Is dit satire?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:11 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ja en daar kan van gaal weinig aan doen.
Och ja, geen WK. Wat maakt het uit. In dat kutland. Gelukkig genoeg genot met Max die de komende 10 jaar kampioen F1 wordt😍
quote:
Pakistan is alleen niet echt een voetballandquote:Op woensdag 1 september 2021 21:12 schreef Buitendam het volgende:
Het land met de meeste doden onder de bouwvakkers gun ik de titel in Qatar.
Afghanistan?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:12 schreef Buitendam het volgende:
Omdat hij voor psv speelt?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gakpo is toch wel zo'n domme kerel he
Doet India eindelijk mee?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:12 schreef Buitendam het volgende:
De Filipijnen?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:12 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Pakistan is alleen niet echt een voetballand
Juich ik beide toe. Ik ben een mensen-mens.quote:
NEE.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:12 schreef Bolasie het volgende:
Wie maakt het Louis van Gaal moet ontslagen worden-topic aan?
Zou inderdaad wel lekker zijn om wat support op de tribune te hebben.quote:
Nergens niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Blind linksback kan niet hè jongens.
Turkjes hebben hier gewoon eenvoudig met 0-3 gewonnenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat je daar 4-2 hebt verloren
Bij die goal?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef Kluun1985 het volgende:
Wat deed Bijlow trouwens? Eredivisie rotzooi.
Jaloers?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Correct.
Hetzelfde geldt voor users met een PSV UI.
Mijn hand zie je zo een stuk minder.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef tja77 het volgende:
Ik zie de hand van van Gaal al duidelijk in het spel.
Beetje intelligentie in het spel.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel lekker zijn om wat support op de tribune te hebben.
Stoppen met Ajax spelers!quote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef Lange_Lans het volgende:
En Berghius ook maar even wisselen. Wat is die slecht zeg.
Drank vindt dit leuk.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noorwegen domineert inmiddels ook maar gewoon, voor wat het waard is.
Als er iemand zo niet in elkaar steekt is het Gakpo wel kerelquote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee omdat hij als een soort vedette daar rond sjokt.
Ja, en die winnen niet van Letland en waren op het EK mokerslecht.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Turkjes hebben hier gewoon eenvoudig met 0-3 gewonnen
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mijn hand zie je zo een stuk minder.
Door de commentator of wie?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah het Blind bashen is weer begonnen.
Nee een Nederlanderquote:Op woensdag 1 september 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben wij al een schot op doel?
Ronaldo heeft trouwens een pingel gemist.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Die noren zijn net Portugezen. Aanstellers.
Deze had ik kunnen verwachtenquote:
Nou dat zag ik netquote:Op woensdag 1 september 2021 21:15 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Als er iemand zo niet in elkaar steekt is het Gakpo wel kerel
Rare keuze van Louis ja.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Met Wijnaldum en Klaassen heb je ook 2 spelers op het middenveld die verstoppertje spelen. Niet leuk.
Volgende twee potjes gelijkspel en je bent alweer klaar.quote:
Meest overschatte voetballer ter wereld.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Frenkie de jong loopt zich ook steeds dom vast
En dat Turkije kon er helemaal niks van, lol.quote:
Dat was toen met Rusland toch ook.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:17 schreef Regilio_ het volgende:
Goede zaak dat we toch hebben besloten Qatar te boycotten.
Timber mag wel blijven staan. Die andere drie heul snel wisselen.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Stoppen met Ajax spelers!
Omdat Wijnaldum in de dekking blijft lopen en wie zou er nog meer op het middenveld moeten staan volgens de opstelling?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Frenkie de jong loopt zich ook steeds dom vast
Nederland gaat vrijwel zeker naar de playoffsquote:Op woensdag 1 september 2021 21:17 schreef Regilio_ het volgende:
Goede zaak dat we toch hebben besloten Qatar te boycotten.
Daar is het BLM , weer een moeilijk onderwerp die ze niet kunnen ontwijkenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:19 schreef TLC het volgende:
Oranje kan zich al voorbereiden op het WK 2026.
Ach, een WK in de VS, Canada en Mexico is sowieso leuker dan in slavenstaat Qatar.
vergeet die blinde op doel nietquote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Berghuis, Klaassen en Blind mogen na de rust wel inde kleedkamer blijven.
Geen PSVer eraf?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet je 2e worden toch?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nederland gaat vrijwel zeker naar de playoffs
Nee.quote:
Nouja het is in ieder geval spannendquote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn interlands kut hè jongens.
Ik vind er geen reet aan neequote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon afschaffen en die kwalificaties gewoon allemaal in één maand na het seizoen doen ofzoquote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
En vast ook beste nr2’s?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dan moet je 2e worden toch?
Kans op 3e plek is groter
Ik vind Bijlow ook een zeer matige indruk maken.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, totaal geen zomer gehad
Ik voel me beflikkerd
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dan moet je 2e worden toch?
Kans op 3e plek is groter
oh je hebt gelijk.... Nation League group winners....quote:Second round (play-off stage): The ten group runners-up will be joined by the best two Nations League group winners, based on the Nations League overall ranking, that finished outside the top two of their qualifying group. These twelve teams will be drawn into three play-off paths, playing two rounds of single-match play-offs (semi-finals and finals, with the home teams to be drawn), with the three path winners qualifying for the World Cup.
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die klik ik vaak wegquote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Handel mijn mentions maar eens een keer af.
Vind ik nog steeds, hij is een zwakke schakel in het spel. Wel altijd een goede speler als het balletje fijn in de 16 valt, dan staat ie ook vaak wel op de goede plaats en rondt ie behoorlijk af.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
1-1, door de man die als het aan veel mensen in dit topic had gelegen al niet meer gespeeld had.
Die hadden dan wel gelijk, Nederland creeert toch niks en Noorwegen was al vaker gevaarlijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees op het AD dat de voorsprong voor Noorwegen eigenlijk verdiend was, die kijken volgens mij wel een andere wedstrijd
Jij kijkt voor het eerst mee hier?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef NLGooner het volgende:
Voelt het nou goed om eerst heel negatief te zijn en vervolgens keihard te gaan juichen?
Zeker.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef NLGooner het volgende:
Voelt het nou goed om eerst heel negatief te zijn en vervolgens keihard te gaan juichen?
Dat was ook zo. Kijk je wel?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees op het AD dat de voorsprong voor Noorwegen eigenlijk verdiend was, die kijken volgens mij wel een andere wedstrijd
Laat hem ook eens iets goed doen.quote:
Nederland doet het in ieder geval al beter dan Arsenal.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef NLGooner het volgende:
Racist!!!1!!!1!!!!quote:Op woensdag 1 september 2021 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kijk uit principe geen interracial.
36 minuten gecamoufleerd onder een graspol gelegen en dan ineens: BAM!quote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef OmniRocket het volgende:
typisch moment voor een Klaassen goal
Zijn er tegenwoordig nog mensen voor Arsenal?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nederland doet het in ieder geval al beter dan Arsenal.
interracial wat?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
@NLGoonerquote:Op woensdag 1 september 2021 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er tegenwoordig nog mensen voor Arsenal?
Hahahahaha
Arsenal mist een type Louis van Gaal.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik was voor Arsenal toen Dennis Bier daar nog speelde.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahahahaha
Is een buitenlandse club intensief supporten sowieso niet al wat treurig? De overtreffende trap van als je uit Oss komt.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahahahaha
Turkijequote:Op woensdag 1 september 2021 21:25 schreef LordVoldermort het volgende:
En nu Bergwijn erin graag. Goaaaal Montenegro
Ja en ik vond Oranje echt wel beter spelen dan Noorwegenquote:
Ben jij voor Ajax?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:25 schreef PicoMMP het volgende:
Klaassen speelt gewoon goed, fuck de haters
Racist.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat doet hij met Majin Buu in z'n handenquote:
Nederland had de bal en daarmee was alles gezegd. Noorwegen was veel dreigender.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en ik vond Oranje echt wel beter spelen dan Noorwegen
Oeh pijnlijk.. nu zie je waar mijn optimisme vandaan komtquote:Op woensdag 1 september 2021 21:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Er wordt nergens gehaat op Klaassen, hoogstens wat gelachen om zijn boerderij afkomst.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:25 schreef PicoMMP het volgende:
Klaassen speelt gewoon goed, fuck de haters
@Heubachquote:Op woensdag 1 september 2021 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Die doet toch ook gewoon hartstikke zijn best?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Er wordt nergens gehaat op Klaassen, hoogstens wat gelachen om zijn boerderij afkomst.
Blind wordt wel (terecht) gehaat hier.
Nederlanders die een buitenlandse club aanhangen kan ik sowieso op geen enkele manier serieus nemenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:27 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben nog nooit voor Arsenal geweest
@FireFox1quote:Op woensdag 1 september 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederlanders die een buitenlandse club aanhangen kan ik sowieso op geen enkele manier serieus nemen
Verliezers 'doen hun best'quote:Op woensdag 1 september 2021 21:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die doet toch ook gewoon hartstikke zijn best?
Zelden zo eens geweest.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederlanders die een buitenlandse club aanhangen kan ik sowieso op geen enkele manier serieus nemen
Er zijn wel clubs waar ik meer mee heb dan sommige andere clubs. Heb al vrij snel wel een bepaalde voorkeur in wedstrijden tussen twee serieus te nemen teams.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je uit Oss komt...quote:Op woensdag 1 september 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:29 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom affluiten? Laat hem lekker liggen
Roda?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat vind je van Nederlanders die voor twee Nederlandse clubs zijn?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Recent The Rock gekeken?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Verliezers 'doen hun best'
Winnaars gaan naar huis en doen het mooiste meisje van de klas.
Dat zijn geen mensen.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat vind je van Nederlanders die voor twee Nederlandse clubs zijn?
Nederland moet hier gewoon winnen.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso is 1-1 ook wel goed genoeg qua uitslag, dan hou je Turkije binnen bereik en hou je het voordeel tov de Noren... en je hebt de twee lastigste uitwedstrijden wel gehad
Ik ook, hangt een beetje af van bij welke club er Nederlanders spelen.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn wel clubs waar ik meer mee heb dan sommige andere clubs. Heb al vrij snel wel een bepaalde voorkeur in wedstrijden tussen twee serieus te nemen teams.
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:30 schreef Naesala_1981 het volgende:
Hjj lijkt op die Rapinoe. Of zoiets.
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten liggen als je dood ligt te gaan
Dagjesmensedquote:Op woensdag 1 september 2021 21:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ook, hangt een beetje af van bij welke club er Nederlanders spelen.
Liever winst maar andersquote:Op woensdag 1 september 2021 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso is 1-1 ook wel goed genoeg qua uitslag, dan hou je Turkije binnen bereik en hou je het voordeel tov de Noren... en je hebt de twee lastigste uitwedstrijden wel gehad
Sow.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten liggen als je dood ligt te gaan
Hopelijk doet @onlogisch ook meequote:Op woensdag 1 september 2021 21:32 schreef Coco het volgende:
Grimmige sfeer, het word tijd voor de rust merk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |