Die klik ik vaak wegquote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Handel mijn mentions maar eens een keer af.
Vind ik nog steeds, hij is een zwakke schakel in het spel. Wel altijd een goede speler als het balletje fijn in de 16 valt, dan staat ie ook vaak wel op de goede plaats en rondt ie behoorlijk af.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
1-1, door de man die als het aan veel mensen in dit topic had gelegen al niet meer gespeeld had.
Die hadden dan wel gelijk, Nederland creeert toch niks en Noorwegen was al vaker gevaarlijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees op het AD dat de voorsprong voor Noorwegen eigenlijk verdiend was, die kijken volgens mij wel een andere wedstrijd
Jij kijkt voor het eerst mee hier?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef NLGooner het volgende:
Voelt het nou goed om eerst heel negatief te zijn en vervolgens keihard te gaan juichen?
Zeker.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef NLGooner het volgende:
Voelt het nou goed om eerst heel negatief te zijn en vervolgens keihard te gaan juichen?
Dat was ook zo. Kijk je wel?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees op het AD dat de voorsprong voor Noorwegen eigenlijk verdiend was, die kijken volgens mij wel een andere wedstrijd
Laat hem ook eens iets goed doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |