: Dan koop je het toch niet, aandachtshoer. Of maak gewoon ontbijt voor jezelf, luilak.
Ik vind dit niet kunnen, vind de Friese vlag ook lelijk trouwens.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zeg het maar als Fries? Je zou toch op zijn minst Fries kampioen moeten zijn.
Wel een leuke serie trouwens die ze nu maken.
Neen.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Elke dag een kunstwerk creëren is voor een beginner niet makkelijk. De achterstand is vanaf het begin al onoverbrugbaar.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:57 schreef DeeBee het volgende:
Het is niet makkelijk om gelijk op het onzettend hoge niveau van deze SC te acteren!
Wat is onzettend?quote:Op donderdag 9 september 2021 12:57 schreef DeeBee het volgende:
Het is niet makkelijk om gelijk op het onzettend hoge niveau van deze SC te acteren!
Een dun frame en het was een mooi ding.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zeg het maar als Fries? Je zou toch op zijn minst Fries kampioen moeten zijn.
Wel een leuke serie trouwens die ze nu maken.
Terwijl Simeone de oude Griezmann tot leven zal wekken, gaan de Nederlandse media weer ellenlange artikelen schrijven over Luuk de fucking Jong.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:28 schreef DeeBee het volgende:
Koeman over spits De Jong: 'Bij een voorzet is Luuk gevaarlijker dan Neymar' - https://nos.nl/l/2397151
De nieuwe Barca is uit @:El-Stinho
En hij heb de locker van Messi!11quote:Op donderdag 9 september 2021 15:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Terwijl Simeone de oude Griezmann tot leven zal wekken, gaan de Nederlandse media weer ellenlange artikelen schrijven over Luuk de fucking Jong.
Geldt voor het hele clubje wat nu nog bij Baudet is aangeslotenquote:Op donderdag 9 september 2021 16:15 schreef Szura het volgende:
Gideon van Meijeren is een staatsgevaar
We zijn eng dichtbij een BUK-raket achter een John Deere met dat clubje...quote:Op donderdag 9 september 2021 16:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geldt voor het hele clubje wat nu nog bij Baudet is aangesloten
Luuk de Jong is echt de meest omhoogquote:Op donderdag 9 september 2021 15:28 schreef DeeBee het volgende:
Koeman over spits De Jong: 'Bij een voorzet is Luuk gevaarlijker dan Neymar' - https://nos.nl/l/2397151
De nieuwe Barca is uit @:El-Stinho
Demonisering! Je mag ook niets meer zeggen in dit kutland.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:30 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
We zijn eng dichtbij een BUK-raket achter een John Deere met dat clubje...
Mensen die naar talkshows kijken zijn hersendood.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:24 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Is het al tijd voor Media Inside?
Had gehoopt op een paar sterkere tafelgenoten.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:32 schreef Szura het volgende:
Koerkneus in Op1 vanavond, hopelijk wordt hij vernietigd
Alsof jij niet de TV gaat aanzetten om dit te mogen aanschouwenquote:Op donderdag 9 september 2021 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had gehoopt dat jullie het bestaan van Op1 dood zouden zwijgen.
Ik kijk nooit naar Op1, aangezien ik nog wel over al mijn verstandelijke vermogens beschik.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alsof jij niet de TV gaat aanzetten om dit te mogen aanschouwen
[ twitter ]
Kijken of er nu wel een reden is om een PS5 te kopen.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Straks om 22:00 de Playstation showcase. @:Mani89 We verwachten God of War beelden.
Denkt Sjonnie wel een beetje om de tafel? #viesdikquote:Op donderdag 9 september 2021 17:24 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Is het al tijd voor Media Inside?
Horizon Forbidden West trekt je niet over de streep? En waar ga je Elden Ring dan op spelen? Vragen, vragen.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijken of er nu wel een reden is om een PS5 te kopen.
Misschien als mijn crypto nog eens de hoogte in vliegt.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Horizon Forbidden West trekt je niet over de streep? En waar ga je Elden Ring dan op spelen? Vragen, vragen.
2013 beldequote:Op donderdag 9 september 2021 19:11 schreef Mani89 het volgende:
Zijn er hier Peaky Blinders fans? Ik ben het momenteel aan het bingen en heb de tijd van mijn leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwe Marcel is een steek richting Quinsy (#whiteprivilege) en de NRC-eindredactie. @Mani89 en @maxi-mus zullen vast tevreden zijn.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Spider Man 2 met Venom en God of War. Moedergods, mijn leven is compleet.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijken of er nu wel een reden is om een PS5 te kopen.
Ik zag geen enkel verschil met de vorige GOW. Saai. De hype is de KOTOR remake, wat een fantastisch nieuws.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Spider Man 2 met Venom en God of War. Moedergods, mijn leven is compleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |