Omdat Wijnaldum in de dekking blijft lopen en wie zou er nog meer op het middenveld moeten staan volgens de opstelling?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Frenkie de jong loopt zich ook steeds dom vast
Nederland gaat vrijwel zeker naar de playoffsquote:Op woensdag 1 september 2021 21:17 schreef Regilio_ het volgende:
Goede zaak dat we toch hebben besloten Qatar te boycotten.
Daar is het BLM , weer een moeilijk onderwerp die ze niet kunnen ontwijkenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:19 schreef TLC het volgende:
Oranje kan zich al voorbereiden op het WK 2026.
Ach, een WK in de VS, Canada en Mexico is sowieso leuker dan in slavenstaat Qatar.
vergeet die blinde op doel nietquote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Berghuis, Klaassen en Blind mogen na de rust wel inde kleedkamer blijven.
Geen PSVer eraf?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet je 2e worden toch?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nederland gaat vrijwel zeker naar de playoffs
Nee.quote:
Nouja het is in ieder geval spannendquote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn interlands kut hè jongens.
Ik vind er geen reet aan neequote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon afschaffen en die kwalificaties gewoon allemaal in één maand na het seizoen doen ofzoquote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
En vast ook beste nr2’s?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dan moet je 2e worden toch?
Kans op 3e plek is groter
Ik vind Bijlow ook een zeer matige indruk maken.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, totaal geen zomer gehad
Ik voel me beflikkerd
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dan moet je 2e worden toch?
Kans op 3e plek is groter
oh je hebt gelijk.... Nation League group winners....quote:Second round (play-off stage): The ten group runners-up will be joined by the best two Nations League group winners, based on the Nations League overall ranking, that finished outside the top two of their qualifying group. These twelve teams will be drawn into three play-off paths, playing two rounds of single-match play-offs (semi-finals and finals, with the home teams to be drawn), with the three path winners qualifying for the World Cup.
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die klik ik vaak wegquote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Handel mijn mentions maar eens een keer af.
Vind ik nog steeds, hij is een zwakke schakel in het spel. Wel altijd een goede speler als het balletje fijn in de 16 valt, dan staat ie ook vaak wel op de goede plaats en rondt ie behoorlijk af.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
1-1, door de man die als het aan veel mensen in dit topic had gelegen al niet meer gespeeld had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |