Deze zin loopt niet zo goed.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:56 schreef GwaiLow het volgende:
Irritant dat het commentaar van Frank Snoeks voorloopt op de wedstrijd zit.
Goed dat je het zegtquote:Op woensdag 1 september 2021 20:56 schreef GwaiLow het volgende:
Irritant dat het commentaar van Frank Snoeks voorloopt op de wedstrijd zeg.
We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu alles moeten winnen.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:55 schreef TLC het volgende:
Turkije al op 1-0, dus Nederland zal wel moeten winnen
Of de wedstrijd loopt achter op Frank Snoeks?quote:Op woensdag 1 september 2021 20:56 schreef GwaiLow het volgende:
En dat na 2 dagen. We heffen een jaar de competitie op en geven ze aan Louis, dan worden we wereldkampioen.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:55 schreef Johannes788 het volgende:
Zit nu al meer dreiging in het spel dan al die wedstrijden van de boer bij mekaar
Ach het commentaar van Snoeks is sowieso al irritant.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:56 schreef GwaiLow het volgende:
Ja. Maar laten we vooral doen alsof die wedstrijd tegen Tsjechie een uitzondering was.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:55 schreef Johannes788 het volgende:
Zit nu al meer dreiging in het spel dan al die wedstrijden van de boer bij mekaar
Topclubvreesquote:Op woensdag 1 september 2021 20:57 schreef T3hTommay het volgende:
Berghius heeft dit seizoen nog geen bal goed geraakt hè
Hier word ik echt heel misselijk van.quote:
Mooi jubileum!quote:Op woensdag 1 september 2021 20:58 schreef onlogisch het volgende:
Iemand zojuist zijn 100e note gegeven
quote:Op woensdag 1 september 2021 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier word ik echt heel misselijk van.
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:58 schreef onlogisch het volgende:
Iemand zojuist zijn 100e note gegeven
FIFA MAFFIA?quote:
Komt omdat Feyenoorders Wijnaldum en Berghuis spelen.quote:
Met een groepje knokken in de bossen is geen soorten.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:59 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens @:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:djmo
Die beentjes gesloopt
Kijken of keepertje er hier ook 3 in het netje kan laten verdwijnenquote:
soortenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Met een groepje knokken in de bossen is geen soorten.
Dan had ik het B&A gifje geplaatst.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Drommels had gekeept was het nu 1-0 geweest
Die probeert alles met zijn voeten tegen te houdenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Drommels had gekeept was het nu 1-0 geweest
Die heeft bij Ajax ook nog bijzonder weinig laten zien in de potjes die ik keek.quote:
FTFY.quote:
Berghuis is gewoon een gemiddelde speler, maar leek goed omdat zijn teamgenoten mokerslecht waren.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft bij Ajax ook nog bijzonder weinig laten zien in de potjes die ik keek.
Het is ook gewoon helemaal niks. Pure armoede op dit niveau. Net als de witte Chinees. Feyenoord was zijn top.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft bij Ajax ook nog bijzonder weinig laten zien in de potjes die ik keek.
Die kan er niet zo veel vanquote:Op woensdag 1 september 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima voor de breedte.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Berghuis is gewoon een gemiddelde speler, maar leek goed omdat zijn teamgenoten mokerslecht waren.
Het begon al met memphisquote:Op woensdag 1 september 2021 21:03 schreef Caland het volgende:
Berghuis staat een kwartier op het veld en de doorgaans zeer sympathieke Noren (op die malle Breivik na) fluiten hem al uit.
Mag Ajax blij zijn dat West Ham niet door heeft gepakt.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blind kan ook echt niet meer als LB
Nee het was toch echt Anders Breivik. Volgens mij is Memphis helemaal geen Noorquote:
Denk niet dat ze dit lezenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:04 schreef GGMM het volgende:
Kom op jongens, het publiek wil graag wat zien
Ook niet meer als CV eigenlijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blind kan ook echt niet meer als LB
Ajax heeft toch wel een betere LB rondlopen mag ik hopen.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag Ajax blij zijn dat West Ham niet door heeft gepakt.
Zaten een paar smerige tussen ja.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:04 schreef DonDruiper het volgende:
Dus die lui mogen 3x vies doorgaan op de enkel, maar na 1x vasthouden geel
Wie nietquote:Op woensdag 1 september 2021 21:05 schreef -XOR- het volgende:
Ik wil eigenlijk Frank Snoeks boycotten.
Gakpo lag te slapenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:05 schreef de_boswachter het volgende:
Virgin van Dijk, wereldtopper. Lol.
Ik vond de manier van verdedigen, of ja het gebrek eraan juist een groter probleem. Mijn god wat zwak.quote:
Tot nu toe is het 1-0quote:Op woensdag 1 september 2021 21:07 schreef Tallie1982 het volgende:
Nederland scoort hier nog wel 5x tegen. Noren kunnen niet verdedigen
Dan hoort ie dus ook niet in de vedediging te staan.quote:
Je moet daar ook niet stappen maar gewoon verdedigen natuurlijkquote:
Gakpo en Depay hebben zo'n dag dat ze nog gewisseld zouden worden bij een wedstrijd van de Volewijckers.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:07 schreef Tallie1982 het volgende:
Racist!quote:Op woensdag 1 september 2021 21:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Wijnaldum mag ook wel een keer banken.
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:07 schreef Naesala_1981 het volgende:
We hadden die Haaland bij het volkslied al uit de wedstrijd moeten schoppen.
Mister big starquote:Op woensdag 1 september 2021 21:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik ben de gebeten hond vandaag merk ik.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik @:3rr0r en @:t3htommay ook altijd
Daarom juist. Moet ie naar voren rennen hup. Iedereen weet dat je bij hoekschop op een linie moet staan.quote:
Memphis maakt er nog 2quote:Op woensdag 1 september 2021 21:07 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Gakpo en Depay hebben zo'n dag dat ze nog gewisseld zouden worden bij een wedstrijd van de Volewijckers.
Wel leuk dat hij daar samen met z'n broer gaat spelenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:08 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Hij zit met zijn hoofd in Barca
man bijt hondquote:Op woensdag 1 september 2021 21:08 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik ben de gebeten hond vandaag merk ik.
Omdat ie zwart is zeker.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Ze doen het anders best goed. Heel sterk blok. 2 of 3 spelers op elke Oranje speler.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:07 schreef Tallie1982 het volgende:
Het is dan ook een wedstrijd die er echt om gaat en waar je er gewoon moet staan.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:09 schreef Dven het volgende:
Men is hier wel tamelijk ziedend na een klein half uurtje voetbal. Onder een nieuwe bondscoach.
In een wedstrijd die gewonnen moet worden.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:09 schreef Dven het volgende:
Men is hier wel tamelijk ziedend na een klein half uurtje voetbal. Onder een nieuwe bondscoach.
Kun je je voorstellen hoe dat gaat zijn na een hele wedstrijd…quote:Op woensdag 1 september 2021 21:09 schreef Dven het volgende:
Louis 😭quote:Op woensdag 1 september 2021 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gravenberch, geven we het nu al op ja?
😅quote:Op woensdag 1 september 2021 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kijk via stream geen spoilers pls
?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij ziet hem liever opgeknoopt aan de lat hangen ofzo?
Afghanistan.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:10 schreef TLC het volgende:
Ik moet nog bedenken voor welk land ik ben als het WK in Qatar is
Wiequote:Op woensdag 1 september 2021 21:10 schreef leolinedance het volgende:
Gravenburg kan er niet zo veel van hè
Ja en daar kan van gaal weinig aan doen.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In een wedstrijd die gewonnen moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |