Die hadden dan wel gelijk, Nederland creeert toch niks en Noorwegen was al vaker gevaarlijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees op het AD dat de voorsprong voor Noorwegen eigenlijk verdiend was, die kijken volgens mij wel een andere wedstrijd
Jij kijkt voor het eerst mee hier?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef NLGooner het volgende:
Voelt het nou goed om eerst heel negatief te zijn en vervolgens keihard te gaan juichen?
Zeker.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef NLGooner het volgende:
Voelt het nou goed om eerst heel negatief te zijn en vervolgens keihard te gaan juichen?
Dat was ook zo. Kijk je wel?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees op het AD dat de voorsprong voor Noorwegen eigenlijk verdiend was, die kijken volgens mij wel een andere wedstrijd
Laat hem ook eens iets goed doen.quote:
Nederland doet het in ieder geval al beter dan Arsenal.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef NLGooner het volgende:
Racist!!!1!!!1!!!!quote:Op woensdag 1 september 2021 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kijk uit principe geen interracial.
36 minuten gecamoufleerd onder een graspol gelegen en dan ineens: BAM!quote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef OmniRocket het volgende:
typisch moment voor een Klaassen goal
Zijn er tegenwoordig nog mensen voor Arsenal?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nederland doet het in ieder geval al beter dan Arsenal.
interracial wat?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
@NLGoonerquote:Op woensdag 1 september 2021 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er tegenwoordig nog mensen voor Arsenal?
Hahahahaha
Arsenal mist een type Louis van Gaal.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik was voor Arsenal toen Dennis Bier daar nog speelde.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahahahaha
Is een buitenlandse club intensief supporten sowieso niet al wat treurig? De overtreffende trap van als je uit Oss komt.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahahahaha
Turkijequote:Op woensdag 1 september 2021 21:25 schreef LordVoldermort het volgende:
En nu Bergwijn erin graag. Goaaaal Montenegro
Ja en ik vond Oranje echt wel beter spelen dan Noorwegenquote:
Ben jij voor Ajax?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:25 schreef PicoMMP het volgende:
Klaassen speelt gewoon goed, fuck de haters
Racist.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat doet hij met Majin Buu in z'n handenquote:
Nederland had de bal en daarmee was alles gezegd. Noorwegen was veel dreigender.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en ik vond Oranje echt wel beter spelen dan Noorwegen
Oeh pijnlijk.. nu zie je waar mijn optimisme vandaan komtquote:Op woensdag 1 september 2021 21:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Er wordt nergens gehaat op Klaassen, hoogstens wat gelachen om zijn boerderij afkomst.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:25 schreef PicoMMP het volgende:
Klaassen speelt gewoon goed, fuck de haters
@Heubachquote:Op woensdag 1 september 2021 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Die doet toch ook gewoon hartstikke zijn best?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Er wordt nergens gehaat op Klaassen, hoogstens wat gelachen om zijn boerderij afkomst.
Blind wordt wel (terecht) gehaat hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |