Kwam ze op voor DE BOEREN? Voedselvoorziening in gevaar? Motor van de economie? Hardwerkend, vroeg opstaand?quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
Caroline zat alweer bij het sympathieke WNL, die gaat nog naar de opening van een envelop.
Ze zat er voor het GEZONDE verstand.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Kwam ze op voor DE BOEREN? Voedselvoorziening in gevaar? Motor van de economie? Hardwerkend, vroeg opstaand?
Dit wordt echt genieten ja.quote:Op dinsdag 7 september 2021 07:06 schreef Steven184 het volgende:
REMCO EVENEPOEL OVER WK: “IK STA 100 PROCENT ACHTER DE TACTIEK”
Hardop gelachen
Lekker cynisch weer.quote:
MarcelGOATquote:
Je ziet toch de totale leegheid uit zijn ogen stralen? Deze man is zo dom als het achtereind van een varken.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:01 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Ik durf echt niet te zeggen of dit oprecht is, of dat hij het woonprotest enorm in de zeik neemt
Nee, joun zaal is leuk.quote:
Hij is helemaal klaar met alles in Den Haag, daarom rijdt hij er weer elke dag heen hahaha.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:11 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.tubantia.nl/e(...)erder-gaan~a98a48eb/
Oi. De Verlosser is opgestaan uit de dood. De weg naar het Torentje begint hier.
Hij vergeet nog wat:quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:01 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Ik durf echt niet te zeggen of dit oprecht is, of dat hij het woonprotest enorm in de zeik neemt
quote:
Ik heb hier eerder op aangedrongen bij
@KajsaOllongren. En ik zal hier weer op aandringen.
CDA -1quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:11 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.tubantia.nl/e(...)erder-gaan~a98a48eb/
Oi. De Verlosser is opgestaan uit de dood. De weg naar het Torentje begint hier.
Koerhuis staat perfect symbool voor de morele leegte die Nederland teistert.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:01 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Eerlijk gezegd denk ik dan eerder aan Sywert, al die lui die alleen in de politiek zitten voor hun carrière en uiteraard alle andere graaiers.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Koerhuis staat perfect symbool voor de morele leegte die Nederland teistert.
Gaan er nog CDA'ers mee met Pieter?quote:
Ik verwacht van niet. Al zal dat waarschijnlijk ook van het congres afhangen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaan er nog CDA'ers mee met Pieter?
Ik vind die bijnaam nergens op slaan.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Genieten jullie ook van Botox?
Dit was autocorrectquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind die bijnaam nergens op slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |